abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138218453
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:01 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Puur speculatie, niks geen spoilers.
Speculatie op basis van de comics ja, gewoon spoilers dus in mijn ogen.
pi_138233521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 08:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Speculatie over een serie die gebaseerd is op een comic... dat is dus als speculeren over mogelijke gebeurtenissen bij een boekverfilming.

Ik weet dat de serie totaal anders loopt dan de comic, maar bepaalde gebeurtenissen worden gewoon opgenomen in de serie dus speculeren is het niet.
En als die hele kannibalen nou niet eens voorkomen? Is het dan nog steeds een spoiler?
Wat loopt iedereen zich hier toch altijd vreselijk aan te stellen. Iedereen speculeert hier over manieren waarop hun denken dat de serie verder gaat. Niemand weet hoe het echt gaat
  donderdag 27 maart 2014 @ 19:14:28 #154
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_138235275
quote:
:D

Prima ep, dacht dat het de laatste was, maar we hebben er nog 1 *O* *O*

Mary is niet te vertrouwen, Terminus ook niet, alle hekken open. Ik denk idd ontvangst met Bethburgers...
pi_138235761
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:21 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

En als die hele kannibalen nou niet eens voorkomen? Is het dan nog steeds een spoiler?
Wat loopt iedereen zich hier toch altijd vreselijk aan te stellen. Iedereen speculeert hier over manieren waarop hun denken dat de serie verder gaat. Niemand weet hoe het echt gaat
Helemaal eens met deze post ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2014 @ 03:23:38 #157
88815 The_Emotion
98.3
pi_138252247
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 03:53 schreef OMG het volgende:
Hoe weet je dat hij dat weet? Misschien lult 'ie ook maar wat.

Daarnaast zei 'ie ook dat ze een groepje als dat van hen daar niet met open armen zullen ontvangen.
Wellicht.
Maar hij liet wel blijken dat hij het bestaan van Terminus afweet, in ieder geval de borden heeft Boef Joe eerder gezien. Hij zegt daarbij stellig dat die plek een leugen is. Zou dat zijn omdat ze van zichzelf weten dat ze tuig zijn en nergens heil in zien en er uberhaubt niets te zoeken hebben, of vanwege een eerdere confrontatie? Om even te speculeren.
Het is wel duidelijk dat ze Rick achterna zitten, die richting Terminus gaat.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2014 @ 03:46:12 #158
88815 The_Emotion
98.3
pi_138252322
En die besmeurde schilderij wat blijkbaar Mary voor moest stellen, het was ook in een huisje met opgebaarde lijken. Het is niet voor niets besmeurd, iemand wist er van, maar wie? een van de boeven?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:08:28 #159
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_138253184
quote:

[..]

En het is een bijzonder kleine moeite om even op de spoilerknop te drukken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:50:57 #160
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_138253695
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 28 maart 2014 @ 09:05:00 #161
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138253896
quote:

[..]

Ja, want dan zullen ze dit comic-element ergens anders in de serie verstoppen. Speculatie bij iedere andere is mogelijk, maar bij TWD is alle speculatie gebaseerd op de comic een mogelijke spoiler. Je zegt zelf dat niemand het weet, dus het kan net zo goed wel een spoiler zijn als niet een spoiler zijn.

Dit topic gaat ook (volgens Fok!-policy) over uitgezonden afleveringen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:27:51 #162
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_138255804
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben stiekem toch wel erg benieuwd naar de laatste ep.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_138256189
Ik dacht echt dat we alleen maar een Michonne Carl Rick ep kregen. Maar krijgen een echte seizoensfinale.. 2e helft van seizoen 4 is het beste wat de serie tot nu toe heeft laten zien!!!
pi_138256689
Baal dat er hier gespoilerd over dat kannibalisme. Is alleen maar in de comics voorgekomen, dacht dat we hier die kutspoilers achterwege lieten
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:13:27 #165
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_138257120
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:41 schreef Deceit het volgende:
Ik dacht echt dat we alleen maar een Michonne Carl Rick ep kregen. Maar krijgen een echte seizoensfinale.. 2e helft van seizoen 4 is het beste wat de serie tot nu toe heeft laten zien!!!
Ik vond de eerste twee seizoenen nog steeds het beste.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_138257209
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik vond de eerste twee seizoenen nog steeds het beste.
2 vond ik het minste juist..op die boerderij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_138257361
Seizoen 2 was het absolute dieptepunt van de serie. Verschrikkelijk.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:24:00 #168
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_138257416
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:21 schreef Norrage het volgende:
Seizoen 2 was het absolute dieptepunt van de serie. Verschrikkelijk.
Dit
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_138258385
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:58 schreef Deceit het volgende:
Baal dat er hier gespoilerd over dat kannibalisme. Is alleen maar in de comics voorgekomen, dacht dat we hier die kutspoilers achterwege lieten
Terminus komt niet in de comics voor. Niemand weet wat er gaat gebeuren. Alles wat je over kannibalisme leest zijn speculaties zonder sterk bewijs.

Verder staan (voor zover ik zie) de echte comic spoilers in dit topic allemaal keurig achter spoilers.

[ Bericht 3% gewijzigd door Syntos op 28-03-2014 12:04:52 ]
pi_138258420
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 03:23 schreef Remqo het volgende:

[..]

Wellicht.
Maar hij liet wel blijken dat hij het bestaan van Terminus afweet, in ieder geval de borden heeft Boef Joe eerder gezien. Hij zegt daarbij stellig dat die plek een leugen is. Zou dat zijn omdat ze van zichzelf weten dat ze tuig zijn en nergens heil in zien en er uberhaubt niets te zoeken hebben, of vanwege een eerdere confrontatie? Om even te speculeren.
Het is wel duidelijk dat ze Rick achterna zitten, die richting Terminus gaat.
Dat hele 'it' s a lie' was een rechtstreeks vervolg op zijn preek over hoe het allemaal pas goed begonnen was voor 'mannen zoals zij'. Wat hij feitelijk weet van Terminus is maar zeer de vraag. Dat hij achter Rick aanzit is wel duidelijk (hoewel het mij niet duidelijk is hoe je achter iemand aan kan zitten in dat scenario.

Wat me enorm irriteerde aan deze aflevering was die scene met die vrouw die vraaagt of die wetenschapper weet wat het allemaal veroorzaakt. Ik kan me werkelijk geen normaal mens voorstellen die het daarbij laat als het antwoord op de eerste vraag ' ja ' is.
pi_138258423
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:58 schreef Deceit het volgende:
Hoe zijn het spoilers als niemand het zeker weer? Volgens mij gokt iedereen er op los aangezien Terminus niet eens in de comic voor komt. Misschien zit die loods vol moordende albino dwergen, is het Jurassic Park binnen, of staat het er vol met planten uit Little Shop of Horrors.

Ik deed ook een gok van wat me zomaar mogelijk leek in een zombie apocalypse.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_138258479
Oh ja, en Glen denkt volgens mij echt alleen met z'n lul. Jezus wat is die jongen stom.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 28 maart 2014 @ 12:06:23 #173
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138258679
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef OMG het volgende:

[..]

Hoe zijn het spoilers als niemand het zeker weer? Volgens mij gokt iedereen er op los aangezien Terminus niet eens in de comic voor komt. Misschien zit die loods vol moordende albino dwergen, is het Jurassic Park binnen, of staat het er vol met planten uit Little Shop of Horrors.

Ik deed ook een gok van wat me zomaar mogelijk leek in een zombie apocalypse.
Dat dus. Mogelijk zijn het wel spoilers, dat is de nuance die hier speelt.
Als het kannibalisme niet in Terminus is, dan wordt het mogelijk volgend jaar wel ergens gebruikt.
pi_138258735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef HiZ het volgende:
Oh ja, en Glen denkt volgens mij echt alleen met z'n lul. Jezus wat is die jongen stom.
Geef hem eens ongelijk

Die Tara is ook niet verkeerd
pi_138259024
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:55 schreef Syntos het volgende:

[..]

Terminus komt niet in de comics voor. Niemand weet wat er gaat gebeuren. Alles wat je over kannibalisme leest zijn speculaties zonder sterk bewijs.

Verder staan (voor zover ik zie) de echte comic spoilers in dit topic allemaal keurig achter spoilers.
Dan hou ik me mond, ik dacht dat Terminus voorkwam en vol zat met kannibalen!
pi_138259373
Linkje trouwens naar de filmlocatie van Terminus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speculatie:
SPOILER
pi_138259849
Ik vind het meer spoileren dan speculeren. Speculeren is in mijn ogen raden of bedenken wat er gaat gebeuren, dit is gokken wanneer hetgeen uit de boeken wordt ingepast.

Als ik weet dat Rick, Glenn en Michonne dood gaan in de comics rond deze tijd, mag ik het dan ook hier posten?

Of gewoon het hele verhaal uit de comics hier neer plempen. Niemand (behalve de makers) weet of het wel of niet in de serie komt, dus volgens jullie valt het dan nog steeds onder speculeren.
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2014 @ 13:40:52 #178
230491 Zith
pls tip
pi_138261232
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Geef hem eens ongelijk

Hij kon uit 3 chicks kiezen, die franse is echt niet gay
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_138261807
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Geef hem eens ongelijk

Goede brede heupen ook. Die kan goed baren in ieder geval, in tegenstelling tot Lori.
  Spellchecker vrijdag 28 maart 2014 @ 14:07:16 #180
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_138261892
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:49 schreef Onufriev het volgende:
Ik vind het meer spoileren dan speculeren. Speculeren is in mijn ogen raden of bedenken wat er gaat gebeuren, dit is gokken wanneer hetgeen uit de boeken wordt ingepast.

Als ik weet dat Rick, Glenn en Michonne dood gaan in de comics rond deze tijd, mag ik het dan ook hier posten?

Of gewoon het hele verhaal uit de comics hier neer plempen. Niemand (behalve de makers) weet of het wel of niet in de serie komt, dus volgens jullie valt het dan nog steeds onder speculeren.
Dit. Ook al worden er spoiler-tags gebruikt; er straalt ál-tijd een stuk context, of bepaalde steekwoorden, naar buiten. Hetzij door minder nozelen, die niet adequaat om kunnen gaan met de spoiler-tags, hetzij door mensen, die al gekleurd zijn door de strips en daar alles vanuit beredeneren.

Eigenlijk is er daarom ook maar 1 oplossing mogelijk; scheiden van striplezers en seriekijkers in aparte topics. De ervaring leert, na tig topics in deze reeks, dat dat niet gaat gebeuren, en dus heb je 2 opties; hier mee blijven draaien en daarmee zo nu en dan gespoiled raken, of deze reeks volledig links laten liggen zolang de serie loopt.
Tevens -purist.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:15:24 #181
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138262125
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:07 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dit. Ook al worden er spoiler-tags gebruikt; er straalt ál-tijd een stuk context, of bepaalde steekwoorden, naar buiten. Hetzij door minder nozelen, die niet adequaat om kunnen gaan met de spoiler-tags, hetzij door mensen, die al gekleurd zijn door de strips en daar alles vanuit beredeneren.

Eigenlijk is er daarom ook maar 1 oplossing mogelijk; scheiden van striplezers en seriekijkers in aparte topics. De ervaring leert, na tig topics in deze reeks, dat dat niet gaat gebeuren, en dus heb je 2 opties; hier mee blijven draaien en daarmee zo nu en dan gespoiled raken, of deze reeks volledig links laten liggen zolang de serie loopt.
Met Game of Thrones gaat dat toch ook goed, of niet?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:30:03 #182
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_138264527
quote:
De comics en serie lopen ondertussen zo ver uit elkaar dat dit niet echt van toepassing is. De grootste link die ik overigens kannibalen heb gezien die lijkt op de terminus situatie komt overigens niet eens uit de comics...
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:37:10 #183
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_138264730
quote:

[..]

Hoe kunnen bij spoilertags steekwoorden en een stuk context naar buiten stralen? Het is de bedoeling dat als je niet gespoilert wil worden, je niet op spoilers klikt. Vrij eenvoudig principe.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_138266460
quote:

[..]

Optie 3: zelf de strips ook gaan lezen
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 16:41:11 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138266663
die strips zijn door dit topic al compleet gespoilered _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138278111
quote:
_O-
Die staat nu op m'n Facebook. Geniaal :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_138278787
Ik claim vlindur.

Zo, alvast ff gedaan.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138281409
quote:

Maar dat hoeft totaal niet te betekenen dat ze in de serie ook dood gaan, bijvoorbeeld Andrea zou anders nu nog leven. Dan neigt het toch weer naar speculeren vind ik :9
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:13:48 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138283454
Gezien de makers de comic niet letterlijk overnemen is het niet echt spoileren. Ik erger me daar niet zo aan waar ik me wel aan erger zijn die mannetjes die hier als er iets gebeurd wat ook in de comic voorkomt moeten gaan verkondigen hoe ze de comic versie beter vinden. Ja fijn voor je maar doe dat in het comic topic...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Spellchecker vrijdag 28 maart 2014 @ 23:54:15 #190
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_138285301
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Met Game of Thrones gaat dat toch ook goed, of niet?
Geen idee, ik volg die reeks niet, om spoilers te voorkomen, aangezien het volgens mij een terugkerend fenomeen is bij series, die gebaseerd zijn op strips/boeken.

Het is in ieder geval wel duidelijk dat het hier in ieder geval niet goed gaat, anders kwam dit onderwerp niet steeds terug in deze reeks.
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:37 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hoe kunnen bij spoilertags steekwoorden en een stuk context naar buiten stralen? Het is de bedoeling dat als je niet gespoilert wil worden, je niet op spoilers klikt. Vrij eenvoudig principe.
Eenvoudig principe; in de praktijk werkt het echter niet zo, zoals ik al aangaf. Ik weet nu al een aantal dingen uit nog te komen afleveringen vrij zeker, terwijl ik toch de spoilers nooit openklik hier. Raar hè?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Optie 3: zelf de strips ook gaan lezen
Tevens -purist.
pi_138285891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:54 schreef NoBody122 het volgende:

Eenvoudig principe; in de praktijk werkt het echter niet zo, zoals ik al aangaf. Ik weet nu al een aantal dingen uit nog te komen afleveringen vrij zeker, terwijl ik toch de spoilers nooit openklik hier. Raar hè?

Zoals? Ik lees de comic niet, maar zelfs al zou ik die lezen, dan zou ik nog niet dingen "vrij zeker" weten aangezien het niet 1 op 1 wordt overgenomen, en een Terminus niet eens in de comic voor komt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 29 maart 2014 @ 00:32:31 #192
268260 Dr.Mikey
pi_138286623
Daryl komt ook nie lt voor in de comic daarom was ik eerst bang dat ze die gay gingen maken gelukkig zijn de makers geen trolls zo als bij andere series.
R.I.P DTS.
  Redactie Frontpage zaterdag 29 maart 2014 @ 08:14:08 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138289983
Ze hebben Andrea echt verkloot, die is in de comics een stoer wijf.
pi_138291397
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daryl komt ook nie lt voor in de comic daarom was ik eerst bang dat ze die gay gingen maken gelukkig zijn de makers geen trolls zo als bij andere series.
Nou ja als je al drie jaar of zo geen seksueel contact hebt gehad of zo, en je blijft alleen over met Beth en je laat haar nog steeds niet alle hoeken van de kamer zien val je misschien toch op mannen.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:16:20 #195
268260 Dr.Mikey
pi_138292791
Precies daarom en na Stewie uit Family Guy er toch altijd een beetje bang voor.
R.I.P DTS.
pi_138304507
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik claim vlindur.

Zo, alvast ff gedaan.
:s)
Kom me maar halen dan. Denk dat m'n man raar zal opkijken _O-
  zaterdag 29 maart 2014 @ 19:24:13 #197
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_138304567
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:22 schreef Vlindur het volgende:

[..]

:s)
Kom me maar halen dan. Denk dat m'n man raar zal opkijken _O-
it's every man for himself
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_138330454
Vraagje: die gast in die verlaten straat/stad waarvoor rick in seizoen 1 zn radio aanzet en die later rick gevangen neemt, ben ff zn naam kwijt, maar zo'n gast met zn zoontje wiens moeder buiten rondliep, die zou volgens de makers toch ook nog terugkeren aan het eind van seizoen 4?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 30 maart 2014 @ 16:44:07 #199
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_138330489
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: die gast in die verlaten straat/stad waarvoor rick in seizoen 1 zn radio aanzet en die later rick gevangen neemt, ben ff zn naam kwijt, maar zo'n gast met zn zoontje wiens moeder buiten rondliep, die zou volgens de makers toch ook nog terugkeren aan het eind van seizoen 4?
Morgan is de naam, of ie terug keert weet ik niet, hoop het wel eigenlijk. Is aardig geflipt geworden
pi_138330683
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
"He will not be definitely in season four. Somebody misquoted me on that. Will he be on the show again? Yes. I am absolutely certain of that."
pi_138330722
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:50 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

"He will not be definitely in season four. Somebody misquoted me on that. Will he be on the show again? Yes. I am absolutely certain of that."
Ah oke, helder :)
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_138336436
Dus terminus is eigenlijk een kannibalennest, bedankt voor de spoiler. Anderzijds moet ik zeggen dat ik iets morbide en naargeestigs had verwacht, dat gevoel kreeg ik. Niemand die naarbuiten rent om de gasten te begroeten, geen hekken, geen prikkeldraad, en dan 1 vrouwtje die burgers aan het bakken is, dat is gewoon absurd. En waarom is de groep niet meer op hun hoede hierdoor? Dat is totaal ongeloofwaardig. Ze weten hoe gevaarlijk mede-survivors kunnen zijn.

Realistischer zou het zijn als
- een aantal man achter de hand, om de terminus heen, hadden gelaten
- of als ze niet meteen naarbinnen waren gelopen maar in de buurt kamp hadden opgeslagen om via spionageactiviteiten erachter te komen wat er in godsnaam op die plek gebeurt

Dit is toch een voorbeeld van een ongeloofwaardig scenario waar men zich terecht aan kan ergeren? Of moet de kijker dit maar accepteren 'omdat' het het verhaal van de schrijvers dient? :{

[ Bericht 15% gewijzigd door AmaninFull op 30-03-2014 20:07:09 ]
pi_138337276
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef AmaninFull het volgende:
Dus terminus is eigenlijk een kannibalennest, bedankt voor de spoiler.
Geen idee, misschien dat het vanavond iets duidelijker wordt. En anders volgend seizoen.
  zondag 30 maart 2014 @ 20:50:32 #204
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138338861
Season finale toch?
pi_138338954
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef AmaninFull het volgende:
Dus terminus is eigenlijk een kannibalennest, bedankt voor de spoiler. Anderzijds moet ik zeggen dat ik iets morbide en naargeestigs had verwacht, dat gevoel kreeg ik. Niemand die naarbuiten rent om de gasten te begroeten, geen hekken, geen prikkeldraad, en dan 1 vrouwtje die burgers aan het bakken is, dat is gewoon absurd. En waarom is de groep niet meer op hun hoede hierdoor? Dat is totaal ongeloofwaardig. Ze weten hoe gevaarlijk mede-survivors kunnen zijn.

Realistischer zou het zijn als
- een aantal man achter de hand, om de terminus heen, hadden gelaten
- of als ze niet meteen naarbinnen waren gelopen maar in de buurt kamp hadden opgeslagen om via spionageactiviteiten erachter te komen wat er in godsnaam op die plek gebeurt

Dit is toch een voorbeeld van een ongeloofwaardig scenario waar men zich terecht aan kan ergeren? Of moet de kijker dit maar accepteren 'omdat' het het verhaal van de schrijvers dient? :{

In de comics ja. Hoe ze het vertalen naar de serie heeft niemand een idee van hoor :{w
pi_138339782
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Vlindur het volgende:

[..]

In de comics ja. Hoe ze het vertalen naar de serie heeft niemand een idee van hoor :{w
In de comics komt terminus niet eens voor.
pi_138339900
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Season finale toch?
Yep. Al mijn series zijn zowat aan het einde van hun seizoen. :(
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 30 maart 2014 @ 21:11:27 #208
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_138340082
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Game of Thrones.
Sooon...
pi_138340326
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Renn het volgende:

[..]

Game of Thrones.
Sooon...
Ja die begint gelukkig weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 30 maart 2014 @ 23:50:34 #210
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_138348374
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wat zeur je nou toch weer? Heel terminus komt ik de comics niet voor, de helft van de characters in de serie komt in de comics niet voor, hele verhaallijnen komen niet in de comics voor of andersom. Echt geen reden om hier over door te blijven gaan.
  maandag 31 maart 2014 @ 00:56:38 #211
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138350221
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zo gaat dat met seizoenen hè.. ;)
pi_138352762
Nou, Terminus zit dus vol met vegans. Oh, wacht, kannibalen waar ik al naar gegokt werd. Overigens kan daar ook niemand schieten. :').

Ik moet zeggen dat ik het gevecht tussen groep Rick en groep Joe denk ik wel het tofst vond van de hele aflevering. Het ene "Oh nee!" moment na het andere.

Nu zijn geloof ik alleen nog Tyreese en Carol op pad. Ben benieuwd hoe het daar mee gaat verlopen.

"Look at the flowers, Terminus."
  maandag 31 maart 2014 @ 04:56:19 #213
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_138352779
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 04:27 schreef OMG het volgende:
Nou, Terminus zit dus vol met vegans. Oh, wacht, kannibalen waar ik al naar gegokt werd. Overigens kan daar ook niemand schieten. :').

Ik moet zeggen dat ik het gevecht tussen groep Rick en groep Joe denk ik wel het tofst vond van de hele aflevering. Het ene "Oh nee!" moment na het andere.

Nu zijn geloof ik alleen nog Tyreese en Carol op pad. Ben benieuwd hoe het daar mee gaat verlopen.

"Look at the flowers, Terminus."
Spoilers?
  maandag 31 maart 2014 @ 07:16:18 #214
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_138352971
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 04:56 schreef yamiown het volgende:
Spoilers?
Gewoon maandags uit het topic blijven als je 'm nog niet gezien hebt?
Ik ga naar huis.
  maandag 31 maart 2014 @ 08:02:38 #215
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_138353234
Terminus is fucked.
opgezegd@fok.nl
pi_138353656
quote:
Overigens kan daar ook niemand schieten. :').

:') Je had niet door dat men met opzet zo schoot?
pi_138354085
Rick is wel weer helemaal badass, ipv een sukkel.

En we hebben een aardig deel van Terminus gezien, met die A-team style gunfire. Terwijl we eigenlijk nog steeds niets weten.

Maar lijkt er sterk op dat ze geen lood in hun eten lusten. En de ganse dag barbecueen.

Maar het was beter geweest om dit in 2 afleveringen te splitsen. Hij leek me heftig geknipt, korte gevecht met Joe, de melodrama erna en het binnenkomen van Terminus.
.
pi_138354101
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 04:56 schreef yamiown het volgende:

[..]

Spoilers?
USA topic?
  Redactie Frontpage maandag 31 maart 2014 @ 09:22:39 #219
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138354225
Niemand dood, jammer
pi_138354656
De groep van Rick benaderde Terminus in ieder geval op een meer geloofwaardige manier dan de groep van Glenn.
pi_138355260
Toffe aflevering, Echt bruut ook dat van Joe's groep :D

Alleen weten we nog geen ene reet van Terminus, maar dat ene shot van al die menselijke geraamtes doet me wel ergens aan denken. :D

En nu weer wachten op seizoen 5...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:34:12 #222
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_138355686
Hoe kan je als Rick nou weer zomaar een kamp binnenlopen na alles wat je hebt meegemaakt _O- blijft daar dan tenminste een week even observeren ofzo.

Verder wel een toffe aflevering.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Frontpage maandag 31 maart 2014 @ 10:38:18 #223
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138355771
Ik neem aan dat we nu wel mogen speculeren over kannibalen
  maandag 31 maart 2014 @ 10:40:41 #224
168304 Mani89
pi_138355810
quote:
Was wel duidelijk dat het niet "shoot to kill" was he.

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik neem aan dat we nu wel mogen speculeren over kannibalen
Ik denk het wel ja :D

maandag 31 maart 2014 @ 10:44:03 #225
168304 Mani89
pi_138355888
Ik moest trouwen wel weer lachen om die random survivor die werd opgegeten, hoe de fuck overleef je zo lang de zombie apocalypse als je in een open veld wordt omsingelt door zombies, terwijl er ook nog eens ruimte genoeg was om gewoon weg te rennen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')