Ik ga morgen even bodypaint halen en veertjes, dan ga ik ook een totempaal maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik postte precies dat in het topic
Al is het meer een paalTJE

RTL5.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
Wat zitten jullie nou weer te kijken?

Adam zoekt Evaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:

Ze kijken Adam zoekt Eva.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:

Doet me denken aan Seks vd Buchquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga morgen even bodypaint halen en veertjes, dan ga ik ook een totempaal maken.

Neem een bruinebonenbadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ah nee...!!!! kut!!!! oehoehoehoehoe... AAAAARRRGGHHHH. Dat wordt weer slecht slapen straks.

Bruine boon in je pisbuis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht gewoon, ik ga mijn pener mooi versieren.. komt ze met die narigheid aan.

Ja ik ook dus, nachtmerries...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook vroeger keek ik al foute programma's Yoki

Je moet je pener ook niet versieren, je moet vrouwen versierenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:21 schreef YokiKater het volgende:
Ik dacht gewoon, ik ga mijn pener mooi versieren.. komt ze met die narigheid aan.

Ja, met een mooie totempaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet je pener ook niet versieren, je moet vrouwen versieren

Hertha-Bayern.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:

Johquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel raar zou staan te kijken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |