Lastige vraag, wat is belachelijk.quote:Op maandag 28 april 2014 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn langste was rond de 8/9 uur. Zat geen reden achter, hadden er allebei gewoon zin in. Uiteraard met plas- en drinkpauzes tussendoor. Beviel enorm, alleen hadden we beiden de volgende dag last van spierpijn en schrale geslachtsdelen![]()
Wat is het meest belachelijke dat jij tijdens (een poging tot) seks hebt meegemaakt?
Nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:46 schreef Reinald013 het volgende:
heb je ervaring met een trio of meerdere partners??
Ik ben wel een fan van jarretels boven een mooie string.quote:
Ehm, dat kan heel goed of echt gigantisch fout uitpakken. Vind het niet aantrekkelijk als een man zich vrouwelijk zou gedragen. Scenario op zn lip bijten en rondjes met zn heupen maken, dat werk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van jarretels boven een mooie string.
Strippen voor je partner, opwindend of een no go?
Niet geil. Geiler is opwachten in een shirt met verder niks aan...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ehm, dat kan heel goed of echt gigantisch fout uitpakken. Vind het niet aantrekkelijk als een man zich vrouwelijk zou gedragen. Scenario op zn lip bijten en rondjes met zn heupen maken, dat werk.
Opgewacht worden door een vrouw in een korset/jarretels. Geil of too much?
Zeker! Zoenen is het lekkerst als je de smaak van een echt goede whisky nog kan proeven op de tong van je partnerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet geil. Geiler is opwachten in een shirt met verder niks aan...
Drankjes betrekken bij de seks ja/nee? (denk aan wodka van iemands borst aflikken, chocolademelk afzuigen etc)
Hell no! Dat is op zijn tijd juist hartstikke ,leuk om te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:12 schreef Reinald013 het volgende:
Tja ik vind drankjes betrekken bij de sex ook lekker
Nieuwe vraag;
buitensek no go?
Pijpen voor, tussendoor en na!quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hell no! Dat is op zijn tijd juist hartstikke ,leuk om te doen.
Pijpen, een leuke opwarmer of juist een 'afronder'?
Een duidelijk 'wil ik'. Ik hou enorm van beffen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pijpen voor, tussendoor en na!Pijpen
![]()
Voor de mannen: beffen een 'moetje' of een 'wil ik'?
Voor de vrouwen: gebeft worden lekker of hoeft het niet perse?
Pff.. Uhm ik denk dat dat staand half op een piano was of in een hele vieze wc bij uitgaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:40 schreef yats het volgende:
[..]
Een duidelijk 'wil ik'. Ik hou enorm van beffen.
Wat is het vreemdste standje waarin je ooit seks hebt gehad?
Gewoon zoenen, direct.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:19 schreef bosatlas het volgende:
[..]
Pff.. Uhm ik denk dat dat staand half op een piano was of in een hele vieze wc bij uitgaan
Zoenen na orale sex? Of moet partner dan eerst een glaasje water oid hebben gehad?
Sowiesoquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon zoenen, direct.
Zou je op je werk een beetje vozen met een lekkere collega?
Het strand, de duinen en de sauna. Veel andere locaties heb ik al eens geprobeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Waar zou je graag nog eens seks willen hebben?
Toch alleen maar een voordeel dat zoveel meiden hem aantrekkelijk genoeg hebben gevonden om mee te sexenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef yats het volgende:
[..]
Het strand, de duinen en de sauna. Veel andere locaties heb ik al eens geprobeerd.
Stel je partner biecht op meer dan 100 bedpartners te hebben gehad, afknapper of niet?
Nee, want alleen mannen zouden zoiets aanbieden en ik seks niet met mannen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch alleen maar een voordeel dat zoveel meiden hem aantrekkelijk genoeg hebben gevonden om mee te sexenNee, ik zie het probleem echt niet zo. Hij was toen nog niet met mij, wist waarschijnlijk nog niet eens dat ik bestond
Ik zou er trouwens wel een probleem mee hebben wanneer een groot deel daarvan tijdens een relatie was.. Maar als hij vrijgezel was zie ik het probleem echt niet
![]()
Zou je ooit sex voor geld hebben? If so, onder welke voorwaarden zeg maar?
Ontvangen heerlijk, geven ben ik niet zo van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, want alleen mannen zouden zoiets aanbieden en ik seks niet met mannen...
Wat betekent anale seks voor jou?
Seriously? Zo'n roddel gaat na een weekje wel weg.. maar het beeld dat je een geit aan het neuken bent, gaat je voor de rest van je leven achtervolgen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef habitue het volgende:
Makkelijke deze ik ga voor seks met de geit![]()
![]()
In het gezicht vd vrouw klaarkomen geil of niet?
Is weer eens wat anders hequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef Noemy het volgende:
[..]
Seriously? Zo'n roddel gaat na een weekje wel weg.. maar het beeld dat je een geit aan het neuken bent, gaat je voor de rest van je leven achtervolgen?
Voor de man; ja, heel geil. Voor de vrouw; minder plezierig als het in je oog komt.
True!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders he
Maar jij bent weer!
True!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Noemy het volgende:
[..]
True!
Liever een geweldige band maar slechte seks, of een slechte band met goede seks (in je relatie)?
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef habitue het volgende:
[..]
True!
Damn echt fijne keuzes kun je bij jou niet maken he. Dan maar slechte seks en neem ik er een geit bij
DP ja of nee?
Het bos!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:10 schreef sirfugy het volgende:
MMV want FFM al gedaan en zou wel eens DP met m'n eigen vriendin willen.
Beste buitensexplek?
Offtopic: Ik ben het met je eens!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het bos!
De beste binnenseksplek behalve t bed?
En off-topic: dit topic is sinds de nieuwe regels met strenge handhaving heel veel rustiger geworden. Ik vind dat erg jammer. Kunnen we weer terug naar de oude situatie met gezellige drukte en het mogen doorgeven van vragen?
ik houd wat oude (jeans)broeken bij kapot mogen, kan mijn tegenspeler me over de bank plooien en me de kleren van de kont scheuren :-)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Offtopic: Ik ben het met je eens!
De doucheOf de eettafel
Of de bank
So many choices!
Wat doe je om de sleur in je seksleven te doorbreken?
met de tenen van mijn partnerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:59 schreef habitue het volgende:
Heb ik niet. En offtopic watch and learn.
Met welk attribuut speel je het liefst in de slaapkamer?
Waarom kiezen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef B83 het volgende:
[..]
met de tenen van mijn partner
ochtendsex voor of na de douche?
Nee, ik val niet op mannen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:19 schreef habitue het volgende:
Geen telefoon. En wie hier seks op antwoort mag zijn/haar penis of vagijn per direct inleveren.
Zou je jezelf doen?
Nee en nee. Lijkt mij bij mijzelf niet echt jofel. Als een andere vrouw het erg jofel vind, moet ze het vooral doen, want genietende vrouwen zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:38 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op mannen.
Wel eens een buttplug geprobeerd ? Bij jezelf of bij ander ?
Beiden wel erg opwindendquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee en nee. Lijkt mij bij mijzelf niet echt jofel. Als een andere vrouw het erg jofel vind, moet ze het vooral doen, want genietende vrouwen zijn
Toekijken bij seks of liever bekeken worden als jij sekst?
Go natuurlijk en al gedaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beiden wel erg opwindendMaar als ik moet kiezen; bekeken worden
![]()
Seks in de auto, go or no go?
Geen van allen. *brrr*quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Go natuurlijk en al gedaan.
Bekeken worden dan door een man, vrouw of liever een stel?
Moet ik kiezen? Dan in de miezer. Een klein verfrissend zomerbuitjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen van allen. *brrr*
Buitenseks in de miezer of in de kou?
De eerste keer dat mijn huidige crush mij liet klaarkomen door beffen. Dat is daarvoor niemand geluktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet ik kiezen? Dan in de miezer. Een klein verfrissend zomerbuitje
Heb je ooit iets meegemaakt tijdens de seks wat zo fijn was, maar je nooit meer is overkomen? Denk hierbij aan een ONS met fantastische seks, een ex die echt elk plekje wist te raken of misschien de eerste keer squirten
Liever een tweede/derde etc rondequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De eerste keer dat mijn huidige crush mij liet klaarkomen door beffen. Dat is daarvoor niemand gelukt![]()
Seks en dan slapen of liever nog even iets doen?
Nee helaas niet betrapt dat ik het kon laten weten. Wel soms mensen zien sexen maar dat was dan bijvoorbeeld in het appartement tegenover waar ik woonde, verschillende. Appartementen lagen ook redelijk dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je zelf ooit iemand betrapt die seks had? Zo ja, waar en wie was dat?
OFFTOPIC: Leuke topic !quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:34 schreef Reinald013 het volgende:
als je iemand betrapt, zou je dan mee willen gaan doen??
of als je door iemand betrapt bent, zou je hem/haar mee laten willen doen
In de duinenquote:
Als ik een bad had; in badquote:
Keihardquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik een bad had; in bad![]()
Kusjekroel seks of keihard neuken?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Keihard![]()
Seks op een eerste date of toch nog even wachten? Zo ja, waarom?
Twee vragen tegelijk bijna, want de antwoorden zijn op de vragen girlnextdoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:09 schreef GeorgeJones het volgende:
Wat voor seks? Nou eigenlijk gewoon wat op dat moment goed voelt. Soms hard, dominant en soms lief.
Dominant zijn of gedomineerd worden?
Hangt er van af waar de situatie zich voor leent en waar we zin in hebben. Als we bijvoorbeeld 's ochtends zin hebben maar die dag wel nuttig willen gebruiken wordt het een vluggertje en vervolgens lekker samen douchen en ontbijtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:51 schreef Reinald013 het volgende:
Twee vragen tegelijk bijna, want de antwoorden zijn op de vragen girlnextdoor
Seks op de eerste date? Ligt aan de date, ligt aan de persoon, ligt er aan hoe het gaat zeg maar.
Dominant zijn of gedomineerd worden? Ik kan het beiden zijn, soms ben ik domninant, maar soms ook totaal vragend, ligt er aan hoe de relatie is met de persoon
Nieuwe vraag:
langdurige sex of een vluggertje??
Langdurigquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:51 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
[..]
Twee vragen tegelijk bijna, want de antwoorden zijn op de vragen girlnextdoor
Seks op de eerste date? Ligt aan de date, ligt aan de persoon, ligt er aan hoe het gaat zeg maar.
Dominant zijn of gedomineerd worden? Ik kan het beiden zijn, soms ben ik domninant, maar soms ook totaal vragend, ligt er aan hoe de relatie is met de persoon
Nieuwe vraag:
langdurige sex of een vluggertje??
Uitgebreid voorspel, absoluutquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Langdurig
Seks met uitgebreid voorspel of meteen 'erop'?
Spannendste plek was toch wel in het bos. De open lucht, kleren uit. Ja, erg spannend.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:08 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik wil er wel op antwoorden, maar mijn antwoord is vrij saai, namelijk nee
Wel een keer trio met twee dames, dat dan weer wel
Blijft mijn vraag staan:
Spannendste plek waar je het ooit gedaan hebt of waar je het nog zou willen doen?
Ja dat heb ik, meerdere malen. Ben ook wel een fan van seks op spannende plekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:38 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Spannendste plek was toch wel in het bos. De open lucht, kleren uit. Ja, erg spannend.
Heb je weleens seks gehad op de achterbank van een geparkeerde auto ?
Helemaal strak hoeft en man helemaal niet te staan, maar van teveel buik knap ik toch af. Het zit hem in de proportie natuurlijk, smalle schouders met buikje is no go - met een brede bast kan je je wat buik permitterenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:08 schreef Reinald013 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik, meerdere malen. Ben ook wel een fan van seks op spannende plekken
magere vrouwen of chubbie vrouwen??
of magere mannen of mannen met een buikje
Bijten! en geslagen wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:16 schreef B83 het volgende:
[..]
Helemaal strak hoeft en man helemaal niet te staan, maar van teveel buik knap ik toch af. Het zit hem in de proportie natuurlijk, smalle schouders met buikje is no go - met een brede bast kan je je wat buik permitteren
billen: erin bijten of erop slaan?
Lekker lang. Voor seks (ook oraal) moet je de tijd nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:56 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Bijten! en geslagen worden
Lekker lang oraal (plagen, orgasme uitstellen, etc), of alleen even om op te starten?
Ik ben meer van het geven dan het krijgen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:56 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Bijten! en geslagen worden
Lekker lang oraal (plagen, orgasme uitstellen, etc), of alleen even om op te starten?
Alleen handwerken op een strandbed op Curaçao. Als 17 jarige hitsige puberquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker lang. Voor seks (ook oraal) moet je de tijd nemen.
Aangezien de zomer er weer aan komt, heb je ooit seks gehad met een vakantieliefde en waar was dat?
Afwisseling en inventief denken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben meer van het geven dan het krijgen eerlijk gezegd.
De beste manier om je seksleven spannend te houden is...?
Moeilijke vraag, veel hangt af van de setting, de situatie... Maar scat is een absolute no-go.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Afwisseling en inventief denken.
Wat zou je absoluut nooit doen, ook al zou je partner het voorstellen?
Oei. Moeilijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:48 schreef B83 het volgende:
[..]
Moeilijke vraag, veel hangt af van de setting, de situatie... Maar scat is een absolute no-go.
graag vastbinden of vastgebonden worden?
Sure! *klik* vind het ook wel geil om mezelf te zien, al ben ik geen model of zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei. MoeilijkLiever vastgebonden worden dan. Denk ik. Al lang niet meer gebeurd
![]()
Foto's/films maken tijdens seks?
Ben atechnisch, dus weet niet of ik je nu wel quote, maargoed...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sure! *klik* vind het ook wel geil om mezelf te zien, al ben ik geen model of zo![]()
Wel eens een celibataire periode gekend? Dus bewust geen seksuele handelingen verrichten? Zeg maar 40 days, 40 nights
Moet je wel een partner hebben hè, ik vind het wel een pré als dat kan, liefst zo snel mogelijk. Mijn ex vond het nogal ongemakkelijk, helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ben atechnisch, dus weet niet of ik je nu wel quote, maargoed...
Niet echt nee... Wel eens me ingehouden in het huis van mn schoonouders, maar dat telt niet echt.
Praat je openlijk over sex met je partner, en hoelang kende jullie elkaar toen het voor het eerst gebeurde?
Gelukkig wil hij niet overtongen, want ik vind sperma lekker :squote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Moet je wel een partner hebben hè, ik vind het wel een pré als dat kan, liefst zo snel mogelijk. Mijn ex vond het nogal ongemakkelijk, helaas.
Spuiten in haar mondje en dan overtongen?
Beffen: wil ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Gelukkig wil hij niet overtongen, want ik vind sperma lekker :s
Beffen een moetje of een wil ik
Of pijpen een moetje of een wil ik
Benieuwd erna?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beffen: wil ik.
Pijpen: wil ik.![]()
![]()
Ervaring met seks onder invloed van harddrugs? Vertel!
Nee, een man is niet zo zacht als een vrouw, geen interesse in en zo :/quote:Op zondag 25 mei 2014 02:04 schreef habitue het volgende:
Ja xtc in de comedown, fucking chill kun je uren door, probeer het niet in de high though dan wordt het een complete faal. Dan gewoon knuffelen
En voor de rest is het matig eerlijk gezegd, gewoon op eigen kracht is het bbest
Voor de mannen: zouden jullie seks overwegen met een man?
Dat hangt erg van de mate van 'niet aantrekkelijk vinden' af. Als het echt een enorm lelijke vrouw van in de 60 is sla ik het zeker af, maar een 'twijfelgevalletje' durf ik geen voorspellingen meer over te doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 03:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, een man is niet zo zacht als een vrouw, geen interesse in en zo :/
Zou je een zekere ONS afslaan als je haar of hem eigenlijk niet aantrekkelijk vind?
Meestal ik, je ziet de vrouw steeds meer hinten dus dan je handen maar naar haar borsten, ze even goed kneden, complimentje, zoenen en vervolgens mee naar bed/bank of wat dan ook trekken..quote:Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt erg van de mate van 'niet aantrekkelijk vinden' af. Als het echt een enorm lelijke vrouw van in de 60 is sla ik het zeker af, maar een 'twijfelgevalletje' durf ik geen voorspellingen meer over te doen.![]()
Wie neemt er bij een (eerste) ontmoeting het initiatief tot seks, jij of jouw partner? En waarom?
Geven het liefstquote:Op maandag 26 mei 2014 14:54 schreef B83 het volgende:
i like being grabbed when I least suspect it :-)
Verleideen is ok, maar vaak is t gewoon erg geil om 'besprongen' te worden
orale seks: geven of krijgen?
No thanks! Speeltjes welquote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geven het liefst![]()
Gebruik van etenswaren bij seks, go or no go?
Mij maakt het weinig uit. Van de vrouwen die ik gehad had verschilde het uiterlijk beneden ook behoorlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
No thanks! Speeltjes wel![]()
Nav een discussie: hoe belangrijk is het uiterlijk van de pik of het poesje van je partner? Knap je snel af op de looks?
Weinig animo yats! Als ik vrouwen mag geloven: als ie maar raakt wat ie moet raken.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:49 schreef yats het volgende:
[..]
Mij maakt het weinig uit. Van de vrouwen die ik gehad had verschilde het uiterlijk beneden ook behoorlijk.
Groter is beter of juist niet?
Misschien een rare vraag, maar ligt dit topic nu al twee maanden stil?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weinig animo yats! Als ik vrouwen mag geloven: als ie maar raakt wat ie moet raken.
De een heeft het liefst een hele dikke, de ander wil een iets langere variant. Ik denk dat het persoonlijk is, maar kleiner dan gemiddeld heeft geen voorkeur. Mochten er nog dames (of heren) zijn die deze vraag willen beantwoorden, dan ma dat van mij.
Maar, ook een nieuwe vraag:
Zijn er fantasieën die je niet met je huidige partner (of een ex) kunt doen omdat hij/zij er niet voor in is?
Beetje rare vraag voor sex, maar ok, ik zal hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:53 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar ligt dit topic nu al twee maanden stil?![]()
Mijn antwoord op de vraag daarboven: Nee, het is juist andersom (ik zal er maar niet verder op ingaan)
Nee, geen schoenen in bed!! Vies...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:40 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Beetje rare vraag voor sex, maar ok, ik zal hem beantwoorden.
Ja, het ligt al twee maanden stil door de strengere regels mbt het stellen van een vraag. De nieuwe regels werken gewoon niet.
Sexy schoenen aan in bed of liever niet ? Voor de vrouw natuurlijk, en voor de man de vraag of je dit graag ziet of niet.
Kunnen speciale seks/bed schoenen zijn. Met extra hoge hakken bv, waar je normaal nooit op zou lopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, geen schoenen in bed!! Vies...
Wat is je voorkeur mbt schaamhaar bij jezelf en bij je partner?
Overigens hapert dit topic inderdaad sinds je de vraag niet door mag geven. Zo jammer!
Nee, maar lijkt me wel een vet idee!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:52 schreef ActualFantasy het volgende:
Weleens seks op een bootje op een meer ergens gehad ?
Yepquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:30 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me wel een vet idee!
Wel eens een trio gehad?
Ik had ook niet anders gedacht met die usernamequote:
Nopequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Weleens deelgenomen aan een gangbang?
Gewoon ouderwets op bedquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:38 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders gedacht met die username
[..]
Nope
Beste locatie om seks te hebben?
Beide, hangt van de stemming af.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef Niene het volgende:
Doe mij maar gewoon in een bed in m'n huisje! Of douche :-D
Vurige seks of rustige gevoelige seks?
Gevenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Vurige! Absoluut.
Orale seks geven of krijgen?
Leuke vraag! Dat was toch wel de eerste keer met m'n tweede. Daarvoor een ex die nogal degelijk was en de eerste keer met de ex, na mevrouw degelijk, was spannend en geil. Een openbaring haha.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geven
Vertel eens welk moment je het meest is bijgebleven, kan grappig, romantisch, intiem, bijzonder, bizar, etc. zijn. Dus welke sekspartij is je het meest bijgebleven en waarom?
En de vraag?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:49 schreef artelligence het volgende:
Leuke vraag! Dat was toch wel de eerste keer met m'n tweede. Daarvoor een ex die nogal degelijk was en de eerste keer met de ex, na mevrouw degelijk, was spannend en geil. Een openbaring haha.
Op het strand in Italië met 2 andere vrouwen gezoend en dat ging wat verder. Het was zo intens en geil dat ik dit nooit meer zal vergeten. De wind de zee en het complete gevoel is iets wat ik nooit meer heb gevoeld en zeker iets is om weer naar toe te strevenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geven
Vertel eens welk moment je het meest is bijgebleven, kan grappig, romantisch, intiem, bijzonder, bizar, etc. zijn. Dus welke sekspartij is je het meest bijgebleven en waarom?
Vergelijkbaar met jouw verhaal. Niet in Italie, maar Frankrijk, wel op een strand inclusief zee en wind! Begon als skinnydippen met een groep, ging verder als een zoen orgie met mannen en vrouwen, eindigde met 1 vrouw half in de brandingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:41 schreef pinkystinky het volgende:
[..]
Op het strand in Italië met 2 andere vrouwen gezoend en dat ging wat verder. Het was zo intens en geil dat ik dit nooit meer zal vergeten. De wind de zee en het complete gevoel is iets wat ik nooit meer heb gevoeld en zeker iets is om weer naar toe te streven
Wat voor vakantie seks ervaring zou jij willen delen ?
Best wel wat ervaring met buitenseks, maar ik heb het nog nooit gedaan op het strand! Op de een of andere manier is het daar nooit van gekomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:41 schreef MRTN33 het volgende:
Spannendste plek buitenshuis waar je het ooit gedaan hebt (of zou willen doen)?
Zeven keer, nadat vriendin een maand op reis was geweest. Dan weet je wat droogstaan is. (Je wordt er knettergek van, op een gegeven moment kijk je naar iedere vrouw).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Best wel wat ervaring met buitenseks, maar ik heb het nog nooit gedaan op het strand! Op de een of andere manier is het daar nooit van gekomen.![]()
Vraag: wat is je meest/hoogste aantal keren dat je hebt geneukt op 1 dag?
En wat is je vervolgvraag?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:56 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Zeven keer, nadat vriendin een maand op reis was geweest. Dan weet je wat droogstaan is. (Je wordt er knettergek van, op een gegeven moment kijk je naar iedere vrouw).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |