quote:
sick cunt goed bezig mi mangbroquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
Zonet 6km hardgelopen om 23:20 - De wereld is mijn oester.
baasquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:23 schreef VMSDKR het volgende:
Zonet 6km hardgelopen om 23:20 - De wereld is mijn oester.
Ik ook man, alleen dan op blote voeten. Wacht nog wel totdat het iets warmer is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:27 schreef Klokov het volgende:
Binnenkort ook maar weer beginnen met hardlopen. Mijn conditie te voet is om te huilen volgens mij
Ook altijd vlak voor het slapen trouwens, dan is alles mooi rustig en sereen![]()
Zet je browser geluid dan zachter man, noob.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krijg trouwens keer op keer zowat een roid rage als ik een video op facebook afspeel puur doordat het volume standaard op z'n hoogst staat. Echt, krijg aids.
100 ekkies valt mee toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind het iets te duur atm. Ik koop ze later wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
en dan begrijp je mij niet als ik na 10x klikken nog geen verzendkosten voor mijn neus zie op amazon!quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krijg trouwens keer op keer zowat een roid rage als ik een video op facebook afspeel puur doordat het volume standaard op z'n hoogst staat. Echt, krijg aids.
1 | http://www.dhgate.com/product/hot-sale-fivefingersshoes-mens-hiking-rock/182095430.html#s1-3-1|30591080 |
Hey hoef je niet gelijk zo agressief te doen man. Doe ff normaal ofso.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zet je browser geluid dan zachter man, noob.
Yeah, maar die 100 ekkies besteed ik liever aan eten.quote:
Nee, dat begrijp ik idd niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dan begrijp je mij niet als ik na 10x klikken nog geen verzendkosten voor mijn neus zie op amazon!
Volgens mij zijn die iets te dik, maar op blote voeten is sws beter las ik. Ik kijk eerst hoe dat gaat. Thanks voor het checken bro!quote:
Omdat: http://www.dhgate.com/pro(...)82095430.html#s1-3-1|30591080quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey hoef je niet gelijk zo agressief te doen man. Doe ff normaal ofso.
[..]
Yeah, maar die 100 ekkies besteed ik liever aan eten.
[..]
Nee, dat begrijp ik idd niet.
[..]
Volgens mij zijn die iets te dik, maar op blote voeten is sws beter las ik. Ik kijk eerst hoe dat gaat. Thanks voor het checken bro!
Waarom in een code tag trouwens?
heb net chips gegeten, jij?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey hoef je niet gelijk zo agressief te doen man. Doe ff normaal ofso.
[..]
Yeah, maar die 100 ekkies besteed ik liever aan eten.
[..]
Nee, dat begrijp ik idd niet.
[..]
Volgens mij zijn die iets te dik, maar op blote voeten is sws beter las ik. Ik kijk eerst hoe dat gaat. Thanks voor het checken bro!
Waarom in een code tag trouwens?
Ah all right.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Omdat: http://www.dhgate.com/pro(...)82095430.html#s1-3-1|30591080
Drink nu een shake en daarna knal ik twee maaltijdsalades naar binnen gevolgd door nog wat kwark.quote:
wat ben je toch een vreetzakquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah all right.
[..]
Drink nu een shake en daarna knal ik twee maaltijdsalades naar binnen gevolgd door nog wat kwark.
Al in tijden geen lasagne meer gehad, sinds ik terug ben eigenlijk beetje van het junkfood afgekick, shit is hier "duur"quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gooi je nog steeds die bagger in je mek?
goed dat dat "duur" heeft geholpen met afkickenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Al in tijden geen lasagne meer gehad, sinds ik terug ben eigenlijk beetje van het junkfood afgekick, shit is hier "duur".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |