Schijnt goed af te lopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal de film niet spoileren voor jullie.
goeie vraagquote:
Oh, dan is het waar. Sorry.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dit staat zelfs op WIkipedia hoor.
Neem voortaan iets meer de moeite om je te verdiepen in een onderwerp voordat je een mening vormt aub.quote:
quote:
Meer gebrek aan bewijs.quote:
Ik ken het onderwerp.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem voortaan iets meer de moeite om je te verdiepen in een onderwerp voordat je een mening vormt aub.
Bekerquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
Barcelona speelt overigens over een kwartier. Die pot, of de bekerkraker SPEC-NEC?
twitter:dannyveramusic twitterde op woensdag 26-03-2014 om 19:17:40Beste mensen morgen zit ik bij #DWDD en speel ik mijn #guiltypleasure !! reageer retweet
SPEC NEC, grappig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
Barcelona speelt overigens over een kwartier. Die pot, of de bekerkraker SPEC-NEC?
speknek natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dannyveramusic twitterde op woensdag 26-03-2014 om 19:17:40Beste mensen morgen zit ik bij #DWDD en speel ik mijn #guiltypleasure !! reageer retweet
KOEKOEKquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
Dat blijkt.quote:
Danny Veraquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
Die jij 1 seconde na mij postte.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beter dan jouw ''vrije trap op een mooie PLEC'' grap
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt me wel een aardige televisiefilm.
Danny speelt Saskia & Sergequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
Zoals Gijp zei, als het hele stadion het roept dan zal er wel een kern van waarheid inzitten.quote:
Op het eind gaat Lucia dood.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Ze geven zo veel film weg dat niemand hem nog hoeft te zien.
Ik lachte glim.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
Zij hebben zijn beiden een lintworm?
Dat komt door die ingevallen koppen.quote:
Je mag ze niet te veel geven in het begin.quote:
Nee, Tangerine vind ik echt niets.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit wel leuk zou vinden.
8 minuten reclame. PO.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef Specularium het volgende:
Flikker op met je tijdsnood, het is 10 voor 8.
Ja, zo werkt het nu eenmaal.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef El-Capone het volgende:
Er kon dus niet bewezen worden dat ze het wel heeft gedaan. Er waren geen bewijzen dat ze het niet heeft gedaan. Toch een verschil lijkt mij.
Dat zou wat zijn, bewijzen dat je iets niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef El-Capone het volgende:
Er kon dus niet bewezen worden dat ze het wel heeft gedaan. Er waren geen bewijzen dat ze het niet heeft gedaan. Toch een verschil lijkt mij.
Ik bedoel dus dat ze bijvoorbeeld geen getuige konden vinden die Lucia voor een van die sterfgevallen kon vrijpleiten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, bewijzen dat je iets niet hebt gedaan.
Kan iedereen preventief in de cel worden geflikkerd.
Je hebt je duidelijk niet in die zaak verdiept. Lees het boek eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:57 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ze bijvoorbeeld geen getuige konden vinden die Lucia voor een van die sterfgevallen kon vrijpleiten. Dat is op zich toch enigszins verdacht.
Ik heb het inderdaad niet meer dan gemiddeld gevolgd. Zal het boek eens gaan lezen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt je duidelijk niet in die zaak verdiept. Lees het boek eens zou ik zeggen.
Haar hele zaak was op aannames en toevaligheden opgebouwd. Er was sowieso geen enkel bewijs dat er uberhaupt sprake was van moord, laat staan dat Lucia die moorden dan gepleegd zou hebben.
Er was enkel sprake van dat er werd verondersteld dat ze vaker dan gemiddeld dienst had tijdens een sterfgeval (die veronderstelling bleek later ook nog eens niet te kloppen).
Er zijn volgens mij meer boeken over haar zaak verschenen. Ik heb het boek van Ton Derks gelezen;quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:18 schreef El-Capone het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad niet meer dan gemiddeld gevolgd. Zal het boek eens gaan lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |