lol, dat hoort erbij noobquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hoezo niet strekken in een sportschool vind ik wel een beetje onnodig
"Hey buurvrouw, kan ik wat suiker van je lenen"quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
M'n ex was fitness instructrice maar dat was "before lifting".
Voor de rest spreek ik nooit vrouwen aan in de gym, waarom zou ik?
En als je al PUA tips wil moet je bij Henk zijn, niet bij mij
Zeg je alleen maar omdat MsMessy meeleest hé, hé.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
whahahahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij idd ook fucking creepy man.
Bro, je moet altijd de ramen en spiegels gebruiken als je dem glutes wilt appreciaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whahahaha![]()
dat staren van jullie is pas creepy
sociaal iets??quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef Weissman het volgende:
donder op man, voor krachttraining niet, dat is totaal niet rullevantquote:
dat hebben die meiden uitgevonden, 100 jaar voor dat jij bestond....quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bro, je moet altijd de ramen en spiegels gebruiken als je dem glutes wilt appreciaten.
Hoeveel jaar voordat jij bestond dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat hebben die meiden uitgevonden, 100 jaar voor dat jij bestond....
geen enkele toegevoegde waarde qua gains.quote:
doe je het toch fout, want ik heb die ervaringen niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
geen enkele toegevoegde waarde qua gains.
Vrouwen aanspreken in de gym is net als pindakaas met chiazaden op je kuiten smeren.
Ben jij een neger?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dus jij doet je oordoppen in, gaat staalhard voor je uitkijken en wat met gewichten zwaaien om vervolgens op fok wat bodybuilding.com termen eruit te gooien, plaatjes van meisjes te posten?
he, ik neem het je niet kwalijk dat je het niet weet, maar ga niet doen of je alles weet, jongenquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
donder op man, voor krachttraining niet, dat is totaal niet rullevant
Geen muziek, verstoort m'n State of mind en oordopjes vind ik sowieso rot zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dus jij doet je oordoppen in, gaat staalhard voor je uitkijken en wat met gewichten zwaaien om vervolgens op fok wat bodybuilding.com termen eruit te gooien, plaatjes van meisjes te posten?
QFT, de enige persoon waarvan ik alles BB-gerelateerd klakkeloos durf over te nemenquote:
PL-gerelateerd dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
QFT, de enige persoon waarvan ik alles BB-gerelateerd klakkeloos durf over te nemen
autistquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:22 schreef Klokov het volgende:
Ik zit erover na te denken om geen Facebook meer te checken. Wat een pauperlayout
Is kettlebell ook BB-gerelateerd?quote:
Lichamelijk welzijn = BB-gerelateerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
autist
[..]
Is kettlebell ook BB-gerelateerd?
1 van de redenen trouwens, niet uitsluitendquote:
Is mentale welzijn ook BB-gerelateerd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lichamelijk welzijn = BB-gerelateerd
Leven = BB-gerelateerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is mentale welzijn ook BB-gerelateerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |