SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Littlerabbit op 29-03-2014 15:42:33 ]Oh.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké. Doelpunt nummer één al gemist zie ik
Niet lullig bedoelt, maar Arsenal speelt toch nergens meer om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef alors het volgende:
Hey zowel Gibbs als Ox zijn hun kaart kwijt
Bedankt scheids.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef alors het volgende:
Hey zowel Gibbs als Ox zijn hun kaart kwijt
Ox is captain in mijn PL team en ik ben weer eens vergeten te wisselen dus wel degelijk rullevant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar Arsenal speelt toch nergens meer om.
Nu al dus. Hoewel het niet bepaald genieten isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Bedankt scheids.
Kan je zaterdag weer genieten van de Ox
Oh op die fiets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ox is captain in mijn PL team en ik ben weer eens vergeten te wisselen dus wel degelijk rullevant.
Waarom niet? Dit is regelrechte minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aangezien er inderdaad geen MOTD komt zijn de kool-gifjes een welkome aanvulling nu.
Volgens mij mogen ze maar één midweekse uitzending doen en dan komt het morgen denk ik dus nog.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is regelrechte minachting van de kijker.
Er stond geen showtje in de TV-gids, al weet jij misschien beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze maar één midweekse uitzending doen en dan komt het morgen denk ik dus nog.
Nee ik zie het, helemaal niksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er stond geen showtje in de TV-gids, al weet jij misschien beter.
Against Modern BBCquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik zie het, helemaal niksEcht belachelijk.
4e plek is waar ze horen, en na al die jaren eindelijk weer een prijs op komst. Dus het valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef Bosscielny het volgende:
Na al die dieptepunten in de afgelopen jaren dacht ik niet dat Arsenal nog dieper kon zakken. Dat moment is nu dus aangebroken.
Ik zou je nog maar niet rijk rekenen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4e plek is waar ze horen, en na al die jaren eindelijk weer een prijs op komst. Dus het valt allemaal wel mee.
Inderdaad. Ik zie dit Arsenal de FA Cup niet winnen hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je nog maar niet rijk rekenen.
Zie het ze wel verprutsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Wigan kan het spoken, en mocht je dat overleven wacht in de voetbaltempel Wembley het dekselse Sheffield United.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wigan is een echte cupfighter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
In Wigan kan het spoken, en mocht je dat overleven wacht in de voetbaltempel Wembley het dekselse Sheffield United.
Kansloze missie voor Arsenal.
Maar niet gek. In 2011 gebeurde het ook al. Kijk, omdat het de laatste kans is op een prijs dit seizoen voor Arsenal, en Arsenal al 8 jaar geen prijzen meer heeft gepakt, is de druk immens. Daarom zullen ze wel choken ben ik bang.quote:
Eerst hadden we er één, nu hebben we er twee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat? Manchester?
[ afbeelding ]
tong nadoen, royal sadnessquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat? Manchester?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat? Manchester?
[ afbeelding ]
Hij maakt zich gewoon breed. Afdoen met een waarschuwing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zeggen ze dat ik op tong lijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog mannelijk gevoetbald.
Een Nederlandse scheidsrechter zou het afdoen met een rode kaart voor beide.quote:
Wat is dit voor ui dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een Nederlandse scheidsrechter zou het afdoen met een rode kaart voor beide.
Marriner zou Evra geel geven.
Ken je hem niet?quote:
Matige kwaliteit plaatjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken je hem niet?
Jamie Vardy
Ik weet het, had niet echt zin om er een beetje moeite voor te doen.quote:
Aardige spits, maar Rhodes, McCormack en het duo Vokes/Ings >quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken je hem niet?
Jamie Vardy
Vargy?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken je hem niet?
Jamie Vardy
zak in elkaar joh kk gekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aardige spits, maar Rhodes, McCormack en het duo Vokes/Ings >
Zingen ze bij hem ook 'Vardy army'? Bij Leeds in ieder geval wel bij Varney (Army), een echo van het Barney-lied.
Jamie Vardy's having a party!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aardige spits, maar Rhodes, McCormack en het duo Vokes/Ings >
Zingen ze bij hem ook 'Vardy army'? Bij Leeds in ieder geval wel bij Varney (Army), een echo van het Barney-lied.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jamie Vardy's having a party!
Heb wel een zwak voor hem
Thanksquote:
Loewie kijkt niet. Die heeft genoten van het succes van ZIJN Bayern en loopt nu met Truus de polonaise.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef alors het volgende:
Heerlijke voorzet van De Guzman. Louis, kijk je ook?
Doet Clasie zo'n tien keer in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef alors het volgende:
Heerlijke voorzet van De Guzman. Louis, kijk je ook?
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan je gifjes maken met Puush? Hoe? Sinds wanneer?
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan je gifjes maken met Puush? Hoe? Sinds wanneer?
Toen ik naar die site ging stond eronder, bij ''Afbeeldingen die ook de moeite waard zijn'':quote:
Bedoeld voor Karina waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toen ik naar die site ging stond eronder, bij ''Afbeeldingen die ook de moeite waard zijn'':
[ afbeelding ]![]()
Hier gaat iets mis.
Hoeveel spierscheuringen heeft die moeten doorstaan voor zijn debuut?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef alors het volgende:
JAAAA het debuut van Kim Kallstrom, TOETERTJES!
Geweldige vrije trappen en afstandsschotenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef alors het volgende:
Fabio speelt goed he?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geweldige vrije trappen en afstandsschoten
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:20 schreef alors het volgende:
Ik kan het niet meer aanzien met die Fabio , dan zie ik liever Kim fucking Kallstromquote:
United fantwitter:AyyOliver twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 19:59:55DZEKO! HAHA WE HAVE HOPE LADS. reageer retweet
Gelijkspelletje bro, valt mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef Bosscielny het volgende:
Het is nu ook al zo duidelijk dat Arsenal gaat verliezen. Na een 6-0 had je in ieder geval wel wat meer drive/inzet verwacht.
Weer die United fantwitter:AyyOliver twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 19:32:21If we lose tonight I'm supporting Liverpool. reageer retweet
En een groot spaarsaldoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb je nog wel je wijf en seizoenkaart?
gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb je nog wel je wijf en seizoenkaart?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Bosscielny het volgende:
Waarom fluit hij af? Wtf? Arsenal krijgt een punt cadeau van de scheids, lol.
Eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:38 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Is toch achterlijk om af te fluiten? Wat een idioot die scheids.
Al blijft dit een achterlijke post.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Bosscielny het volgende:
Verdienen ze niet inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:
Ej SlechteWoordgrappen, dat Portsmouth is bagger bezig de laatste weken, vallen door de resultaten vanavond terug naar een gedeelde 23e plaats in de League Two. In 2008 nog de beker gewonnen, en dan 4 degradaties in 4-5 jaar tijd? Zou wel erg sneu zijn voor zo'n grote club, nog altijd wekelijks ~15k mensen op de tribune.
Ga met pasen naar Portsmouth - Bristol Rovers, laatste staat er ook slecht voor, maar zal wel flink wat uitfans meenemen. Als de stand zo mee blijft werken wordt dat een krakertje
Was idd niet het beste moment om af te fluiten..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:37 schreef Bosscielny het volgende:
Noem mij eens een trainer die net zoveel records als Moyes heeft behaald? Moyes doet het gewoon prima. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is nooit te laat om op te stappen, Heer David Moyes.
Waarom? Guzman kan alleen op de keeper af en kan scoren. Scheids ziet dat maar fluit af. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Al blijft dit een achterlijke post.
Guardiola?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Noem mij eens een trainer die net zoveel records als Moyes heeft behaald? Moyes doet het gewoon prima. Niks mis mee.
Daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet met een systeem te spelen tegen Man United.
Buitenlandse sjeik, die de club in puin achterliet na degradatie. Sinds dit seizoen is de club in handen van de supporters, maar qua spelers zitten ze nog erg magertjes, en dat blijkt wel in de stand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Verdienen ze niet inderdaad. Wordt dan wel een ''cracking match''
. Waar ging het mis zou je je afvragen..
Dat viel ook wel weer mee.. was een aardige mogelijkheid maar hij stond nog niet in z'n eentje voor de keeperquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Waarom? Guzman kan alleen op de keeper af en kan scoren. Scheids ziet dat maar fluit af. Onbegrijpelijk.
Eens luisteren zo.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef Bosscielny het volgende:
https://twitter.com/CrazyGooner007
Deze man wordt wild.
Pff, echt typerend voor het ''Modern Football''..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Buitenlandse sjeik, die de club in puin achterliet na degradatie. Sinds dit seizoen is de club in handen van de supporters, maar qua spelers zitten ze nog erg magertjes, en dat blijkt wel in de stand.
Dag daarvoor trouwens naar Bournemouth, waar nu dus Leeds onderuit ging. Dan Sheffield Wednesday op bezoek, mooi affiche, al zal het qua stand nergens om gaan.
Oh, dat spoel ik altijd door.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ajacied4lf, wat is dit man. Oorringen, gadverdamme.
Inderdaad, toen die lelijke ezel erbij kwam, was 't ontzettend kut. Die justin bieber (hij lijkt ook op tyrion lannister) verneukt het helemaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dat spoel ik altijd door.
[ afbeelding ]
Zij is wel goed he?
Zou wat zijn als Everton 4e wordt. Ze moeten nog thuis tegen Arsenal. En Arsenal krijgt City nog op bezoek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al vermeld dat Everten met 0-3 bij Newcastle heeft gewonnen?
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:03 schreef Bosscielny het volgende:
https://twitter.com/johnvanzweden
En dit is dan directeur bij Swansea.
quote:Lijstduwer Groep de Mos gemeenteraadsverkiezingen 2014
Klopt, en de frustratie is ook wel te begrijpen. Blijft een mooi verhaal over hem en Swansea trouwens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar hij heeft in ieder geval geen probleem om zijn mening te geven
Groep de Mosquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar hij heeft in ieder geval geen probleem om zijn mening te geven
Ik weet niet hoor Zlata1234, de eerste twee minuten waren goddelijk maar die vent verpest het.quote:
Zitten wel een paar echt grappige tussenquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:34 schreef Monopoly_Man het volgende:
“In some ways, cramp is worse than having a broken leg. But leukemia is worse still. Probably.”
Deze is wel diep.quote:I know what is around the corner. I just dont know where the corner is.
Je moet dan ook niet verder luisteren. Na de eerste twee minuten gewoon weer terugspoelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor Zlata1234, de eerste twee minuten waren goddelijk maar die vent verpest het.
Wat goede verdedigers en middenvelders ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:41 schreef Nober het volgende:
Hopelijk zien ze bij Manchester United inmiddels wel in dat ze toch echt wat nieuwe spelers nodig hebben zodat ze aankomende zomer niet gaan zitten wachten totdat het te laat is.
Was echt schrijnend gisteren, ik wens ze veel succes tegen Bayern. Te hopen voor hun dat Bayern ze een beetje spaart.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:41 schreef Nober het volgende:
Hopelijk zien ze bij Manchester United inmiddels wel in dat ze toch echt wat nieuwe spelers nodig hebben zodat ze aankomende zomer niet gaan zitten wachten totdat het te laat is.
Weinig problemen mee. Ik vind Sierd vervelender, en op de NOS zijn Grueter en Snoeks verschjrikkelijk...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:56 schreef Wilskracht het volgende:
Help Eddy Poelman geeft commentaar op Fox.
Goede herinneringen aan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:56 schreef Wilskracht het volgende:
Help Eddy Poelman geeft commentaar op Fox.
Ja echt hilarisch hoe die lui worden aangepakt op twitter. En als ze melden dat ze die personen niet zijn, laat staan verwanten, krijgen ze de dubbele lading van een stel trolls er nog bijquote:
Vokes en Ings gaan Vardy slopenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Morgen om 13:15 uur Burnley - Leicester
Topshow
Geschikte moment voor Wenger om op te stappen na die wedstrijdquote:
Was een prima wedstrijd. Zonde dat Ings niet speelde, en Vokes & Vardy vrij snel geblesseerd uitvielen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Morgen om 13:15 uur Burnley - Leicester
Topshow
Hahaha toch gedaan, ik hoorde al dat ze dat wilden maar ik dacht zover komt het vast nietquote:
Helaas om 18:30. Kan enkel de eerste helft meepakken.quote:
En Leeds dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een prima wedstrijd. Zonde dat Ings niet speelde, en Vokes & Vardy vrij snel geblesseerd uitvielen.
Geweldige kool van Wood zeg, Leicester nu wel zeker van PL, als ze dat nog niet waren.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas om 18:30. Kan enkel de eerste helft meepakken.
Niet dat jullie ook maar iets met deze informatie kunnen maar het is wel feitelijk waar.
Jij hebt geen uitnodiging ontvangen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]ga je ook naar het verjaardagsfeest van ajacied422?
jawel, ik ga ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt geen uitnodiging ontvangen?Dit is een beetje sjanant.
Zeker. Dus wellicht kan ik op de kamer van 422 de tweede helft nog meepakken met een stuk taart erbijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]ga je ook naar het verjaardagsfeest van ajacied422?
Stinho wil altijd Eredivisie kijken, ik heb met een smoes afgezegd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Dus wellicht kan ik op de kamer van 422 de tweede helft nog meepakken met een stuk taart erbij
De voordelen van het modschap beginnen langzamerhand duidelijk te worden.
#Moyesin
Jij wil geen Heerenveen kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Stinho wil altijd Eredivisie kijken, ik heb met een smoes afgezegd.
Leeds doet het matig, zijn in financiële problemen, dus voor je het weet ga ik volgend jaar naar Liek One wedstrijdjes. Al blijven er genoeg Yorkshire derbies over, dus niets aan het handje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Leeds dan?
Met de nieuwe verlosser.
Op zich wel, maar twee wedstrijden tegelijk kijken is altijd net niks. Als het na de eerste helft is beslist kan ik altijd nog schakelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil geen Heerenveen kijken
Nou, zo goed is City nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Op zich wel, maar twee wedstrijden tegelijk kijken is altijd net niks. Als het na de eerste helft is beslist kan ik altijd nog schakelen.
Met een wedstrijd verloop zoals tegen Chelsea kan je in ieder geval spoedig overschakelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Op zich wel, maar twee wedstrijden tegelijk kijken is altijd net niks. Als het na de eerste helft is beslist kan ik altijd nog schakelen.
zou die bier hebben of moet ik wat meenemen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Dus wellicht kan ik op de kamer van 422 de tweede helft nog meepakken met een stuk taart erbij
De voordelen van het modschap beginnen langzamerhand duidelijk te worden.
#Moyesin
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou die bier hebben of moet ik wat meenemen?
Al is er wellicht wel wat beschikbaar voor zijn ooms? Zolang de frituurpan maar wordt meegenomen dan regel ik het vet.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef beschaafd, geen alcohol onder de 18.
Okéquote:
En dat op het 3e niveau, klassetwitter:FBAwayDays twitterde op zaterdag 29-03-2014 om 15:59:439,000 Wolves fans at MK Dons today. #wwfc http://t.co/C8lvWkIOWR
reageer retweet
Hoop dat het goed is met Vardyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was een prima wedstrijd. Zonde dat Ings niet speelde, en Vokes & Vardy vrij snel geblesseerd uitvielen.
Geweldige kool van Wood zeg, Leicester nu wel zeker van PL, als ze dat nog niet waren.
Die staan nu weer met 0-1 achter tegen Doncaster Roversquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Leeds dan?
Met de nieuwe verlosser.
Staat al ondertussen 0-2. Als ze nog een puntenreductie krijgen van -10 zie ik ze best nog degraderen, gaat waardeloos daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die staan nu weer met 0-1 achter tegen Doncaster Rovers
En QPR ook met 0-1 achter tegen Blackpool
Matige ploeg, alleen dat McCormack ze een beetje op gang houdt, anders stonden ze waarschijnlijk bij de laatste 5.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Staat al ondertussen 0-2. Als ze nog een puntenreductie krijgen van -10 zie ik ze best nog degraderen, gaat waardeloos daar.
Pompey wint eindelijk weer eens, die staan er bijzonder slecht voor in League Two, al verkrijgen ze hier wel weer wat lucht mee. Hoe je van de bekerwinst en Europees Voetbal in 2008 in 2014 bijna op semi-prof niveau kan belanden
Echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |