En even snuffelen bij de Nijntje spullen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
leuk kwak!
Ik denk dat ik straks even de V&D in hobbel. Er is VIP koopavond en misschien hebben ze daar wel een jas. En ik heb nieuwe kussenhoezen nodig voor mijn nieuwe bank
Nee, ik ben daar 24 uur later niet ineens wel aan toequote:Op woensdag 26 maart 2014 16:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
En even snuffelen bij de Nijntje spullen?![]()
Al moet ik zeggen dat ik ook niet veel kocht de eerste 10-15 weken ofzo, maar ik keek wel naar de grote spulletjes als kinderwagens en bedjes
Ja, hallo zegquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar 24 uur later niet ineens wel aan toe
Ik ben echt nog niet van plan om iets te gaan kopen, ik heb wol voor mijn twee dekentjes en daar ben ik voorlopig even zoet mee![]()
Hoe is het bij jou? Nog steeds rustig?
De kinderwagen is hier al uitgekozenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
En even snuffelen bij de Nijntje spullen?![]()
Al moet ik zeggen dat ik ook niet veel kocht de eerste 10-15 weken ofzo, maar ik keek wel naar de grote spulletjes als kinderwagens en bedjes
zou dat de magische truc zijn?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:29 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, hallo zegMijn dekentje is nog steeds niet af, misschien wacht ie daarop
Die origami met blauwe lampjes?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De kinderwagen is hier al uitgekozen.
Haha, het is dat ik ergens las dat het een redelijk onding is, maar anders was ik er echt way voor gegaanquote:
jij kan vast wel wat kekke lampjes op een mutsy monteren, en anders je broertje welquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Haha, het is dat ik ergens las dat het een redelijk onding is, maar anders was ik er echt way voor gegaan.
Dan wil -ie er vast bijpassende sloffen bij!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Helaas, het truitje dat ik heb gebreid is al 2 dagen af en niets geen baby uit buik
Ik ga mijn vriend even niet op ideeën brengen en hem hier vooral niet mee laten lezen vandaag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij kan vast wel wat kekke lampjes op een mutsy monteren, en anders je broertje wel
Nee? Geen twaalfponder voor jou?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:45 schreef Theeleuter het volgende:
Het is een truitje maat 6 maand...... Hoop toch echt dat ie daar niet al in past
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee? Geen twaalfponder voor jou?
[ afbeelding ]
ik doe NIET aan haken!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:52 schreef BlueEyes het volgende:
Had m al eens in vraag maar raak gepost, zoiets wacht je mini theeleutertje op!
[ afbeelding ]
Nee, het probleem is dat je dat niet breindood starend naar tv kan doen. Breien welquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heuj niet alles wat haakt is stom of maakt lelijke meuk ja
Ons meisje woog 2465 gram!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:51 schreef Theeleuter het volgende:
[..]![]()
Nee, rond de 3500 geschat. En daar ben ik wel akkoord mee
Auwauwauwquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:41 schreef geppie het volgende:
Rijstebuiltje en gezin; van harte met jullie verse meidga je de naam nog delen of liever niet online?
Dad wat fijn van je goeie echo!
Een vriendin van mij is maandag bevallen van een jongetje van 5680 gram
Kan gelijk door naar de kleuterklasquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:44 schreef rebel-angel het volgende:
En 5680 gram das vast een lekker beertje
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn moeder haakte in de eerste weken alles bij elkaar... Sommige dingen leuk andere dingen echt...maar ze doet t met liefde dus voor de foto n keer aan en dan oeps....
Ik heb mn spullen binnen voor t maken van een boxkleed! Heb er zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Zou je echt verschil voelen tussen een grote of een kleintje?quote:
Nou DAT verschil in grootte merk je alquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zou je echt verschil voelen tussen een grote of een kleintje?
(En ja, ik besef me hoe dubieus deze opmerking klinkt)
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik denk dat het hoe dan ook hels pijn doet, eigenlijkdie subtiele verschillen voel je dan niet meer
Het verschil tussen 1900 gram en 4900 gram zul je vast wel merken, maar ik heb me laten vertellen dat de grootte van het hoofd bijv veel meer uitmaakt dan wat meer vet om de botten. Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zou je echt verschil voelen tussen een grote of een kleintje?
(En ja, ik besef me hoe dubieus deze opmerking klinkt)
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Mja idd, ik vond toch echt het gedeelte vóór de daadwerkelijke geboorte veruit het ergst. De weeën dus. In films heeft men het altijd over "pers jij maar eens een appel door je neus!", ik denk met name aan de uren daarvóórquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik denk dat het hoe dan ook hels pijn doet, eigenlijkdie subtiele verschillen voel je dan niet meer
ja, meestal als ie eenmaal in het kanaal zit met zn bakkes duurt de pijn niet lang meer toch? Toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mja idd, ik vond toch echt het gedeelte vóór de daadwerkelijke geboorte veruit het ergst. De weeën dus. In films heeft men het altijd over "pers jij maar eens een appel door je neus!", ik denk met name aan de uren daarvóór![]()
Das wel de bedoeling! Daarmoetegijvurzurge!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, meestal als ie eenmaal in het kanaal zit met zn bakkes duurt de pijn niet lang meer toch? Toch?
Gewoon braaf doen wat de verloskundige zegt, zij weet het.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, meestal als ie eenmaal in het kanaal zit met zn bakkes duurt de pijn niet lang meer toch? Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |