abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:10:59 #176
426322 khal
<3 Daenerys Targaryen <3
pi_139001679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:07 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Subtiel aan plaatsen op haar lichaam zitten waarvan ik weet dat ze de zin vergroten. 50% van de keren werkt het, dus zeker de moeite waard. ;)

Ooit een voorstel van je (ex)partner afgewezen op seksueel gebied?
Door mijn lage libido de laatste tijd heb ik een aantal keer subtiel afgewezen. Dit had altijd wel een reden. Zo vindt mijn vriendin het spannend om seks bij haar thuis te hebben als de familie gewoon thuis is een elk moment gewoon binnen kan stappen.

Ik heb ooit seks in een kleedhokje van een zwembad gehad. Nadat ik er tegen vrienden over had verteld, bleken zij het heel vreemd en vies te vinden. Hoe sta jij daar tegenover? Waarom vies/lekker?
pi_139003416
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:10 schreef khal het volgende:

[..]

Door mijn lage libido de laatste tijd heb ik een aantal keer subtiel afgewezen. Dit had altijd wel een reden. Zo vindt mijn vriendin het spannend om seks bij haar thuis te hebben als de familie gewoon thuis is een elk moment gewoon binnen kan stappen.

Ik heb ooit seks in een kleedhokje van een zwembad gehad. Nadat ik er tegen vrienden over had verteld, bleken zij het heel vreemd en vies te vinden. Hoe sta jij daar tegenover? Waarom vies/lekker?
Ik denk juist dat seks in een kleedhokje erg spannend is en sta in een relatie ook zeker open voor zulk soort dingen om het spannend te houden, het idee dat je stil moet zijn omdat er mensen dicht bij je zijn, en dat toch best moeilijk is. Er is natuurlijk een grens, ik zou bijvoorbeeld nooit seks in kroeg of bibliotheek hebben. (Ik noem maar wat).

Heb je ooit tijdens de seks een standje geprobeerd wat zo ongemakkelijk was en mis ging dat de seks eigenlijk tot een abrupt einde kwam, wat was dit standje en wat ging er mis? Als dit niet met een standje gebeurd is mag het ook iets anders zijn waardoor de seks tot een abrupt einde kwam.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:19:04 #178
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_139003750
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:47 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Ik denk juist dat seks in een kleedhokje erg spannend is en sta in een relatie ook zeker open voor zulk soort dingen om het spannend te houden, het idee dat je stil moet zijn omdat er mensen dicht bij je zijn, en dat toch best moeilijk is. Er is natuurlijk een grens, ik zou bijvoorbeeld nooit seks in kroeg of bibliotheek hebben. (Ik noem maar wat).

Heb je ooit tijdens de seks een standje geprobeerd wat zo ongemakkelijk was en mis ging dat de seks eigenlijk tot een abrupt einde kwam, wat was dit standje en wat ging er mis? Als dit niet met een standje gebeurd is mag het ook iets anders zijn waardoor de seks tot een abrupt einde kwam.
Bij mijn ex wel eens gehad dat zijn penis heel hard tegen het voorhuidje van de clitoris kwam en er iets achter leek te blijven haken, door te hard en te enthousiast neuken. Dat deed ongelooflijk pijn en daardoor kon ik niet meer verder :N

Wat doe je om je eigen orgasme of het orgasme van de ander nog lekkerder te maken?
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:57:26 #179
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_139004450
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat doe je om je eigen orgasme of het orgasme van de ander nog lekkerder te maken?
Telkens net niet klaarkomen en proberen om haar telkens net niet te laten klaarkomen. Dan wordt het alleen nog maar lekkerder :Y

Ooit spijt gehad van seks?
pi_139005599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:57 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Telkens net niet klaarkomen en proberen om haar telkens net niet te laten klaarkomen. Dan wordt het alleen nog maar lekkerder :Y

Ooit spijt gehad van seks?
Jazeker. Ooit wel eens een flinke ruzie met mijn vriendin gemaakt, en ik wilde een punt maken door het wat rustiger aan te doen tot we het beiden hadden laten bezinken. De zwakkeling die ik ben dezelfde dag toch nog het bed in gedoken. Moet zeggen dat het toen wel geweldige seks was maar had mijn gewenste punt was op dat moment niet gemaakt.

Heb je wel eens seks gehad met een familielid van een vriend/vriendin van je? Hoe liep dit uiteindelijk af? Moeders van vrienden vallen hier uiteraard ook onder. :Y
Ben ook uitzonderlijk benieuwd of er hier iemand is die bijvoorbeeld wel eens seks met zijn schoonmoeder heeft gehad :p Rare gedachte natuurlijk, maar goed.
  zondag 20 april 2014 @ 15:05:49 #181
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_139073159
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:41 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Jazeker. Ooit wel eens een flinke ruzie met mijn vriendin gemaakt, en ik wilde een punt maken door het wat rustiger aan te doen tot we het beiden hadden laten bezinken. De zwakkeling die ik ben dezelfde dag toch nog het bed in gedoken. Moet zeggen dat het toen wel geweldige seks was maar had mijn gewenste punt was op dat moment niet gemaakt.

Heb je wel eens seks gehad met een familielid van een vriend/vriendin van je? Hoe liep dit uiteindelijk af? Moeders van vrienden vallen hier uiteraard ook onder. :Y
Ben ook uitzonderlijk benieuwd of er hier iemand is die bijvoorbeeld wel eens seks met zijn schoonmoeder heeft gehad :p Rare gedachte natuurlijk, maar goed.
Ik heb ooit een relatie gehad met het zusje van een goede vriendin van me. Met alles er op en eraan, inclusief de beste seks die ik ooit gehad heb. Eindelijk een meisje dat qua libido op hetzelfde niveau zat :9

Alleen lagen die twee elkaar niet zo, dus daar heeft de vriendschap met de oudere zus helaas wel enigszins onder geleden.

Heb je ooit een fantasie/scenario gehad dat in je hoofd perfect bleek, maar wat in de realiteit toch enigszins tegenviel? Zo ja, wat was dit en waardoor viel het tegen?
  maandag 21 april 2014 @ 22:57:13 #182
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_139131310
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 15:05 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Ik heb ooit een relatie gehad met het zusje van een goede vriendin van me. Met alles er op en eraan, inclusief de beste seks die ik ooit gehad heb. Eindelijk een meisje dat qua libido op hetzelfde niveau zat :9

Alleen lagen die twee elkaar niet zo, dus daar heeft de vriendschap met de oudere zus helaas wel enigszins onder geleden.

Heb je ooit een fantasie/scenario gehad dat in je hoofd perfect bleek, maar wat in de realiteit toch enigszins tegenviel? Zo ja, wat was dit en waardoor viel het tegen?
Nope.

Vindt je het geil om hem/haar in bed te gehoorzamen en alles te doen wat hij/zij zegt?

[ Bericht 0% gewijzigd door slacKard.x op 21-04-2014 23:06:43 ]
we cant feed the poor but we can fund a war
  maandag 21 april 2014 @ 23:06:31 #183
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_139131785
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Nope.

Vindt je het geil om hem/haar te gehoorzamen en alles te doen wat hij/zij zegt?
soms :Y

heb je ooit iets geprobeerd omdat je partner er over fantaseerde maar waar je zelf nog nooit aan had gedacht? zo ja wat, en beviel het?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  maandag 21 april 2014 @ 23:13:56 #184
363519 slacKard.x
pi_139132128
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

soms :Y

heb je ooit iets geprobeerd omdat je partner er over fantaseerde maar waar je zelf nog nooit aan had gedacht? zo ja wat, en beviel het?
Ja, ze fantaseerde er wel eens over om tijdens het voorstel mijn vinger(s) in haar mond te doen en een beetje met haar tong ermee spelen. Het beviel erg goed want ik was meteen keihard toen ik dat deed :D

Zelfde vraag!
pi_139132242
Nee verzin een nieuwe vraag, zo zijn de regels
  maandag 21 april 2014 @ 23:19:28 #186
363519 slacKard.x
pi_139132371
Wow sinds wanneer is dat veranderd?

Naja nieuwe vraag: Heb je vaak oogcontact tijdens seks met het licht aan?
  maandag 21 april 2014 @ 23:21:17 #187
329736 Knetterkrankjorum
pi_139132462
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef slacKard.x het volgende:
Wow sinds wanneer is dat veranderd?

Naja nieuwe vraag: Heb je vaak oogcontact tijdens seks met het licht aan?
ligt aan het standje :+

Heb je ooit wel eens afgesproken met iemand via internet puur en alleen voor seks? hoe beviel dat?
-insert koosnaampje-
  maandag 21 april 2014 @ 23:45:48 #188
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139133531
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

ligt aan het standje :+

Heb je ooit wel eens afgesproken met iemand via internet puur en alleen voor seks? hoe beviel dat?
Nee, maar wat niet is kan altijd nog komen.

Na hoeveel dates heb je gemiddeld genomen seks met iemand?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 21 april 2014 @ 23:47:27 #189
329736 Knetterkrankjorum
pi_139133592
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:45 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, maar wat niet is kan altijd nog komen.

Na hoeveel dates heb je gemiddeld genomen seks met iemand?
2 ik ben een slet :+

heb je wel eens per ongeluk in je eigen gezicht gespoten bij het fappen?
-insert koosnaampje-
  maandag 21 april 2014 @ 23:50:17 #190
363519 slacKard.x
pi_139133702
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

2 ik ben een slet :+

heb je wel eens per ongeluk in je eigen gezicht gespoten bij het fappen?
Ja hahahaha, de eerste keer in m'n leven dat ik klaarkwam. Echt bizar, ik schrok ervan.

Ga je vanavond nog masturberen?
  maandag 21 april 2014 @ 23:52:15 #191
329736 Knetterkrankjorum
pi_139133775
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Ja hahahaha, de eerste keer in m'n leven dat ik klaarkwam. Echt bizar, ik schrok ervan.

Ga je vanavond nog masturberen?
dan zou ik nog 9 minuten de tijd hebben... nope :N

Heb je wel eens stiekem iemand zijn ondergoed la doorgekeken of een slipje geroken?
-insert koosnaampje-
  maandag 21 april 2014 @ 23:53:38 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139133830
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

dan zou ik nog 9 minuten de tijd hebben... nope :N

Heb je wel eens stiekem iemand zijn ondergoed la doorgekeken of een slipje geroken?
Ja, al was dat niet stiekem.

Wat is de vreemdste fetish die je ooit tegen gekomen bent bij een partner?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zaterdag 26 april 2014 @ 09:06:32 #193
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_139272183
Nou, er is echt nog veel van dit topic over na al dat gezeik en die regeltjes :') :W
|| justdiggit.org ||
pi_139273722
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, er is echt nog veel van dit topic over na al dat gezeik en die regeltjes :') :W
Inderdaad dat haalt het spontane er vanaf, en dat is net zoals je seksleven funest.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 28 april 2014 @ 13:26:18 #195
48114 ActualFantasy
There can be only one.
pi_139338610
Dan maken we toch een nieuwe vraag.

Heb je weleens iemand vastgebonden / ben je weleens vastgebonden, en hoe beviel dat ?
  maandag 28 april 2014 @ 14:18:33 #196
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139340180
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:26 schreef ActualFantasy het volgende:
Dan maken we toch een nieuwe vraag.

Heb je weleens iemand vastgebonden / ben je weleens vastgebonden, en hoe beviel dat ?
Ja, ik ben zowel vastgebonden als heb iemand vastgebonden. Overigens beiden met dezelfde persoon en beide met handboeien aan het bed.

Welke 'buitenlocatie' zou je nooit als sekslocatie willen gebruiken en waarom niet?
pi_139340997
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:18 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, ik ben zowel vastgebonden als heb iemand vastgebonden. Overigens beiden met dezelfde persoon en beide met handboeien aan het bed.

Welke 'buitenlocatie' zou je nooit als sekslocatie willen gebruiken en waarom niet?
Het strand zou ik nooit als sekslocatie willen gebruiken. Lijkt me echt vreselijk met al dat zand en je zal dus moeten tobben met handdoeken en weet ik het wat. No thanks.

Ooit wel eens een squirtende sekspartner gehad zonder dat je hier van tevoren vanaf wist en hoe is je ervaring hier mee?
pi_139342659
ja heb zelf wel eens gesquirt, het kwam zonder dat ik wist dat het zou komen,
het was gigantisch echt heerlijk,
pi_139343332
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef lara1994 het volgende:
ja heb zelf wel eens gesquirt, het kwam zonder dat ik wist dat het zou komen,
het was gigantisch echt heerlijk,
De vraag was natuurlijk of je wel eens een partner hebt gehad die squirte, maar we zullen het hier mee moeten doen.
Volgende keer wel even een vraag verzinnen die de volgende persoon kan beantwoorden. ^O^

Ik zal de volgende vraag wel verzinnen:

Hoe lang duurde je langste sekspartij (in minuten/uren), is er bijvoorbeeld een speciale reden voor de duur hiervan en hoe is het bevallen?
  maandag 28 april 2014 @ 18:12:25 #200
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_139347525
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

De vraag was natuurlijk of je wel eens een partner hebt gehad die squirte, maar we zullen het hier mee moeten doen.
Volgende keer wel even een vraag verzinnen die de volgende persoon kan beantwoorden. ^O^

Ik zal de volgende vraag wel verzinnen:

Hoe lang duurde je langste sekspartij (in minuten/uren), is er bijvoorbeeld een speciale reden voor de duur hiervan en hoe is het bevallen?
Mijn langste was rond de 8/9 uur. Zat geen reden achter, hadden er allebei gewoon zin in. Uiteraard met plas- en drinkpauzes tussendoor. Beviel enorm, alleen hadden we beiden de volgende dag last van spierpijn en schrale geslachtsdelen :D

Wat is het meest belachelijke dat jij tijdens (een poging tot) seks hebt meegemaakt?
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')