SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideen, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Waar heb je dat gelezen.quote:
Angry VideoGame Nerd game is wel leukquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:12 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen.
Trouwens indie games kunnen best goed zijn hoor. (9 van de 10 zijn dat niet maar ok)
Greenlight zuigt trouwens inderdaad, ik doe er nooit wat mee.
Heul niet, mijn naam staat erin!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:22 schreef Goedzooi het volgende:
Poit en mschol hebben bijna dezelfde avatar.
Nee, dit is variant op de film 'Up'quote:
Kon je weinig fou doen en alles was vernieuwdquote:
Tering wat een jopen! Waarom doen sommige vrouwen dat..quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tering wat een jopen! Waarom doen sommige vrouwen dat..
Suc6 daarmee..quote:
Exact ja.quote:
Ware concurrent voor Goat Simulator.quote:
Als je hem over hebt..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
66% kortingscode op Awesomenauts iemand?
tevreden met mn steelseries apex.quote:
Straks heeft je toetsenbord een betere kleurweergave dan je schermquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef Verbal het volgende:
Ik wilde hem hl graag hebben, kwa dat ik dol ben op lampjes en kleuren, maar dit gaat mij echt wel te ver...
Grote kans dat ik dan maar het andere uiterste ga rond mijn verjaardag: een Das Keyboard Ultimate (al zal mijn teerbeminde mij dat niet in dank afnemen)
Maar wie weet bedenk ik mij nog (fickle as fuck-producties.nl)
V.
Even allemaal aanklikken guys en girls, echt een enorm toffe game, een van de tofste van de vorige generatie consolesquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degenen die em nog niet had. Dead Space, gratisch op Origin.
gratis is altijd goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel slechte pc-port.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef JimmyJames het volgende:
De weekly:
PWYW: Magical Diary, NEO Scavenger, Offspring Fling!, Planet Stronghold
>6$: Anodyne, Defender's Quest: Valley of the Forgotten, Evoland, Incredipede + Soundtracks
https://www.humblebundle.com/weekly
Jouw fout inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?
Enige BTA die ik nog niet heb is Defender's Quest, maar de reviews zien er wel rg goed uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef JimmyJames het volgende:
De weekly:
PWYW: Magical Diary, NEO Scavenger, Offspring Fling!, Planet Stronghold
>6$: Anodyne, Defender's Quest: Valley of the Forgotten, Evoland, Incredipede + Soundtracks
https://www.humblebundle.com/weekly
Iets met gegeven paard enzo..quote:
Ik had 'm al gekochtquote:
Het zijn een beetje onbekende indie games, maar ze krijgen over het algemeen wel goede reviews. Ik heb zelf de tier 1 selectie genomen voor Neo Scavenger.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?
Die was nog geen euro een tijdje geleden op steam. Dus ik weet niet of het de moeite waard is voor 3$.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jouw fout inderdaad
[..]
Enige BTA die ik nog niet heb is Defender's Quest, maar de reviews zien er wel rg goed uit
Is dat niet het doel van dat hele "indie"gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het zijn een beetje onbekende indie games,
Om onbekend te zijn? Denk het niet. Het verkoopt wat moeilijk als niemand op de hoogte is van je spel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van dat hele "indie"gebeuren.
Het "probleem" is echter dat ik al teveel games hebquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:13 schreef Drxx het volgende:
Evoland is $6 zeker waard, laat staan alle games die je er nog bij krijgt.
sinds wanneer is dat een probleem?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het "probleem" is echter dat ik al teveel games heb
De vraag is dus: to backlog, or not to backlogquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het "probleem" is echter dat ik al teveel games heb
twitter:FTLgame twitterde op donderdag 27-03-2014 om 22:36:46Both FTL on iPad and the free FTL: Advanced Edition expansion will be released on April 3rd! - http://t.co/crnpr2mzVI reageer retweet
WOEI!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:15 schreef JimmyJames het volgende:
twitter:FTLgame twitterde op donderdag 27-03-2014 om 22:36:46Both FTL on iPad and the free FTL: Advanced Edition expansion will be released on April 3rd! - http://t.co/crnpr2mzVI reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht even.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Even allemaal aanklikken guys en girls, echt een enorm toffe game, een van de tofste van de vorige generatie consoles
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wacht even.
Er was een probleem waardoor we je verzoek niet konden voltooien. Maak je geen zorgen; je kunt het later opnieuw proberen.
Kut Origin
Voor die 93 euro? me reet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef VulpX het volgende:
Zijn er hier mensen die de alpha van GalCiv III spelen?
Bedankt voor het melden. Straks Origins even kopen. Arkham Asylum en City zijn allebei topspellen, dus kopen als je ze nog niet hebt!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef toetsenbordridder het volgende:
Batman 75% off!
Twijfel nog tussen; Arkham Origins of Arkham City GOTY, iemand een idee welke leuker is?
Enthousiast wel zeg die prijsquote:
Had hem ook al gezien, maar heb Sang-Froid en Gun Metal al uit andere bundels, dus weet niet of ik deze ga halen. Overigens allebei nog niet gespeeld, dus kan dr geen mening over gevenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:00 schreef JimmyJames het volgende:
Nog een redelijke bundle: http://groupees.com/bm12
Volgens mij was iemand hier goed te spreken over Sang-Froid?
Yep. Leuke game.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:00 schreef JimmyJames het volgende:
Nog een redelijke bundle: http://groupees.com/bm12
Volgens mij was iemand hier goed te spreken over Sang-Froid?
Je bent ook gek als je hem via Steam haalt. Via de website van Stardock is ie gewoon $99,-, dus maar 75,-. Valt mee voor een game + alle expansions.quote:
Blijf ik veel vinden voor een early access waarvan je nog maar moet zien of het goed wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je bent ook gek als je hem via Steam haalt. Via de website van Stardock is ie gewoon $99,-, dus maar 75,-. Valt mee voor een game + alle expansions.
75 euro is nog steeds veels te veel voor een spel dat niet af is, en dus ook niks zeker is..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je bent ook gek als je hem via Steam haalt. Via de website van Stardock is ie gewoon $99,-, dus maar 75,-. Valt mee voor een game + alle expansions.
Rapelayquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:22 schreef Beach het volgende:
Ik wacht op de "Rape jonge meisjes onder de 12" sim.
Of is dat er al in Japan?
.......quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:22 schreef Beach het volgende:
quote:
Yep.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:22 schreef Beach het volgende:
Ik krijg al van die meewarige blikken als mensen ontdekken dat ik game. Als die Goaty algemeen bekendheid krijgt, heb ik helemaal geen leven meerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Als Goat Simulator geen 1 april grap is dan raakt de game industrie steeds meer verziekt. Mensen die hun interesse voor games maken op zo'n idiote manier gebruiken
In welke contreien bevind jij je dan? Gamen is nog nooit zo mainstream geweest als vandaag de dag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik krijg al van die meewarige blikken als mensen ontdekken dat ik game.
Veel van mijn leeftijdgenoten vinden het meer iets voor hun kidsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
In welke contreien bevind jij je dan? Gamen is nog nooit zo mainstream geweest als vandaag de dag.
Oh nou, ik weet niet hoe oud je bent maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zit met andere leeftijdsgroepenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Veel van mijn leeftijdgenoten vinden het meer iets voor hun kids
V.
45quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:17 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh nou, ik weet niet hoe oud je bent maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zit met andere leeftijdsgroepen
quote:
En toch krijg je nog altijd bedenkelijke blikken als je dat zegt. Dara O Briain heeft dat ooit eens in een prachtige routine verweven tijdens een van zijn zaalshowsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
In welke contreien bevind jij je dan? Gamen is nog nooit zo mainstream geweest als vandaag de dag.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Als Goat Simulator geen 1 april grap is dan raakt de game industrie steeds meer verziekt. Mensen die hun interesse voor games maken op zo'n idiote manier gebruiken
Oh? Heb je een voorbeeld? En wellicht een link naar Dara's show?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:00 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
En toch krijg je nog altijd bedenkelijke blikken als je dat zegt. Dara O Briain heeft dat ooit eens in een prachtige routine verweven tijdens een van zijn zaalshows
Ok, dit is gewoon fucking humorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geweldige game dat Goat Simulator
Als hij niet snel in een bundel is koop ik hem wel
-edit-
Spel is maar 10$
Ja die woodcutter simulator moet je maar willen spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ok, dit is gewoon fucking humorDoet me denken aan Skate met al die domme challenges
Dit zie ik echt niet als devaluatie van gaming. Het is grappig, en iemand had zin om het te maken, so why not?
Persoonlijk vind ik al die agricultuur, treinen, bruggen, boten, woodcutting (!!!!!!) games pas echt verschrikkelijk dom
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:25 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh? Heb je een voorbeeld? En wellicht een link naar Dara's show?
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Goatsim dev als review op zijn spel
Nice!quote:
Je beseft toch hopelijk wel dat de game industrie onder andere begonnen is met dit soort leuke onzin. Ik zou eens zoeken op Jeff Minter en dan kijken wat dit persoon allemaal gemaakt heeft in de jaren 80.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:02 schreef TigerXtrm het volgende:
GOG geeft geen Steam codes toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:47 schreef JimmyJames het volgende:
Rollercoaster Tycoon-actie bij GOG:
http://www.gog.com/promo/(...)versary_promo_250314
Het tweede deel gekocht voor 2$
Daar is GOG op gebaseerd, compleet DRM-vrij.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar is GOG op gebaseerd, compleet DRM-vrij.
Add non-steam game. Zou niet weten wat de meerwaarde ervan is om het op Steam te hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik wil Rollercoaster juist op Steam voor goedkoopHeb hem al 2x op cd..
Wat als je hem goedkoper kan krijgen dan op Steam?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik wil Rollercoaster juist op Steam voor goedkoopHeb hem al 2x op cd..
Ik denk geen humble indie bundle, maar misschien wel een "uitgeversbundle" (zoals de EA en Warner Bros bundles).quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:25 schreef VelitoX het volgende:
Ben benieuwd wat Humble vandaag gaat brengen, hopelijk weer een normale bundle ipv ebook/mobile etc.
Hmjah tussen de vorige 2 indie bundles zaten dr ook maar 2 (audiobook / civ), dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:54 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik denk geen humble indie bundle, maar misschien wel een "uitgeversbundle" (zoals de EA en Warner Bros bundles).
Pay whatever you like for a 100 Steam wallet codequote:Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef JaimyLee het volgende:
Doe mij maar een Steam wallet bundle. Pay whatever you like for a 10$ steam wallet code!
Pay more than 6$ to unlock extra wallet codes!quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pay whatever you like for a 100 Steam wallet code
V.
Nah, tis geen weeklyquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Pay more than 6$ to unlock extra wallet codes!
Klopt, deze ziet er niet echt bijzonder uit. Achja spaart weer wat geld uit voor een toekomstige bundle.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
In de vorige zaten nog een paar aardige games moet ik zeggen. Deze lijkt me een stuk minder interessant.
Ken de meeste games niet maar voor dat bedrag ... who caresquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Klopt, deze ziet er niet echt bijzonder uit. Achja spaart weer wat geld uit voor een toekomstige bundle.
Ook nieuwe bundlestars
http://www.bundlestars.com/all-bundles/kalypso-bundle/
L4D2 zeker... en ik heb volgens mij ook al die extra maps al gedownload en uitgespeeldquote:Op woensdag 2 april 2014 09:50 schreef Verbal het volgende:
Ik ben gewoon weer heerlijk in de Valve-sequel reboot. De laatste weken TF2, afgelopen dagen weer een beetje Portal 2 en van het weekend even L4D2.
Blijven gewoon kneitergoeie games
Beste game-investeringen ooit, samen met Battlefield 1942 en CoD4.
V.
In mijn alltime Top 3. Geweldig spel. En je wordt er nog slimmer van ook.quote:
Doen!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:27 schreef SpankmasterC het volgende:
For sure, portal 2 zit zo verdomd goed in elkaar. Damn krijg weer zin om hem te spelen!
Doen!quote:Op woensdag 2 april 2014 13:22 schreef JimmyJames het volgende:
Nou de komende dagen zal ik hem maar eens uitspelen dan
Aankomende zomer pas weer een sale geloof ikquote:Op woensdag 2 april 2014 14:17 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een Steam Lente Sale? Is daar al iets over bekend?
Komt die nog? Pasen? Vorig jaar was die in maart dacht ik... weliswaar niet zo groot, maar hij was er wel?
ik denk dat doordat devvers zelf sales kunnen aanzetten dat dat soort kleinere sale zullen komen te vervallen..quote:Op woensdag 2 april 2014 14:17 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een Steam Lente Sale? Is daar al iets over bekend?
Komt die nog? Pasen? Vorig jaar was die in maart dacht ik... weliswaar niet zo groot, maar hij was er wel?
http://www.portal2sounds.com/#q=mantis&s=2quote:Op woensdag 2 april 2014 11:51 schreef Verbal het volgende:
Nou, gisteravond Portal 2 vanaf het begin... die teksten zijn ZO geweldig
"Those of you helping us test the Repulsion Gel today, just follow the blue line on the floor. Those of you who volunteered to be injected with praying mantis DNA, I've got some good news and some bad news. Bad news is we're postponing those tests indefinitely. Good news is we've got a much better test for you: fighting an army of mantis men. Pick up a rifle and follow the yellow line. You'll know when the test starts."
En natuurlijk: lemons![]()
![]()
V.
Brothers is tof ja! Vergeet het niet met een controller te spelenquote:Op donderdag 3 april 2014 01:26 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik denk dat ik maar een Brothers: a tale of two sons ga kopen en net als To The Moon in een ruk uit ga spelen.
omdat dat vrijwel altijd alleen maar met sales gebeurd?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:06 schreef Goedzooi het volgende:
Waarom zijn er geen spellen van mijn wishlist in de uitverkoop
Maar er zijn dagelijks best wel veel dingen in de uitverkoop en mijn wishlist is best wel groot.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat dat vrijwel altijd alleen maar met sales gebeurd?
quote:Op donderdag 3 april 2014 01:26 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik denk dat ik maar een Brothers: a tale of two sons ga kopen en net als To The Moon in een ruk uit ga spelen.
Ik ben benieuwd wanneer het vervolg op To The Moon uitkomt. Ik wacht er nu al een jaar op.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:13 schreef Poit het volgende:
[..]
To The Moon.. Wat een game was dat zegBrothers past daar prima bij
Ondanks het feit dat de games compleet anders zijn.
Ja, duurt lang.. Hij laat ook niets losquote:Op donderdag 3 april 2014 12:20 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer het vervolg op To The Moon uitkomt. Ik wacht er nu al een jaar op.
Same here :pquote:Op donderdag 3 april 2014 12:33 schreef VelitoX het volgende:
Vandaag gaat als het goed is de Advanced Edition van FTL uitkomen..... en dat terwijl ik alsnog die game nog niet heb uitgespeeld (eindbaas niet verslagen).... Agja een reden om het toch weer te gaan proberen haha.
quote:
langdradige game over een terminaal zieke man. Halverwege maar de tldp opgezocht.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:13 schreef Poit het volgende:
[..]
To The Moon.. Wat een game was dat zegBrothers past daar prima bij
Ondanks het feit dat de games compleet anders zijn.
Wat is tlpd?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
langdradige game over een terminaal zieke man. Halverwege maar de tldp opgezocht.
ik gok "too long, didn't play".quote:
Heb laatst een xbox controller gekocht om Dark Souls te spelen, dus dat komt goed uitquote:Op donderdag 3 april 2014 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Brothers is tof ja! Vergeet het niet met een controller te spelen
Ah, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 3 april 2014 14:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Too long did not play.
Ftl 8,99 op ios. Jammer, net teveel om hem nog een keer aan te schaffen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:14 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
ik gok "too long, didn't play".
verder vond ik To the Moon ook nergens langdradig worden. ik vond het een top verhaal
Shit, ik denk steeds dat je mschol bent, met je duke nukem fotoquote:Op donderdag 3 april 2014 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, die kende ik nog niet![]()
Ik ga die 9 euro nog wel een keer uitgeven aan FTL. Vele plezier al mee gehad en heb hem op de PC volgens mij uit een bundel gehaald destijds.
[..]
Ik ben hem aan het binnen halentwitter:FTLgame twitterde op donderdag 03-04-2014 om 17:05:54FTL: Advanced Edition is live on Steam and GOG. Other vendors should be updating soon! reageer retweet
Nopequote:Op donderdag 3 april 2014 14:45 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Shit, ik denk steeds dat je mschol bent, met je duke nukem fotohad de tekst erachter niet eens gelezen.
quote:
Ik gok dat je met 1 vd 2 bestaande layouts de eindbaas moet verslaan (iig staat zo'n icoontje dat dat zegt rechts van de B versie requirements).quote:Op donderdag 3 april 2014 19:17 schreef JimmyJames het volgende:
Het nieuwe schip in FTL is echt tof. Die drone die het mogelijk maakt een schipsysteem te verstoren, voegt veel strategische mogelijkheden toe. Je kunt onguur volk dat je schip entert ook flink te grazen nemen doordat 2/3 van je crew geen zuurstof nodig heeft.
Weet iemand trouwens wat je moet doen om de C versies van de verschillende schepen te unlocken?
Wat een epilepsie-opwekkend kutspel is datquote:Op donderdag 3 april 2014 20:19 schreef VelitoX het volgende:
Als je Hotline Miami nog niet hebt tho is het een aardige bundle.
wat dacht je van Age of Mythology EXquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:55 schreef Buitendam het volgende:
Rise of the Triad? Carmageddon? Er komt weer een hoop remakerotzooi aan, zeg.
Als Carmageddon dezelfde goede besturing heeft als het origineel, zou ik hem zeker overwegen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:55 schreef Buitendam het volgende:
Rise of the Triad? Carmageddon? Er komt weer een hoop remakerotzooi aan, zeg.
Heb een trailertje gezien en het zag eruit alsof de engine nog dezelfde is als het origineel...quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als Carmageddon dezelfde goede besturing heeft als het origineel, zou ik hem zeker overwegen.
V.
Ook de graphics?quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb een trailertje gezien en het zag eruit alsof de engine nog dezelfde is als het origineel...
why not.. ? er is een goat sim, dus waarom ook geen schoonmaak-simquote:Op zondag 6 april 2014 10:05 schreef Verbal het volgende:
WTF?
http://store.steampowered.com/app/246900/
...WHYYYY?
V.
Lijkt wel erg sterk op de minigame die bij Shadow Warrior zit.quote:Op zondag 6 april 2014 10:05 schreef Verbal het volgende:
WTF?
...WHYYYY?
V.
Dan kunnen mensen oefenen hoe ze moeten schoonmaken...quote:Op zondag 6 april 2014 10:05 schreef Verbal het volgende:
WTF?
...WHYYYY?
V.
Als mensen al betalen voor een gebugged Goat Sim, waarom dan niet hiervoor? Je moet de gamemakers niet raar aankijken, maar de consument. Zolang er betaald wordt voor dit soort geintjes, gaan ze er ook vrolijk mee door.quote:Op zondag 6 april 2014 10:05 schreef Verbal het volgende:
WTF?
...WHYYYY?
V.
Bestaat trouwens al eventjes he, hadden inderdaad een samenwerking met Shadow Warrior, een soort comboplug van elkaars game ofzo...quote:Op zondag 6 april 2014 10:05 schreef Verbal het volgende:
WTF?
...WHYYYY?
V.
Beide boeien mij geen kont. En sorry... een schoonmaaksim. Dan maak ik liever mijn huis schoon in die tijd. Meer plezier van.quote:Op zondag 6 april 2014 13:15 schreef ems. het volgende:
Ik vind die schoonmaaksim er eerlijk gezegd een stuk leuker uit zien dan goat simulator
In een sale ofzo? want hij staat ook op mijn verlanglijstquote:Op zondag 6 april 2014 21:05 schreef JimmyJames het volgende:
The Swapper weer opgepakt. Wat een geniaal spel is het ook. Het enige minpunt is dat je steeds meer orbs krijgt bij het slagen van een puzzle waardoor de game korter is dan aanvankelijk wordt voorgesteld.
Die zat laatst wel in de Humble Bundle ja.quote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
In een sale ofzo? want hij staat ook op mijn verlanglijst
quote:Op maandag 7 april 2014 08:45 schreef Goedzooi het volgende:
Yes! 80% korting op Euro Truck Simulator 2 + DLC!
Omdat het kan.quote:Op maandag 7 april 2014 10:29 schreef Zspirit het volgende:
Heel die markt van simulatie spellen is nog steeds een groot raadsel voor mij. Waarom kiezen developers er in godsnaam voor om te investeren in het maken van een schoonmaak of farm simulator.
Omdat er een markt voor is, vermoedelijk gebruiken de meeste het als relax-middel. Lekker met je tractor een paar honderd hectare land omploegen (geen ideequote:Op maandag 7 april 2014 10:29 schreef Zspirit het volgende:
Heel die markt van simulatie spellen is nog steeds een groot raadsel voor mij. Waarom kiezen developers er in godsnaam voor om te investeren in het maken van een schoonmaak of farm simulator.
Zou je denken?quote:Op maandag 7 april 2014 10:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat er een markt voor is, vermoedelijk gebruiken de meeste het als relax-middel. Lekker met je tractor een paar honderd hectare land omploegen (geen idee. )
Omdat het kan.quote:Op maandag 7 april 2014 10:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik begrijp dat een handje vol autisten het leuk vind om train simulator te spelen maar verder snap ik echt niet dat mensen een of andere brakke buggy farmsimulator spelen.
Hoewel ik ook veel uren heb gestoken in harverstmoon!
Omdat sommige simulators wel leuk zijn om te spelen.quote:Op maandag 7 april 2014 10:29 schreef Zspirit het volgende:
Euro Truck Simulator 2quote:Op maandag 7 april 2014 11:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat sommige simulators wel leuk zijn om te spelen.
Dit,quote:
Ik vond diablo 3 prima vermakelijk maar was inderdaad niet de volle 60 euro waard.quote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Diablo III ook de grootste fout van mij om daar full retail price voor te betalen..
Ik heb meer tijd in goedkopere en leukere spellen gestoken, dan daarmee..
Iedereen vindt andere dingen leuk, Ik speel zelf gitaar, kan zo 3 uur niks anders doen dan 1 klein nieuw dingetje leren en oefenen. Als ik mijn broertje echter neem die moet er helemaal niks van hebben die vindt het na 10 minuten al wel leuk geweest.quote:Op maandag 7 april 2014 11:46 schreef Zspirit het volgende:
Echt ja, ik dacht dat de meeste spellen echt vet saai, buggy en repetitief waren.
Misschien moet ik er dan maar eens een gaan proberen hoewel ik liever mijn tijd steek in RoS.
'Handjevol autisten'quote:Op maandag 7 april 2014 10:46 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik begrijp dat een handje vol autisten het leuk vind om train simulator te spelen maar verder snap ik echt niet dat mensen een of andere brakke buggy farmsimulator spelen.
Hoewel ik ook veel uren heb gestoken in harverstmoon!
Candy crush is niet echt een simulator vind je wel?quote:Op maandag 7 april 2014 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
En al die mensen die Candy Crush spelen, daar zijn dus ook miljoenen van. Je hoeft maar een klein percentage van die mensen aan je te binden en je verdient er al wat mee.
Haha sorry als ik je beledig, 'handje vol autisten' is ook kort door de bocht.quote:Op maandag 7 april 2014 12:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
'Handjevol autisten'Aldus een CoD battyboy met z'n mooie praatjes.
EDIT: WoW/Heartstone bedoel ik. En dan durf jij mensen met een andere/betere smaak autisten te noemen.![]()
c&c4 voor mij.. volgens mij nooit langer dan 20 minuten gespeeldquote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Diablo III ook de grootste fout van mij om daar full retail price voor te betalen..
Ik heb meer tijd in goedkopere en leukere spellen gestoken, dan daarmee..
Gek genoeg was dat GW2 voor mij, gekocht bij de release en en niet meer dan 5 uur gespeeld, om een of andere reden trok het mij helemaal niet.quote:Op maandag 7 april 2014 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
c&c4 voor mij.. volgens mij nooit langer dan 20 minuten gespeeld
Jij scheldt mensen uit omdat ze een andere smaak hebben dan jezelf, vervolgens ga je tegen iemand die jou iets noemt zeggen dat dat niet zo netjes is.quote:Op maandag 7 april 2014 12:34 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Candy crush is niet echt een simulator vind je wel?
[..]
Haha sorry als ik je beledig, 'handje vol autisten' is ook kort door de bocht.
Maar dat is jouw opmerking ook battyboy!
Maar om op je opmerking in te gaan; CoD vond ik altijd wel vermakelijk voor een maandje maar sinds mw3 ben ik er klaar mee steeds weer het zelfde verhaal.
Verder ben ik gewoon benieuwd wat mensen er leuk aan vinden, zo als ik aan gaf heb ik zelf enorm veel harverst moon gespeeld. Animal Crossing zou je ook misschien een simple life simulator kunnen noemen.
Maar leg mij nou eens uit welke simulatoren jij leuk vind en waarom, ik ben gewoon heel benieuwd!
Wat ik ervan begrijp kom je in sommige spellen dus ook steeds verder en wil je dus bepaalde doelen bereiken?
Oh sorry, ik dacht dat we ondertussen allang van simulators als onderwerp afgedwaald waren en jezelf over RoS begon. Maar meer over algemene "perceptie en smaak" van mensen betreft spelletjes. Ik kan me er zelf ook niks bij voorstellen om <insert random naam> simulator te spelen (al is simcity 5 best leuk in offline modus), maar dat kan ik me dus ook niet voorstellen van Candy Crush, Farmville, Clash of the Titans of Minecraft. Allemaal dingen waar ik geen vinger naar uit steek. Maar blijkbaar trekt dat wel genoeg volk die dat leuk vind, moeten ze lekker zelf weten.quote:Op maandag 7 april 2014 12:34 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Candy crush is niet echt een simulator vind je wel?
[..]
Haha sorry als ik je beledig, 'handje vol autisten' is ook kort door de bocht.
Maar dat is jouw opmerking ook battyboy!
Maar om op je opmerking in te gaan; CoD vond ik altijd wel vermakelijk voor een maandje maar sinds mw3 ben ik er klaar mee steeds weer het zelfde verhaal.
Verder ben ik gewoon benieuwd wat mensen er leuk aan vinden, zo als ik aan gaf heb ik zelf enorm veel harverst moon gespeeld. Animal Crossing zou je ook misschien een simple life simulator kunnen noemen.
Maar leg mij nou eens uit welke simulatoren jij leuk vind en waarom, ik ben gewoon heel benieuwd!
Wat ik ervan begrijp kom je in sommige spellen dus ook steeds verder en wil je dus bepaalde doelen bereiken?
Nou nou, sorry Chef dat ik je zo boos heb gemaakt!quote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij scheldt mensen uit omdat ze een andere smaak hebben dan jezelf, vervolgens ga je tegen iemand die jou iets noemt zeggen dat dat niet zo netjes is.Kronkeltje in je hoofd much?
Maar waarom ben jij zo benieuwd wat iemand anders leuk kan vinden aan een product dat je zelf niet leuk vindt? 'Smaak' is jou niet bekend? Iedereen moet hetzelfde als jou leuk vinden, anders zijn ze autisten?Man man man, wat een kortzichtigheid. Zou Rob Geus niet vrolijk van worden.
![]()
En nee, ik speel heel af en toe ETS2, maar dat komt omdat dat de enigste game is die een beetje 900 graden stuurtje support.
Maar om terug te gaan naar het onderwep, mensen die sims spelen zijn autisten, maar jij speelt zelf hardcore card games/kiddie games op je PC. Zie je al een verband, of ontglipt het je volledig?
Ja precies, misschien ook uit nieuwsgierigheid inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2014 13:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik denk dat met al die simulatoren zeker ook meespeelt dat ze goedkoop gemaakt worden, er zijn peperdure simulatoren die echt heel ver gaan maar de huidige trend is toch een beetje "willekeurig iets simulator", zoals die Street Cleaning Simulator of Woodcutting Simulator. Dan zijn er altijd wel genoeg mensen te vinden die die games toch kopen, wellicht uit oprechte interesse, wellicht als grap voor hun vrienden.
Ha! dat herken ik.... ook iets van 20-30 mins ofzo hahaha, en dan heb ik um nog 2x ook (c&c ultimate ook op origin gekocht)quote:Op maandag 7 april 2014 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
c&c4 voor mij.. volgens mij nooit langer dan 20 minuten gespeeld
C&C = Nod vs GDI in scifi settingquote:Op maandag 7 april 2014 13:50 schreef Zspirit het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen C&C en red alert? Dat heb ik nooit begrepen.
Ye, paar maanden ofzo geleden met een paar gamematen weer eens oude c&c's zitten doen online tegen elkaarquote:Op maandag 7 april 2014 13:53 schreef Zspirit het volgende:
Aha, thanks dus eigenlijk zo ongeveer de zelfde game maar andere verhaallijn.
Red allert 2 heb ik echt ziek veel gespeeld.
Ik ben geen specialist van het lore (en C&C is sowieso crap geworden) maar volgens mij speelt C&C1 zich af binnen de tijdlijn van de overwinning van de Sovjet Unie in Red Alert 1. Je ziet namelijk Kane (de goeroe van de Nod) aan het einde van het spel Stalin vermoorden.quote:Op maandag 7 april 2014 13:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
C&C = Nod vs GDI in scifi setting
C&C Red Alert = Alternatieve tijdlijn ontstaan door verwijderen Hitler uit de historie
Serieus Red allert 2?quote:Op maandag 7 april 2014 13:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ye, paar maanden ofzo geleden met een paar gamematen weer eens oude c&c's zitten doen online tegen elkaar. Gelukkig is dr een manier om dat te doen hehe.
http://xwis.net/quote:Op maandag 7 april 2014 13:58 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Serieus Red allert 2?
ik wilde die laatst via lan doen maar kon geen een versie vinden die het deed met multiplayer.
Hmjah klopt, maar ik legde de setting wat simpeler uit lolquote:Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ben geen specialist van het lore (en C&C is sowieso crap geworden) maar volgens mij speelt C&C1 zich af binnen de tijdlijn van de overwinning van de Sovjet Unie in Red Alert 1. Je ziet namelijk Kane (de goeroe van de Nod) aan het einde van het spel Stalin vermoorden.
ik heb met veel van die simulators meer fun dan met c&c4quote:Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ha! dat herken ik.... ook iets van 20-30 mins ofzo hahaha, en dan heb ik um nog 2x ook (c&c ultimate ook op origin gekocht).
Het punt met al die rukke simulators is dat de meesten ook echt allemaal bij hetzelfde brakke bedrijf vandaan komen.
waarom online als hij gewoon vrij verkrijgbaar is?quote:Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef JimmyJames het volgende:
Van Red Alert 1 is trouwens een gratis online speelbare versie uitgekomen.
edit: http://redalert1.com/
Dit klopt en wat ik van begrepen heb hebben ze hier dus spijt van gekregen waardoor er verder nooit wat mee gedaan is.quote:Op maandag 7 april 2014 13:57 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ben geen specialist van het lore (en C&C is sowieso crap geworden) maar volgens mij speelt C&C1 zich af binnen de tijdlijn van de overwinning van de Sovjet Unie in Red Alert 1. Je ziet namelijk Kane (de goeroe van de Nod) aan het einde van het spel Stalin vermoorden.
Heb de beta een tijdje gespeeld.quote:Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef Scheringa het volgende:
Zijn er hier mensen die The Mighty Quest For Epic Loot spelen?
Ik ben een beetje opzoek naar kastelen voor inspiratie voor een goede defence.
ik speel nog wel regemlatig ben lvl 10/15 ofzoquote:Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef Scheringa het volgende:
Zijn er hier mensen die The Mighty Quest For Epic Loot spelen?
Ik ben een beetje opzoek naar kastelen voor inspiratie voor een goede defence.
oke voeg me maar toe. Ingame ben ik OogieBoogieManquote:Op maandag 7 april 2014 16:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
ik speel nog wel regemlatig ben lvl 10/15 ofzo
iets minder casual, maar cod go.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef Zspirit het volgende:
Weet iemand nog een leuke casual shooter?
Ik ben een beetje klaar met tf2 en de cod games komen ook mijn neus uit.
Je bedoeld CS:Go neem ik aan?quote:
CS:GO zou ik niet echt casual noemen eigenlijk, wellicht dat je wat van die free to play games kan uitproberen? Loadout ziet er altijd wel tof uitquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Je bedoeld CS:Go neem ik aan?
Het liefste een game die redelijk snel te leren en op te pakken is.
Orion Dino Horde is wel grappig, maar ik zou er niet de volle prijs voor betalen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef Zspirit het volgende:
Weet iemand nog een leuke casual shooter?
Ik ben een beetje klaar met tf2 en de cod games komen ook mijn neus uit.
CS:GO heeft matchmaking waarmee je altijd met mensen van je eigen niveau speelt en er zijn ook genoeg beginnelingen om ook dat leuk te maken. Het is wel een meer tactische game, run&gun zit er niet echt in, het draait meer om posities, samenwerken met je team en communicatie. Ga je solo of wild rondsprayen dan ga je gegarandeerd dood. Ook zijn die matchmade potjes best lang, je bent gemiddeld wel een uur per pot bezig, als je ondertussen quit krijg je een tijdelijke ban. Dus wat ik zeg, het is niet direct een casual shooter. Wel een enorm toffe met geweldige diepgang, maar niet casual.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:13 schreef Zspirit het volgende:
Thanks voor de tips! Ik heb loadout laatst gedownload inderdaad en die is zeker vermakelijk. ook echt free to play en niet pay to win dus dat doen ze heel goed!
Ik heb nog nooit een CS game gespeeld dus ik overweeg CS:GO wel. Maar volgens mij is dat heel moeilijk op te pakken en is iedereen die dat speelt vet goed toch?
Neen, ik wil die controller eerst vasthouden.quote:
Is dat een leuk spel trouwens?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef Erasmo het volgende:
Over simulators gesproken, Viscera Cleanup
Spuit 11...quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:10 schreef Erasmo het volgende:
Over simulators gesproken, Viscera Cleanup
... en zonder ADSquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:24 schreef SpankmasterC het volgende:
Wel een enorm toffe met geweldige diepgang, maar niet casual.
Haha zag die game een keer in een Bundlestars bundle langskomenquote:
Mja ADS is een beetje en console-noodzakelijkheid heb ik het idee... Op consoles, met zo'n beperkte FOV is het best handig om wat in te kunnen zoomen, je zit ook al ver van je scherm vandaan dus je tegenstanders wat dichterbij halen is best handig. Op een PC hoeft het niet per se, CS:GO bewijst het wel, het schiet geweldig nauwkeurig ook zonder ADS. Je hebt wel wapens (de AUG en SG553) die een sight hebben, maar over het algemeen niet nodig.quote:
Je kan het ook gewoon met een xbox controller gebruiken heur.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:38 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Neen, ik wil die controller eerst vasthouden.
Wat mij betreft valt of staat heel het steam machine/OS met de controller.
Heel leuk inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef JimmyJames het volgende:
Risk of Rain voor 3: http://www.gog.com/game/risk_of_rain (zonder steamsleutel)
Een onmisbaar indie-spel wat mij betreft.
Aan het handje vastgehouden worden voor het verhaal vind ik niet eens zo'n ramp.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef JimmyJames het volgende:
Ik geloof dat je itt fallout bijna geen vrijheid hebt in Shadowrun Returns. Je moet gewoon het verhaal volgen. Er schijnt ook een bijzonder irritant checkpointsysteem in te zitten.
dlcompare.com, wachten op steam sale of linkje naar tweakers in de OP volgenquote:Op woensdag 9 april 2014 17:17 schreef Reintji het volgende:
Iemand nog een tip voor een goedkope FC3 key?
Ik vind Shadowrun Returns erg tof. En dat irritante checkpointsysteem is eruit tegenwoordig, dus je kunt gewoon saven waar en wanneer je wil.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel leuk inderdaad
Iemand ervaring met Shadowrun Returns? Zag hem op Steam voorbij komen en moest aan de oude fallout's denken.
Mwah. ik beschouw mij als een competente BF3-speler, maar daar is het gewoon ook knalhard noodzaak, hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mja ADS is een beetje en console-noodzakelijkheid heb ik het idee... Op consoles, met zo'n beperkte FOV is het best handig om wat in te kunnen zoomen, je zit ook al ver van je scherm vandaan dus je tegenstanders wat dichterbij halen is best handig. Op een PC hoeft het niet per se
eBay bleek best behulpzaamquote:Op woensdag 9 april 2014 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dlcompare.com, wachten op steam sale of linkje naar tweakers in de OP volgen
A, in de gaten houden dusquote:Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind Shadowrun Returns erg tof. En dat irritante checkpointsysteem is eruit tegenwoordig, dus je kunt gewoon saven waar en wanneer je wil.
Oh ja, ik moet het tweede deel nog uitspelen. Goed dat je me eraan herinnert.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:25 schreef Verbal het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar.
Wat ik ook wil weten... komt er ooit een Portal 3?
V.
Als het al lang geleden is dat je het speelde, gewoon opnieuw doen. Heb ik afgelopen week ook gedaan (ben er weer bijna doorheen).quote:Op donderdag 10 april 2014 09:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet het tweede deel nog uitspelen. Goed dat je me eraan herinnert.
Maar er gaan schattige turrets in doodquote:Op donderdag 10 april 2014 09:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als het al lang geleden is dat je het speelde, gewoon opnieuw doen. Heb ik afgelopen week ook gedaan (ben er weer bijna doorheen).
Wat een kwaliteit, wat een humor en gewoon ht spel om alle vooroordelen tegen computergames mee weg te blazen: er vallen geen doden, je hebt echt je hersenen nodig, goeie grappen en gewoon briljant.
V.
Die stemmetjesquote:Op donderdag 10 april 2014 09:30 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Maar er gaan schattige turrets in dood
QFT, met als toevoeging dat tijgers geen robots zijn. Dus technisch (pun intended) vallen er geen doden in Portal 2. Of juist wel (technisch dan).quote:Op donderdag 10 april 2014 10:00 schreef Zspirit het volgende:
Ik vind de turrets ook altijd wel sympathiek overkomen maar van de andere kant maken ze je wel zo dood dus tsja.
Beetje de zelfde liefdesrelatie die ik met tijgers heb.
Haha precies!quote:Op donderdag 10 april 2014 10:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
QFT, met als toevoeging dat tijgers geen robots zijn. Dus technisch (pun intended) vallen er geen doden in Portal 2. Of juist wel (technisch dan).
nm
V.
haha tof!quote:
Ha die had ik nog nooit gezien!quote:
Chell gaat wel eens dood in het spel.quote:Op donderdag 10 april 2014 10:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
QFT, met als toevoeging dat tijgers geen robots zijn. Dus technisch (pun intended) vallen er geen doden in Portal 2. Of juist wel (technisch dan).
nm
V.
Ja, maar instant revival.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Chell gaat wel eens dood in het spel.
Dan zou ik sowieso eens een ww-reboot doen.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:06 schreef Zspirit het volgende:
Hoe serieus is de hatebreed?
Moet ik vandaag nou echt al mn wachtwoorden gaan veranderen?
Ik gebruik voor vrij veel dingen het zelfde wachtwoord ook, dus dat is niet handig.
Ik hou dit lijstje van de Volkskrant aan:quote:Op donderdag 10 april 2014 13:06 schreef Zspirit het volgende:
Hoe serieus is de hatebreed?
Moet ik vandaag nou echt al mn wachtwoorden gaan veranderen?
Ik gebruik voor vrij veel dingen het zelfde wachtwoord ook, dus dat is niet handig.
Ik vind het zo grappig dat tegenwoordig dit wachtwoord:quote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef Zspirit het volgende:
Veel mensen hebben gewoon een standaard wachtwoord laten de dat wachtwoord even standaardwachtwoord1 noemen. Als je dan een steam account aanmaakt is het wachtwoord: standaardwachtwoord1steam
voor rabobank internetbankieren: standaardwachtwoord1rabobank
etc etc zo heb je een wachtwoord wat toch nooit het zelfde is.
1 | Dit is mijn wachtwoord en het is lekker lang en daarom lastig te ontcijferen! |
1 | !@asdf!123f! |
Zet je achter je wachtwoorden ook V. ?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:30 schreef Verbal het volgende:
Net dus mijn Gmail-pw veranderd (met een Valve-invalshoek), vreet mijn telefoon het weer niet. GVD.
V.
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Zet je achter je wachtwoorden ook V. ?
ik ben last pass nu eens aan het uitproberen..quote:Op donderdag 10 april 2014 13:39 schreef AntiChrist7 het volgende:
Het aantal mensen dat in je steam library zal geintresseerd zijn is wss niet zo groot, voor andere zaken zal het wel handig zijn het te veranderen. Maar het kan nooit kwaad
Probleem is met meerdere, goeie sterke wachtwoorden opkomen....die je niet moet neerschrijven om morgen een uur achter het papiertje te zoeken...
...maar doordat de naam van de betreffende site erin staat, hij makkelijker kan worden ge-uncryptedetetet.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef Zspirit het volgende:
Veel mensen hebben gewoon een standaard wachtwoord laten de dat wachtwoord even standaardwachtwoord1 noemen. Als je dan een steam account aanmaakt is het wachtwoord: standaardwachtwoord1steam
voor rabobank internetbankieren: standaardwachtwoord1rabobank
etc etc zo heb je een wachtwoord wat toch nooit het zelfde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |