abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138220648
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

?
Triest toch?
pi_138220728
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Triest toch?
wat zie ik (niet)?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138220748
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat zie ik (niet)?
Alcoholistische dranken, geplunderd door een Al Qaida groepering.
pi_138220855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Alcoholistische dranken, geplunderd door een Al Qaida groepering.
ah okay, tja kenmerkend net als die peuken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_138220951
quote:
99s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

ah okay, tja kenmerkend net als die peuken
Alsof Allah zou willen dat je alles wat niet mag volgens de islam maar gaat vernietigen.. :')
pi_138223050
quote:
Interessante info ^O^ First hand accounts. Vind het interessant om te wisselwerking te zien tussen Hizbullah, Syrische leger, NDF en andere sjitische milities. Hizbullah speelt een belangrijke rol in het conflict blijkt wel weer.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138225344
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:43 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Interessante info ^O^ First hand accounts. Vind het interessant om te wisselwerking te zien tussen Hizbullah, Syrische leger, NDF en andere sjitische milities. Hizbullah speelt een belangrijke rol in het conflict blijkt wel weer.
Sterker nog, zonder Hezbollah was het Syrische leger helemaal niets. En hadden de rebellen misschien best kans om winnend uit dit conflict te komen.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:39:08 #208
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_138227975
Er zijn tapes gelekt in Turkije over Davotoglu en Fidan die zouden hinten op een false-flag om zich in Syrië te storten.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_138229726
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Senor__Chang het volgende:
Er zijn tapes gelekt in Turkije over Davotoglu en Fidan die zouden hinten op een false-flag om zich in Syrië te storten.
En nu is youtube geblokkeerd in Turkije. :')
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:31:16 #210
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_138229849
http://www.reddit.com/r/s(...)fficials_discussing/

Hier de vertaling van de lekken.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_138230354
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef SadPanda het volgende:

99% van de christenen interpreteert de bijbel blijkbaar anders dan jij...

Ja, maar toch is bijna elke christen ervoor. En volgens jouw bijbel tekst mag je jezelf niet eens verdedigen als je wordt aangevallen...
Een waar christelijk geloof baseert zich volledig op de Bijbel.
Als de Bijbel dat dus leert dan zou een christen dat moeten volgen, zo simpel is het. Wat heeft de Bijbel als heilig boek dan nog voor nut? Als elk toch maar tegen Gods geboden in gaat.

Je zou het meer een sub-stroming onder de christenen noemen (bevattende 99% van alle christenen) die de Bijbel niet gebruiken en alleen kiezen wat ze willen. Niet echt een geloof meer en al helemaal niets met de Bijbel.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef IPA35 het volgende:

Naar mijn weten volgen Christenen vooral de op zijn best discutabele leer van Paulus...
En waar zijn die onderdeel van? Precies de Bijbel.
Het heilige boek voor christenen is de Bijbel, net als dat voor de moslims de Koran is.
pi_138230530
Erdogan begint door te draaien. Binnenkort misschien een crisis in Turkije topic reeks?
pi_138231045
Lekker handig die lek, zo twee dagen voor de verkiezingen :').
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:11:39 #214
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_138231267
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef expans het volgende:
Lekker handig die lek, zo twee dagen voor de verkiezingen :').
Ga jij stemmen Expans. Of op wie zou je stemmen als je in Turkije woonde.
pi_138231481
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ga jij stemmen Expans. Of op wie zou je stemmen als je in Turkije woonde.
Ben hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Ik begrijp de ophef rondom de tapes niet echt.
Er zijn genoeg redenen geweest om Syrië binnen te vallen en risico/dreiging is nog steeds aanwezig. Dat valt ook te horen, vooral omdat ze het hebben over 2011/2012.
pi_138231514
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef expans het volgende:

[..]

Ben hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Er zijn genoeg redenen geweest om Syrië binnen te vallen en risico/dreiging is nog steeds aanwezig. Dat valt ook te horen, vooral omdat ze het hebben over 2011/2012.
Turkije is op dit moment gewoon echt..... :') :')
pi_138231538
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Turkije is op dit moment gewoon echt..... :') :')
En alleen omdat Gulen en Erdogan ruzie hebben gehad :')

Tijd om á la Stalin af te rekenen met al die Gulenisten.
pi_138231585
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:19 schreef expans het volgende:

[..]

En alleen omdat Gulen en Erdogan ruzie hebben gehad :')

Tijd om á la Stalin af te rekenen met al die Gulenisten.
Volkomen mee eens.

Anders zie ik voor Turkije echt een nare toekomst. Kijk, ik houd niet echt van doemscenario's.

Maar dit soort censuur is wel typisch iets voor landen die richting verval gaan.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:24:00 #219
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138231645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef expans het volgende:

[..]

Ben hier.

SPOILER
-
Omdat er nu bewijs is van een mogelijke false-flag?
Risico/dreiging van dat Turkije Syrië binnenvalt of wat?
Anti-Turkije
pi_138231673
Turkije gaat Syrië niet binnenvallen.
pi_138231678
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Volkomen mee eens.

Anders zie ik voor Turkije echt een nare toekomst. Kijk, ik houd niet echt van doemscenario's.

Maar dit soort censuur is wel typisch iets voor landen die richting verval gaan.
Ironisch; ''iedereen'' wist dat Gulen en zijn beweging ''vaag'' waren omdat ze altijd alles onder elkaar regelden, een sekte als het ware maar men nam dat voor lief omdat ze op papier de ideale immigrant/moslim lijken te zijn, geloof voor nationaliteit, 'integratie', onderwijs etc bevorderen.

Wat ze niet vertellen is dat hbo/uni studenten meer aandacht krijgen omdat ze daar meer perspectief in zien. Dit is al enkele decennia aan de gang en nu plukken ze de vruchten. En Erdogan maakte daar ook gebruik van (want immers beide ''moslim/islamitisch'' van aard) om zo mannetjes te installeren die hij nodig zou kunnen hebben.

Alleen nu backfired het dus.
pi_138231823
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:25 schreef expans het volgende:

[..]

Ironisch; ''iedereen'' wist dat Gulen en zijn beweging ''vaag'' waren omdat ze altijd alles onder elkaar regelden, een sekte als het ware maar men nam dat voor lief omdat ze op papier de ideale immigrant/moslim lijken te zijn, geloof voor nationaliteit, 'integratie', onderwijs etc bevorderen.

Wat ze niet vertellen is dat hbo/uni studenten meer aandacht krijgen omdat ze daar meer perspectief in zien. Dit is al enkele decennia aan de gang en nu plukken ze de vruchten. En Erdogan maakte daar ook gebruik van (want immers beide ''moslim/islamitisch'' van aard) om zo mannetjes te installeren die hij nodig zou kunnen hebben.

Alleen nu backfired het dus.
Maar dit alles geeft Erdogan toch geen reden om maar aan censuur te doen?

Daar heeft hij alleen maar een groot deel van de bevolking mee.
pi_138231999
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:24 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Omdat er nu bewijs is van een mogelijke false-flag?
Risico/dreiging van dat Turkije Syrië binnenvalt of wat?
(Heb alleen deel #2 geluisterd)
Njah, kijk, ik zie het zo;

Het is duidelijk te horen aan ze (hun toon) dat ze moeite hebben met het Syrië beleid wat gevoerd word, afdelingen werken niet genoeg samen etc. En ze zijn het er allemaal mee eens dat nationale veiligheid een speelbal is geworden van de oppositie, iets wat ze voor het eerst zeggen mee te maken.

Verder zeggen ze van dat ze de kans hadden om in 2011/2012 erin te gaan, maar die niet gebruikt hebben, en dus moeten ze IETS regelen om weer vooruit te kunnen (dit zeggen ze niet maar zo interpreteer ik het). Dus dan hebben ze het over die tombe (stukje Turkije) en Fidan (hoofd MIT) zegt dan van ''als we voor zo'n ''klein'' stuk bereid zijn oorlog te voeren moeten we ook voor ogen hebben om in de nasleep daarvan een grootschalige oorlog te voeren. Hij bedoelt zeg maar dat hij liever in één keer invalt, bufferzone creëert, beetje VN-soldaat spelen ipv een paar keer een operatie uitvoeren. Er word ook opgemerkt dat ze de operatie kunnen neerzetten als anti-ISIS, en dat is dan ook een pluspunt voor Turkije zelf op de lange termijn.

Opmerkelijk; er word ook gerept over een meeting van/met de VS en dat die plannen over een No Fly Zone hebben verspreid.

Imo; is er helemaal geen false flag nodig; na de aanslag in Reyhanli zouden ze theoretisch gezien ook naar binnen kunnen gaan. Na het neerhalen van de F4 ook.
pi_138232098
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar dit alles geeft Erdogan toch geen reden om maar aan censuur te doen?

Daar heeft hij alleen maar een groot deel van de bevolking mee.
Kat in het nauw maakt rare sprongen.

Er werd ''gerept'' over een nieuwe lek, en iedereen dacht aan een sekstape oid :') maar dit was hem dus. Net drie dagen voor de verkiezingen.
pi_138232145
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef expans het volgende:

[..]

Kat in het nauw maakt rare sprongen.

Er werd ''gerept'' over een nieuwe lek, en iedereen dacht aan een sekstape oid :') maar dit was hem dus. Net drie dagen voor de verkiezingen.
Mwau, "kat in het nauw"...

Heb jij echt het idee dat hij het allemaal niet zo goed meer weet? in mijn ogen weet hij dat juist heel goed, en is hij gewoon uit op ongeregeldheden.

Maar goed, dat is slechts mijn observatie hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')