grappie hoor mintepintquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:18 schreef minthy het volgende:
Verdomme Rofl, ik hield expres m'n waffel in de laatste posts!!
Niks te veel gezegd, toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken... Manmanman wat een drama![]()
"Ik wil een neger"
Heejquote:
Zeker niet! Manmanman wat een drama weerquote:
Hoeveel kilometer per uur heb je gemiddeld gelopen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
dat man-man-man.nl.....prachtig!
en ik heb 5km in 33min gelopen. 3min sneller dan een klein jaar geleden. op naar de 30min![]()
quote:
41/48, echter slechts twee personen erbij verzonnenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:38 schreef MarijeH het volgende:
http://www.quest.nl/test/kun-jij-gezichten-onthouden
Ik heb deze test gemaakt. Ik had er 25 van de 48 goed.Maar gelukkig is dat meer dan de helft.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
en ik heb 5km in 33min gelopen. 3min sneller dan een klein jaar geleden. op naar de 30min![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ben fier op u!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Dat wordt op een gegeven moment écht irritant.quote:
Evyquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wordt op een gegeven moment écht irritant.
Als die regel in NL nou ook zou bestaan...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Vodka over je fruitsalade: best idea ever
Tevens geen overwerken, want het regent.
Uilen vliegen niet in de regen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Vodka over je fruitsalade: best idea ever
Tevens geen overwerken, want het regent.
Laat dat je en klein maar wegquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als die regel in NL nou ook zou bestaan...
Oh en je komt echt terug als klein alcoholistje
Top, dan kan ik meteen met haar aan het werk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als die regel in NL nou ook zou bestaan...
Oh en je komt echt terug als klein alcoholistje
Ja deze plaat is echt ergquote:
Uhm zoiets ja. Dan krijg je foute gegevens.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, dan kan ik meteen met haar aan het werk!
Uilen zijn wel megatof!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm zoiets ja. Dan krijg je foute gegevens.
Ik ben nog niet weer op volle sterkte maar ga vanaf donderdag langzaamaan dat werkveld inrollen. Als je terug bent dan ben ik vast weer up to date!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezellig
Kun je mij nu alvast leren hoe ik nee moet zeggen?
9.07km/u ongeveer. als ik de route uitteken op afstandmeten.nl en vervolgens de tijd dat er over gedaan heb invoer. ik heb geen app ofzo dus helemaal kloppen zal het, maar tis op zich wel geschikt om een beetje vooruitgang bij te houden. om mijn doel te halen moet ik 10km/u of sneller lopenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer per uur heb je gemiddeld gelopen?
[..]
met die lessen ben ik dus net klaar. bij mij werken ze want een week of 10 geleden had ik al moeite om 3min aan 1 stuk te lopen, nu loop ik dus ruim een half uurquote:
Nquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezellig
Kun je mij nu alvast leren hoe ik nee moet zeggen?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, dan kan ik meteen met haar aan het werk!
Zo ben ik ook een maandje geleden begonnen. Vond zelf alleen dat ik halverwege wel moest kunnen instappenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
met die lessen ben ik dus net klaar. bij mij werken ze want een week of 10 geleden had ik al moeite om 3min aan 1 stuk te lopen, nu loop ik dus ruim een half uurEvi zelf vind ik btw niet irritant, maar wel de herhalende muziekje. dat irritant fluitliedje van Bob Sinclar komt in 27 lessen geloof ik zo'n 10x voorbij.....
en dank iedereen. komen jullie me op 18 mei allemaal aanmoedigen tijdens LoopLeeuwarden???
kan me niet herinneren dat ie de afgelopen 2-3 jaar vol was..... http://loopleeuwarden.nl/loop-leeuwarden/inschrijven.htmquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo ben ik ook een maandje geleden begonnen. Vond zelf alleen dat ik halverwege wel moest kunnen instappenViel me eerst zwaar tegen
![]()
Die muziek is soms echt om te janken ja![]()
Is er nog plek in die loop van Leeuwarden? Anders wil ik misschien ook wel even meedoen
ik ga iig niet....jemigquote:
Ik ga naar z'n 80s/90s feest in de TT hallenquote:
Ik hoogstwaarschijnlijk op een andere manier dan jijquote:
Nee Muis. Neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag ook wel hier komen hoor.
SC komt liever thuis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag ook wel hier komen hoor.
Als je de lessen 5-10 km gaat doen wordt het alleen maar erger. Gewoon een eigen playlist makenquote:
Verder dan de deur van de slaapkamer komt hij toch niet, want geen mannen/jongens toegestaan in de dames slaapkamer.quote:
yup. van torrentsites een zooi running-cd's gevist. nu lekker lopen op van die hippe dance enzo...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je de lessen 5-10 km gaat doen wordt het alleen maar erger. Gewoon een eigen playlist maken
Wtf. Zit je in een klooster ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verder dan de deur van de slaapkamer komt hij toch niet, want geen mannen/jongens toegestaan in de dames slaapkamer.
Geen dancemuziek voor mij. 99 Problems werkt altijd als een trein.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. van torrentsites een zooi running-cd's gevist. nu lekker lopen op van die hippe dance enzo...
godsamme...mijn finish van vorig jaar staat nog online...
http://www.racetimereurop(...)t%25253Dracetimer_eu
ik ben die malloot die met een rotgang door het beelt loopt
de 1e 10-11 tracks van deze kwamen vandaag voorbij: http://www.allmusic.com/a(...)er-2013-mw0002554135quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen dancemuziek voor mij. 99 Problems werkt altijd als een trein.
Nee dat niet. Maar regels zijn regels. Ik mag ook niet in de mannenslaapkamer komen.quote:
Woodkid albumquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen dancemuziek voor mij. 99 Problems werkt altijd als een trein.
Als je met slaapzalen werkt kan ik me daar wel wat bij voorstellen.quote:
Die heb ik ookquote:
Op een gegeven moment ken je elkaar toch wel in zo'n huis?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je met slaapzalen werkt kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
Dus?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ken je elkaar toch wel in zo'n huis?
Je wil elkaar toch ook op een andere manier leren kennen?quote:
ik meot er toch niet aan denken dat ik net mijn bilnaad epileer bij maanlicht terwijl ik met mijn ballen in de nutella hang en er komt ineens een vrouw binnenlopen!.....of wacht....daar moet ik eigenlijk wel aan denkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met rondvliegende bh's en ondergoed zit ik niet te wachten op gluurders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
ja, hoe(r)zo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie allemaal een sekstekort jongens en meisjes?
Ja je moest toch eens weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat het altijd daarop uitdraait.quote:
Iedereen in dit topic toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
de mijne is te kortquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het altijd daarop uitdraait.
Ik heb ook een tekort, grgr
Aankloppen kan toch gewoon?quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne is te kort
goed, ik ga naar bed....weer vroeg dag
trusten
In een huis zonder/weinig privacy is het fijn om te zekerheid te hebben dat mensen van het andere geslacht en ook het personeel niet in de slaapkamers mag komen.quote:
Boa noitequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik was onderweg naar bed ivm slaaptekort van afgelopen nacht.
Niets mis met het andere geslacht. Om daar nu altijd zo'n groot iets van te makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In een huis zonder/weinig privacy is het fijn om te zekerheid te hebben dat mensen van het andere geslacht en ook het personeel niet in de slaapkamers mag komen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne is te kort
goed, ik ga naar bed....weer vroeg dag
trusten
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik was onderweg naar bed ivm slaaptekort van afgelopen nacht.
Geniaal tochquote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben naar bed, morgen drukke dag. Tevens laatste werkdag deze week
Ik heb m'n tentje alweer opgezocht zodat ik kaarten kan halenquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:43 schreef Cee het volgende:
3FM awards uitverkocht. Godverdomme.
Maarrrrr, er komt een tweede zaal bij!
Goedemorgen!
Dus naast de garderobe ook de toiletten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:43 schreef Cee het volgende:
3FM awards uitverkocht. Godverdomme.
Maarrrrr, er komt een tweede zaal bij!
Goedemorgen!
Ik wil ook 8 maanden vakantiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben naar bed, morgen drukke dag. Tevens laatste werkdag deze week
Woensdag als laatste werkdagquote:
Ik heb vangrail even gesmst als een baasquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:57 schreef JDude het volgende:
Godverdomme, wie is er een kat aan het vermoorden?
Voorspelde Giel-reactie desondanks: "Wowwowwow! Kippenvel! Vangrail!"
dat jij nou een klein geslacht hebt.......quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niets mis met het andere geslacht. Om daar nu altijd zo'n groot iets van te maken
quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat jij nou een klein geslacht hebt.......
Hoe weet je datquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat jij nou een klein geslacht hebt.......
Hij liep zomaar de slaapzaal inquote:
quote:
Rock met z'n vleeskleurige BHquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vlogen de BH's en hipsters je om de oren?
dat waren mijn borsten...ik had alleen pleisters over de tepels geplakt....quote:
Ik vond het al een harige BH...quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat waren mijn borsten...ik had alleen pleisters over de tepels geplakt....
quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
Dus Chris Martin is weer vrijgezel.... Great![]()
Ik verwacht een hele hoop janknummers weer: hoooooooooooo hoooooooooooooooo Gwyneth, why did you let me gooooooooooo
hooooooooooooooo hooooooooooooooooo hooooooooooooo
ik zou dr zonder problemen doen.....nou ja, voortijdige eja, maar verder...quote:
www.1opde5.nlquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou dr zonder problemen doen.....nou ja, voortijdige eja, maar verder...
Ik vond het niet storend, maar zat ook niet echt op te lettenquote:
Ik heb een hele goede wingman, maar ik hou het toch liever bij vrouwenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:00 schreef remcoP het volgende:
"Het voelt pas goed als je het met de wingman doet."![]()
Ik heb 2 dagen vrij gekregen ivm bezoek vriendinnen.quote:
Vrij krijg je toch pas nadat je gewerkt hebt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen vrij gekregen ivm bezoek vriendinnen.
Ik krijg morgen een eter... ik ga ook maar vrij eisen denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Manmanman.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb recht op 2 vrije dagen per maand.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vrij krijg je toch pas nadat je gewerkt hebt?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb recht op 2 vrije dagen per maand.
En ik heb wel degelijk gewerkt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb recht op 2 vrije dagen per maand.
En ik heb wel degelijk gewerkt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
niet zo naar doen tegen muis. Ik ga ervan uit dat ze net zo hard werkt als alle andere Portugezen
Ohquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet weten dat je niet kan hotlinken vanaf Dumpert.
Klopt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
niet zo naar doen tegen muis. Ik ga ervan uit dat ze net zo hard werkt als alle andere Portugezen
twitter:flashphotoNL twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 18:50:59RT @RE_Klipsteen Hoogtemelding Beneluxtunnel. Kermisattractie op trailer te hoog. 4.12m Geen ontheffing, 1100eu boete http://t.co/AACoKqh1vD reageer retweet
twitter:petravantoorn1 twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 18:52:34@flashphotoNL @RE_Klipsteen 1100 euro boete? Bah bah wat kinderachtig. Ga boeven vangen(Polen roemen Bulgaren) reageer retweet
twitter:RE_Klipsteen twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 18:54:52@petravantoorn1 Het was een Roemeen. reageer retweet
twitter:petravantoorn1 twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 18:55:23@RE_Klipsteen ghegheghe danne..... Goed werk 😃 reageer retweet
twitter:RE_Klipsteen twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 19:00:50@petravantoorn1 Het is zonder aansziens des persoons. Tunnel dicht en daaruit vloeiend, flinke overlast voor het overige verkeer... reageer retweet
twitter:petravantoorn1 twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 19:02:09@RE_Klipsteen ja. Zou niet gebeurd zijn als ze eens meer moeten leren dan een inburgeringscursus. Dan zou dit soort dingen niet gebeuren reageer retweet
Manmanmanquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:18 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:flashphotoNL twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 18:50:59RT @RE_Klipsteen Hoogtemelding Beneluxtunnel. Kermisattractie op trailer te hoog. 4.12m Geen ontheffing, 1100eu boete http://t.co/AACoKqh1vD reageer retweet
twitter:petravantoorn1 twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 18:52:34@flashphotoNL @RE_Klipsteen 1100 euro boete? Bah bah wat kinderachtig. Ga boeven vangen(Polen roemen Bulgaren) reageer retweet
twitter:RE_Klipsteen twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 18:54:52@petravantoorn1 Het was een Roemeen. reageer retweet
twitter:petravantoorn1 twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 18:55:23@RE_Klipsteen ghegheghe danne..... Goed werk 😃 reageer retweet
twitter:RE_Klipsteen twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 19:00:50@petravantoorn1 Het is zonder aansziens des persoons. Tunnel dicht en daaruit vloeiend, flinke overlast voor het overige verkeer... reageer retweet
twitter:petravantoorn1 twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 19:02:09@RE_Klipsteen ja. Zou niet gebeurd zijn als ze eens meer moeten leren dan een inburgeringscursus. Dan zou dit soort dingen niet gebeuren reageer retweet
ja, ik wist dat ook niet.....blijkbaar is het raar om dat niet te weten....quote:
Pino is alwetend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik wist dat ook niet.....blijkbaar is het raar om dat niet te weten....
ik denk niet dat Pino alwetend is.....is denk bijvoorbeeld niet dat Pino weet hoe het meisje heet dat eind jaren 90 in een Fristireclame speelde. Ze zat onder een boom en een jongen gooide een gulden in de boom en het meisje dacht dat er een condoom uit zo komen maar t was een blikje Fristi en toen gingen ze samen zielsgelukkig Fristi drinkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pino is alwetend.
Dat niet weten
Haha een schaar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:28 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi muis
Veel plezier met je dinnetjes!!!
[ afbeelding ]
Het is hem vaker overkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik wist dat ook niet.....blijkbaar is het raar om dat niet te weten....
Ziehier. Pino weet allesquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is hem vaker overkomen.
En je ziet het zo vaak op FOK!.
tis mij nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is hem vaker overkomen.
En je ziet het zo vaak op FOK!.
Daarom ben je ook geen Pino.quote:
Moet je niet zoveel Shandy zuipenquote:
Justin?quote:
Pandaplintje dacht destijds ook dat hij kon dansen als een baas in de clubquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Justin?
Jup, vette plaatDaar ging ik als kleine SC helemaal op los in de discotheek
Inderdaad, ik DACHT het ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pandaplintje dacht destijds ook dat hij kon dansen als een baas in de club
3kwart liter per weekend valt best mee!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel Shandy zuipen
ja, ik heb het licht aangedaan hier, hagelt al een kwartier lang hierquote:
Rood als een fucking kreeft nuquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik heb het licht aangedaan hier, hagelt al een kwartier lang hier
beter hiervan rood dan dat het door de zon komtquote:
Dat is hier mijn enige mogelijkheidquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
beter hiervan rood dan dat het door de zon komt
Je houdt er wel van om het erin te wrijven hequote:Op woensdag 26 maart 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is hier mijn enige mogelijkheid
wrijf het er maar inquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
bednk mij net dat mijn vrouw nu waarschijnlijk op de fiets zitquote:
Beter dan dat jij op de fiets zou zittenquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
bednk mij net dat mijn vrouw nu waarschijnlijk op de fiets zit
De zon schijnt, maar voor de rest is het hier koud en winderig. Dus ik kan alleen opscheppen over de zon.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je houdt er wel van om het erin te wrijven he?
nee hoor.....sm zou ook kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Winderig is het hier ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De zon schijnt, maar voor de rest is het hier koud en winderig. Dus ik kan alleen opscheppen over de zon.
Tevens geen verwarming hier, dus koud buiten en koud binnen --> veel kleren aan meer dan in Nederland.
vrienden van mij wonen in Dubai. Daar was het de afgelopen 24 uur regenachtig en kil. Zoals ze het omschreven: net Nederland.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De zon schijnt, maar voor de rest is het hier koud en winderig. Dus ik kan alleen opscheppen over de zon.
Tevens geen verwarming hier, dus koud buiten en koud binnen --> veel kleren aan meer dan in Nederland.
Misschien is wat doen een ideequote:Op woensdag 26 maart 2014 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn handen zijn zowat blauw ipv bruin door onderkoeling. Tot zover de illusie dat het hier beter is dan in NL
Ga op je handen zitten!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
En mijn handen zijn zowat blauw ipv bruin door onderkoeling. Tot zover de illusie dat het hier beter is dan in NL
Ik lees wetenschappelijke artikelen, ik schrijf en ik tik.quote:
inb4 SCquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig heb ik altijd nog mijn vingerloze handschoenen
Ik zat iets te bedenken, maar kwam er niet zo snel opquote:
Godverquote:
Vraag die collega meequote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trek en geen zin in mijn eigen brood.....zal ik maar een Subwaytje doen dan? wat vinden jullie?
Subwayquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trek en geen zin in mijn eigen brood.....zal ik maar een Subwaytje doen dan? wat vinden jullie?
Tevens deze tipquote:
XDquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij denkt dat je Steve Miller Band
ze is al naar huis.....en anders zou ik het nog niet doen....quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tevens deze tip
En betaal haar broodje ook
Lekker op tijd weer, manmanmanquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker op tijd weer, manmanman.
quote:
quote:20:25 Het verhaal van BLØF
21:15 BLØF - Live At Ziggo Dome
Godverquote:
ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godver
Ik ga maar PEC - NEC kijken.
Ik heb ook nog een bed wat nodig opgemaakt moet worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn beweging voor vandaag ook wel weer gehad. Bedden opmaken in een stapelbed is een hele beleving.
Het is een beetje ver weg...quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een bed wat nodig opgemaakt moet worden.
Maar waarschijnlijk ligt Lara er wel opquote:
ik ga me vanavond laten chickengrillen denk ik....quote:
Een van de weinig poezen waarvan je zeker bent dat ze op je ligt te wachten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ligt Lara er wel op
Daar ging mijn koffiequote:Op woensdag 26 maart 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een van de weinig poezen waarvan je zeker bent dat ze op je ligt te wachten.
Kloptquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een van de weinig poezen waarvan je zeker bent dat ze op je ligt te wachten.
Ja en dus? Mijn weekend begint vanavondquote:
Ik ben erachter gekomen dat het bij mij gewoon totaal niet aan dagen zit gekoppeldquote:
quote:
quote:
Jimiquote:
quote:
Ik zou Bakker Bart aanraden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
je werkt voor die toko? bakker bart kan imho niet tippen aan subway of aan de leeuwarder broodjeszaak Prins Heerlijkquote:
Ga je vanavond wel naar Nederland 3 kijken Roel?quote:
quote:
Godverdomme.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga je vanavond wel naar Nederland 3 kijken Roel?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat er godverdomme veel gevloekt wordt in dit verdomde topic!
Ga je fappen?quote:
Dat heet soppen.quote:
quote:
Niet zo lelijk tegen Muis doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, nuttiger dan wat Muis aan het doen is ben je al snel.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh jaquote:
doe eens lief! anders stuur ik meneer aart met een shotgun op je afquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een bazensite (+ filmpje) blijft datquote:
Kijk uit voor paardenstrontquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga nog maar eens kijken of ik een rondje kan lopen
Zal ik doenquote:
Bazen dragen bazenschoenenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb EXACT dezelfde Asics schoenen
dat Roemeenjenie!quote:
ja, want als je te ver vliegt ben je niet bepaald de Verenigd Konink(te)Rijk!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop wel dat je vliegtuig naar huis wel in Nederland
Het is te hopen dat zijn vliegtuig Ierland ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop wel dat je vliegtuig naar huis wel in Nederland
ja, want anders is ie vast in alle (verenigde) staten!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is te hopen dat zijn vliegtuig Ierland ja.
Manmanman.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga je vanavond wel naar Nederland 3 kijken Roel?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is te hopen dat zijn vliegtuig Ierland ja.
Dacht ik alquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |