Ook goeiemorgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
WTF!!
Ik HAAT mannen die zelf gaan nadenken!! Echt pure haat!!
Zo dacht ik dus ook toen ik FOK! opende en las dat ik blijkbaar een of andere ingreep ga laten doen.quote:
Ah.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dacht ik dus ook toen ik FOK! opende en las dat ik blijkbaar een of andere ingreep ga laten doen.
-knip-
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En dit soort gezeik nog voor mijn eerste bak thee
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?
Ik zit er meteen over te denken om een nieuw nummer te gaan halen straks!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?
Oh ja, jij kan edits lezen hequote:
Wat een heerlijk weer is het buiten.quote:
Geen idee, er hangt een behoorlijke donderwolk boven mijn hoofdquote:
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapenquote:
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapen
Ik was trots op mijzelf gisteravond. Ik ging vroeg naar bedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapen
Lieve veteranen:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.
Ik weet het, ik rende om 7 uur naar buiten omdat ik in mijn hoofd had dat mijn auto al sinds gisteravond niet op slot stondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet het, ik rende om 7 uur naar buiten omdat ik in mijn hoofd had dat mijn auto al sinds gisteravond niet op slot stond
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve veteranen:
http://www.omroepbrabant.(...)elpen+hem+graag.aspx
Hij stond inderdaad niet niet op slot.. *facepalm*quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Sukkel!!
Rende je voor niets naar buiten?
Ghehe, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij stond inderdaad niet niet op slot.. *facepalm*
Beter dat ik voor niks check dan dat ik het niet doe en m'n auto leeg/weg is..quote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dat ik voor niks check dan dat ik het niet doe en m'n auto leeg/weg is..
Dan moet je maar Hercules gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Op FOX nu allemaal oudere simpsons afleveringen. Die vind ik helemaal niet leuk
Nee, krijg zo visite.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar Hercules gaan kijken.
word ik weer eens afgetroefd door mannen, hè. Och och och.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Artelligence, all-out, kaneelstokje, dat zijn de eerste 3 die op het moment me te binnen schieten.
Zelfde vraag
De volgende in dat topic zou knetter wel raken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
word ik weer eens afgetroefd door mannen, hè. Och och och.
Schandalig, hoe kan iemand jou nu vergeten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens flat-out te zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schijterd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens flat-out te zeggen.
quote:
Nee, niet op zo'n manier.quote:
Ja, ik was dronken toen ik dat postte. En toen dacht ik even alleen aan piemelsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik was dronken toen ik dat postte. En toen dacht ik even alleen aan piemels![]()
Maar jou zou ik ook doen
Tuurlijk niet, zeggen dat je hem wilt neuken is de eerste stap van het hosselen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is er misschien ook één of zo. Dat komt dan ook zo freaky over.
Just say it, jesus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is er misschien ook één of zo. Dat komt dan ook zo freaky over.
Misschien als ik een lekker wijf was, dan kon ik dat wel zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zeggen dat je hem wilt neuken is de eerste stap van het hosselen.
Nee.quote:
Oeh, de serieuze PI. Sorry Feer. :$quote:
Jij zit echt niet in de categorie "iewwww" hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als ik een lekker wijf was, dan kon ik dat wel zeggen.Maar van mij kunnen sommige mensen nog ''iewwww'' denken.
Geen probleem. Maar ik ga dat echt niet zeggen. Some things are better kept a secret.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, de serieuze PI. Sorry Feer. :$
Als ik sommige FOK!kers mag geloven ben ik obese.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zit echt niet in de categorie "iewwww" hoor.
Ach ja,fokkers zeggen wel meer. Internethelden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
Als ik sommige FOK!kers mag geloven ben ik obese.Met een pittig kapsel.
Obese met pittig kapsel?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar ik ga dat echt niet zeggen. Some things are better kept a secret.
[..]
Dat is waar. Maar soms raakt het me toch.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja,fokkers zeggen wel meer. Internethelden.
Yay, een fan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Obese met pittig kapsel?
/needs to fight the urge to fap
Maar de grote meerderheid zou jou graag bewerken met zijn paarsgepunte lans. En de rest doet online stoer, en ligt thuis een lelijker wijf te neuken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar ik ga dat echt niet zeggen. Some things are better kept a secret.
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar de grote meerderheid zou jou graag bewerken met zijn paarsgepunte lans. En de rest doet online stoer, en ligt thuis een lelijker wijf te neuken.
Godver.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar de grote meerderheid zou jou graag bewerken met zijn paarsgepunte lans. En de rest doet online stoer, en ligt thuis een lelijker wijf te neuken.
true :-)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind m'n haar ook niet zo kort, maar sommige mensen vinden van wel. En overgewicht heb ik wel, maar dat zit niet echt in m'n gezicht, gelukkig. Ik kan dus nog steeds strategische pics maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
true :-)
Enne, ik heb Fera gezien op TC en ik zag helemaal geen vette zeug met kort pittig kapsel?
herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind m'n haar ook niet zo kort, maar sommige mensen vinden van wel. En overgewicht heb ik wel, maar dat zit niet echt in m'n gezicht, gelukkig. Ik kan dus nog steeds strategische pics maken.
Scheelt een hoop stress hoor, vroeg klaar zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zit helemaal klaar voor mijn sollicitatie. Haartjes gedaan, nagels gelakt, make-up op, blouse gestreken.Hoef pas over 3 kwartier weg.
Oh, en dan ben ik waarschijnlijk een uur te vroeg, maarja, ik ben nerveus dus ik wil niet te laat komen.
oohhh tis vandaag al! Ontzettend veel succes meis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zit helemaal klaar voor mijn sollicitatie. Haartjes gedaan, nagels gelakt, make-up op, blouse gestreken.Hoef pas over 3 kwartier weg.
Oh, en dan ben ik waarschijnlijk een uur te vroeg, maarja, ik ben nerveus dus ik wil niet te laat komen.
Productredacteur voor de webshop van een kookwinkel. Dus dat is echt perfect voor mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Scheelt een hoop stress hoor, vroeg klaar zijn.Wat voor functie is het?
Whehe.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind m'n haar ook niet zo kort, maar sommige mensen vinden van wel. En overgewicht heb ik wel, maar dat zit niet echt in m'n gezicht, gelukkig. Ik kan dus nog steeds strategische pics maken.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Productredacteur voor de webshop van een kookwinkel. Dus dat is echt perfect voor mij.
Die laatste mensen moet je gewoon negeren feer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als ik een lekker wijf was, dan kon ik dat wel zeggen.Maar van mij kunnen sommige mensen nog ''iewwww'' denken.
Jij bent verre van obese. Daarnaast, om dergelijke internethelden nu serieus te nemen, come on feerquote:Als ik sommige FOK!kers mag geloven ben ik obese.Met een pittig kapsel.
Hey lekker ding.quote:
Rode koontjes gekregen, halloquote:
Is moeilijk hoor. Want ik kan er heel snel in meegaan en denken: "Ja inderdaad, want dit en dit vind ik ook niet goed aan mij en blablabla". Vrouw zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Die laatste mensen moet je gewoon negeren feer.
Hoe is 't vandaag?quote:
Heb ik ook weleens, ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor. Want ik kan er heel snel in meegaan en denken: "Ja inderdaad, want dit en dit vind ik ook niet goed aan mij en blablabla". Vrouw zijn.
Ik heb het warm en ik ben een beetje nerveus, want ik moet zo naar den doktortquote:
Succes!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef Myraela het volgende:
Waar heb je last van?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb het warm en ik ben een beetje nerveus, want ik moet zo naar den doktort
En hoe is het met jou?
Sommige zullen denken wow. anderen zullen denken iewwwww.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn schouder.. Een geest zit er nu al een paar weken in te steken met een onzichtbaar mesquote:
Dat heb ik ook lang gehad en had ik achteraf gezien alleen mezelf maar mee. Daar hebben zowel mannen als vrouwen last van. Zolang je zelf gewoon tevreden bent met jezelf en hoe je bent is dat toch prima en hoef je je van anderen niets aan te trekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor. Want ik kan er heel snel in meegaan en denken: "Ja inderdaad, want dit en dit vind ik ook niet goed aan mij en blablabla". Vrouw zijn.
Bij jou denk ik ook: "Maar dat is toch helemaal niet nodigquote:
Oew, niks ernstigs hopelijk?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb het warm en ik ben een beetje nerveus, want ik moet zo naar den doktort
En hoe is het met jou?
Ik krijg alleen maar massages van de geesten hier.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn schouder.. Een geest zit er nu al een paar weken in te steken met een onzichtbaar mes
Is ook wel zo ... Maar soms vergeet je dat en raakt het je toch. Ik ben jarenlang gepest, dus dat zal ook wel een invloed hebben, nog steeds. Maar het gaat wel een stuk beter dan vroeger.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige zullen denken wow. anderen zullen denken iewwwww.
Maar dat maakt allemaal helemaal niks uit.... Dat een ander dat denkt wil dat jou nog niet maken natuurlijk.
Nja, ik mag hopen van niet. Zal het rond 4 uur weten iigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou denk ik ook: "Maar dat is toch helemaal niet nodig", maar ja ... Ik denk dat iedereen dat in meer of mindere mate wel heeft.
[..]
Oew, niks ernstigs hopelijk?
Wel goed hoor. Ook een beetje nerveus. Mam gaat zo naar het ziekenhuis en wordt morgen geopereerd. Dus ze blijft sowieso een week weg (ik ga d'r wel opzoeken natuurlijk) en daarna moet ze zes weken rust houden. Ik ben benieuwd hoe het gaat met de dagelijkse dingen en de relatie tussen mij en m'n terrorbroertje.
Stuur ze eens even naar mij danquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar massages van de geesten hier.
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef yats het volgende:
Overigens net weer thuis. 5 kilometer hardlopen in 28 minuten, ik ben een tevreden mens nu...
En daarom zijn wij hier, om je weer ff wakker te schuddenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel zo ... Maar soms vergeet je dat en raakt het je toch. Ik ben jarenlang gepest, dus dat zal ook wel een invloed hebben, nog steeds. Maar het gaat wel een stuk beter dan vroeger.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef yats het volgende:
Overigens net weer thuis. 5 kilometer hardlopen in 28 minuten, ik ben een tevreden mens nu...
M'n moeder heeft een cyste in haar buik, op haar eierstok. Dus dat ding moet eruit, gepaard met de eierstokken. Tevens halen ze nog een stukje weefsel weg om te controleren of het kwaadaardig is. Dan nemen ze ter plekke de beslissing om of een stukje buikvlies te verwijderen, of als het echt erg is om een slangetje in de buik aan te leggen voor een buikchemo. Maar dat hoop ik niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, ik mag hopen van niet. Zal het rond 4 uur weten iig
Oeidoesn't sound good. Watskeburt dan
[..]
Stuur ze eens even naar mij dan
Zoveel liefde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
En daarom zijn wij hier, om je weer ff wakker te schudden
Hoinquote:
Jeuzus, da's wel heftig ja.. Succes voor je moederquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een cyste in haar buik, op haar eierstok. Dus dat ding moet eruit, gepaard met de eierstokken. Tevens halen ze nog een stukje weefsel weg om te controleren of het kwaadaardig is. Dan nemen ze ter plekke de beslissing om of een stukje buikvlies te verwijderen, of als het echt erg is om een slangetje in de buik aan te leggen voor een buikchemo. Maar dat hoop ik niet.
Oh, da's wel heftig, ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder heeft een cyste in haar buik, op haar eierstok. Dus dat ding moet eruit, gepaard met de eierstokken. Tevens halen ze nog een stukje weefsel weg om te controleren of het kwaadaardig is. Dan nemen ze ter plekke de beslissing om of een stukje buikvlies te verwijderen, of als het echt erg is om een slangetje in de buik aan te leggen voor een buikchemo. Maar dat hoop ik niet.
Dank je.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoin
[..]
Jeuzus, da's wel heftig ja.. Succes voor je moeder![]()
Kusje eropquote:
Let's hope for the best iig <3quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.Tot nu toe wees er nog niets op kwaadaardigheid, dus heb er op zich wel een goed gevoel over. Maar ja, zeker weten doen we het morgen pas.
Ik zou je doen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
Inderdaad. Misschien morgen maar een kaarsje aansteken.quote:
Dat wil ik wel altijd denken, maar ik heb niet genoeg zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon denken.. "helaas, bljikbaar heeft niet iedereen smaak"
Maar de vraag is: zou ik jou doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Charmeur :$.. Goed hoor verder.. Er wordt zo eten voor me gemaakt, dus ik ben dolgelukkig.. En met u?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe is het, op je schouder na, met dit geweldige exemplaar van een vrouw?
Jij belt als eerste aan?quote:
Wat :$quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien morgen maar een kaarsje aansteken.
[..]
Dat wil ik wel altijd denken, maar ik heb niet genoeg zelfvertrouwen.
[..]
Maar de vraag is: zou ik jou doen?Ik doe met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Uiteraard.quote:
Pesters beseffen gewoon niet wat voor leed ze iemand aandoen. Al lach ik het laatst aangezien ik het in mijn leven beter gedaan heb dan de grootste pestkoppen van vroeger.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel zo ... Maar soms vergeet je dat en raakt het je toch. Ik ben jarenlang gepest, dus dat zal ook wel een invloed hebben, nog steeds. Maar het gaat wel een stuk beter dan vroeger.
Volgende doel is 10 kilometer binnen het uur, en dat gaat waarschijnlijk maanden duren voordat ik dat haal. Als ik het al haal.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
Maar de vraag is: zou ik jou doen?Zo oppervlakkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik schijn op Jamie Cullum te lijken ofzo.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:
En terecht. Dan ben ik nog puur en ongeschonden.quote:
Dat heb je zeker! Maar ik heb dat niet zo ... De meesten hebben een vaste partner, huis, goede baan. Ik woon werkloos bij m'n moeder.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Pesters beseffen gewoon niet wat voor leed ze iemand aandoen. Al lach ik het laatst aangezien ik het in mijn leven beter gedaan heb dan de grootste pestkoppen van vroeger.
Dat is fijn om te horen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Charmeur :$.. Goed hoor verder.. Er wordt zo eten voor me gemaakt, dus ik ben dolgelukkig.. En met u?
Knap hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Volgende doel is 10 kilometer binnen het uur, en dat gaat waarschijnlijk maanden duren voordat ik dat haal. Als ik het al haal.
Jij neukt vrouwen om hun leuke karakter?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig.
Maar ik schijn op Jamie Cullum te lijken ofzo.
Eh Feer, vaste partner, eigen huis, goede baan. Ik woon werkloos bij m'n moeder Ik heb dat ook allemaal (nog) niet, maar dat komt vanzelf. Ik doelde meer op een leuke opleiding, aardig leven met leuke vrienden waarmee ik allerlei leuke activiteiten onderneem en bovenal gewoon een menselijk karakter waarbij ik wel rekening met anderen en hun gevoelens hou. Ik kan mezelf altijd eerlijk in de spiegel bekijken met de die wetenschap, ik vraag me af of dat bij die pesters ook zo is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
Dat heb je zeker! Maar ik heb dat niet zo ... De meesten hebben een vaste partner, huis, goede baan. Ik woon werkloos bij m'n moeder.Dus die lach moet nog komen.
Ik heb gepest, ik ben gepest.. Als kind heb je het besef niet van wat je aanricht.... Dat besef komt veel later...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Pesters beseffen gewoon niet wat voor leed ze iemand aandoen. Al lach ik het laatst aangezien ik het in mijn leven beter gedaan heb dan de grootste pestkoppen van vroeger.
Vaak laten we de seks zelfs achterwege. Een goed gesprek is pas echt opwindend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
Jij neukt vrouwen om hun leuke karakter?
Jamie Cullum. Niet vaak gehoord dat iemand daar op leek.
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen!
Iemand die voor je kookt, nou dan is je dag al bijna goed he
Met mij gaat ie ook goed. Gaat lekker op werk en prive heb ik momenteel ook niets te klagen.
Dat is een reden die ik accepteerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef Dqod het volgende:
En het spijt me, maar ik ga jullie toch weer verlaten, want gamen
Kusje enzulks
Ik heb ergens het idee dat ze ook wel gewoon door kunnen leven en plezier kunnen hebben. Volgens mij zijn ze het allemaal allang weer vergeten of doen ze het af als: "Ach, toen was ik een kind". Er is bijvoorbeeld nog nooit iemand geweest die ''sorry'' heeft gezegd of zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Eh Feer, vaste partner, eigen huis, goede baan. Ik woon werkloos bij m'n moeder Ik heb dat ook allemaal (nog) niet, maar dat komt vanzelf. Ik doelde meer op een leuke opleiding, aardig leven met leuke vrienden waarmee ik allerlei leuke activiteiten onderneem en bovenal gewoon een menselijk karakter waarbij ik wel rekening met anderen en hun gevoelens hou. Ik kan mezelf altijd eerlijk in de spiegel bekijken met de die wetenschap, ik vraag me af of dat bij die pesters ook zo is?
Zing je dan ook voor haar terwijl je piano speelt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vaak laten we de seks zelfs achterwege. Een goed gesprek is pas echt opwindend.
Ik ben tussen mijn 8e en 14e flink gepest, zelf nooit gepest (zover ik weet). Een tijd terug had ik een reünie van de basisschool en ik merkte weinig van die schuldgevoelens. Ik heb er bij 1 pester wel naar gevraagd en die kon zich er niets van herinneren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb gepest, ik ben gepest.. Als kind heb je het besef niet van wat je aanricht.... Dat besef komt veel later...
Waarschijnlijk lopen er daar gerust een paar van rond met een schuldgevoel hoor...
Want als kind besef je gewoon echt niet wat je aanricht bij een ander..... en heb je helemaal niet door hoe erg het is wat je doet....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben tussen mijn 8e en 14e flink gepest, zelf nooit gepest (zover ik weet). Een tijd terug had ik een reünie van de basisschool en ik merkte weinig van die schuldgevoelens. Ik heb er bij 1 pester wel naar gevraagd en die kon zich er niets van herinneren.
Als 8 jarige misschien niet, maar boven de 12 heb je dat echt wel door.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Want als kind besef je gewoon echt niet wat je aanricht bij een ander..... en heb je helemaal niet door hoe erg het is wat je doet....
Daar ben ik het niet volledig mee eens ... Als kind weet je heus wel wanneer je een ander kwetst of pijn doet. En zeker zoals yats zegt, hij is tot zijn 14e gepest. Dan weet je echt wel beter op een gegeven moment. Mijn pesters waren ook altijd een stuk ouder dan ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Want als kind besef je gewoon echt niet wat je aanricht bij een ander..... en heb je helemaal niet door hoe erg het is wat je doet....
Klopt, denk dat geen een kind daarbij stil staat. Kan je ook niet verwachten van kleine kinderen. 10+ is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Gitaar en ja ik doe een poging soms.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zing je dan ook voor haar terwijl je piano speelt?
Lucky girl.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gitaar en ja ik doe een poging soms.
Heb je jouw pesters nog weleens gezien of gesproken? Ik heb ze jaren niet gezien (gelukkig) en was blij dat ik aan de andere kant van het land woonde zodat ik ze ook niet tegen hoefde te komen. Sinds ik echter weer hier in de regio woon en ik naar die reünie geweest ben voel ik me toch een stuk beter puur omdat ik weet dat mijn pesters tot nu toe weinig van hun leven gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ergens het idee dat ze ook wel gewoon door kunnen leven en plezier kunnen hebben. Volgens mij zijn ze het allemaal allang weer vergeten of doen ze het af als: "Ach, toen was ik een kind". Er is bijvoorbeeld nog nooit iemand geweest die ''sorry'' heeft gezegd of zo.
Ik woon nog steeds in de regio, dus ik zie ze wel eens ja. De meesten doen alsof hun neus bloedt als ze mij tegenkomen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je jouw pesters nog weleens gezien of gesproken? Ik heb ze jaren niet gezien (gelukkig) en was blij dat ik aan de andere kant van het land woonde zodat ik ze ook niet tegen hoefde te komen. Sinds ik echter weer hier in de regio woon en ik naar die reünie geweest ben voel ik me toch een stuk beter puur omdat ik weet dat mijn pesters tot nu toe weinig van hun leven gemaakt hebben.
Doe ze gewoon klappen dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in de regio, dus ik zie ze wel eens ja. De meesten doen alsof hun neus bloedt als ze mij tegenkomen.
Had ik dat vroeger maar gedaan. Maar ik ben nooit zo van het geweld geweest.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
Als 8 jarige misschien niet, maar boven de 12 heb je dat echt wel door.
Ik kan voor mezelf spreken.... geen flauw idee dat mensen daar mee zouden blijven lopen... Ja je weet dat je iemand kwetst.... weet je ook dat een ander hier jaren last van kan/gaat krijgen? nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet volledig mee eens ... Als kind weet je heus wel wanneer je een ander kwetst of pijn doet. En zeker zoals yats zegt, hij is tot zijn 14e gepest. Dan weet je echt wel beter op een gegeven moment. Mijn pesters waren ook altijd een stuk ouder dan ik.
Hoe je jezelf voelt moet je uiteraard nooit laten afhangen van het succes of het gebrek daaraan bij anderen......quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef yats het volgende:
voel ik me toch een stuk beter puur omdat ik weet dat mijn pesters tot nu toe weinig van hun leven gemaakt hebben.
Fijne lui, alsof ze nergens meer vanaf weten. Dat soort mensen is het niet waard feer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in de regio, dus ik zie ze wel eens ja. De meesten doen alsof hun neus bloedt als ze mij tegenkomen.
Heb jij wel 'sorry' gezegd tegen de mensen die je ooit gepest hebt? Mijns inziens toon je dan pas echt aan dat je gegroeid ben en de ballen hebt om je daden uit het verleden onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik kan voor mezelf spreken.... geen flauw idee dat mensen daar mee zouden blijven lopen... Ja je weet dat je iemand kwetst.... weet je ook dat een ander hier jaren last van kan/gaat krijgen? nee.
Daar kwam ik echt pas jaren later achter.....
Om als 25 jarige sorry te gaan zeggen voor iets van 16 jaar terug lijkt mij best overdreven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij wel 'sorry' gezegd tegen de mensen die je ooit gepest hebt? Mijns inziens toon je dan pas echt aan dat je gegroeid ben en de ballen hebt om je daden uit het verleden onder ogen te zien.
Ik heb altijd iets teveel temperament gehad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik dat vroeger maar gedaan. Maar ik ben nooit zo van het geweld geweest.
Ik zie die mensen nooit meer. zie ze zelfs niet op facebook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij wel 'sorry' gezegd tegen de mensen die je ooit gepest hebt? Mijns inziens toon je dan pas echt aan dat je gegroeid ben en de ballen hebt om je daden uit het verleden onder ogen te zien.
Ik heb nooit excuses gehad en denk ook niet die ooit te krijgen. Dat is niet erg, dat hoeft ook niet zo nodig. Ik laat hoe ik me nu voel ook niet van die figuren af hangen. Dat heb ik jaren wel gedaan en dat maakte me niet gelukkiger. Maar stiekem vind ik het wel grappig dat 'die stoere jongens van toen' nu lang zo stoer niet meer zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie die mensen nooit meer. zie ze zelfs niet op facebook.
Mocht het ooit ter sprake komen dan zal ik de eerste zijn die zijn excuses aanbied.
Maar ik zit andersom helemaal niet op excuses te wachten van mijn pesters.... of ze nu gelukkig/succesvol zijn of niet boeit me helemaal geen reet. Hoe ik me voel is daar niet van afhankelijk...
Komt er eentje uit bed gerold hoor.quote:
Hoezo uit bed?quote:
sorry, maar je laat je geluk er nog wel steeds vanaf hangen. Jij voelt je nu goed omdat zij slechter terrecht zijn gekomen. Maar als zij alles goed voor elkaar hadden gehad was je vast nogsteeds onzeker ervan geworden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb nooit excuses gehad en denk ook niet die ooit te krijgen. Dat is niet erg, dat hoeft ook niet zo nodig. Ik laat hoe ik me nu voel ook niet van die figuren af hangen. Dat heb ik jaren wel gedaan en dat maakte me niet gelukkiger. Maar stiekem vind ik het wel grappig dat 'die stoere jongens van toen' nu lang zo stoer niet meer zijn.
Have funquote:
Op de bank geslapen?quote:
Komt vast wel goed.quote:
Nog wilde plannen?quote:
niet dat ik weet.quote:
Altijd handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |