abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138199720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef Bolletje... het volgende:
Kan ik die bevalling niet gewoon overslaan?
+1
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:58:50 #252
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138200266
Het is óók mooi! Echt! O+. Achteraf dan, he. Maar toch :Y
  woensdag 26 maart 2014 @ 18:59:59 #253
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138200306
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is óók mooi! Echt! O+. Achteraf dan, he. Maar toch :Y
Ik zie mijn UD steeds dichter bij komen en merk wel dat ik het steeds enger vind worden :{
doei
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:00:37 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_138200332
Zal ik er dan maar wat clichés in gooien, of kunnen we die gewoon overslaan? :9
disclaimer
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:01:09 #255
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138200354
Ks maar goed dat is ook niet alles :N daar keek ik voor mijn bevalling veel te luchtig tegenaan.
pi_138200825
Rijstebuiltje *O*, van harte met je kleine meisje! En Mevrouw Mus, sorry :@, ben je helemaal vergeten te feliciteren met de geboorte van T, alsnog dan *O*

-O- verloskundige heeft net afgebeld voor de afspraak (controle en doorspreken geboorteplan). Wist dat die mogelijkheid er was, want alleen op dinsdag hebben beide vk's dienst, maar toch. Wel even een domper; voor morgen maar weer opladen voor een nieuwe poging.
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:20:10 #257
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138201066
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik er dan maar wat clichés in gooien, of kunnen we die gewoon overslaan? :9
Je krijgt er zoveel voor terug? Je bent het zo weer vergeten? :')
doei
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:20:16 #258
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_138201073
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zou je echt verschil voelen tussen een grote of een kleintje?

(En ja, ik besef me hoe dubieus deze opmerking klinkt :') )
Ik wil het niet eens weten :X :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:25:52 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_138201333
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:20 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Je krijgt er zoveel voor terug? Je bent het zo weer vergeten? :')
:Y
Er is er nog nooit een blijven zitten, ziljoenen vrouwen gingen je voor... :')
disclaimer
pi_138201355
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Mja idd, ik vond toch echt het gedeelte vóór de daadwerkelijke geboorte veruit het ergst. De weeën dus. In films heeft men het altijd over "pers jij maar eens een appel door je neus!", ik denk met name aan de uren daarvóór :') :+
+1

Heb 2uren en een kwartier geperst maar dat 'liever' dan die weeënnstorm en rugweeën -O-
pi_138201395
Heftig rijst :o
Mooie naam O+ heeft jullie meisje
pi_138201511
Mooie naam rijst. En wat een klein dametje! Heftig voor je geweest dus. Hoop dat je t snel een plekje kunt geven en laat je maar lekker verwennen nu in je kraamweek nu.
:)
pi_138201664
Wat een mooie naam rijst! O+ Die staat ook hoog op mijn lijstje! :D
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:35:23 #264
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138201759
Mooie naam Rijst O+

@SQ; langer dan 42 weken duurt het echt niet, als hij er eenmaal is dan ben je de pijn echt vergeten :')
doei
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:36:19 #265
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138201799
Klikt heftig rijst! Dood aan weeënstormen :{w
Maar het is achter de rug! Mocht het erg door je hoofd blijven spoken, bij mij hielp het heel erg om het hele verhaal op te schrijven. Geniet lekker van je dochter-met-mooie-naam!
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:43:39 #266
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138202137
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 18:59 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Ik zie mijn UD steeds dichter bij komen en merk wel dat ik het steeds enger vind worden :{
Het is ook eng. En het doet ook pijn. Maar hee, daarna heb je je kindje en met een beetje geluk ruimt de natuur de pijnlijkste herinneringen wel op O+

Ik weet alleen nog vanuit de ratio hoeveel zeer het deed en hoe rot ik het vond, vanuit de emotie is het alleen O+ De eerste ontmoeting met onze F. O+

Oh en hier prefereer ik geloof ik ook de 2 uur persen zonder persweeen en n hoofdje dat veel te lang stond boven de Weeënstorm van 15.30 tot 2.00. Maar of dat nou meer zegt over de pijn van de uitdrijving of de pijn van de weeen laat ik even in t midden >:) :P

En rijst, jij ook al een storm! Pfoeh! Maar daar is ze dan en wat is haar naam mooi O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:46:06 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138202259
Daarom heb ik nu aangegeven dat ik wil dat mijn vliezen later, zo laat mogelijk worden gebroken (was bij Silvijn bij 3cm). Ik heb liever dat de bevalling in totaal drie uur langer duurt dan dat ik nog eens een nonstop wee van 2 uur moet doorstaan.
pi_138202308
Rijst dat klinkt heftig. Maar wat KP zegt, met een beetje geluk ben je de ergste pijn straks vergeten. Wat een mooie naam heeft je meisje! O+
pi_138202435
Ja, ben ook blij dat mijn vliezen 'pas' bij acht centimeter werden gebroken want daarna kreeg ik een stormpje.

Het is heel spannend zo'n bevalling en ook pijnlijk, maar: het kan ook meevallen. Ik vond het meevallen. Dat kan dus. Je weet absoluut niet van tevoren hoe het zal zijn, dus je er zorgen over maken, heeft ook geen zin. Probeer er gewoon zo uitgerust mogelijk en zo ontspannen mogelijk aan te beginnen en doe er alles aan om in die 'zone' te komen. Maar dit schrijf ik ook vanuit mijn 'hypnobirthing' ervaring, en dat werkte voor mij goed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138202551
Ik kom me ook weer even melden. Nog steeds niks. Zeurende krampen gisteren hebben niet doorgezet... Vandaag staat ramen wassen in de planning. Bij mijn moeder zijn bij 3 bevallingen begonnen toen haar vliezen braken bij het ramen wassen... We zullen zien of dat ook voor mij geldt. Zwemmen, wandelen in de heuvels, fietsen en heel pittig eten hebben deze week nog niks uitgehaald...
Morgen 41 weken, dan krijg ik weer een echo.

Verder:
SQ: fijn, echo weer gevonden! Wat kunnen mannen ook sukkels zijn af en toe!

Rijst! Je hebt me ingehaald! Gefeliciteerd met je meid, mooie naam ook!

Kwakzor, mooie jurk! ik heb ook een groene jurk voor mn verdediging! en, fijn, borrel en diner geregeld. Heb ik ook vorige week gereserveerd. Ik heb gisteren alles naar de drukker gestuurd, er is nu geen weg meer terug! Ik dacht nog even dat de baby daarop zat te wachten, maar nee hoor. Waar promoveer jij? Ik in onze hoofdstad (ja, daar moet ik dus 60 uur voor heen en weer vliegen, dus we hebben er een hele lange vakantie aan vast geplakt.)
pi_138202696
Helemaal niet bijgelezen (nog steeds in Berlijn), maar ik kom wel even jubelen voor Rijst! *O* Prachtige naam *O*

Dat stukje in je spoiler ga ik even vergeten :D
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:55:24 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138202723
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef dodoria het volgende:
Ik kom me ook weer even melden. Nog steeds niks. Zeurende krampen gisteren hebben niet doorgezet... Vandaag staat ramen wassen in de planning. Bij mijn moeder zijn bij 3 bevallingen begonnen toen haar vliezen braken bij het ramen wassen... We zullen zien of dat ook voor mij geldt. Zwemmen, wandelen in de heuvels, fietsen en heel pittig eten hebben deze week nog niks uitgehaald...
Morgen 41 weken, dan krijg ik weer een echo.

Verder:
SQ: fijn, echo weer gevonden! Wat kunnen mannen ook sukkels zijn af en toe!

Rijst! Je hebt me ingehaald! Gefeliciteerd met je meid, mooie naam ook!

Kwakzor, mooie jurk! ik heb ook een groene jurk voor mn verdediging! en, fijn, borrel en diner geregeld. Heb ik ook vorige week gereserveerd. Ik heb gisteren alles naar de drukker gestuurd, er is nu geen weg meer terug! Ik dacht nog even dat de baby daarop zat te wachten, maar nee hoor. Waar promoveer jij? Ik in onze hoofdstad (ja, daar moet ik dus 60 uur voor heen en weer vliegen, dus we hebben er een hele lange vakantie aan vast geplakt.)
Ik in het bolwerk van de vrijheid (lugdunum batavorum :P ). Bij mij wacht t niet-wetenschappelijj deel nog op goedkeuring... 4 april moet alles naar de drukker uiterlijk).. vond de samenvatting schrijven zó moeilijk!
Kwak
pi_138202774
Dot, heb jij al een idee van wat ze gaan doen nu je zo overtijd loopt? Strippen, inleiden?
Van mijn vk mag ik zelfs over de 42 weken gaan, mocht het zo ver komen, als de ctg's goed blijven, tot het moment dat de placenta kwaliteit achteruit gaat. Maar ik hoop dat het zo ver niet hoeft te komen...
pi_138202865
Heftig Rijst...
Maar wat een mooie naam..

En iedere keer als jullie over weeënstormen enzo beginnen denk ik: Hmz toch een ks eisen ;)
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:01:31 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138202987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:58 schreef Loj het volgende:
Heftig Rijst...

En iedere keer als jullie over weeënstormen enzo beginnen denk ik: Hmz toch een ks eisen ;)
Al wilde ik in the heat of the moment ook een keizersnede en wel nu... had het achteraf (dat regelt de natuur goed :+ ) toch voor geen goud willen missen! Het heeft ook zó'n bijzondere momenten O+
pi_138203023
Rijst, wat een mooie naam!! O+

Enne... Het hoeft echt niet heel pijnlijk te zijn hè, bevallen. Behalve als ze met die k*tpomp komen. Maar echt, het is mij zo meegevallen. Positieve instelling icm hypnobirting hielp me echt wel!
Home is where the O+ is...
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:02:29 #277
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138203038
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:58 schreef Loj het volgende:
Heftig Rijst...

Ik heb midden in m'n weeenellende geroepen 'kunnen we niet gewoon een ks doen, dan is het over een uurtje klaahahaaaar :'( :'( '. Waarop de verpleegkundige terug kopte 'nee, dan begint het over een uur pas'. De wijsneus. Het herstel en de napijn van een ks is veel heftiger dan van een (normale/goede) bevalling natuurlijk.
pi_138203062
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik in het bolwerk van de vrijheid (lugdunum batavorum :P ). Bij mij wacht t niet-wetenschappelijj deel nog op goedkeuring... 4 april moet alles naar de drukker uiterlijk).. vond de samenvatting schrijven zó moeilijk!
Aha, de oudste uni van NL als ik het me goed herinner;-). Samenvatting is echt k*t. Ook als mensen me nu vragen waar het over gaat weet ik het nog steeds niet goed uit te leggen, haha. Daar moet ik echt nog even op oefenen. 4 April is al bijna! Spannend. Ik had nog even kunnen wachten met opsturen, maar na alles 10 keer nagelezen en herschreven te hebben werd ik een beetje krankjorem. En ik was bang dat ik t anders even snel-snel tussendoor zou moeten doen als de baby nu zou komen.
pi_138203185
O ja bij zo'n (geplande) kz zal je misschien niet zo'n weeenstorm ervaren maar de genezing erna lijkt mij echt pittig :X

Dus bij mij staat vaginaal ook boven ks tenzij het niet anders gaat natuurlijk. Met een week was ik weer op de been en fietste ik alweer ondanks knip/pomp/etc. Maar het verschilt gewoon zooooooveel per vrouw.

En idd die vliezen breken, dat vind ik een goede. Bij mij braken ze die de vorige keer toen ik al aan de ruggenprik zat, dus ik weet niet hoe pijnlijk de periode erna zou kunnen zijn. Maar als ik het dit keer zonder pijnstilling doe, of later, dan ook pas later vliezen breken als dat uberhaupt nog kan. Voor mijn gevoel gaat het dan pas echt helemaal los :X
pi_138203211
Mooie naam!! *;
Born to Lose, but Built to Win.
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:08:36 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_138203337
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ik heb midden in m'n weeenellende geroepen 'kunnen we niet gewoon een ks doen, dan is het over een uurtje klaahahaaaar :'( :'( '. Waarop de verpleegkundige terug kopte 'nee, dan begint het over een uur pas'. De wijsneus. Het herstel en de napijn van een ks is veel heftiger dan van een (normale/goede) bevalling natuurlijk.
En ook dat verschilt per persoon en per bevalling ;) Ik liep 2 dagen na de ks rond alsof er niks aan de hand was en heb er geen pijn of last van gehad. Liep 7 weken erna weer hard..

Een weeënstorm sucks ass. Hier ook 6 uur lang gehad, met als resultaat 0,5 cm. Whoopwhoop! :')

Rijst, wat een mooie naam O+ Laat je verwennen meid, en geniet van je dochter O+
pi_138203489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:02 schreef Cwen het volgende:
Rijst, wat een mooie naam!! O+

Enne... Het hoeft echt niet heel pijnlijk te zijn hè, bevallen. Behalve als ze met die k*tpomp komen. Maar echt, het is mij zo meegevallen. Positieve instelling icm hypnobirting hielp me echt wel!
Las vanochtend jouw bevallingsverhaal. Dat van die pomp... pfff. Maar verder herkende ik er wel veel in!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_138203542
Als ik jullie hoor over de pomp en tang en storm dan doe ik alsof ik blind en doof ben..
Ik zie t allemaal wel, wat moet dat moet, en die kleine is t belangrijkst, ik herstel wel weer!

Maar ik begrijp dus dat vroeg vliezen breken niet fijn is?...

En even wat anders, hoe zijn de symptomen bij een blaasontsteking in de zwangerschap?
Sowieso breng ik morgen mn urine ff weg.

En heeft er iemand ervaring met de ondersteunende buikband van medela?
S. 2014
J. 2016
pi_138203545
ik heb nooit zo'n last van die weeën :7
pi_138203702
En het kan ook meevallen... Ik heb ondanks 1 kind die met de vacuum gehaald moest worden nieteens een schaafje overgehouden aan de bevalling van de tweeling.
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:19:24 #286
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_138203829
Oh en een vriendin is eergisteren probleemloos, in n uurtje, zonder schade, bevallen van een tienponder (kind2). Ook dat kan!
pi_138203978
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef mignonne het volgende:
ik heb nooit zo'n last van die weeën :7
Jij bent er blij mee? :+
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:23:29 #288
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138204013
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Maar ik begrijp dus dat vroeg vliezen breken niet fijn is?...
Nou, ook dat zal wel weer per persoon verschillen. Maar bij mij werden ze dus bij 3 cm gebroken (wist ik veel...) omdat ik 'al een uurtje' op dezelfde hoeveelheid ontsluiting zat. En toen volgde een nogal heftige periode ja. Mijn nicht, die.verloskundige is, zei dat je daar bijna op kunt wachten als je dat op dat moment doet. Ik heb dit nu aangegeven bij mijn (andere) vk en zij bevestigde dat. Ze zei dat dat heel vaak (maar niet altijd) gebeurt. Ik vond het fijn om nu, gewapend met iets meer kennis, aan te kunnen geven dat ik dat gewoon niet wil, tenzij medisch noodzakelijk. Beetje gevoel van controle over mijn eigen bevalling zeg maar.
pi_138204070
Maar dames het is zoiets bijzonders, bevallen O+
Ja het doet pijn, over het algemeen bij veruit de meeste vrouwen is pijn iets waar je je op in moet stellen. Maar normale weeën gaan ook weer weg. (niet een weeënstorm dus). Ik vraag "mijn" vrouwen soms om hun ogen dicht te doen en zich gewoon eens te concentreren op die pijn. Wát voel je nu eigenlijk, wat gebeurd er daarbinnen, voel je hoe de pijn erger wordt? en voel je dan ook hoe de pijn uiteindelijk weer afzakt? En als de pijn weer zakt, probeer dan ook om je letterlijk te laten zakken. Dat je je weg voelt zakken in je matras/kussen. Ontspan, optimaal gebruik maken van die rustpauze tussen de weeën. Vaak helpt dat wel om eea te plaatsen.
Als je normale weeën hebt die om de 3 minuten komen en een minuut aanhouden dan heb je sec genomen op een uur tijd 20 minuten pijn en 40 minuten nergens last van. Probeer die 40 minuten optimaal te pakken en focus je daar zoveel mogelijk op. Als de pijn op zn ergst is, tel dan in gedachten langzaam terug van 10 naar 0, tegen de tijd dat je bij 0 bent zakt de wee alweer.

Dikke disclaimer, ik zei normale weeën hè :P
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:25:54 #290
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138204132
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:24 schreef mignonne het volgende:
Maar dames het is zoiets bijzonders, bevallen O+
Ja het doet pijn, over het algemeen bij veruit de meeste vrouwen is pijn iets waar je je op in moet stellen. Maar normale weeën gaan ook weer weg. (niet een weeënstorm dus). Ik vraag "mijn" vrouwen soms om hun ogen dicht te doen en zich gewoon eens te concentreren op die pijn. Wát voel je nu eigenlijk, wat gebeurd er daarbinnen, voel je hoe de pijn erger wordt? en voel je dan ook hoe de pijn uiteindelijk weer afzakt? En als de pijn weer zakt, probeer dan ook om je letterlijk te laten zakken. Dat je je weg voelt zakken in je matras/kussen. Ontspan, optimaal gebruik maken van die rustpauze tussen de weeën. Vaak helpt dat wel om eea te plaatsen.
Als je normale weeën hebt die om de 3 minuten komen en een minuut aanhouden dan heb je sec genomen op een uur tijd 20 minuten pijn en 40 minuten nergens last van. Probeer die 40 minuten optimaal te pakken en focus je daar zoveel mogelijk op. Als de pijn op zn ergst is, tel dan in gedachten langzaam terug van 10 naar 0, tegen de tijd dat je bij 0 bent zakt de wee alweer.

Dikke disclaimer, ik zei normale weeën hè :P
En zo zou ik het de volgende keer zó graag willen!
pi_138204307
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:25 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

En zo zou ik het de volgende keer zó graag willen!
Nou...
De meeste vrouwen die zwanger waren van hun tweede keken onwijs uit 6naar de bevalling en toen die begon riepen ze massaal WAAROM WILDE IK EEN TWEEDE!! :( :P
het cliché van 'je vergeet het' is waar, maar daar kom je pas achter als je t weer ervaart :+

Maar hey, ook dan gaat mn stukje tekst op. Echt, try it, tot nu toe steeds succesvol geweest om in ieder geval meer rust tussendoor te kunnen kweken.
pi_138204402
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

En even wat anders, hoe zijn de symptomen bij een blaasontsteking in de zwangerschap?
Sowieso breng ik morgen mn urine ff weg.
Oei, jij ook al? Ik postte een paar dagen geleden nog dat ik, als we weer thuis zijn, even wat urine in ga leveren omdat ik ook twijfel.

Ik merkte het aan een wat branderig gevoel bij het plassen, en daarna nog even wat gevoelig. Maar ik heb al eerder een blaasontsteking gehad en toen moest ik echt ieder uur voor 3 druppels naar de wc en dat heb ik nu helemaal niet. (sowieso is dat branderige gevoel nu ook ineens weg)
Ik heb wel gelezen dat de symptomen bij een zwangerschap wat achter kunnen blijven, dus wat urine inleveren kan nooit kwaad :)
pi_138204454
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:23 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nou, ook dat zal wel weer per persoon verschillen. Maar bij mij werden ze dus bij 3 cm gebroken (wist ik veel...) omdat ik 'al een uurtje' op dezelfde hoeveelheid ontsluiting zat. En toen volgde een nogal heftige periode ja. Mijn nicht, die.verloskundige is, zei dat je daar bijna op kunt wachten als je dat op dat moment doet. Ik heb dit nu aangegeven bij mijn (andere) vk en zij bevestigde dat. Ze zei dat dat heel vaak (maar niet altijd) gebeurt. Ik vond het fijn om nu, gewapend met iets meer kennis, aan te kunnen geven dat ik dat gewoon niet wil, tenzij medisch noodzakelijk. Beetje gevoel van controle over mijn eigen bevalling zeg maar.
Eensch met je nicht :Y

Vaker weeënstorm na breken van vliezen.
En ook vaker weeënstorm en heftigere pijnbeleving bij kunstmatige weeën met behulp van infuus.
pi_138204557
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef dodoria het volgende:
Dot, heb jij al een idee van wat ze gaan doen nu je zo overtijd loopt? Strippen, inleiden?
Van mijn vk mag ik zelfs over de 42 weken gaan, mocht het zo ver komen, als de ctg's goed blijven, tot het moment dat de placenta kwaliteit achteruit gaat. Maar ik hoop dat het zo ver niet hoeft te komen...
Over de 42 weken gaan ze me niet door laten lopen iig.

Ik zei tegen de gyn dat ik ook bang was voor een weeenstorm als ik zou moeten worden ingeleid, maar volgens haar lag het niet aan een inleiding, maar gewoon of je lichaam dat doet. Als je dus gewoon zou bevallen zou je er waarschijnlijk ook een krijgen. Geen idee of dat klopt trouwens...
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:36:06 #295
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138204585
Dat is precies hoe ik de weeen ervaar zolang ze normaal zijn dat opkomen en weggaan vind ik zo fijn.
Bij mijn oudste heb ik uren alleen zo gezeten op bed en me er in mee laten voeren.

Helaas ging dat bij de inleidingen anders -O-
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:33 schreef mignonne het volgende:
En ook vaker weeënstorm en heftigere pijnbeleving bij kunstmatige weeën met behulp van infuus.
Wat maakt dat inderdaad een verschil }:|
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138204602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

Eensch met je nicht :Y

Vaker weeënstorm na breken van vliezen.
Ja zeg, ik focuste al helemaal op de woorden van de gyn :P
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:37:12 #297
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138204653
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:35 schreef Dot. het volgende:
niet aan een inleiding, maar gewoon of je lichaam dat doet. Als je dus gewoon zou bevallen zou je er waarschijnlijk ook een krijgen. Geen idee of dat klopt trouwens...
Bij mij dus niet.
Mijn lichaam doet het toppie tot op het moment dat iemand de beslissing maakt dat het infuus hoger moet en/of vliezen gebroken moeten worden
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:38:42 #298
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138204729
Maar hoe heftig ik dat ook vond bij de 3e ik zou het zo weer een 4e keer doen :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138204796
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:37 schreef Moppert het volgende:

[..]

Bij mij dus niet.
Mijn lichaam doet het toppie tot op het moment dat iemand de beslissing maakt dat het infuus hoger moet en/of vliezen gebroken moeten worden
Ik heb in m'n plan gezet dat hij alleen omhoog mag als ik dat zeg, dus hopelijk kan ik het dan nog een beetje beïnvloeden als het nodig is...

Had jij trouwens de hele rataplan aan inleiden met tabletten enzo?
pi_138204804
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef Dyre het volgende:

[..]

Oei, jij ook al? Ik postte een paar dagen geleden nog dat ik, als we weer thuis zijn, even wat urine in ga leveren omdat ik ook twijfel.

Ik merkte het aan een wat branderig gevoel bij het plassen, en daarna nog even wat gevoelig. Maar ik heb al eerder een blaasontsteking gehad en toen moest ik echt ieder uur voor 3 druppels naar de wc en dat heb ik nu helemaal niet. (sowieso is dat branderige gevoel nu ook ineens weg)
Ik heb wel gelezen dat de symptomen bij een zwangerschap wat achter kunnen blijven, dus wat urine inleveren kan nooit kwaad :)
Nou ik moet veel plassen en heb wat vaker kramperig gevoel... Dat kan heel goed bij de zwangerschap horen maar even t zekere voor t onzekere.
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')