Hont.quote:
Patat of friet?quote:
Bogie Big Dick.quote:
quote:
Dit nog moeten vragen.quote:
Het is hopeloos Roy. Je kunt niet winnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt zo'n vrouwending Kaneel.
En wij worden maar geacht alles te begrijpen.
Weer van die matige injokes.quote:
Dat weten we nog niet.quote:
Ik weet nog een leuke/matige grapquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dit nog moeten vragen.____!!!!
FRIET NATUURLIJK.
Zelfs als we winnen verliezen we uiteindelijk nog.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is hopeloos Roy. Je kunt niet winnen.
Je kunt alleen proberen het iedere keer een beetje beter te doen.
[..]
Weer van die matige injokes.
Ik weet er 450.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke/matige grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet er 450.OH vertel ze alle 450SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Voor nog geen 6 miljoen wil ik weten waaromquote:
Kom vechten dan.quote:
Voetbal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]NuilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze hebben Donna.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
God, that 70's show is zo niet grappig.
Wie nu weer?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom denken zoveel Nederlanders dat ze kunnen zingen liedjes moeten maken. Met clip?
En eigenlijk is Braddie in 90% van de gevallen beterquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom denken zoveel Nederlanders dat ze kunnen zingen liedjes moeten maken. Met clip?
Lauraquote:
Tv oranje niveau?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is leuker in OITNB. Oh no I didn't.quote:
Marlous, Lytse Hille, Wesly Bronckhorst, Vinzzent.quote:
Heb de Bradster nooit gehoord.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En eigenlijk is Braddie in 90% van de gevallen beter
Die namen ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marlous, Lytse Hille, Wesly Bronckhorst, Vinzzent.
Om er maar een paar te noemen.
[..]
Heb de Bradster nooit gehoord.
Marlousquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marlous, Lytse Hille, Wesly Bronckhorst, Vinzzent.
Om er maar een paar te noemen.
[..]
Heb de Bradster nooit gehoord.
Wie kent haar nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marlous![]()
Die ie wereldberoemd
Marlous Oosting dan he
Ik begon met het nieuwe liedje van Pater Moeskroen (of, zoals dat tegenwoordig heet: een song, of een track), maar het niveau takelde heel snel af.quote:
quote:
Je zit op TC?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begon met het nieuwe liedje van Pater Moeskroen (of, zoals dat tegenwoordig heet: een song, of een track), maar het niveau takelde heel snel af.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is aan het gamen, dus die kun je niet lokken.
quote:
En welke les heb je hier van geleerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begon met het nieuwe liedje van Pater Moeskroen (of, zoals dat tegenwoordig heet: een song, of een track), maar het niveau takelde heel snel af.
Euhm, nee?quote:
Geen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En welke les heb je hier van geleerd?
Dan moet je deze les nog een keer overdoen net zolang dat je de les geleerd hebt. En wat die les is weet je als je hem geleerd hebt.quote:
O, ik dacht dat je met mensen liedjes aan het afspelen was. Ik las het weer verkeerd.quote:
Stiekem heb je daar gewoon zin in.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je met mensen liedjes aan het afspelen was. Ik las het weer verkeerd.
Ik wil al die geile snoetjes gewoon weer eens aanschouwen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stiekem heb je daar gewoon zin in.
Nee, zat voor mezelf te pielen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je met mensen liedjes aan het afspelen was. Ik las het weer verkeerd.
Stiekem wil jij haar gewoon weer zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stiekem heb je daar gewoon zin in.
Je laat me altijd als een crazy obsessed dyke overkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stiekem wil jij haar gewoon weer zien.
Wijsbegeeeeeerte of beter gezegd wijstijnsquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je deze les nog een keer overdoen net zolang dat je de les geleerd hebt. En wat die les is weet je als je hem geleerd hebt.
Whehehe.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je laat me altijd als een crazy obsessed dyke overkomen.
Zo kom je ook over.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je laat me altijd als een crazy obsessed dyke overkomen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wijsbegeeeeeerte of beter gezegd wijstijns
Niet overdrijven .....quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Ik ben heel filosofisch verantwoord
Wil je dat?quote:
Dan ga je toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vroeg naar bed
Dat is mijn minorquote:
Wat is er?quote:
Uhu.quote:
Je kan zelf geen perverse opmerkingen maken?quote:
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan zelf geen perverse opmerkingen maken?
Ach, in mei gaat het toch wel gebeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar dan denk je dadelijk weer zo slecht over me.
Dat ik je alleen maar onder wil spuiten ofzo. En dan durf je me nooit meer te meeten
Welk gedeelte van de post?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, in mei gaat het toch wel gebeuren.
Meeten Roy, meeten.quote:
Dat gaat alleen niet door als er iets met m'n moeder is waarvoor ik beter thuis kan blijven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
Ik zit ook angstvallig te wachten op het berichtje dat zaterdag niet doorgaat.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:29 schreef Fascination het volgende:
KLB / Nederlandse meisjes versus Verenigd Koninkrijk meisjes.
Ik vond de meeste meiden er daar echt hoerig en smakeloos uitzien bij het uitgaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
Die Engelse zijn gek. Helemaal los na een paar biertjes
Ja dat zeker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond de meeste meiden er daar echt hoerig en smakeloos uitzien bij het uitgaan.
Echt niet? De meeste mannen hebben toch wel smaak, zou je denken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Maar daar klagen de meeste mannen niet over he
Ja, maar niet op een avondje uit in Engeland.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt niet? De meeste mannen hebben toch wel smaak, zou je denken.
Maar de Engelsen zelf dan? Juist van hen verwacht ik meer klasse.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een avondje uit in Engeland.
Hier willen we een dame met klasse.
Je hebt de gemiddelde Engelse man gezien?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de Engelsen zelf dan? Juist van hen verwacht ik meer klasse.
Je bedoelt zo'n tokkie? Die bedoel ik namelijk niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt de gemiddelde Engelse man gezien?
Ja die bedoel ik.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n tokkie? Die bedoel ik namelijk niet.
Als vrouw denk ik aan het geld hè.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik.
Jij bedoelt de upper class
Awwww.quote:
quote:
Whehe. Werk is zeker saai?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |