Belachelijk idd.. Idioot gebeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das toch bizar. Vroeger was voor de laatste lichting op de bus de volgende dag in huis.
Jup.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Gevolg van de privatisering/liberalisering van de postmarkt.
Marktwerking is Heilig hequote:Op woensdag 26 maart 2014 15:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Gevolg van de privatisering/liberalisering van de postmarkt.
Dat zou nog steeds zo moeten zijn. PostNL bezorgd nog steeds elke dag (behalve maandag) 24-uurs post. Er is ook 48-uurs post, die wordt alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag bezorgd. Maar, partijpost (ik vermoed dat dat is waarmee startnummers worden verzonden) zouden altijd de volgende dag in huis moeten zijn..quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das toch bizar. Vroeger was voor de laatste lichting op de bus de volgende dag in huis.
I know. Ik ben van de linkse kerk, met dito hobby's. Dus tja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh, partijpost is 24 of 48 of 72 uurs verzending..quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat zou nog steeds zo moeten zijn. PostNL bezorgd nog steeds elke dag (behalve maandag) 24-uurs post. Er is ook 48-uurs post, die wordt alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag bezorgd. Maar, partijpost (ik vermoed dat dat is waarmee startnummers worden verzonden) zouden altijd de volgende dag in huis moeten zijn..
Brieven die in de brievenbussen worden gedaan, worden de volgende dag bezorgd. Tenzij te kleine brievenbus, of sorteerfout, o.i.d
Ik let er altijd op dat ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:10 schreef Pandaplint het volgende:
Na mijn hardlooppoging vanochtend die ik na 1km al moest stoppen door een enorme hagelbui net toch maar weer gelopen.
Mijn doel bereikt! 10km binnen een uur(59:35 http://www.endomondo.com/workouts/313828360/4985471)
Ik vraag me alleen wel af:
- Hoe kun je het best heuvel af lopen? Als je jezelf laat gaan belast je volgens mij te veel je knieën. Maar lopen met de rem er op kost ook veel energie..
Zo probeer ik het dus ook. Maar de klappen op de knieën worden toch harder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik let er altijd op dat ik
A. Rol
B. Zelfde frequentie aanhoud
Ik maak wel mijn pas vaak wat groter
Toch een andere sport he :-)quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo probeer ik het dus ook. Maar de klappen op de knieën worden toch harder.
Met wandelen in de bergen ga je gewoon wat dieper zitten tijdens het lopen. Maar met hardlopen wil dat niet zo makkelijk
Het reflectie hesje dat ik won bij de 20 van Alphen was ook op maandag verstuurd en lag op vrijdag pas in de bus. De post is echt niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Post geweest, geen startnummer. Snailmail krijgt een heel nieuwe betekenis.
Grotere passen is dus eigenlijk weer net niet handig. Want bultaf zijn de klappen al groter en als je grotere passen gaat zetten, worden de klappen alleen nog maar groter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik let er altijd op dat ik
A. Rol
B. Zelfde frequentie aanhoud
Ik maak wel mijn pas vaak wat groter
Dit volgens mij jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grotere passen is dus eigenlijk weer net niet handig. Want bultaf zijn de klappen al groter en als je grotere passen gaat zetten, worden de klappen alleen nog maar groter.
Volgens mij moet je juist zorgen dat je pasfrequentie omhoog gaat en je dus kleinere passen maakt dan als je met dezelfde frequentie zou blijven gaan. Dan kan je de schokken kleiner maken.
Eens, langere passen zijn niet perse wijs om te doen. Ik doe het alleen wel omdat ik het lekkerder vind lopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Grotere passen is dus eigenlijk weer net niet handig. Want bultaf zijn de klappen al groter en als je grotere passen gaat zetten, worden de klappen alleen nog maar groter.
Volgens mij moet je juist zorgen dat je pasfrequentie omhoog gaat en je dus kleinere passen maakt dan als je met dezelfde frequentie zou blijven gaan. Dan kan je de schokken kleiner maken.
Begin eens met een schema van 5 naar 10 en kijk hoe dat gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef PassThatShit het volgende:
Weet iemand misschien een goed hardloopschema om van ongeveer 2-5km naar een marathon te gaan / halve marathon . Ik vind het niet erg om veel te trainen. Ik kon niet echt iets goeds vinden, dus misschien dat hier iemand er een weet.
My asics dot comquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef PassThatShit het volgende:
Weet iemand misschien een goed hardloopschema om van ongeveer 2-5km naar een marathon te gaan / halve marathon . Ik vind het niet erg om veel te trainen. Ik kon niet echt iets goeds vinden, dus misschien dat hier iemand er een weet.
ik kon pas na 4 maanden weer lopen. Eerder twee keer geprobeerd maar bij hardlopen werd het meteen weer erger, en dan ook weer met normaal wandelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vraagje.... ik ben nu herstellende van een ontsteking aan (de aanhechting van) mijn achillespees. Ben inmiddels al twee en een halve week uitgeschakeld en merk nu de laatste dagen dat de pijn bij wandelen flink af aan het nemen is. Het gaat dus gelukkig de goede kant op. Ik loop nu weer normaal, maar voel nog wel lichte pijn.
Wanneer zou ik weer rustig kunnen beginnen met hardlopen? Oftewel, hoeveel dagen pijnvrij adviseren jullie?
Van het weekend wordt het mooi weer en het begint weer te kriebelen namelijk.
Werk eerst eens verantwoord tot 10 KM. Dan 15, 21 en dan mag je dromen over een marathon. Veel trainen is leuk, maar je pezen en spieren moeten die belasting ook aankunnen en verwerken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef PassThatShit het volgende:
4 maanden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:12 schreef Twinky het volgende:
ik kon pas na 4 maanden weer lopen. Eerder twee keer geprobeerd maar bij hardlopen werd het meteen weer erger, en dan ook weer met normaal wandelen.
Dus. Je lichaam geeft aan dat het te veel is, je moet zoeken naar een manier waarop je lijf het weer aankan, op het juiste moment. Probeer het, vraag aan mr. Achil of hij het goed vindt, zo nee, geef je hem nog wat rust.
Misschien heb je wel een punt. Heb je dan toevallig een mooi 10km schema ( ik kan deze zelf ook wel opzoeken ) en dan wel met een beetje vaart erachterquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Werk eerst eens verantwoord tot 10 KM. Dan 15, 21 en dan mag je dromen over een marathon. Veel trainen is leuk, maar je pezen en spieren moeten die belasting ook aankunnen en verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |