Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar je moet eerst toch gewoon amo en alles doorlopen. Ik ben fysiek gewoon goed, sport 6x in de week. Maar ik weet niet of ze liever mannen hebben in het leger...quote:
Gewoon solliciteren. Vrouwen achter het bureau en mannen in het veld.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:29 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar je moet eerst toch gewoon amo en alles doorlopen. Ik ben fysiek gewoon goed, sport 6x in de week. Maar ik weet niet of ze liever mannen hebben in het leger...
Dat kan je wel hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 17:29 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar je moet eerst toch gewoon amo en alles doorlopen. Ik ben fysiek gewoon goed, sport 6x in de week. Maar ik weet niet of ze liever mannen hebben in het leger...
Ik weet niet hoe 'zwaar' ik dat moet verwachten. Op internet lees je altijd dat het wel meevalt, maar weet niet of dit grootspraak is of dat echt iedereen dat wel kan.quote:
Iedereen die fit en gezond is kan de AMO doorstaan. Natuurlijk moet je af en toe diep gaan maar ook dat moet geen probleem zijn. Je hoeft geen extreme fitheid of spierballen te hebben om de AMO door te komen; normaal gezond is genoeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 'zwaar' ik dat moet verwachten. Op internet lees je altijd dat het wel meevalt, maar weet niet of dit grootspraak is of dat echt iedereen dat wel kan.
Bezuinigen bij defensie? Echt?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:58 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Gewoon doen. 't Is ECHT geen Full Metal Jacket, hoor!
Een goede vriendin van mij is zo ook begonen. Heeft intussen Bedrijfskunde gedaan, en is nu luitenant kolonel.
De enige belemmering zou kunnen zijn dat er enorme bezuinigingen bij het leger spelen en dat ze vacatures voornamelijk van binnenuit opvullen. Maar niet geschoten is altijd mis.
Een vriend van me zit bij het leger, hij zegt dat iedereen het kan die een beetje conditie heeft, als je fysiek goed bent dan kan je het zeker. Ze hebben ook mensen met brains nodigquote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 'zwaar' ik dat moet verwachten. Op internet lees je altijd dat het wel meevalt, maar weet niet of dit grootspraak is of dat echt iedereen dat wel kan.
Duurt sowieso nog 2 jaar voor ik mijn opleiding af heb, dus hoop dat er tegen die tijd weer wat meer vacatures zijn. Ben sowieso pas 20 als ik klaar ben met mijn opleiding.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:58 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Gewoon doen. 't Is ECHT geen Full Metal Jacket, hoor!
Een goede vriendin van mij is zo ook begonen. Heeft intussen Bedrijfskunde gedaan, en is nu luitenant kolonel.
De enige belemmering zou kunnen zijn dat er enorme bezuinigingen bij het leger spelen en dat ze vacatures voornamelijk van binnenuit opvullen. Maar niet geschoten is altijd mis.
Geen haast dusquote:Op maandag 24 maart 2014 18:14 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Duurt sowieso nog 2 jaar voor ik mijn opleiding af heb, dus hoop dat er tegen die tijd weer wat meer vacatures zijn. Ben sowieso pas 20 als ik klaar ben met mijn opleiding.
Dat valt wel mee. Nu weet ik niet precies hoe het bij de MA zit, maar over het algemeen hebben de afgelopen jaren burgers het makkelijker gehad om plekken op de KMA te krijgen dan doorstromers.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:58 schreef Pundit_wannabe het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren. Vrouwen achter het bureau en mannen in het veld.
Conservatief of niet, bij Defensie is het (grotendeels) de realiteit. Zie duizendmiljoen andere discussies die over dit onderwerp zijn gevoerd in dit forum.quote:
Het is gewoon een feit dat er meer vrouwen op administratieve functies zitten dan gevechtsfunctiesquote:
En dus moet dat automatisch ook maar gelden voor TS?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat er meer vrouwen op administratieve functies zitten dan gevechtsfuncties
Ze geeft in de OP toch al aan voor militaire administratie te willen gaan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dus moet dat automatisch ook maar gelden voor TS?
Hmm: niet goed gelezenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ze geeft in de OP toch al aan voor militaire administratie te willen gaan?
Kloon? Ik ben gewoon nieuw hier.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Awsom het volgende:
[..]
Maak je hier nou serieus een account (kloon?) voor aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |