SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideen, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Waar heb je dat gelezen.quote:
Angry VideoGame Nerd game is wel leukquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:12 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen.
Trouwens indie games kunnen best goed zijn hoor. (9 van de 10 zijn dat niet maar ok)
Greenlight zuigt trouwens inderdaad, ik doe er nooit wat mee.
Heul niet, mijn naam staat erin!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:22 schreef Goedzooi het volgende:
Poit en mschol hebben bijna dezelfde avatar.
Nee, dit is variant op de film 'Up'quote:
Kon je weinig fou doen en alles was vernieuwdquote:
Tering wat een jopen! Waarom doen sommige vrouwen dat..quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tering wat een jopen! Waarom doen sommige vrouwen dat..
Suc6 daarmee..quote:
Exact ja.quote:
Ware concurrent voor Goat Simulator.quote:
Als je hem over hebt..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
66% kortingscode op Awesomenauts iemand?
tevreden met mn steelseries apex.quote:
Straks heeft je toetsenbord een betere kleurweergave dan je schermquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef Verbal het volgende:
Ik wilde hem hl graag hebben, kwa dat ik dol ben op lampjes en kleuren, maar dit gaat mij echt wel te ver...
Grote kans dat ik dan maar het andere uiterste ga rond mijn verjaardag: een Das Keyboard Ultimate (al zal mijn teerbeminde mij dat niet in dank afnemen)
Maar wie weet bedenk ik mij nog (fickle as fuck-producties.nl)
V.
Even allemaal aanklikken guys en girls, echt een enorm toffe game, een van de tofste van de vorige generatie consolesquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degenen die em nog niet had. Dead Space, gratisch op Origin.
gratis is altijd goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel slechte pc-port.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef JimmyJames het volgende:
De weekly:
PWYW: Magical Diary, NEO Scavenger, Offspring Fling!, Planet Stronghold
>6$: Anodyne, Defender's Quest: Valley of the Forgotten, Evoland, Incredipede + Soundtracks
https://www.humblebundle.com/weekly
Jouw fout inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?
Enige BTA die ik nog niet heb is Defender's Quest, maar de reviews zien er wel rg goed uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef JimmyJames het volgende:
De weekly:
PWYW: Magical Diary, NEO Scavenger, Offspring Fling!, Planet Stronghold
>6$: Anodyne, Defender's Quest: Valley of the Forgotten, Evoland, Incredipede + Soundtracks
https://www.humblebundle.com/weekly
Iets met gegeven paard enzo..quote:
Ik had 'm al gekochtquote:
Het zijn een beetje onbekende indie games, maar ze krijgen over het algemeen wel goede reviews. Ik heb zelf de tier 1 selectie genomen voor Neo Scavenger.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?
Die was nog geen euro een tijdje geleden op steam. Dus ik weet niet of het de moeite waard is voor 3$.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jouw fout inderdaad
[..]
Enige BTA die ik nog niet heb is Defender's Quest, maar de reviews zien er wel rg goed uit
Is dat niet het doel van dat hele "indie"gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het zijn een beetje onbekende indie games,
Om onbekend te zijn? Denk het niet. Het verkoopt wat moeilijk als niemand op de hoogte is van je spel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van dat hele "indie"gebeuren.
Het "probleem" is echter dat ik al teveel games hebquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:13 schreef Drxx het volgende:
Evoland is $6 zeker waard, laat staan alle games die je er nog bij krijgt.
sinds wanneer is dat een probleem?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het "probleem" is echter dat ik al teveel games heb
De vraag is dus: to backlog, or not to backlogquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het "probleem" is echter dat ik al teveel games heb
twitter:FTLgame twitterde op donderdag 27-03-2014 om 22:36:46Both FTL on iPad and the free FTL: Advanced Edition expansion will be released on April 3rd! - http://t.co/crnpr2mzVI reageer retweet
WOEI!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:15 schreef JimmyJames het volgende:
twitter:FTLgame twitterde op donderdag 27-03-2014 om 22:36:46Both FTL on iPad and the free FTL: Advanced Edition expansion will be released on April 3rd! - http://t.co/crnpr2mzVI reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht even.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Even allemaal aanklikken guys en girls, echt een enorm toffe game, een van de tofste van de vorige generatie consoles
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wacht even.
Er was een probleem waardoor we je verzoek niet konden voltooien. Maak je geen zorgen; je kunt het later opnieuw proberen.
Kut Origin
Voor die 93 euro? me reet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef VulpX het volgende:
Zijn er hier mensen die de alpha van GalCiv III spelen?
Bedankt voor het melden. Straks Origins even kopen. Arkham Asylum en City zijn allebei topspellen, dus kopen als je ze nog niet hebt!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef toetsenbordridder het volgende:
Batman 75% off!
Twijfel nog tussen; Arkham Origins of Arkham City GOTY, iemand een idee welke leuker is?
Enthousiast wel zeg die prijsquote:
Had hem ook al gezien, maar heb Sang-Froid en Gun Metal al uit andere bundels, dus weet niet of ik deze ga halen. Overigens allebei nog niet gespeeld, dus kan dr geen mening over gevenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:00 schreef JimmyJames het volgende:
Nog een redelijke bundle: http://groupees.com/bm12
Volgens mij was iemand hier goed te spreken over Sang-Froid?
Yep. Leuke game.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:00 schreef JimmyJames het volgende:
Nog een redelijke bundle: http://groupees.com/bm12
Volgens mij was iemand hier goed te spreken over Sang-Froid?
Je bent ook gek als je hem via Steam haalt. Via de website van Stardock is ie gewoon $99,-, dus maar 75,-. Valt mee voor een game + alle expansions.quote:
Blijf ik veel vinden voor een early access waarvan je nog maar moet zien of het goed wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je bent ook gek als je hem via Steam haalt. Via de website van Stardock is ie gewoon $99,-, dus maar 75,-. Valt mee voor een game + alle expansions.
75 euro is nog steeds veels te veel voor een spel dat niet af is, en dus ook niks zeker is..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je bent ook gek als je hem via Steam haalt. Via de website van Stardock is ie gewoon $99,-, dus maar 75,-. Valt mee voor een game + alle expansions.
Rapelayquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:22 schreef Beach het volgende:
Ik wacht op de "Rape jonge meisjes onder de 12" sim.
Of is dat er al in Japan?
.......quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:22 schreef Beach het volgende:
quote:
Yep.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:22 schreef Beach het volgende:
Ik krijg al van die meewarige blikken als mensen ontdekken dat ik game. Als die Goaty algemeen bekendheid krijgt, heb ik helemaal geen leven meerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Als Goat Simulator geen 1 april grap is dan raakt de game industrie steeds meer verziekt. Mensen die hun interesse voor games maken op zo'n idiote manier gebruiken
In welke contreien bevind jij je dan? Gamen is nog nooit zo mainstream geweest als vandaag de dag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik krijg al van die meewarige blikken als mensen ontdekken dat ik game.
Veel van mijn leeftijdgenoten vinden het meer iets voor hun kidsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
In welke contreien bevind jij je dan? Gamen is nog nooit zo mainstream geweest als vandaag de dag.
Oh nou, ik weet niet hoe oud je bent maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zit met andere leeftijdsgroepenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Veel van mijn leeftijdgenoten vinden het meer iets voor hun kids
V.
45quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:17 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh nou, ik weet niet hoe oud je bent maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zit met andere leeftijdsgroepen
quote:
En toch krijg je nog altijd bedenkelijke blikken als je dat zegt. Dara O Briain heeft dat ooit eens in een prachtige routine verweven tijdens een van zijn zaalshowsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
In welke contreien bevind jij je dan? Gamen is nog nooit zo mainstream geweest als vandaag de dag.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Als Goat Simulator geen 1 april grap is dan raakt de game industrie steeds meer verziekt. Mensen die hun interesse voor games maken op zo'n idiote manier gebruiken
Oh? Heb je een voorbeeld? En wellicht een link naar Dara's show?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:00 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
En toch krijg je nog altijd bedenkelijke blikken als je dat zegt. Dara O Briain heeft dat ooit eens in een prachtige routine verweven tijdens een van zijn zaalshows
Ok, dit is gewoon fucking humorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geweldige game dat Goat Simulator
Als hij niet snel in een bundel is koop ik hem wel
-edit-
Spel is maar 10$
Ja die woodcutter simulator moet je maar willen spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ok, dit is gewoon fucking humorDoet me denken aan Skate met al die domme challenges
Dit zie ik echt niet als devaluatie van gaming. Het is grappig, en iemand had zin om het te maken, so why not?
Persoonlijk vind ik al die agricultuur, treinen, bruggen, boten, woodcutting (!!!!!!) games pas echt verschrikkelijk dom
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:25 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh? Heb je een voorbeeld? En wellicht een link naar Dara's show?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |