Hont.quote:
Patat of friet?quote:
Bogie Big Dick.quote:
quote:
Dit nog moeten vragen.quote:
Het is hopeloos Roy. Je kunt niet winnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt zo'n vrouwending Kaneel.
En wij worden maar geacht alles te begrijpen.
Weer van die matige injokes.quote:
Dat weten we nog niet.quote:
Ik weet nog een leuke/matige grapquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dit nog moeten vragen.____!!!!
FRIET NATUURLIJK.
Zelfs als we winnen verliezen we uiteindelijk nog.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is hopeloos Roy. Je kunt niet winnen.
Je kunt alleen proberen het iedere keer een beetje beter te doen.
[..]
Weer van die matige injokes.
Ik weet er 450.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke/matige grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet er 450.OH vertel ze alle 450SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Voor nog geen 6 miljoen wil ik weten waaromquote:
Kom vechten dan.quote:
Voetbal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]NuilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |