grappie hoor mintepintquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:18 schreef minthy het volgende:
Verdomme Rofl, ik hield expres m'n waffel in de laatste posts!!
Niks te veel gezegd, toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken... Manmanman wat een drama![]()
"Ik wil een neger"
Heejquote:
Zeker niet! Manmanman wat een drama weerquote:
Hoeveel kilometer per uur heb je gemiddeld gelopen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
dat man-man-man.nl.....prachtig!
en ik heb 5km in 33min gelopen. 3min sneller dan een klein jaar geleden. op naar de 30min![]()
quote:
41/48, echter slechts twee personen erbij verzonnenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:38 schreef MarijeH het volgende:
http://www.quest.nl/test/kun-jij-gezichten-onthouden
Ik heb deze test gemaakt. Ik had er 25 van de 48 goed.Maar gelukkig is dat meer dan de helft.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
en ik heb 5km in 33min gelopen. 3min sneller dan een klein jaar geleden. op naar de 30min![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ben fier op u!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Dat wordt op een gegeven moment écht irritant.quote:
Evyquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wordt op een gegeven moment écht irritant.
Als die regel in NL nou ook zou bestaan...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Vodka over je fruitsalade: best idea ever
Tevens geen overwerken, want het regent.
Uilen vliegen niet in de regen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Vodka over je fruitsalade: best idea ever
Tevens geen overwerken, want het regent.
Laat dat je en klein maar wegquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als die regel in NL nou ook zou bestaan...
Oh en je komt echt terug als klein alcoholistje
Top, dan kan ik meteen met haar aan het werk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als die regel in NL nou ook zou bestaan...
Oh en je komt echt terug als klein alcoholistje
Ja deze plaat is echt ergquote:
Uhm zoiets ja. Dan krijg je foute gegevens.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, dan kan ik meteen met haar aan het werk!
Uilen zijn wel megatof!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm zoiets ja. Dan krijg je foute gegevens.
Ik ben nog niet weer op volle sterkte maar ga vanaf donderdag langzaamaan dat werkveld inrollen. Als je terug bent dan ben ik vast weer up to date!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezellig
Kun je mij nu alvast leren hoe ik nee moet zeggen?
9.07km/u ongeveer. als ik de route uitteken op afstandmeten.nl en vervolgens de tijd dat er over gedaan heb invoer. ik heb geen app ofzo dus helemaal kloppen zal het, maar tis op zich wel geschikt om een beetje vooruitgang bij te houden. om mijn doel te halen moet ik 10km/u of sneller lopenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer per uur heb je gemiddeld gelopen?
[..]
met die lessen ben ik dus net klaar. bij mij werken ze want een week of 10 geleden had ik al moeite om 3min aan 1 stuk te lopen, nu loop ik dus ruim een half uurquote:
Nquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezellig
Kun je mij nu alvast leren hoe ik nee moet zeggen?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, dan kan ik meteen met haar aan het werk!
Zo ben ik ook een maandje geleden begonnen. Vond zelf alleen dat ik halverwege wel moest kunnen instappenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
met die lessen ben ik dus net klaar. bij mij werken ze want een week of 10 geleden had ik al moeite om 3min aan 1 stuk te lopen, nu loop ik dus ruim een half uurEvi zelf vind ik btw niet irritant, maar wel de herhalende muziekje. dat irritant fluitliedje van Bob Sinclar komt in 27 lessen geloof ik zo'n 10x voorbij.....
en dank iedereen. komen jullie me op 18 mei allemaal aanmoedigen tijdens LoopLeeuwarden???
kan me niet herinneren dat ie de afgelopen 2-3 jaar vol was..... http://loopleeuwarden.nl/loop-leeuwarden/inschrijven.htmquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo ben ik ook een maandje geleden begonnen. Vond zelf alleen dat ik halverwege wel moest kunnen instappenViel me eerst zwaar tegen
![]()
Die muziek is soms echt om te janken ja![]()
Is er nog plek in die loop van Leeuwarden? Anders wil ik misschien ook wel even meedoen
ik ga iig niet....jemigquote:
Ik ga naar z'n 80s/90s feest in de TT hallenquote:
Ik hoogstwaarschijnlijk op een andere manier dan jijquote:
Nee Muis. Neequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag ook wel hier komen hoor.
SC komt liever thuis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag ook wel hier komen hoor.
Als je de lessen 5-10 km gaat doen wordt het alleen maar erger. Gewoon een eigen playlist makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |