Effen blauw was mooier geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem wel mooi, simpel, gewoon blauw met oranje logo.
Saaiquote:
Jammer dan die twee afschuwelijke plakplaatjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht in de aanbieding.perfect shirt
Sponsors horen erbijquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dan die twee afschuwelijke plakplaatjes
Als ze een beetje dezelfde kleuren hebben als het shirt dan valt het vaak nog mee deze zijn hondslelijk imoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sponsors horen erbijZijn toch de herkenbaarheidspunten.
Shirts zonder sponsor zijn zo kaal.
Er zijn ook foto's van het thuisshirt met zo'n overgang, maar op het echte shirt zit dat niet.quote:
Afschuwelijk shirt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht in de aanbieding.perfect shirt
Beetje zoals Arsenal paar jaar geledenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Umbro bestaat gewoon nog.
Atlético Paranaense
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Atlético Paranaense
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Teams gesponsord door Umbro
Landen
Azerbeidzjan
Engeland
Ierland
Noord-Ierland
Noorwegen
Zweden
Clubs
De volgende voetbalclubs worden momenteel door Umbro uitgerust:
AC Siena
Blackburn Rovers FC
Celta de Vigo
CSKA Moskou
Dinamo Moskou
Dinamo Zagreb
HNK Hajduk Split
Nottingham Forest FC
Rangers FC
Sunderland AFC
Torpedo Moskou
West Bromwich Albion FC
West Ham United FC
Wigan Athletic FC
Wisła Kraków
Umbro bestaat nog wel maar is tegenwoordig van Nike.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Atlético Paranaense
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje enge foto eigenlijk met die 'beentjes' zo los eronder
In het Stoke-shirt op pagina 1 is het sponsorlogo tenminste een beetje in het shirt verwerkt. De achtergrondkleur van zo'n logo kan toch best worden aangepast?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sponsors horen erbijZijn toch de herkenbaarheidspunten.
Shirts zonder sponsor zijn zo kaal.
Mmm, wikipedia dan maar eens bijwerken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:44 schreef Nico25 het volgende:
Geen van de landen en teams uit remcoP's lijst worden nog gekleed door Umbro.
Umbro was tot 2007 onafhankelijk, tot het werd gekocht door Nike. De kwaliteit van de shirts ging toen ook behoorlijk omlaag. Goedkopere stof, stickers voor sponsorlogos i.p.v. verwerking in het shirt. Nike besloot het in 2012 te verkopen, maar niet voordat het alle grote contracten van Umbro omzette in Nike contracten. Dat kun je nog steeds zien, aangezien de verreweg grootste klanten van Umbro destijds, Manchester City en het Engels elftal, nu in Nike kleding spelen.
Umbro werd over gedaan aan Iconix (een of andere vage investeringsmaatschappij), en kleedt in de Engelse leagues momenteel alleen Stockport County (die vlakbij het hoofdkantoor spelen), maar idd nog wel een flink aantal teams in Zuid Amerika. Voor volgend seizoen is al een deal gesloten met Everton, die Nike verlaten (die het bestuur dwong het logo van de club te veranderen omdat deze het fabriceren van de shirts moeilijker en duurder maakte).
Dan had je de keuze uit onder andere Balotelli, De Rossi, Chiellini en Pirlo en dan ga je voor El Shaarawyquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef JenHermes het volgende:
Heb een retro tenue van Italië gekocht waarvan het ontwerp gebaseerd is op het thuisshirt uit 1982 met op de achterkant de bedrukking EL Shaarawy + 14
Wat een matige 1 april grap.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:14 schreef DeTolk het volgende:
Nieuwe shirt van Madrid
[ afbeelding ]
Los HEMA opent winkel
Omdat El Shaarawy een baas is. Niet alleen zijn kapsel maar ook zijn killer instinct voor het doelquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had je de keuze uit onder andere Balotelli, De Rossi, Chiellini en Pirlo en dan ga je voor El Shaarawy
Okee....... kriebel even....quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:14 schreef DeTolk het volgende:
Nieuwe shirt van Madrid
[ afbeelding ]
Los HEMA opent winkel
Hehe dat zou wel episch zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:14 schreef DeTolk het volgende:
Nieuwe shirt van Madrid
[ afbeelding ]
Los HEMA opent winkel
Ja, is met alle nike shirts zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:17 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
uh, je kunt de mouwen omslaan en dan zijn ze oranje?
Weinig van te zien andersquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Omdat El Shaarawy een baas is. Niet alleen zijn kapsel maar ook zijn killer instinct voor het doel
Is wel een goede speler hoor alleen hij moet vertrouwen krijgen. Bovendien heb je met Balloteli bij AC Milan natuurlijk wel iemand voor je staan die zo gek als een deur is en altijd opgesteld wordt om hem maar te vrede te houden. Zoveel bijzonders is Balloteli niet maar tja, het publiek wil hem graag rare fratsen zien uithalen he. Zorgt voor komische momenten tegenwoordig op de tribunes. Als iemand een stripverfilming verdient is het Balloteli welquote:
quote:Kritiek op duur WK-shirt Engeland
In Engeland is kritiek op Nike omdat het voetbalshirt dat het Engelse elftal op het WK in Brazilië draagt veel te duur zou zijn voor fans. Ook premier Cameron heeft zich in de discussie gemengd.
Het originele voetbalshirt ligt sinds vandaag in de winkel en kost 90 pond, omgerekend zo'n 110 euro.
Minister Helen Grant van Sport vindt dat geen eerlijke prijs: "Loyale supporters vormen het fundament van onze nationale sport - een prijsverlaging moet worden overwogen", twitterde ze.
Nu heeft ook Cameron zich in de discussie gemengd. "Het is erg duur", zegt hij tegen de BBC. Ouders staan volgens hem onder grote druk om het shirt aan te schaffen voor hun kinderen. "Daar zou geen misbruik van gemaakt moeten worden."
Andere stof
Nike wijst erop dat er ook een replica op de markt gebracht is, die 60 pond kost (ruim 70 euro). Het goedkopere shirt ziet er hetzelfde uit, alleen is er een andere stof gebruikt.
De winkelprijs van het officiële WK-shirt van Oranje is overigens nog iets duurder dan die van het shirt van Engeland. Oranje-fans betalen 120 euro voor het origineel.
Spelersshirt is duurder ja, dat is al jaren zo.quote:
Replica is 85.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Spelersshirt is duurder ja, dat is al jaren zo.
Replicashirtje voor 70 euro is tegenwoordig gewoon een normale prijs.
Dat zijn de authentieke shirts die zo veel kosten. Dat zijn de officiële shirts waarin de spelers spelen. Je hebt ook nog 2 andere vormen van de shirts te weten het wedstrijdshirt(dit is exact het zelfde shirt maar dan van iets mindere kwaliteit) en je hebt ook nog het Stadium shirt(dit is een shirt die vaak gedragen wordt door de fans, deze is het goedkoopst maar van dit shirt is de kwaliteit ook het '' slechtst ''')quote:Op donderdag 3 april 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
Wat een prijzen. 120 euro voor een shirtje... Waarom is dat zo duur?
quote:
Heb het hier vandaan.quote:Nike wijst erop dat er ook een replica op de markt gebracht is, die 60 pond kost (ruim 70 euro). Het goedkopere shirt ziet er hetzelfde uit, alleen is er een andere stof gebruikt.
mwah, 1 kleur blauw vind ik mooierquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef Nico25 het volgende:
Per ongeluk dubbel gepost, dus bij deze maar het thuisshirt van Chelsea voor volgend seizoen;
[ afbeelding ]
Ach ja. Voor 2014/15 even wat streepjes toevoegen om de verkopen te verhogen en dan volgend jaar weer zonder streepjes waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef Nico25 het volgende:
Per ongeluk dubbel gepost, dus bij deze maar het thuisshirt van Chelsea voor volgend seizoen;
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:37 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Net zo'n authentic shirtje gekocht, maar wat het verschil is behalve die gaatjes weet ik ook niet.
Huawei of 1 of andere Arabische vliegtuig maatschappij. Of het eerste half jaar blanco en daarna 1 of andere online goksitequote:Op dinsdag 8 april 2014 09:55 schreef Iwanius het volgende:
Even terug naar Ajax.
Ben wel erg benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor van Ajax volgend jaar wordt en hoe het nieuwe thuisshirt er dan uit gaat zien.Iemand al een idee?
Kan toch mooi zo ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
goede reden om Huawei te negeren
Erg lelijk inderdaad. Bij Atletico dacht ik en andere clubs hebben ze ook nog het originele logo met zo'n gloed erop en dan er opgeplakt. Hoop dat het niet Huawei wordt met zo'n logo maar ze zullen wel buigen voor het geld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:50 schreef Dekatria het volgende:
Waarom zo'n logo altijd bij de merknaam moet, ik snap dat nooit zo. Het verkracht zo onwijs vaak een shirt.
Wel een mooi shirtquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Dekatria het volgende:
Klassiek voorbeeld in mijn ogen:
[ afbeelding ]
Lelijker shirt kon je bijna niet kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht omdat vette print is, mooie club en macronde beste shirts maakt.
Idd echt een top shirtquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:52 schreef Nico25 het volgende:
Die stickertjes bladeren er wel keisnel af, dus op zich loop je er niet al te lang mee.
Heracles heeft ondertussen een gigantisch mooi thuisshirt volgend seizoen. Kan mooiere spreuken bedenken dan "U, jij en ik, wij zijn Heracles", maar dat is slechts een voetnoot;
[ afbeelding ]
grapjas.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lelijker shirt kon je bijna niet kopen.
Suarez is het met je eens zo te zien als je zijn kop ziet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lelijk zeg dat shirt van Liverpool...
Bohbohboh dat thuisshirtquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:21 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ] Omdat Poetin een baas is ja...........
Kraagje jammer voor de rest veel beter dan afgelopen jaren lijkt het.quote:
Eenmalig hopelijk, is ook niet het nieuwe shirt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schildje, is dat iets eenmaligs? Verpest het shirt nogal zo. Beetje Italië emuleren
[ afbeelding ]
An sich heeft het idee wel wat, mits het goed wordt uitgevoerd. Bij de Italianen zijn die extra schildjes mooi door hun eenvoud.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eenmalig hopelijk, is ook niet het nieuwe shirt.
Dat is het oude thuisshirt van Twente maar dan in het blauw.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:55 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
De niet zo originele of spectaculaire derde PSV outfit voor volgend jaar.
Twente thuis in het blauwquote:Op zondag 4 mei 2014 23:55 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
De niet zo originele of spectaculaire derde PSV outfit voor volgend jaar.
Heb je een paar links misschien?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:06 schreef Nico25 het volgende:
Voortaan gewoon geen shirtjes van Nike, adidas, Puma, of Macron kopen, want dat zijn bij mijn weten de enige merken die de consument op deze manier naaien.
In positiever nieuws, weer twee spotgoedkope shirtjes binnen! De verkoophoek paginas op Facebook zijn een goudmijn;
Omdat ik een schurfthekel aan PostNL heb, zoek ik eigenlijk alleen maar in de buurt. Kwestie van op facebook zoeken naar "Verkoophoek", en dan lid worden van de paginas van de steden bij jou in de buurt.quote:
quote:
Nee jongens, dat is toch echt het uitshirt van Manchester United uit 2012/2013quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is het oude thuisshirt van Twente maar dan in het blauw.![]()
Nike
Thuis zal er wel niet veel veranderen denk ik komt binnenkort een nieuwe hoofdsponsor op verder gewoon hetzelfde denk ik als dit jaar. Uitshirt mag wel een opknapbeurt krijgen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef Iwanius het volgende:
Ben erg benieuwd naar het nieuwe thuis & uit-shirt van Ajax.
Nieuwe hoofdsponsor pas na de winterstop.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Thuis zal er wel niet veel veranderen denk ik komt binnenkort een nieuwe hoofdsponsor op verder gewoon hetzelfde denk ik als dit jaar. Uitshirt mag wel een opknapbeurt krijgen!
Blijft Opel hoofdsponsor?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:49 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nieuwe hoofdsponsor pas na de winterstop.
Ben meer benieuwd naar het shirt van 010
Zo zonde van dat grote JEEP.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:29 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dat schildje, is dat iets eenmaligs? Verpest het shirt nogal zo. Beetje Italië emuleren
[ afbeelding ]
Dat ziet er bijna uit als een wielrenshirt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het niet zo'n misplaatst felgekleurd vlak is, zoals bij Napoli.
[ afbeelding ]
Het eerste halfjaar staat Fonds Gehandicaptensport op het uitshirt (eerder een seizoen op het shirt van RBC, en een paar wedstrijden bij Heerenveen;quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Thuis zal er wel niet veel veranderen denk ik komt binnenkort een nieuwe hoofdsponsor op verder gewoon hetzelfde denk ik als dit jaar. Uitshirt mag wel een opknapbeurt krijgen!
Transfer naar Barca is afgeketst, klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom spelen Schweinsteiger en Alaba volgend jaar voor Basel?
Zijn er ook nog mensen bij die het een mooi shirt vinden ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het niet zo'n misplaatst felgekleurd vlak is, zoals bij Napoli.
[ afbeelding ]
Nou inderdaad. Lijkt wel FC Salzburg o.i.d.quote:
quote:
Ja ik vind het super. Wilde alleen wachten tot hij iets goedkoper was, alleen nu is maat M overal uitverkocht. Dus nu eentje via marktplaats kunnen regelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:45 schreef bjanaan het volgende:
Als je het shirt in je handen hebt zou er als het goed is rechtsonder het logotje van climacool of Adidas moeten zitten. Ook kun je in de kraag kijken of het Adidas logo instaat. Boven het logo horen de drie sterren.![]()
Bijgevoegde afbeeldingen
Climacool logotje;
[ afbeelding ]
Adidas logo in de kraag;
[ afbeelding ]
Geen dank![]()
Hij bevalt wel goed bij jullie dames he?
Goedkoper dan uit de Fanshop?quote:Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Ja ik vind het super. Wilde alleen wachten tot hij iets goedkoper was, alleen nu is maat M overal uitverkocht. Dus nu eentje via marktplaats kunnen regelen.
Nog best veel voor een tweedehands shirt terwijl Ajax er geen officiele wedstrijden meer mee gaat spelen. Misschien even wachten op het nieuwe uitshirt 14/15 en dan 30 euro meer betalen?quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:49 schreef Nico25 het volgende:
De shirts van Sparta voor het komende seizoen. Nog wel een geinig kraagje, maar verder weinig nieuws;
[ afbeelding ]
Ik wil ze graag allebei hebben. Shirt was niet gedragen en nog helemaal nieuw. Vind dit shirt toch wel een van de mooiste uit-shirts in jaren dus wil hem heel graag.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:42 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nog best veel voor een tweedehands shirt terwijl Ajax er geen officiele wedstrijden meer mee gaat spelen. Misschien even wachten op het nieuwe uitshirt 14/15 en dan 30 euro meer betalen?
Inter in de Eredivisiequote:Op maandag 12 mei 2014 10:49 schreef Nico25 het volgende:
De shirts van Sparta voor het komende seizoen. Nog wel een geinig kraagje, maar verder weinig nieuws;
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 12 mei 2014 19:08 schreef E-Dubble het volgende:
Ik twijfel om een wk-shirt te kopen van nederland. Normaal gezien ga ik em 3x dragen () maar wat denken jullie hierover? is het die 60 euro waard?
Je bril is ook tweedehands?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:14 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Ik wil ze graag allebei hebben. Shirt was niet gedragen en nog helemaal nieuw. Vind dit shirt toch wel een van de mooiste uit-shirts in jaren dus wil hem heel graag.
Neequote:Op maandag 12 mei 2014 19:08 schreef E-Dubble het volgende:
Ik twijfel om een wk-shirt te kopen van nederland. Normaal gezien ga ik em 3x dragen () maar wat denken jullie hierover? is het die 60 euro waard?
Mooie shirts maar die paupersponsor vernachelt 't. Daarom moet je als club ook wel goed letten op de sponsor en hoe het eruit ziet. Dat zie je ook bij de nieuwe shirts van Manchester United. Die Chevrolet-zooi ziet er gewoon ze slecht uit op 't rood van MU.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:26 schreef JanCees het volgende:
Marseille
thuis
[ afbeelding ]
uit
[ afbeelding ]
derde
[ afbeelding ]
Zo nodig nog ergerquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:39 schreef Ludwig. het volgende:
Die is in iedere geval fake. Het lijkt meer hierop af te stevenen:
[ afbeelding ]
![]()
godallejesus wat een teringgedrocht zegquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:39 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Die is in ieder geval fake. Het lijkt meer hier op af te stevenen:
[ afbeelding ]
![]()
Mooi hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Inter thuis.
Gebroken met de traditionele banen, maar wel aardig gelukt.
Vreselijk. Inter is blauw/Zwart.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Inter thuis.
gelukt? Wat een mislukking zul je bedoelen. Alle traditie overboordquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Inter thuis.
Op zich wel een aardig shirt, maar niet voor Inter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Inter thuis.
Haha, weet niet wat erger is, bijna kampioen en op 't laatste moment falen of de kutshirts van volgend seizoen.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:39 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Die is in ieder geval fake. Het lijkt meer hier op af te stevenen:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Inter thuis.
quote:
Lijkt photoshopquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Inter thuis.
Ik bestel ze vaak ook via daar, maar wel van uit Nederland.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sina.Maar dat komt omdat ik er woon en voor een tientje gewoon bijna echte kwaliteit heb.
Neem aan dat de bezorgkosten dan duurder zijn dan het shirt zelf.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik bestel ze vaak ook via daar, maar wel van uit Nederland.
Grapje zeker? Lijkt wel op die foute keepershirts uit de jaren 80quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Onufriev het volgende:
http://www.arsenal.com/ne(...)rative-arsenal-shirt
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik het wel vet!
Wat is dit voor huisvlijt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Onufriev het volgende:
http://www.arsenal.com/ne(...)rative-arsenal-shirt
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik het wel vet!
Prachtige shirts. Mocht ook wel weer eens na alle verschrikkelijke shirts van ze de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:31 schreef MJFM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap dit echt niet als supporter zijnde dat je dit accepteert? Hetzelfde bij Ajax met die onderbroken banen bijvoorbeeld...te erg afwijken van het originele ontwerp hoort en zou nooit mogen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:33 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Inter thuis.
Prachtig!quote:Op woensdag 21 mei 2014 01:31 schreef MJFM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt geen smaakquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lelijk shirt voor een lelijke club.
Prima.
Sinds wanneer speelt BMI en Zoet bij Liverpool?quote:
Jammer, makkelijk en goedkoop. Het Groningen shirt is ontworpen door supporters, dus nogal kansloos dat ze dat dan kopiëren naar andere clubs..quote:Op zondag 25 mei 2014 21:26 schreef Nico25 het volgende:
MVV heeft het tenue voor volgend jaar onthuld, geleverd door Masita (gevestigd in Maastricht). Wat opvalt is dat het vooral een kopie lijkt van het nieuwe shirt van Groningen (kraag, strepen op de schouders). Toch vind ik 'm geslaagd;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Masita komt oorspronkelijk uit Sittard en is tegenwoordig gevestigd in Echtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:26 schreef Nico25 het volgende:
MVV heeft het tenue voor volgend jaar onthuld, geleverd door Masita (gevestigd in Maastricht). Wat opvalt is dat het vooral een kopie lijkt van het nieuwe shirt van Groningen (kraag, strepen op de schouders). Toch vind ik 'm geslaagd;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n 114 jaar geleden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Vincento17 het volgende:
Wanneer zou ajax uit eindelijk uitkomen...
Is inderdaad precies hetzelfde shirt als FC Groningen thuis. Maar het is wel een mooi shirtje op zich.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:26 schreef Nico25 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
AS Roma thuis voor volgend seizoen
Warriorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:43 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Warrior slaat weer toe, deze keer is Porto aan de beurt.
Veel lelijker kunnen ze die shirts van NEC toch niet maken met die afschuwelijke kleurencombinatiesquote:Op zondag 1 juni 2014 19:42 schreef LDS het volgende:
Godver Warrior komt met de shirts van NEC. Ik hou mn hart vastEn holy shit als die Roma-uit echt is dan ga ik die sowieso halen!
dat uitshirtquote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef bjanaan het volgende:
Real Madrid thuis en uit 14/15,
[ afbeelding ]
Dat uitshirt..
Allemaal het grote Ajax nadoen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat uitshirt..
quote:
F-UCKING GEIL!!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat uitshirt..
Keepershirt en uitshirt lijkt wel omgerolen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat uitshirt..
Real Madrid geeft dus geen neuk meer na het winnen van La Decima.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat uitshirt..
Waarschijnlijk zal Adidas jullie het eerste jaar lekker paaien om vervolgens jullie shirtjes ook te verkrachtenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:11 schreef PIETR het volgende:
Beter krijgen wij niet een uitshirt met van die kekke fluoriserende kleurtjes. Ziet er toch niet uit.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel passende sponsor op het uitshirt.
prachtigquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit uitshirt is echt prachtig![]()
Maar zal wel niet de officiële zijn
Ik had Cristiano wel in een roze shirtje verwachtquote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat uitshirt..
Op 1 minuut 13 moest Van der Sar weer poepen.quote:
Thuisshirt is niet zo veel mis mee. Uitshirt vind ik niet geweldig maar het is in ieder geval beter dan die troep die jullie afgelopen seizoen hadden.quote:
Dat uitshirt kan echt niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat uitshirt..
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat zal ook nog wat worden. Ik ben best wel bang hoe dat gaat met die strepen.Kappa was eigenlijk perfect met zo min mogelijk poespas. (Op die keer dat ze de mouwen doortrokken naar de schouders en je een blok op de rug kreeg na dan.)
Ik moest altijd lachen als ik die shirtjes in mijn handen had, zelfs bij de Zeeman voelen shirts minder cheap aan. Jullie mogen blij zijn met Adidas, qua stof is er geen betere.quote:
Niks mis met kappa hoor. Ik heb nog een paar ouwe Adidas shirts liggen waarvan de sponsor losliet na één keer uitwassen. Kappa shirts zijn nog helemaal heel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen als ik die shirtjes in mijn handen had, zelfs bij de Zeeman voelen shirts minder cheap aan. Jullie mogen blij zijn met Adidas, qua stof is er geen betere.
Precies, sponsor zat in het shirt zelf waardoor het altijd veilig was met wassen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niks mis met kappa hoor. Ik heb nog een paar ouwe Adidas shirts liggen waarvan de sponsor losliet na één keer uitwassen. Kappa shirts zijn nog helemaal heel.
Jammer van dat zwarte kraagje anders was hij perfectquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:33 schreef Nico25 het volgende:
Sorry jongens, maar ik blijf het nieuwe Porto shirt mooi vinden, dit plaatje doet het meer eer aan dan die gelekte foto zonder sponsor;
[ afbeelding ]
Middlesbrough draagt voor het eerst in haar 138-jarige bestaan een sjerp. Ik associeer ze altijd direct met een witte horizontale band over de borst, maar adidas was lui en heeft ze opgezadeld met het design van Chelsea's uitshirt van vorig jaar, in nieuwe kleurtjes.
[ afbeelding ]
ik ben zo bang dat ze met iets stoms komen voor Feyenoordquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Die shirts van Bayern
Waar is Adidas mee bezig![]()
Bij Feyenoord maakt dat niet uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben zo bang dat ze met iets stoms komen voor Feyenoord
Nog steeds drie keer niks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:33 schreef Nico25 het volgende:
Sorry jongens, maar ik blijf het nieuwe Porto shirt mooi vinden, dit plaatje doet het meer eer aan dan die gelekte foto zonder sponsor;
[ afbeelding ]
Wel weer een normaal font voor de namen. Dit jaar zag dat er niet uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat uitshirt..
Mooi thuisshirtquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:05 schreef Monopoly_Man het volgende:
Mijn shirt van het jaar! Celtic alternate.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet de sponsor er weer bij.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Ludwig. op 11-06-2014 18:39:38 ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:00 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]Uitshirt van PanathinaikosMooi shirt, prima template ook. Hopenlijk krijgt Feyenoord deze ook, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet de sponsor er weer bij.![]()
[ afbeelding ]Niets is sterker dan dat ene woord
En die Duitse vlag op het uitshirt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op ons sponsorlogo na niks mis mee.
Ik voorzie leuke spreekkoren bij jullie uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Donkergroen is het nieuwe zwart.
Pas maar op, we hebben nu een volk van ruim 1 miljard achter ons staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik voorzie leuke spreekkoren bij jullie uitwedstrijden.
Die logoquote:
Die logo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die logo
Waarom godverdomme niet gewoon OPEL in hun lettertype. Stadsverzekeringen/ASR en Fortis pleurden ook niet hun (lelijke) logos gigantisch op het shirt.
Ik ben een Duitser ja, die logoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die logo?
Verder lijkt het me nog wat vroeg om conclusies te trekken. Het logo lijkt uit verhouding, maar kan ook gezichtsbedrog zijn doordat de shirts opgevouwen liggen. De beide schouders zijn inderdaad rood, maar er kan wel een witte mouw aan bevestigd zitten (geruchten gaan namelijk over 2 rode mouwtjes).
Ik hoop er maar het beste van. Kan me een ongelooflijke verkrachting van het thuisshirt eerlijk gezegd ook niet voorstellen van Adidas. Normaal gesproken altijd vrij degelijk qua ontwerpen.
Via subsidesports.nl:quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:47 schreef XSbig het volgende:
Iemand die weet waar ik nu nog het thuisshirt van Colombia kan vinden?
heb in elk geval OM shirts gezien bij intersport in Den Haag centrumquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit prachtige shirt bij de Nederlandse InterSport te koop?
Ben je lekker mee, een korte en een lange mouw aan je shirt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
Volgens mij nog niet voorbij gekomen hier:
[ afbeelding ]
Het nieuwe uitshirt van FC Groningen, met stadswapen op de achtergrond en als badge links. Heb hem nog niet in het echt gezien, maar vind hem enorm tof, als de strepen op de schouder maar meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |