SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]NuilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze hebben Donna.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
God, that 70's show is zo niet grappig.
Wie nu weer?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom denken zoveel Nederlanders dat ze kunnen zingen liedjes moeten maken. Met clip?
En eigenlijk is Braddie in 90% van de gevallen beterquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom denken zoveel Nederlanders dat ze kunnen zingen liedjes moeten maken. Met clip?
Lauraquote:
Tv oranje niveau?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is leuker in OITNB. Oh no I didn't.quote:
Marlous, Lytse Hille, Wesly Bronckhorst, Vinzzent.quote:
Heb de Bradster nooit gehoord.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En eigenlijk is Braddie in 90% van de gevallen beter
Die namen ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marlous, Lytse Hille, Wesly Bronckhorst, Vinzzent.
Om er maar een paar te noemen.
[..]
Heb de Bradster nooit gehoord.
Marlousquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marlous, Lytse Hille, Wesly Bronckhorst, Vinzzent.
Om er maar een paar te noemen.
[..]
Heb de Bradster nooit gehoord.
Wie kent haar nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marlous![]()
Die ie wereldberoemd
Marlous Oosting dan he
Ik begon met het nieuwe liedje van Pater Moeskroen (of, zoals dat tegenwoordig heet: een song, of een track), maar het niveau takelde heel snel af.quote:
quote:
Je zit op TC?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begon met het nieuwe liedje van Pater Moeskroen (of, zoals dat tegenwoordig heet: een song, of een track), maar het niveau takelde heel snel af.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje is aan het gamen, dus die kun je niet lokken.
quote:
En welke les heb je hier van geleerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begon met het nieuwe liedje van Pater Moeskroen (of, zoals dat tegenwoordig heet: een song, of een track), maar het niveau takelde heel snel af.
Euhm, nee?quote:
Geen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En welke les heb je hier van geleerd?
Dan moet je deze les nog een keer overdoen net zolang dat je de les geleerd hebt. En wat die les is weet je als je hem geleerd hebt.quote:
O, ik dacht dat je met mensen liedjes aan het afspelen was. Ik las het weer verkeerd.quote:
Stiekem heb je daar gewoon zin in.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je met mensen liedjes aan het afspelen was. Ik las het weer verkeerd.
Ik wil al die geile snoetjes gewoon weer eens aanschouwen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stiekem heb je daar gewoon zin in.
Nee, zat voor mezelf te pielen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je met mensen liedjes aan het afspelen was. Ik las het weer verkeerd.
Stiekem wil jij haar gewoon weer zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stiekem heb je daar gewoon zin in.
Je laat me altijd als een crazy obsessed dyke overkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stiekem wil jij haar gewoon weer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |