Is altijd al zo geweest. Zoe wel eens willen weten hoe dat allemaal in z'n week gaat. De Tros is natuurlijk een commerciële zender in het nationale omroepbestel. Schandalig dat die al die jaren van overheidsgeld heeft kunnen profiteren.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:15 schreef Lovechild het volgende:
Dat is ook geen nieuws, over de Top40. Dar heb ik zo vaak gehoord.
quote:Jeroen van der Boom, Gerard Joling en Volendam moeten het ontgelden
Gordon haalt weer keihard uit
Gordon haalt opnieuw uit naar zijn (ex-)collega's. Jeroen van der Boom is volgens Gordon fake en nep, Gerard kickt teveel op aandacht en er is 'een dubieus spelletje gespeeld met die Volendamse kliek.'
De zanger/presentator klapte bij 5 jaar Later met Jeroen Pauw al uit de school, over René Froger die een drankprobleem zou hebben en er daarom niet met hem te werken viel, en Jeroen van der Boom die hem eruit gewerkt zou hebben.
De zanger ontkende dat op zijn beurt, maar Gordon laat het vuur weer in alle hevigheid oplaaien: "Laat Jeroen van der Boom lekker gaan. Die man is zo fake en nep, daar hoort zo'n reactie bij, zijn ontkenning is totaal voorspelbaar", zegt hij tegen De Volkskrant.
"Ik moet altijd hartelijk lachen als ik die drie Toppers op tv zie doen alsof ze het zo leuk hebben samen. Wat een leugenaars allemaal! Ik heb er Jeroen en Gerard niet zo lang geleden nog over gesproken: tot op de dag van vandaag is het haat en nijd."
Moordbonje
"De sfeer is niet te harden, achter de schermen verachten ze elkaar. Gerard en Jeroen zijn er vorig jaar ook achtergekomen dat René zijn microfoon stiekem harder zette dan die van de rest. Dat heb ik al die jaren geroepen, maar toen dat uitkwam, is er een moordbonje uitgebroken. Maar zij blijven voor het geld. Ik niet."
Gordon zegt ook niet te snappen dat Gerard nog zoveel optreedt. "Ik vraag geregeld aan hem waarom hij dat nog doet, hij heeft geld genoeg. Maar Gerard kickt op aandacht. Die man raakt helemaal in paniek als hij een avond thuiszit."
Handjeklap
Ook Volendamse artiesten moeten het ontgelden: Het Commissariaat voor de Media heeft volgens Goor zitten slapen. "Als ze nog eens wakker worden daar zouden ze eens moeten kijken naar wat voor verkapte commerciële deals er met de TROS zijn gemaakt. En naar wat voor dubieus spelletje er de afgelopen tien jaar is gespeeld met die Volendamse kliek."
"En dan heb ik het ook over de Nederlandse inzending van het Songfestival waar de TROS verantwoordelijk voor is. Waarom denk je dat de 3JS opeens naar het Songfestival gingen? Je maakt mij niet wijs dat dat geen handjeklap is geweest."
Gordon is blij dat hij uit de school is geklapt: "Ik vertel gewoon eindelijk eens open en eerlijk hoe verrot die muziekindustrie is. Ik heb zoveel reacties gehad van collega's die dit ook van hen weten en die het goed vinden dat eindelijk iemand het durft te zeggen."
Misschien komen ze wraak nemen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zag net bij shownieuws dat bij zijn afscheidsconcerten de toppers ook komen optreden
Is dat opzienbarend in een interview dat over hemzelf moet gaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:48 schreef Mryc het volgende:
Iemand al geteld hoe vaak het woord 'ik' in het interview voorkomt?
Meestal hè, in een interview waarbij het onderwerp de geïnterviewde zelf is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:48 schreef Mryc het volgende:
Iemand al geteld hoe vaak het woord 'ik' in het interview voorkomt?
Kom op, zelfs Ivo Niehe's liefde voor zichzelf verbleekt hierbij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat opzienbarend in een interview dat over hemzelf moet gaan?
Heb je bij de oudejaarsconference ook zitten turven? En grappen zitten meeschrijven?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:55 schreef Mryc het volgende:
[..]
Kom op, zelfs Ivo Niehe's liefde voor zichzelf verbleekt hierbij.
Sorry wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je bij de oudejaarsconferentie ook zitten turven? En grappen zitten meeschrijven?
Hij is wel heel emotioneel aan het doen vind ik. Maar het privé contact met Rutte kan ik niet zo goed plaatsenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:17 schreef doeka het volgende:
Ik krijg totaal niet de indruk dat hier een suïcidaal of narcistisch man aan het woord is, hij stelt bepaalde showbizz-zaken aan de kaak. Ik heb ook nooit iets begrepen van de overkill aan Volendammers bij de Tros, maar ik kijk er gewoon niet naar. Ik kan mij voorstellen dat wanneer je druk bent met je muziek, je ook graag wilt dat je wordt gedraaid. De frustratie lijkt mij duidelijk, hij is overigens niet de eerste Nederlandse zanger die daar over klaagt.
Het is leuk dat hij zijn poot stijf houdt en niet terugkomt op zijn eerder uitlatingen over René F. en Jeroen vd B. Voor ons is het leuk om te lezen en ik denk dat hij niet gemeen stookt, maar gewoon vertelt wat hij er van vindt. Bovendien heeft hij natuurlijk gewoon gelijk over Guus M. aardige gozer, leuke liedjes, maar die stem!
Misschien valt hij stiekem wel op onze premier! Lijkt me wel een geinige combi.Hij is ook vaak bij uitslagen van de VVD geweest, is een echte VVD-er. Wij hebben hier wel eens huilend van het lachen op de bank gelegen toen LA The Voices kwelend op de achtergrond de VVD-boel op stonden te luisteren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:25 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hij is wel heel emotioneel aan het doen vind ik. Maar het privé contact met Rutte kan ik niet zo goed plaatsen
Zo gaat dat hier in SHO. Erg jammer.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:02 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom is m'n bericht verwijderd?
Ik ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 03:20 schreef superniger het volgende:
Goed interview. Ik geloof Gordon zijn verhaal.
Het is anders heel oprecht.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:29 schreef Copycat het volgende:
Wat is het vaak toch ook een rancuneuze lul. Alsof hij een miskend talent is. Eerder een over het paard getilde blaaskaak. Zo jammer.
Als het hem aandacht kan geven dan zal hij vast wel eens een mislukte poging wagen. Zo'n ziekenhuis bezoekje eerder kreeg hij al ook al mooi die aandacht. En daarvoor hoefde hij dus niet eens op te treden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:10 schreef hunter2011 het volgende:
Denk dat we ons niet moeten verbazen als er binnenkort een overlijdensbericht in de media zal worden geplaatst.
Deze man is denk ik suicidaal, goed dat hij wel iemand heeft die bij hem inwoont en op hem past.
Dat is het stomme ook, ik mag hem juist graag. Heb hem persoonlijk meegemaakt, en was een toffe gast, die maanden later mijn naam nog wist. Daarom vind ik dit soort domme uithalen die enorm naar de kift rieken zo zonde.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:33 schreef vencodark het volgende:
Ik geloof hem ook wel hoor. Er is een kant aan hem die je niet zoveel van hem ziet. Dat is jammer want dan vind ik het eigenlijk een prima kerel
Ja dat was tijdens de hoogtijdagen van golftasgate. Goor kwam toen op zijn verjaardag en had bij wijze van grap een nepkaartje voor Sensation in elkaar geflanst met als plaats de boksringquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Een aantal jaar geleden was Ruud Gullit (opeens?) de beste vrind van Gordon, hoe zou die band tegenwoordig zijn?
Dit is het waarom het gaat. Hij mist het geld, en hij gunt het de anderen ook niet. Het publiek die naar de Toppers kwam, verachtte hij dus blijkbaar.quote:........knip.....
Gordon verdiende zo'n anderhalve ton per optreden met de zangformatie. "Dat is het enige wat ik mis: dat geld binnenhalen"
.......knip......
Ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 03:20 schreef superniger het volgende:
Goed interview. Ik geloof Gordon zijn verhaal.
Huh? Zover ik weet is dat geen gewoonte hier, hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier in SHO. Erg jammer.
Hij zei bij Pauw inderdaad ook dat hij 6 ton misliep door uit de Toppers te stappen, maar (volgens mij) juist om aan te geven dat de irritaties tussen hem en vooral Froger hem zó hoog zaten dat dat hem zelfs die 6 ton niet meer waard was.quote:Op zondag 3 januari 2016 07:43 schreef Idisrom het volgende:
Dit is het waarom het gaat. Hij mist het geld, en hij gunt het de anderen ook niet. Het publiek die naar de Toppers kwam, verachtte hij dus blijkbaar.
Dat is blijkbaar toch waar het omgaat, niet het optreden voor het publiek.quote:"Dat is het enige wat ik mis: dat geld binnenhalen"
Dat geldt ook voor de huidige Toppers hoor, er zijn volgens mij tegenwoordig weinig artiesten die oprecht van hun publiek houden.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar toch waar het omgaat, niet het optreden voor het publiek.
Frans Bauer wellicht?quote:Op zondag 3 januari 2016 10:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de huidige Toppers hoor, er zijn volgens mij tegenwoordig weinig artiesten die oprecht van hun publiek houden.
Dan heb ik het uiteraard niet over een Ed Sheeran en zo, want dat is natuurlijk een artiest van een heel ander kaliber.
Ik ook, want Gerard kickt op (optreden voor) zijn publiek.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:29 schreef ato het volgende:
Sorry hoor wat ik in het interview lees, is dat het om een narcistische persoonlijkheid stoornis gaat.
Ook de rol van slachtoffer komt veel te veel naar voren.
Ik vind het ook modder gooien.
Goed dat anderen hier weinig op hebben gereageerd .
Ik heb meer respect voor Gerard Joling gekregen.
quote:.....Gordon zegt ook niet te snappen dat Gerard nog zoveel optreedt. "Ik vraag geregeld aan hem waarom hij dat nog doet, hij heeft geld genoeg. Maar Gerard kickt op aandacht. Die man raakt helemaal in paniek als hij een avond thuiszit."
......
Oh yisss!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:17 schreef doeka het volgende:
Ik krijg totaal niet de indruk dat hier een suïcidaal of narcistisch man aan het woord is, hij stelt bepaalde showbizz-zaken aan de kaak. Ik heb ook nooit iets begrepen van de overkill aan Volendammers bij de Tros, maar ik kijk er gewoon niet naar. Ik kan mij voorstellen dat wanneer je druk bent met je muziek, je ook graag wilt dat je wordt gedraaid. De frustratie lijkt mij duidelijk, hij is overigens niet de eerste Nederlandse zanger die daar over klaagt.
Het is leuk dat hij zijn poot stijf houdt en niet terugkomt op zijn eerder uitlatingen over René F. en Jeroen vd B. Voor ons is het leuk om te lezen en ik denk dat hij niet gemeen stookt, maar gewoon vertelt wat hij er van vindt. Bovendien heeft hij natuurlijk gewoon gelijk over Guus M. aardige gozer, leuke liedjes, maar die stem!
quote:Dave Roelvink heeft als dj 250 optredens per jaar! Dat is toch niet te geloven. Die wist een jaar geleden nog niet eens hoe een cd eruitzag
Bill Cosby, Garry Glitter.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de huidige Toppers hoor, er zijn volgens mij tegenwoordig weinig artiesten die oprecht van hun publiek houden.
Dan heb ik het uiteraard niet over een Ed Sheeran en zo, want dat is natuurlijk een artiest van een heel ander kaliber.
Hier ook Team-Gordon.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)ken-top-40~a4219638/quote:6 januari 2016, 17:50
Gordon heeft spijt van Uitspraken Top 40
Zanger Gordon heeft spijt van zijn uitspraken over de Stichting Nederlandse Top 40 die hij zaterdag in de Volkskrant deed. Dit schrijft hij in een persbericht. Hij noemde de Top 40 'pure maffia' en zei onder andere: 'Er hebben zo veel platenmaatschappijen deals gesloten met de stichting Nederlandse Top 40, die hebben gewoon geld gegeven. Dat is een grote smerige bende.'
Nu zegt Gordon: 'De Top 40 vindt dat deze uitlatingen onjuist zijn en schadelijk voor haar eer en goede naam. Omdat ik het harde bewijs niet op tafel kan leggen had ik deze uitlatingen beter niet kunnen doen.'
Gordon kondigde eerder aan te stoppen met zijn muzikale carrière. 'Mijn tv-carrière is zo uitgebreid en ik heb twee horeca-ondernemingen die zo veel aandacht vragen dat ik er gewoon ook niet meer de tijd voor heb. Ik ben gestopt met De Toppers, met LA, the Voices, en nu voelt het voor mij als het einde. Het afscheid. Van dit podium.' Nu schrijft Gordon: 'Ik wil verder geen energie steken in negatieve zaken omdat ik, zoals aangekondigd, zelf mijn muziek carrière op een laag pitje zal zetten'.
Klinkt inderdaad niet echt als spijt of vrijwillig terugtrekken.quote:Omdat ik het harde bewijs niet op tafel kan leggen had ik deze uitlatingen beter niet kunnen doen.
Dat die überhaupt nog bestonden!? Top 40 is toch iets uit de jaren 80?quote:
quote:Mijn hoop.....
Ik wil graag wat met jullie delen. Het waren mooie weken van rust, reflectie en vooral inzicht krijgen in wat ik allemaal mee maak in mijn leven. Het is bizar als ik terug denk aan al die dingen die ik ooit in een opwelling bedacht en dat ging van een kledinglijn tot een eigen merk wijn, sieradenlijn het schrijven van een boek over de liefde of een dieetboek tot het uitbaten van een horeca bedrijf. Ik heb in al die dingen altijd mijn hart gevolgd en dat geld ook voor mijn muziek. Ik ben inmiddels 25 jaar bezig en kan zeggen dat mijn carrière er een was uit een sprookje ook al ondervond ik ( en nog steeds) heel veel tegenstand. Ik ben afgewezen voor jury's en kreeg te horen dat ik gebrek aan uitstraling had of mijn stem niet toereikend was. Nu terug kijkend lach ik erom en kan ik alleen maar tevreden zijn met alles wat ik mocht doen en heb kunnen bereiken. Het was een onophoudelijke stroom van succes en ook al gingen sommige onderdelen verloren om wat voor reden dan ook, ik had ze wel gedaan en met mijn hart. Ik bleef geloof houden in mezelf en er was altijd een ding wat mij overal doorheen trok en dat was hoop. Hopen op het beste en er van uitgaan dat als je iets niet probeert of ergens je nek voor uitsteekt je nooit zal weten of je dat gevoel van vervulling krijgt wat je leven compleet maakt. tegen al die mensen die nu ergens mee bezig zijn zou ik zo graag willen zeggen, kom op! Doe het, laat zien wat je kan en als het niet lukt jammer dan want je hebt het wel gedaan! Ik heb altijd veel kritiek moeten verduren maar het deert me niet meer zoals het dat vroeger wel deed. Ik ben er nog steeds en hoe? Met 5 prachtige programma's het komende jaar heb ik ook hier weer mee bewezen dat je altijd je eigen weg en gevoel moet volgen. Dus ik zeg, scheld me maar weer uit, maak me maar weer uit voor oud vuil op alle internet fora wens me dood of beledig me om mijn stem of seksueel geaardheid. Hoe minder respect via deze wegen des te groter mijn succes zal zijn. En tegen al die zielige figuren zeg ik "kom eens terug als je zelf wat bereikt hebt. Gordon is weer terug! Are you fucking ready? I Am!!!!!"
Gordon X
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:18 schreef Ole het volgende:
Dus ik zeg, scheld me maar weer uit, maak me maar weer uit voor oud vuil op alle internet fora wens me dood of beledig me om mijn stem of seksueel geaardheid. Hoe minder respect via deze wegen des te groter mijn succes zal zijn.
Oh dear....quote:Gordon gaat voor een tv-programma trouwen met een onbekende man. In acht afleveringen wordt er door vrienden en wetenschappers een leuke vent voor de presentator gezocht.
Op Facebook laat Gordon weten: "Ik heb enorm getwijfeld of dit wel de juiste weg is maar het pad waar ik nu op loop heeft ook geen happy end. Niet dat ik naarstig op zoek ben, integendeel, ik ben zelfs happier dan normaal met mijn leven nu. Maar ik heb altijd gezegd ik wil trouwen voor mijn 50ste en dat is volgend jaar dus die belofte los ik in aan mezelf."
De datum en de locatie van de bruiloft liggen ook al vast: "Op 22 november van dit jaar trouw ik op een droom locatie in Zuid- Afrika."
Gordon is inmiddels alweer 3,5 jaar vrijgezel, maar weet wel precies wat hij in een man zoekt. "Ik zoek een leuke stabiele vent zonder mental issues, die houdt van avontuur en reislustig is vrij in het leven staat en vooral van het leven houdt! Positief ingesteld is en een lach belangrijker vind dan een traan, liefst niet rookt en sportief is en ondernemend!"
Mannen die in Gordon hun droomman zien, kunnen zich opgeven via Gordongaattrouwen@talpa.tv.
Kon je op wachten. Die man is zo vreselijk op zoek naar iemand. Als je zelf niemand vindt om mee te trouwen, dan maar in alle gekkigheid met een onbekende.quote:
LOL, iemand zonder 'mentale issues' heeft doorgaans het liefst een partner die daar ook geen last van heeft. Het lijkt me dat zo iemand dan niet voor Goor zal kiezen want die heeft meer issues dan er in de complete DSM 5 staan.quote:
Die man valt buiten de schaal joh 😂😂quote:Op woensdag 31 mei 2017 03:17 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL, iemand zonder 'mentale issues' heeft doorgaans het liefst een partner die daar ook geen last van heeft. Het lijkt me dat zo iemand dan niet voor Goor zal kiezen want die heeft meer issues dan er in de complete DSM 5 staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |