Fera is dan ook geen leuke naam om een koosnaampje van te maken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet echt last van gehad tot nu toe.
Ik heb er teveelquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
Bob is gewoon een beetje jealous dat niemand een koosnaampje voor hem heeft.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fera is dan ook geen leuke naam om een koosnaampje van te maken.
Dan krijg je zoiets als ferebeertje ofzo.
Te slecht om te gebruiken.
Oké, suikerkontje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb er teveelZowel hier op Fok als in het echt
Er klapten net 3 vullingen uit m'n gebitquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een speciaal sneeuwvlokje.
Ouwe flikkerlikker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sommige mensen weten m'n echte naam niet eens
Zeg dan ook gewoon wat je bedoeltquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
En ik heb best veel koosnaampjes gehad hier. Zie fobo onder andere.
Fokkers naar je fobo lokkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
En ik heb best veel koosnaampjes gehad hier. Zie fobo onder andere.
Ja, al dat mysterieuze, daar baal ik altijd zo van.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er klapten net 3 vullingen uit m'n gebit
Vertelquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sommige mensen weten m'n echte naam niet eens
Fok!kerquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bob, Zanger Bob, Bobbie, bestebob, bobberdebob.
En Diedje.
Dat er niet veel stelletjes zijn die ik zo klef tegen elkaar heb zien doen dat ik een bakje nodig had.quote:
Foto van m'n hont, jongen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fokkers naar je fobo lokken
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, al dat mysterieuze, daar baal ik altijd zo van.
[..]
Whehehe.
[ afbeelding ]
Echt zo'n vrouwending Kaneel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, al dat mysterieuze, daar baal ik altijd zo van.
[..]
Whehehe.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |