Bij ons zij de echo dame dat als je hen zou kopieeren dat hij dan zou smelten door de warmte, geen idee of het waar is ga het niet testen natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:44 schreef BlueEyes het volgende:
Kijk de LLM'ers worden ook langzaamaan wakker en melden zich braaf om en om.
Skittles anders een kopietje/scan van de echo erin doen?
Zo hebben wij het ook bij schoonvader gedaan.
quote:
20 weken echo kun je vaak ook op dvd laten brandenquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:04 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh goeie rebel!
Maar die scanlamp is an sich ook best fel en warm als je er zo over nadenkt.
Sommige echobureau's hebben een optie om op een usb-stickje op te slaan, dus die meenemen uit voorzorg kan ook handig zijn.
'Laat dan ook niet alles zomaar overal slingeren... 'quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
20 weken echo kun je vaak ook op dvd laten branden![]()
![]()
haske leuk! moet je er niet vervolgens vier jaar later bovenop gaan staan.gelukkig hebben we de foto's nog zeg maar...
mwhehequote:Op woensdag 26 maart 2014 13:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
'Laat dan ook niet alles zomaar overal slingeren... '
Dat zou de reactie van mijn moder na al die jaren zijn en vriendje begint daarin ook al een oud wijf te worden als het om mijn opruim cq sloop en kwijtraakskills gaat
+1quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
'Laat dan ook niet alles zomaar overal slingeren... '
Dat zou de reactie van mijn moder na al die jaren zijn en vriendje begint daarin ook al een oud wijf te worden als het om mijn opruim cq sloop en kwijtraakskills gaat
Wij kregen bij de eerste echo een stickje met foto's.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:04 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh goeie rebel!
Maar die scanlamp is an sich ook best fel en warm als je er zo over nadenkt.
Sommige echobureau's hebben een optie om op een usb-stickje op te slaan, dus die meenemen uit voorzorg kan ook handig zijn.
Dat doe ik nu noooooitquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1Of als je je sleutels kwijt bent 'Dan moet je ze ook altijd op dezelfde plek neerleggen hè?'
Mijn meneer vond het handschoenenkastje ook de beste plek voor de erkenningspapieren. Had ie ze altijd bij zichquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat doe ik nu noooooit.
Ik heb vaak dat de dingen die ik op een "slimme" plek opberg omdat ik het echt niet kwijt mag maken.... niet meer terug kan vinden.
En als ik het dan tegenkom (natuurlijk veels te laat en dan doet het er niet meer toe) is de reactie nog vaak "oh, dat is nog een best goeie plek!" ook nog.
Zo was ik een tijdje geleden een paar weken mijn riem kwijt. Lag die in de vakjeslade waar normale mensen (maar ik niet) stropdassen en... riemen in opbergen.
Ben nu trouwens een andere riem kwijt, maar die ligt dan weer niet in die lade.
Tsk, al sinds 6 uur wakker en al eerder gepostquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:44 schreef BlueEyes het volgende:
Kijk de LLM'ers worden ook langzaamaan wakker en melden zich braaf om en om.
Moet je wel een beetje scherp houden hequote:Op woensdag 26 maart 2014 15:06 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Tsk, al sinds 6 uur wakker en al eerder gepost![]()
Lastig fokken met dreumes thuisquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:13 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje scherp houden he
Ligt ie overdwars? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:35 schreef Chanty het volgende:
Zo hier tweede CTG gehad en die was primaHartkloppingen en kortademigheid zijn ook weer helemaal weg. En Fernando is weer gedraaid en ligt nu met zijn hoofd aan mijn rechterzij. Guess that explains a lot
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
beterschap Kwak!
Fijn dat je je weer wat beter voelt Chanty!
Mijn schoonmoeder kwam net op de koffie (ik werk thuis vandaag) en nu heb ik ook een 9 maanden dagboek en 6 handgeborduurde spuugtodden
Ik moet me toch maar eens gaan overgeven aan dat zwanger zijn
Weer wat afgevinktquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]t is echt waar!
Ik heb net de borrellocatie en dinerlocatie voor mijn promotie geregeld. Lekker eigenwijs en niet opgeprikt, borrel bij een café restaurant en dan "build your own burger" bij een soulfood restaurant daar vlakbij. word ik blij van, dat idee. mijn tante bood me net per brief een obsceen bedrag voor een mooie jurk aan, dus die ga ik even bellen dat ik zoveel geld echt niet in een jurk kwijt kan en of ik t niet mag uitgeven aan het diner met de familie enzo... (suikertante die niet weet wat ze met dr geld moet. ik heb dr nog niet verteld dat ik zwanger ben....)
mijn schoonmoeder is heel lief maar ook nogal uitgesproken, zo wist ze me te vertellen dat ik in paniek ging raken bij de bevalling "omdat ik nou eenmaal zo'n type ben". Ik heb van mijn man geleerd om vriendelijk te knikken en dan snel en stiekem het onderwerp te veranderenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:48 schreef BlueEyes het volgende:
Het had mijn moeder kunnen zijn qua creabea dus.
Lekker laten gaan en af en toe bijsturen is mijn advies!
(en niet te enthousiast vertellen wat je leuk vindt, voor je het weet heb je het een week later in huis geknutseld)
Willen jullie weten wat het geslacht is of ga je voor de big surprise??
joepie!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een koffieboon met een kloppend hartje!.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het ook nog een beetje om aan te zien, of staat je huis dadelijk vol afzichtelijke rotzooi?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weer wat afgevinkt
Blue, mijn schoonmama is de hele dag aan het handwerken, ze heeft ook kunstacademie gedaan voordat ze huismama werd (zo ging dat toen nog) Ze doet haken, breien, kantklossen, borduren, naaien, aquarellen, bloemschikken.... naja, veul. Ben benieuwd wat de komende maanden nog gaat brengen
het is wel leuk hoor, en de meeste dingetjes zijn klein en fijn. Grote dingen maakt ze alleen op aanvraagquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is het ook nog een beetje om aan te zien, of staat je huis dadelijk vol afzichtelijke rotzooi?![]()
.
DaD yay, opluchting
Jupquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ligt ie overdwars? Of begrijp ik je verkeerd?
mnohhquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
En mijn vriendje is echt de liefste. Na de echo bracht ie me thuis (hij is zelf nu weer terug naar zijn werk) maar we moesten nog even een pakketje ophalen. Ik dacht dat ie z'n Chromecast bedoelde die hij besteld had, maar het waren dus twee cadeautjes voor mij/de baby..
Whoeoeoeoequote:Op woensdag 26 maart 2014 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief! En super van het kloppend hartje!quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
En mijn vriendje is echt de liefste. Na de echo bracht ie me thuis (hij is zelf nu weer terug naar zijn werk) maar we moesten nog even een pakketje ophalen. Ik dacht dat ie z'n Chromecast bedoelde die hij besteld had, maar het waren dus twee cadeautjes voor mij/de baby..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |