quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:44:06OFFICIEEL: Victor Valdés heeft een scheur in de kruisband van zijn rechterknie. Weg seizoen. Weg WK. Later meer. #barcelona reageer retweet
twitter:jasonstoop17 twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:44:25@voetbalzonenl okee dat is irri zeg heel vervelend reageer retweet
Boeiend, hij was toch maar de 2de keeperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had en heeft hetquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
Als je die Fernandez hoort denk je toch niet dat hij agressie problemen heeft/had?
AFCA ZWOLLUHHquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel Zwolle juicht voor Ajax morgen.
Vanavond lekker met 180 per uur over de Coolsingel scheuren.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:44:06OFFICIEEL: Victor Valdés heeft een scheur in de kruisband van zijn rechterknie. Weg seizoen. Weg WK. Later meer. #barcelona reageer retweet
twitter:jasonstoop17 twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:44:25@voetbalzonenl okee dat is irri zeg heel vervelend reageer retweet
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel moeilijk om hier lang naar te kijken. Best een uitdaging.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog nooit zo erg voor Ajax geweest als vanavond denk ik.
Ajax. Dan speelt PEC Europees voetbal als Ajax eerste of tweede wordt (die kans is natuurlijk ongeveer 99%). Bovendien was AZ tegen PEC een stuk beter dan Ajax de afgelopen wedstrijd, maar dat kan ook aan de vorm op die dag liggen natuurlijk.quote:
Ik ken hem niet eens volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef Pistone het volgende:
Die presentator bij Veronica.
Deed die tot voor kort niet shownieuws o.i.d. ?
Veronica natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Heeinz het volgende:
Gaan we weer Veronica kijken? Of Foxie?
Niet doorvertellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:33 schreef Gramulanion het volgende:
De beker is de kortste weg naar Europees voetbal.
Laat AZ dan maar winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Ajax nu wint van AZ en ook landskampioen wordt, gaat PEC Europa in.
Ja maar W5 is als beste getest hoor, voor een prikkie te koop bij de Lidl.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja best wel hoog he, maarja, t is wel Ajax
Nicequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kijk op FOX want Evert ten Napel.
Bedankt. Op naar de tv.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hij zet een tackle inquote:
Een trainer die iedereen zo tevreden mogelijk wil houdenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Wie heeft ooit bedacht om in de beker maar de 2e keeper op te stellen ?
Slaat nergens op behalve tegen amateurs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Was het niet nooit gezienquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend
Dat is zodat Vermeer kan bewijzen waarom hij geen eerste keeper bij Ajax is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Ik zeg toch net dat het 1-2 wordt, pannenkoek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat meen je niet, nou dan weten we de uitslag al; 3-1
Een trainer hoort toch gewoon voor het beste elftal te kiezen ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een trainer die iedereen zo tevreden mogelijk wil houden
quote:
Iets later dusquote:Daar gaat ze.
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend.
Daar staat ze.
En zoveel gratie heb ik nooit gezien.
owjaquote:
De pass wordt eruit gehaald, gevaar voorbij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
EYONG TAKANG ENOH
Een tackle uit het boekje
Dat bepaalt de trainer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een trainer hoort toch gewoon voor het beste elftal te kiezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |