Topshowquote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Ten Cate en Ronald de Boer vanaf 20:30 in de studio.
Dat slaan we maar over.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Ten Cate en Ronald de Boer vanaf 20:30 in de studio.
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal, Barcelona gaat dus gewoon winnen en JUICHEN want Van Gaal.quote:
Atletiquote:Op zondag 23 maart 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Atleti heeft gewonnen bij Betis
Stand nu
Real Madrid 70
Atletico 70
Barcelona 66
Op allebei. Gratis geld.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:30 schreef Pistone het volgende:
¤10,- op Real zetten (2,20) of Barca (3,25) ?
Mijn man is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal, Barcelona gaat dus gewoon winnen en JUICHEN want Van Gaal.
op real en over 2.5goals voor 3.00quote:Op zondag 23 maart 2014 19:30 schreef Pistone het volgende:
¤10,- op Real zetten (2,20) of Barca (3,25) ?
Ik weet niet of jij Real dit jaar veel gezien hebt, maar wedstrijden dichtgooien is ze dit seizoen nog niet vaak gelukt. Zou mooi zijn als het middenveld van Madrid weer Modric - Xabi Alonso - Di Maria is vanavond, dan gaan we sowieso een open wedstrijd zien.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:42 schreef Pistone het volgende:
Het is alleen een beetje jammer dat Barca moet en niet Real, zie die Ancelotti er best voor aan om de wedstrijd dood te willen maken ipv 2 teams (vol) op de aanval.
Best veel, want sinds lange tijd kan ik er weer echt van genieten. Maar die Ancelotti blijft een Italiaan en Italianen die iets te verdedigen hebben..quote:Op zondag 23 maart 2014 19:52 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Real dit jaar veel gezien hebt, maar wedstrijden dichtgooien is ze dit seizoen nog niet vaak gelukt. Zou mooi zijn als het middenveld van Madrid weer Modric - Xabi Alonso - Di Maria is vanavond, dan gaan we sowieso een open wedstrijd zien.
Racist.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef Pistone het volgende:
[..]
Best veel, want sinds lange tijd kan ik er weer echt van genieten. Maar die Ancelotti blijft een Italiaan en Italianen die iets te verdedigen hebben..
Idd zeker voor Real met al die miljoenen aankopen. Zou echt schandalig zijn als Real onder Atleti eindigt.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:42 schreef Principia het volgende:
[..]
Atletico kampioen zou echt geweldig zijn.
Zit inderdaad in hun aard, zodra de opstelling bekend is weten we meer.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef Pistone het volgende:
[..]
Best veel, want sinds lange tijd kan ik er weer echt van genieten. Maar die Ancelotti blijft een Italiaan en Italianen die iets te verdedigen hebben..
Yup, voorsprong pakken en de laatste 30 minuten verdedigenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef Principia het volgende:
[..]
Zit inderdaad in hun aard, zodra de opstelling bekend is weten we meer.
Voor Barcelona niet inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd zeker voor Real met al die miljoenen aankopen. Zou echt schandalig zijn als Real onder Atleti eindigt.
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:55 schreef Pistone het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel uit, bovendien is Khedira geblesseerd en daar hebben ze geen adequate vervanger voor. Verwacht ook Benzema wel in de basis, is goed in vorm.quote:
Zwarte dag in de voetbalgeschiedenis...quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Diego López, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Xabi Alonso, Modric, Di María, Bale, Benzema, Ronaldo
Geweldig, gewoon van eigen kracht uitgaan dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
ópez, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Xabi Alonso, Modric, Di María, Bale, Benze
Heerlijk manquote:Op zondag 23 maart 2014 20:06 schreef Principia het volgende:
[..]
Zwarte dag in de voetbalgeschiedenis...
Of 210 als je HD wilt kijkenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:07 schreef Evertjan het volgende:
voor UPC abonnees gratis te bekijken op kanaal 212
Ga toch weg man.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Yup, voorsprong pakken en de laatste 30 minuten verdedigen
quote:
Meerdere keren klaargekomen die wedstrijd, het beste voetbal wat ik ooit gezien heb.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wil ik weer zien.
De beste 90 minuten voetbal die ooit op een mat zijn neergelegd.
Je kan Barça haten en Real aanhangen, best. Maar in deze wedstrijd werd gewoon het aller- allerbeste voetbal ooit gespeeld.
Inderdaad. Ik heb in de 25 jaar dat ik voetbal serieus voetbal volg gigantisch veel wedstrijden gezien. Maar deze steekt er voor mij ook met kop en schouders boven uit. Zelden zulk hoogstaand voetbal gezien.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:22 schreef Principia het volgende:
[..]
Meerdere keren klaargekomen die wedstrijd, het beste voetbal wat ik ooit gezien heb.
Met Bojan ook nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wil ik weer zien.
De beste 90 minuten voetbal die ooit op een mat zijn neergelegd.
Je kan Barça haten en Real aanhangen, best. Maar in deze wedstrijd werd gewoon het aller- allerbeste voetbal ooit gespeeld.
Dat klopt. Wie toen zei dat ie 3 jaar later bij Ajax aan de slag zou gaan zou je voor gek verklarenquote:
Kan je nagaan. Ondanks bojan de beste wedstrijd.quote:
There is a Godquote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, helaas niet met Aad. Ze waren samen in topvorm gisteren met Mainz v Bayern.
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kieft en Schelvis zijn dus naar Spanje gevlogen om zo'n kut filmpje te maken?
Hoe kom je daar bij dan? Zou geweldig zijn, maar ik heb de hele week al in mijn hoofd dat Schelvis & Kieft dit gingen becommentariëren.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, helaas niet met Aad. Ze waren samen in topvorm gisteren met Mainz v Bayern.
Ik zag het pikkie van GGMM in Brokeback Mountain.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die goal van PSV was wel een van de lulligste die ik ooit heb gezien.
John van Vliet.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:33 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan? Zou geweldig zijn, maar ik heb de hele week al in mijn hoofd dat Schelvis & Kieft dit gingen becommentariëren.
misschien zeggen ze ook nog wat in de rust en na afloopquote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kieft en Schelvis zijn dus naar Spanje gevlogen om zo'n kut filmpje te maken?
ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag het pikkie van GGMM in Brokeback Mountain.
Dat is met stip wel het lulligste wat ik ooit heb gezien
quote:
Dit klopte ook niet. Dus laten we afwachten.twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 17:35:48Straks analyse #ChampionsLeague #CHEGAL bij de #Nos! Hopen op een spannende en leuke pot! reageer retweet
misschien als Fox alle rechten opkoopt plus VIquote:Op zondag 23 maart 2014 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
El Clasico voorbeschouwen met Derksen, Genee en Gijp, krijgen we dat ooit te zien, of blijft het bij een droom?
Emile staat in de mixed zone en zodra de spelers zien dat hij de grote Wim Kieft bij zich heeft wil iedereen door hem worden geïnterviewd.quote:
Oh, kans is best groot dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien als Fox alle rechten opkoopt plus VI
ook nog even een drugsdeal sluiten met Neymarquote:Op zondag 23 maart 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile staat in de mixed zone en zodra de spelers zien dat hij de grote Wim Kieft bij zich heeft wil iedereen door hem worden geïnterviewd.
Misschien gaat CL wel naar RTL.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
El Clasico voorbeschouwen met Derksen, Genee en Gijp, krijgen we dat ooit te zien, of blijft het bij een droom?
you know thats the guys that scored against Ireland on the Euro 1988quote:Op zondag 23 maart 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile staat in de mixed zone en zodra de spelers zien dat hij de grote Wim Kieft bij zich heeft wil iedereen door hem worden geïnterviewd.
De enige twee die dan iets normaals er over kan zeggen zijn rene en Johan Boskamp. Derksen en Genee interesseert het geen hol.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldig toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De enige twee die dan iets normaals er over kan zeggen zijn rene en Johan Boskamp. Derksen en Genee interesseert het geen hol.
voor mij is het geen droom als genee en derksen de voorbeschouwing zouden doen..quote:
Genee en Derksen werken een beetje tegen. Als je Boskamp en Genee alleen laat krijg je een half uur Barca gefap.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
voor mij is het geen droom als genee en derksen de voorbeschouwing zouden doen..
sowiesoquote:Op zondag 23 maart 2014 20:56 schreef KingRoland het volgende:
Davy, ik zit er klaar voorheb jij de chips?
Ik ookquote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Extra schermpje met Juve erbij, lekker zo.
Jawel dat is het wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
voor mij is het geen droom als genee en derksen de voorbeschouwing zouden doen..
Weet ik, maar mijn ouders moeten zo nodig Alberto bekijken.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sport1 is zender van de maand (Indien je het niet wist)
Ik kijk ook Alberto...quote:Op zondag 23 maart 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn ouders moeten zo nodig Alberto bekijken.
Van de zomer ook een paar keer op, maar ik dacht dat ik dan net zo goed iets fris kon drinken.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Wieckse radler amstel
Sowieso Milan kijken.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:56 schreef LuieSurinamer het volgende:
Vandaag maar even geen MIlan kijken!
Echte die hard.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:56 schreef LuieSurinamer het volgende:
Vandaag maar even geen MIlan kijken!
Ik ben 16 jaar héquote:Op zondag 23 maart 2014 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van de zomer ook een paar keer op, maar ik dacht dat ik dan net zo goed iets fris kon drinken.
Nu kan ik echter weer gewoon bier drinken, met mate.
Animo Kevinquote:Op zondag 23 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Animo Jesé, dat soort dingen doen wij ook nooit in Nederland hé
Prachtig altijd ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Animo Jesé, dat soort dingen doen wij ook nooit in Nederland hé
Waarom drink je dan alcoholvrij, de smaak is toch niet zo bijzonder.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zal #2 of #3 een van de snelst gevulde topics worden? In dit posttempo sluit ik dit niet uit.
Ik weet het niet, ik heb Johannes nog niet gezien.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zal #2 of #3 een van de snelst gevulde topics worden? In dit posttempo sluit ik dit niet uit.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik leef beschaafd, geen alcohol onder de 18.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Waarom drink je dan alcoholvrij, de smaak is toch niet zo bijzonder.
2 jaar lang mentaal voorbereiden en hard trainen op biersmaak waarderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef beschaafd, geen alcohol onder de 18.
Madridquote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef Keukendrol het volgende:
Wie supporten we vandaag? Madrid Barca of Sierd?
Ik wou het echt net gaan vragen, bedankt!quote:Op zondag 23 maart 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor de geïnteresseerde
Mijn voorkeur gaat uit naar Madrid maar zal niet met bekertjes gaan gooien mocht Barcelona winnen.
Gewoon gekochte Sport1 streams toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die tóch een stream nodig hebben, DM mij maar.
Wel kippenvel nummer als je er bij zou zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit nummer is van Once upon a time in the West.Ennio Morricone
Only in the Netherlands.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef tralalala het volgende:
Veel beter dit dan stilte (met af en toe geschreeuw van een dronken debiel)
ditquote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef tralalala het volgende:
Veel beter dit dan stilte (met af en toe geschreeuw van een dronken debiel)
Ook kippenvel in de film. Een waar meesterwerk.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel kippenvel nummer als je er bij zou zijn.
ik denk dat ik niet zo veel ga posten om mij optimaal op de wedstrijd te kunnen concentreren.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb Johannes nog niet gezien.
Ook van Sierd?quote:
Praat eens normaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
Sierd, doe niet zo debiel man. Vanuit die bezemkast is het nog debieler.
Nee, dat is een andere pokemonquote:
Foxquote:Op zondag 23 maart 2014 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
Sierd is zo lekker bezig hé. Wat zou Sport 1 in hemelsnaam zijn zonder Sierd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |