SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Waar heb je dat gelezen.quote:
Angry VideoGame Nerd game is wel leukquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:12 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen.
Trouwens indie games kunnen best goed zijn hoor. (9 van de 10 zijn dat niet maar ok)
Greenlight zuigt trouwens inderdaad, ik doe er nooit wat mee.
Heul niet, mijn naam staat erin!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:22 schreef Goedzooi het volgende:
Poit en mschol hebben bijna dezelfde avatar.
Nee, dit is variant op de film 'Up'quote:
Kon je weinig fou doen en alles was vernieuwdquote:
Tering wat een jopen! Waarom doen sommige vrouwen dat..quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tering wat een jopen! Waarom doen sommige vrouwen dat..
Suc6 daarmee..quote:
Exact ja.quote:
Ware concurrent voor Goat Simulator.quote:
Als je hem over hebt..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
66% kortingscode op Awesomenauts iemand?
tevreden met mn steelseries apex.quote:
Straks heeft je toetsenbord een betere kleurweergave dan je schermquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef Verbal het volgende:
Ik wilde hem héééél graag hebben, kwa dat ik dol ben op lampjes en kleuren, maar dit gaat mij echt wel te ver...
Grote kans dat ik dan maar het andere uiterste ga rond mijn verjaardag: een Das Keyboard Ultimate (al zal mijn teerbeminde mij dat niet in dank afnemen)
Maar wie weet bedenk ik mij nog (fickle as fuck-producties.nl)
V.
Even allemaal aanklikken guys en girls, echt een enorm toffe game, een van de tofste van de vorige generatie consolesquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degenen die em nog niet had. Dead Space, gratisch op Origin.
gratis is altijd goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel slechte pc-port.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef JimmyJames het volgende:
De weekly:
PWYW: Magical Diary, NEO Scavenger, Offspring Fling!, Planet Stronghold
>6$: Anodyne, Defender's Quest: Valley of the Forgotten, Evoland, Incredipede + Soundtracks
https://www.humblebundle.com/weekly
Jouw fout inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?
Enige BTA die ik nog niet heb is Defender's Quest, maar de reviews zien er wel érg goed uitquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:07 schreef JimmyJames het volgende:
De weekly:
PWYW: Magical Diary, NEO Scavenger, Offspring Fling!, Planet Stronghold
>6$: Anodyne, Defender's Quest: Valley of the Forgotten, Evoland, Incredipede + Soundtracks
https://www.humblebundle.com/weekly
Iets met gegeven paard enzo..quote:
Ik had 'm al gekochtquote:
Het zijn een beetje onbekende indie games, maar ze krijgen over het algemeen wel goede reviews. Ik heb zelf de tier 1 selectie genomen voor Neo Scavenger.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik ken er helemaal niets van, is dat mijn fout, of is het gewoon niet de moeite waard?
Die was nog geen euro een tijdje geleden op steam. Dus ik weet niet of het de moeite waard is voor 3$.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jouw fout inderdaad
[..]
Enige BTA die ik nog niet heb is Defender's Quest, maar de reviews zien er wel érg goed uit
Is dat niet het doel van dat hele "indie"gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het zijn een beetje onbekende indie games,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |