SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Littlerabbit op 29-03-2014 15:42:33 ]Oh.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké. Doelpunt nummer één al gemist zie ik
Niet lullig bedoelt, maar Arsenal speelt toch nergens meer om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef alors het volgende:
Hey zowel Gibbs als Ox zijn hun kaart kwijt
Bedankt scheids.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef alors het volgende:
Hey zowel Gibbs als Ox zijn hun kaart kwijt
Ox is captain in mijn PL team en ik ben weer eens vergeten te wisselen dus wel degelijk rullevant.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar Arsenal speelt toch nergens meer om.
Nu al dus. Hoewel het niet bepaald genieten isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Bedankt scheids.
Kan je zaterdag weer genieten van de Ox
Oh op die fiets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ox is captain in mijn PL team en ik ben weer eens vergeten te wisselen dus wel degelijk rullevant.
Waarom niet? Dit is regelrechte minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aangezien er inderdaad geen MOTD komt zijn de kool-gifjes een welkome aanvulling nu.
Volgens mij mogen ze maar één midweekse uitzending doen en dan komt het morgen denk ik dus nog.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is regelrechte minachting van de kijker.
Er stond geen showtje in de TV-gids, al weet jij misschien beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze maar één midweekse uitzending doen en dan komt het morgen denk ik dus nog.
Nee ik zie het, helemaal niksquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er stond geen showtje in de TV-gids, al weet jij misschien beter.
Against Modern BBCquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik zie het, helemaal niksEcht belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |