+1quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef Bolletje... het volgende:
Kan ik die bevalling niet gewoon overslaan?
Ik zie mijn UD steeds dichter bij komen en merk wel dat ik het steeds enger vind wordenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is óók mooi! Echt!. Achteraf dan, he. Maar toch
Je krijgt er zoveel voor terug? Je bent het zo weer vergeten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik er dan maar wat clichés in gooien, of kunnen we die gewoon overslaan?
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zou je echt verschil voelen tussen een grote of een kleintje?
(En ja, ik besef me hoe dubieus deze opmerking klinkt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:20 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Je krijgt er zoveel voor terug? Je bent het zo weer vergeten?
+1quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mja idd, ik vond toch echt het gedeelte vóór de daadwerkelijke geboorte veruit het ergst. De weeën dus. In films heeft men het altijd over "pers jij maar eens een appel door je neus!", ik denk met name aan de uren daarvóór![]()
Het is ook eng. En het doet ook pijn. Maar hee, daarna heb je je kindje en met een beetje geluk ruimt de natuur de pijnlijkste herinneringen wel opquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:59 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik zie mijn UD steeds dichter bij komen en merk wel dat ik het steeds enger vind worden
Ik in het bolwerk van de vrijheid (lugdunum batavorumquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:51 schreef dodoria het volgende:
Ik kom me ook weer even melden. Nog steeds niks. Zeurende krampen gisteren hebben niet doorgezet... Vandaag staat ramen wassen in de planning. Bij mijn moeder zijn bij 3 bevallingen begonnen toen haar vliezen braken bij het ramen wassen... We zullen zien of dat ook voor mij geldt. Zwemmen, wandelen in de heuvels, fietsen en heel pittig eten hebben deze week nog niks uitgehaald...
Morgen 41 weken, dan krijg ik weer een echo.
Verder:
SQ: fijn, echo weer gevonden! Wat kunnen mannen ook sukkels zijn af en toe!
Rijst! Je hebt me ingehaald! Gefeliciteerd met je meid, mooie naam ook!
Kwakzor, mooie jurk! ik heb ook een groene jurk voor mn verdediging! en, fijn, borrel en diner geregeld. Heb ik ook vorige week gereserveerd. Ik heb gisteren alles naar de drukker gestuurd, er is nu geen weg meer terug! Ik dacht nog even dat de baby daarop zat te wachten, maar nee hoor. Waar promoveer jij? Ik in onze hoofdstad (ja, daar moet ik dus 60 uur voor heen en weer vliegen, dus we hebben er een hele lange vakantie aan vast geplakt.)
Al wilde ik in the heat of the moment ook een keizersnede en wel nu... had het achteraf (dat regelt de natuur goedquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:58 schreef Loj het volgende:
Heftig Rijst...
Maar wat een mooie naam..
En iedere keer als jullie over weeënstormen enzo beginnen denk ik: Hmz toch een ks eisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |