De meeste Nederlandse ploegen verloren tegen nog onbeduidendere teams zoals Chernomorets, Krasnodar en Differdange.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Met een Luik wat vol voor de competitie ging.
Maar genoeg. Gedane zaken dit dat
Mwa... Paar jaar terug ook gedaan maar die verhaallijn/sfeer doet mij toch niet heel veel. Niet genoeg om te achterhalen hoe het nou precies in elkaar zit of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:03 schreef Typisch het volgende:
ik heb sinds gisterenavond 3 star wars films gekeken
En dat is hun falen. Aan de hand van deze poulefase ging ik er niet vanuit dat Ajax het extreem moeilijk zou krijgen. Wellicht mijn eigen overschatting dat kan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse ploegen verloren tegen nog onbeduidendere teams zoals Chernomorets, Krasnodar en Differdange.
Had er ineens zin in. Gelijk Star Wars Force Unleashed maar even gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Paar jaar terug ook gedaan maar die verhaallijn/sfeer doet mij toch niet heel veel. Niet genoeg om te achterhalen hoe het nou precies in elkaar zit of iets dergelijks.
Ik noem een Ludogoretsquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse ploegen verloren tegen nog onbeduidendere teams zoals Chernomorets, Krasnodar en Differdange.
Omdat het in Europa is wil ik eerder schatten dat het een maand of 39-45 is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:30 schreef Helpmefok het volgende:
Blijft feit dat de meest in Europa imponerende club al een maand of 40-45 az is.
Dat noemt men curieus.
Aardig tenue om weer in de groepsronde ten onder te gaanquote:
Ga ik jammer vinden, maar ik heb zo'n teringhekel aan die oranjegekte dat ik er niet écht van kan balenquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Aardig tenue om weer in de groepsronde ten onder te gaan
Het leven van autisten gaat niet altijd over rozen:Dquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga ik jammer vinden, maar ik heb zo'n teringhekel aan die oranjegekte dat ik er niet écht van kan balen
Hoogste percentage van Nederland representquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Het leven van autisten gaat niet altijd over rozen:D
Stuitend lelijk. Mogen we dit voorbeeld van wansmaak 1 of 2 keer aanschouwen in de poulefase?quote:
Zo kan je water streamen op je tvquote:
Liverpool kijken dusquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:06 schreef GwaiLow het volgende:
Vanavond Liverpool-Sunderland. GOGO LIV!
Nou koesteren. Hoe klein ook.Je doet i.i.g weer mee in de maatschappij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:02 schreef Mansjester het volgende:
Moggu
Zometeen voor de eerste keer werken bij nieuwe bijbaan
Bedankt, gaat goedkomenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:04 schreef Karina het volgende:
Mogguh
Succes Mansjester. Altijd spannend een nieuwe baan.
Ben al een hele tijd lid van Netflix, maar kijk er weinig naar:(. Zijn altijd wel andere dingen die ik wil zien/doen op een avond.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool kijken dus.
Geen tijd om te Netflixen
Als je ook nog gamed en voetbal kijkt kan je niet alles zien nee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben al een hele tijd lid van Netflix, maar kijk er weinig naar:(. Zijn altijd wel andere dingen die ik wil zien/doen op een avond.
Ik game niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je ook nog gamed en voetbal kijkt kan je niet alles zien nee.
Zat laatst te denken om hier eens aan te beginnen. Is het wat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:25 schreef Tyron het volgende:
Supernatural al in seizoen 9
ben gestopt met kijken bij 6
honderd keerquote:
Ik game ook niet veel, maar wel eens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik game niet.
Ik kijk wel voetbal, squash, tennis etc. En nog de nodige series die niet op Netflix staan. Dus dan blijft er weinig tijd over
ja het heeft wel wat, maar het begon wel te vervelen na het zoveelste seizoenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zat laatst te denken om hier eens aan te beginnen. Is het wat?
Jij kijkt echt veel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja het heeft wel wat, maar het begon wel te vervelen na het zoveelste seizoen
Dat zie je binnenkort wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je rug Stijn. Wat is er mis?
Nee joh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
je ouders zeggen je internet toegang op?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha-ha.
Typisch je wordt Tyron genoemd
ja ik las ervoor de post van Tyronquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ha-ha.
Typisch je wordt Tyron genoemd
Mwah het kan allebei maar alleen is de betekenis net even anders:quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet. Zou voor 80% van de Nederlanders wel een uitkomst zijn.
En je bedoelde puberteit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah het kan allebei maar alleen is de betekenis net even anders:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/pubertijd-puberteit
Je PI interesseert me geen tyfus. Jij zegt "dat merken jullie nog wel".quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een prettige PI mag dat niet ofzo.
Spannend, hé.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je PI interesseert me geen tyfus. Jij zegt "dat merken jullie nog wel".
Daar sloeg mijn "whatup Stijntje" op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |