Ook goeiemorgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
WTF!!
Ik HAAT mannen die zelf gaan nadenken!! Echt pure haat!!
Zo dacht ik dus ook toen ik FOK! opende en las dat ik blijkbaar een of andere ingreep ga laten doen.quote:
Ah.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dacht ik dus ook toen ik FOK! opende en las dat ik blijkbaar een of andere ingreep ga laten doen.
-knip-
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En dit soort gezeik nog voor mijn eerste bak thee
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?
Ik zit er meteen over te denken om een nieuw nummer te gaan halen straks!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gooi je wel je oude telefoon, en niet je nieuwe?
Oh ja, jij kan edits lezen hequote:
Wat een heerlijk weer is het buiten.quote:
Geen idee, er hangt een behoorlijke donderwolk boven mijn hoofdquote:
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapenquote:
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapen
Ik was trots op mijzelf gisteravond. Ik ging vroeg naar bedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis koud man, gek. Maar dat kan komen omdat ik nog moet slapen
Lieve veteranen:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.
Ik weet het, ik rende om 7 uur naar buiten omdat ik in mijn hoofd had dat mijn auto al sinds gisteravond niet op slot stondquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
IJs op de ramen van de auto"s vanochtend.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet het, ik rende om 7 uur naar buiten omdat ik in mijn hoofd had dat mijn auto al sinds gisteravond niet op slot stond
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve veteranen:
http://www.omroepbrabant.(...)elpen+hem+graag.aspx
Hij stond inderdaad niet niet op slot.. *facepalm*quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Sukkel!!
Rende je voor niets naar buiten?
Ghehe, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij stond inderdaad niet niet op slot.. *facepalm*
Beter dat ik voor niks check dan dat ik het niet doe en m'n auto leeg/weg is..quote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dat ik voor niks check dan dat ik het niet doe en m'n auto leeg/weg is..
Dan moet je maar Hercules gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Op FOX nu allemaal oudere simpsons afleveringen. Die vind ik helemaal niet leuk
Nee, krijg zo visite.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je maar Hercules gaan kijken.
word ik weer eens afgetroefd door mannen, hè. Och och och.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Artelligence, all-out, kaneelstokje, dat zijn de eerste 3 die op het moment me te binnen schieten.
Zelfde vraag
De volgende in dat topic zou knetter wel raken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
word ik weer eens afgetroefd door mannen, hè. Och och och.
Schandalig, hoe kan iemand jou nu vergeten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens flat-out te zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schijterd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens flat-out te zeggen.
quote:
Nee, niet op zo'n manier.quote:
Ja, ik was dronken toen ik dat postte. En toen dacht ik even alleen aan piemelsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik was dronken toen ik dat postte. En toen dacht ik even alleen aan piemels![]()
Maar jou zou ik ook doen
Tuurlijk niet, zeggen dat je hem wilt neuken is de eerste stap van het hosselen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is er misschien ook één of zo. Dat komt dan ook zo freaky over.
Just say it, jesus.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is er misschien ook één of zo. Dat komt dan ook zo freaky over.
Misschien als ik een lekker wijf was, dan kon ik dat wel zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zeggen dat je hem wilt neuken is de eerste stap van het hosselen.
Nee.quote:
Oeh, de serieuze PI. Sorry Feer. :$quote:
Jij zit echt niet in de categorie "iewwww" hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als ik een lekker wijf was, dan kon ik dat wel zeggen.Maar van mij kunnen sommige mensen nog ''iewwww'' denken.
Geen probleem. Maar ik ga dat echt niet zeggen. Some things are better kept a secret.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, de serieuze PI. Sorry Feer. :$
Als ik sommige FOK!kers mag geloven ben ik obese.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zit echt niet in de categorie "iewwww" hoor.
Ach ja,fokkers zeggen wel meer. Internethelden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
Als ik sommige FOK!kers mag geloven ben ik obese.Met een pittig kapsel.
Obese met pittig kapsel?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar ik ga dat echt niet zeggen. Some things are better kept a secret.
[..]
Als ik sommige FOK!kers mag geloven ben ik obese.Met een pittig kapsel.
Dat is waar. Maar soms raakt het me toch.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja,fokkers zeggen wel meer. Internethelden.
Yay, een fan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Obese met pittig kapsel?
/needs to fight the urge to fap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |