De meeste Nederlandse ploegen verloren tegen nog onbeduidendere teams zoals Chernomorets, Krasnodar en Differdange.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Met een Luik wat vol voor de competitie ging.
Maar genoeg. Gedane zaken dit dat
Mwa... Paar jaar terug ook gedaan maar die verhaallijn/sfeer doet mij toch niet heel veel. Niet genoeg om te achterhalen hoe het nou precies in elkaar zit of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:03 schreef Typisch het volgende:
ik heb sinds gisterenavond 3 star wars films gekeken
En dat is hun falen. Aan de hand van deze poulefase ging ik er niet vanuit dat Ajax het extreem moeilijk zou krijgen. Wellicht mijn eigen overschatting dat kan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse ploegen verloren tegen nog onbeduidendere teams zoals Chernomorets, Krasnodar en Differdange.
Had er ineens zin in. Gelijk Star Wars Force Unleashed maar even gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Paar jaar terug ook gedaan maar die verhaallijn/sfeer doet mij toch niet heel veel. Niet genoeg om te achterhalen hoe het nou precies in elkaar zit of iets dergelijks.
Ik noem een Ludogoretsquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse ploegen verloren tegen nog onbeduidendere teams zoals Chernomorets, Krasnodar en Differdange.
Omdat het in Europa is wil ik eerder schatten dat het een maand of 39-45 is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:30 schreef Helpmefok het volgende:
Blijft feit dat de meest in Europa imponerende club al een maand of 40-45 az is.
Dat noemt men curieus.
Aardig tenue om weer in de groepsronde ten onder te gaanquote:
Ga ik jammer vinden, maar ik heb zo'n teringhekel aan die oranjegekte dat ik er niet écht van kan balenquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Aardig tenue om weer in de groepsronde ten onder te gaan
Het leven van autisten gaat niet altijd over rozen:Dquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga ik jammer vinden, maar ik heb zo'n teringhekel aan die oranjegekte dat ik er niet écht van kan balen
Hoogste percentage van Nederland representquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Het leven van autisten gaat niet altijd over rozen:D
Stuitend lelijk. Mogen we dit voorbeeld van wansmaak 1 of 2 keer aanschouwen in de poulefase?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |