doe je het toch fout, want ik heb die ervaringen niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
geen enkele toegevoegde waarde qua gains.
Vrouwen aanspreken in de gym is net als pindakaas met chiazaden op je kuiten smeren.
Ben jij een neger?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dus jij doet je oordoppen in, gaat staalhard voor je uitkijken en wat met gewichten zwaaien om vervolgens op fok wat bodybuilding.com termen eruit te gooien, plaatjes van meisjes te posten?
he, ik neem het je niet kwalijk dat je het niet weet, maar ga niet doen of je alles weet, jongenquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
donder op man, voor krachttraining niet, dat is totaal niet rullevant
Geen muziek, verstoort m'n State of mind en oordopjes vind ik sowieso rot zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dus jij doet je oordoppen in, gaat staalhard voor je uitkijken en wat met gewichten zwaaien om vervolgens op fok wat bodybuilding.com termen eruit te gooien, plaatjes van meisjes te posten?
QFT, de enige persoon waarvan ik alles BB-gerelateerd klakkeloos durf over te nemenquote:
PL-gerelateerd dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
QFT, de enige persoon waarvan ik alles BB-gerelateerd klakkeloos durf over te nemen
autistquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:22 schreef Klokov het volgende:
Ik zit erover na te denken om geen Facebook meer te checken. Wat een pauperlayout
Is kettlebell ook BB-gerelateerd?quote:
Lichamelijk welzijn = BB-gerelateerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
autist
[..]
Is kettlebell ook BB-gerelateerd?
1 van de redenen trouwens, niet uitsluitendquote:
Is mentale welzijn ook BB-gerelateerd?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lichamelijk welzijn = BB-gerelateerd
Leven = BB-gerelateerdquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is mentale welzijn ook BB-gerelateerd?
quote:
sick cunt goed bezig mi mangbroquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
Zonet 6km hardgelopen om 23:20 - De wereld is mijn oester.
baasquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
Zonet 6km hardgelopen om 23:20 - De wereld is mijn oester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |