Dan maak je tijd. Kom op, G.R.S.!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, komende 10 maanden heb ik het te druk helaas
[..]
Grapje broquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, niet zo doen bro. Was gewoon omdat jij aan het Omeglen was en mad werd op zo'n perv.
DM's mogen niet openbaar gelukkigquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan maak je tijd. Kom op, G.R.S.!
Edit: ik dacht dat je no1uknow afwimpelde. Ik neem aan dat jullie via DM/PM aan het afspreken, zo niet: doe dat dan.
Komt goed!quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan maak je tijd. Kom op, G.R.S.!
Edit: ik dacht dat je no1uknow afwimpelde. Ik neem aan dat jullie via DM/PM aan het afspreken, zo niet: doe dat dan.
Te weinig kaasquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef no1uknow het volgende:
Over lasagne gesproken
[ afbeelding ]
#hip #filtertje #instagram #that #joint
Bij moeders eten
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:46 schreef seto het volgende:
je moeder kan beter neuken dan koken zo te zien no1
lol stond de ove op 500 grade ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef no1uknow het volgende:
Over lasagne gesproken
[ afbeelding ]
#hip #filtertje #instagram #that #joint
Bij moeders eten
Ja, moet ook eerst couscous gaan maken voor mcnulty maar hij is er niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laat maar eens proeven hoe lekker jij bentjouw lasagne is
gooi je nog steeds die bagger in je mek?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef Drinky het volgende:
zelfs lidl kant en klare lasagnes zien er beter uit sry
Voor die foto van die chicks, dit topic wordt zwaar gemonitord volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:27 schreef THEFXR het volgende:
monty is weer eens geband, ik snap er echt niks van
waarom staan ze er dan nog als het niet mag?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Voor die foto van die chicks, dit topic wordt zwaar gemonitord volgens mij.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom staan ze er dan nog als het niet mag?
hoiquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:05 schreef THEFXR het volgende:
waar de fuck is iedereen? normaal loopt dit als trein, nu nada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |