quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja maar beste underdog er zijn veel manieren waarop wij onze broeders kunnen helpen, een daarvan is het smeekgebed (dua. En uiteraard met onze bezittingen zoals geld, kleding en andere spullen. En jij weet niet wat ik persoonlijk doe en dat gaat niemand iets aan. Wat er in Centraal afrika gebeurd weet ik niet, maar over de gehele wereld zijn moslims onderdrukt. In Syrie, In Myanmar, In Palestina, In Irak... En ga zo maar door.
wie zegt dat het pkk ers zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koerdische PKK'ers aan het bidden tijdens Newroz 2014 in Amed.
Minder rare propaganda-sites lezen jij.
Dat is onzin waar ik niet eens op in ga!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon bang en of hecht meer waarde aan de zaken die je in Marokko hebt dan je broeders en zusters in Centraal Afrika.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon bang en of hecht meer waarde aan de zaken die je in Marokko hebt dan je broeders en zusters in Centraal Afrika.
Dat betekent niet dat ze de islam willen verbieden zoals baklava zegt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie zegt dat het pkk ers zijn?
daarnaast is het algemeen bekend wat de pkk vindt van de islam, volgens de pkk zijn de koerden gekoloniseerd door de arabieren en hebben ze islam opgelegd gekregen, dat is de officiele pkk lijn wat de islam betreft
Newroz in Amed is traditioneel een PKK aangelegenheid. Dat is wel te merken aan de gasten op het podium, de vlaggen in de massa en het volk dat er komt. Een plus een is dan twee. Verder heeft Selehattin Demirtas ook het gebed aangekondigd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie zegt dat het pkk ers zijn?
daarnaast is het algemeen bekend wat de pkk vindt van de islam, volgens de pkk zijn de koerden gekoloniseerd door de arabieren en hebben ze islam opgelegd gekregen, dat is de officiele pkk lijn wat de islam betreft
Zou ik ook niet. Je broeders en zusters hebben idd heel veel aan kleren terwijl ze worden afgeslacht door christelijke monsters.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat is onzin waar ik niet eens op in ga!
verbieden is één ding, maar hoe zij de islam en de moslims belachelijk maken, zegt genoeg voor koerden die wel gewoon moslim zijn, dat ze niks te maken willen hebben met deze organisatiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze de islam willen verbieden zoals baklava zegt.
Heb je zoals senor zegt een bron? En waarom zijn er dan ook veel moslims PKK aanhangers?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
verbieden is één ding, maar hoe zij de islam en de moslims belachelijk maken, zegt genoeg voor koerden die wel gewoon moslim zijn, dat ze niks te maken willen hebben met deze organisatie
die gasten van de bdp, zitten uiteraard openlijk te flirten met de islam doordat hiermee de grote massas stemmen die islamitische koerden worden aangesprokenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:43 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Newroz in Amed is traditioneel een PKK aangelegenheid. Dat is wel te merken aan de gasten op het podium, de vlaggen in de massa en het volk dat er komt. Een plus een is dan twee. Verder heeft Selehattin Demirtas ook het gebed aangekondigd.
Wat is je bron voor de stelling dat de PKK anti-islamitisch is? Is, niet was.
omdat de organisatie al geruime tijd probeert te doen alsof het een volkspartij is, men vergeet dat de pkk nooit zijn beginselen heeft afgezworen, dus wat de pkk vond van de islam in de jaren 80 vindt het nog steedsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Heb je zoals senor zegt een bron? En waarom zijn er dan ook veel moslims PKK aanhangers?
Wat mogen die beginselen dan zijn? Volgens mij was dat communisme en dat hebben ze afgezworen... Dat is dus nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat de organisatie al geruime tijd probeert te doen alsof het een volkspartij is, men vergeet dat de pkk nooit zijn beginselen heeft afgezworen, dus wat de pkk vond van de islam in de jaren 80 vindt het nog steeds
wanneer heeft de pkk het communisme afgezworen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat mogen die beginselen dan zijn? Volgens mij was dat communisme en dat hebben ze afgezworen... Dat is dus nergens op gebaseerd.
Erdogan zal wel een held voor je zijn en daarom haat je de PKK
Omdat er geen alternatief is voor hen? Ook nu zijn de BDP en HDP in feite gewoon PKK.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Heb je zoals senor zegt een bron? En waarom zijn er dan ook veel moslims PKK aanhangers?
Oh, dus als de BDP geen problemen heeft met de islam is dat populisme? PKK is een grassroots organisatie dat weet wat er speelt onder de bevolking. Ze zijn gelukkig niet zo dogmatisch als islamisten of nationalisten als de MHP of CHP.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
die gasten van de bdp, zitten uiteraard openlijk te flirten met de islam doordat hiermee de grote massas stemmen die islamitische koerden worden aangesproken
dit is net zo geloofwaardig als dat de chp zit te flirten met de islam![]()
![]()
![]()
wat is je bron voor de stelling dat de pkk opeens pro islam is?![]()
![]()
Zozo, knap staaltje redenering hier. Als je niet op een partij stemt, haat je dus alle andere partijen? Gaat dat zo te werk bij jou?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
wanneer heeft de pkk het communisme afgezworen?
als ik me niet vergis had de bdp, de "politieke tak" van de pkk geen 10 % van de stemmen in turkije, dat betekent dat meer dan 90 % van de turken de pkk haat
Mwau is dat echt zo?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:01 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Oh, dus als de BDP geen problemen heeft met de islam is dat populisme? PKK is een grassroots organisatie dat weet wat er speelt onder de bevolking. Ze zijn gelukkig niet zo dogmatisch als islamisten of nationalisten als de MHP of CHP.
Ik met een bron komen? Jij bent degene die met een stelling kwam. Dan moet jij ook degene zijn met een bron.
de bdp is de politieke tak van de pkk een marxistische organisatie, als het geen populisme is, wat is het dan, dat men tegenwoordig oproep doen tot het gebed? hebben ze het licht gezien?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:01 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Oh, dus als de BDP geen problemen heeft met de islam is dat populisme? PKK is een grassroots organisatie dat weet wat er speelt onder de bevolking. Ze zijn gelukkig niet zo dogmatisch als islamisten of nationalisten als de MHP of CHP.
Ik met een bron komen? Jij bent degene die met een stelling kwam. Dan moet jij ook degene zijn met een bron.
FEIT: de pkk wordt uitgekotst door nagenoeg de gehele turkse bevolkingquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Zozo, knap staaltje redenering hier. Als je niet op een partij stemt, haat je dus alle andere partijen? Gaat dat zo te werk bij jou?
Geen idee maar het lijkt me ergens in de jaren 80/90. http://en.wikipedia.org/wiki/Kurdistan_Workers'_Partyquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
wanneer heeft de pkk het communisme afgezworen?
als ik me niet vergis had de bdp, de "politieke tak" van de pkk geen 10 % van de stemmen in turkije, dat betekent dat meer dan 90 % van de turken de pkk haat
dit is de pkk lijn en dan nu mensen oproepen tot het gebed?quote:
Je gaat toch niet zeggen dat dit iets moet bewijzen toch?quote:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar de video toont in ieder geval dat ze het gebed en het geloof belachelijk maken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is de pkk lijn en dan nu mensen oproepen tot het gebed?tja daar valt veel stemmen te winnen uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |