SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Littlerabbit op 29-03-2014 15:42:33 ]Oh.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké. Doelpunt nummer één al gemist zie ik
Niet lullig bedoelt, maar Arsenal speelt toch nergens meer om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef alors het volgende:
Hey zowel Gibbs als Ox zijn hun kaart kwijt
Bedankt scheids.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef alors het volgende:
Hey zowel Gibbs als Ox zijn hun kaart kwijt
Ox is captain in mijn PL team en ik ben weer eens vergeten te wisselen dus wel degelijk rullevant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar Arsenal speelt toch nergens meer om.
Nu al dus. Hoewel het niet bepaald genieten isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Bedankt scheids.
Kan je zaterdag weer genieten van de Ox
Oh op die fiets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ox is captain in mijn PL team en ik ben weer eens vergeten te wisselen dus wel degelijk rullevant.
Waarom niet? Dit is regelrechte minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aangezien er inderdaad geen MOTD komt zijn de kool-gifjes een welkome aanvulling nu.
Volgens mij mogen ze maar één midweekse uitzending doen en dan komt het morgen denk ik dus nog.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is regelrechte minachting van de kijker.
Er stond geen showtje in de TV-gids, al weet jij misschien beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze maar één midweekse uitzending doen en dan komt het morgen denk ik dus nog.
Nee ik zie het, helemaal niksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er stond geen showtje in de TV-gids, al weet jij misschien beter.
Against Modern BBCquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik zie het, helemaal niksEcht belachelijk.
4e plek is waar ze horen, en na al die jaren eindelijk weer een prijs op komst. Dus het valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:24 schreef Bosscielny het volgende:
Na al die dieptepunten in de afgelopen jaren dacht ik niet dat Arsenal nog dieper kon zakken. Dat moment is nu dus aangebroken.
Ik zou je nog maar niet rijk rekenen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4e plek is waar ze horen, en na al die jaren eindelijk weer een prijs op komst. Dus het valt allemaal wel mee.
Inderdaad. Ik zie dit Arsenal de FA Cup niet winnen hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je nog maar niet rijk rekenen.
Zie het ze wel verprutsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Wigan kan het spoken, en mocht je dat overleven wacht in de voetbaltempel Wembley het dekselse Sheffield United.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wigan is een echte cupfighter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
In Wigan kan het spoken, en mocht je dat overleven wacht in de voetbaltempel Wembley het dekselse Sheffield United.
Kansloze missie voor Arsenal.
Maar niet gek. In 2011 gebeurde het ook al. Kijk, omdat het de laatste kans is op een prijs dit seizoen voor Arsenal, en Arsenal al 8 jaar geen prijzen meer heeft gepakt, is de druk immens. Daarom zullen ze wel choken ben ik bang.quote:
Eerst hadden we er één, nu hebben we er twee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat? Manchester?
[ afbeelding ]
tong nadoen, royal sadnessquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat? Manchester?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat? Manchester?
[ afbeelding ]
Hij maakt zich gewoon breed. Afdoen met een waarschuwing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zeggen ze dat ik op tong lijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog mannelijk gevoetbald.
Een Nederlandse scheidsrechter zou het afdoen met een rode kaart voor beide.quote:
Wat is dit voor ui dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een Nederlandse scheidsrechter zou het afdoen met een rode kaart voor beide.
Marriner zou Evra geel geven.
Ken je hem niet?quote:
Matige kwaliteit plaatjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken je hem niet?
Jamie Vardy
Ik weet het, had niet echt zin om er een beetje moeite voor te doen.quote:
Aardige spits, maar Rhodes, McCormack en het duo Vokes/Ings >quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken je hem niet?
Jamie Vardy
Vargy?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken je hem niet?
Jamie Vardy
zak in elkaar joh kk gekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aardige spits, maar Rhodes, McCormack en het duo Vokes/Ings >
Zingen ze bij hem ook 'Vardy army'? Bij Leeds in ieder geval wel bij Varney (Army), een echo van het Barney-lied.
Jamie Vardy's having a party!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aardige spits, maar Rhodes, McCormack en het duo Vokes/Ings >
Zingen ze bij hem ook 'Vardy army'? Bij Leeds in ieder geval wel bij Varney (Army), een echo van het Barney-lied.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jamie Vardy's having a party!
Heb wel een zwak voor hem
Thanksquote:
Loewie kijkt niet. Die heeft genoten van het succes van ZIJN Bayern en loopt nu met Truus de polonaise.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef alors het volgende:
Heerlijke voorzet van De Guzman. Louis, kijk je ook?
Doet Clasie zo'n tien keer in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:03 schreef alors het volgende:
Heerlijke voorzet van De Guzman. Louis, kijk je ook?
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan je gifjes maken met Puush? Hoe? Sinds wanneer?
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan je gifjes maken met Puush? Hoe? Sinds wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |