Dat lijkt mij ook ja, echt niks bijzonders aan hoorquote:
Waar een klein land groot in kan zijn, zichzelf tot aan de grond toe afbranden op alles wat mogelijk isquote:Op maandag 24 maart 2014 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, echt niks bijzonders aan hoor
Maar ja, er moet gezeurd worden
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef Infection het volgende:
Ik lach me kapot hier... Rutte op de fiets met uranium.
Echt hequote:Op maandag 24 maart 2014 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Waar een klein land groot in kan zijn, zichzelf tot aan de grond toe afbranden op alles wat mogelijk is
het is zijn feestje..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Zolder het volgende:
En waarom beginnen met weer Obama een veer in zn kont geven om te beginnen
Datquote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Wat zijn we toch een treurig, kutvolkje geworden.
Dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Ditquote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
WEG MET ONSquote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Echt hequote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Al die regeringsleiders die zelfs Engels moeten laten vertalen![]()
![]()
Uiteindelijk volkomen logisch dus, die paar woorden, en daarna ook voor Park.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Zolder het volgende:
En waarom beginnen met weer Obama een veer in zn kont geven om te beginnen
True, echt wel knap.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Rutte. Hij regelt dit gewoon even, wat een baas.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Ik vind het mooi dat Nederland dit kan en mag organiseren![]()
Een deel van die leiders spreken niet eens Engels dus..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen lacht Mark nu uit met zijn lelijke steenkolenaccent.
Nee want de helft van die sjappies snapt geen Engelsquote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Merkie het volgende:
Zo slecht is het Engels van Rutte ook weer niet. Alleen die Nederlandse R is wel een beetje viesss.
Ik vind het prima, iedereen heeft wel een accentquote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Merkie het volgende:
Zo slecht is het Engels van Rutte ook weer niet. Alleen die Nederlandse R is wel een beetje viesss.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Het gaat godverdomme om de inhoud man.
We moeten altijd wat te zeiken hebben, als dit allemaal in Belgiė was dan zaten dezelfde mensen weer te zeiken over waarom Nederland nou niet zoiets kan organiseren en dat we als land niet serieus worden genomen. Nu zitten alle wereldleiders in Nederland en zijn er aan de lopende band ontmoetingen met premiers, presidenten en staatshoofden, en dan is het weer niet goedquote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Dit. Natuurlijk, ergens doet 't wel pijn aan m'n oren, maar hij heeft nergens geclaimed volgens mij om op (near) native niveau Engels te spreken. Hij is te begrijpen, heel goed zelfs, in tegenstelling tot een hoop andere wereldleiders.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Zolder het volgende:
[..]
Een deel van die leiders spreken niet eens Engels dus..
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Nee. Taal is meer dan woorden eruit gooien. Dit is beschamend voor alle betrokkenen.
Wat zijn er tegenwoordig toch veel on-Nederlandse huilebalken die ons eigen land niet kunnen relativeren. Dergelijke zelfkritiek is gewoon zo Nederlands als wat.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Pistone het volgende:
Reactie van Poetin op de opening :
[ afbeelding ]
http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.phpquote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kunnen we de hele vergadering zien?
Wat beschamend is, is dat de meeste wereldleiders Engels moeten laten vertalen om te begrijpen wat Rutte zegt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Nee. Taal is meer dan woorden eruit gooien. Dit is beschamend voor alle betrokkenen.
Alleen openingquote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Infection het volgende:
Blijft deze stream alleen nu aan (bij de opening) of zometeen ook nog?
Want jouw Engels is dermate goed dat jij zonder problemen een publiek vol wereldleiders kan toesprekenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
ja daar zat ik op idd, alleen ik had gedacht dat we inhoudelijk niets te zien krijgen en dat de stream er af zou gaan?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.php
Poetin faalt zelfs met de Olympische ringenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef sneakydesert het volgende:
Poetin kijkt stiekem mee en lacht in zijn handje om die opening
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef Zolder het volgende:
Is er ook een bron met live ondertiteling?
Dit is dan ook niet inhoudelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ja daar zat ik op idd, alleen ik had gedacht dat we inhoudelijk niets te zien krijgen en dat de stream er af zou gaan?
Terwijl je toch een goeie vriend van Amerika bent...quote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
President van Zuid-Korea en dan geen Engels spreken, dat is wel echt slecht.
Geen ondertiteling hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Ik snap dat gehaat op een Nederlands accent nooit.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef Guanabana het volgende:
Beter besluiten om je eigen taal goed spreken, dan Engels tergend slecht
Stel je niet zo aan, verschrikkelijk pretentieus figuur dat je er bent. Bah. Om te kotsen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja waarom denk je dat ik het vraagquote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Ja is net weg sinds die spleetoog aan het woord is.
Beter vrij vloeiend Engels spreken (weliswaar met een flink accent), dan zo'n vergadering toespreken in je eigen taal die daar vrijwel niemand machtig isquote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het vandaag eerder gezegd: een Nederlands accent is tot daar aan toe, wat Rutte doet is Engels spreken alsof het Nederlands is. Een cursusje uitspraak zou hem als premier niet misstaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap dat gehaat op een Nederlands accent nooit.
Of misschien is haar Engels net zo goed als dat van Rutte en kent ze haar beperkingen gewoon beter...quote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
President van Zuid-Korea en dan geen Engels spreken, dat is wel echt slecht.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, verschrikkelijk pretentieus figuur dat je er bent. Bah. Om te kotsen.
Inderdaad, prima verstaanbaar gewoon. Trieste fokkers, niks nieuws.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Guanadinges is er ook wel puur om te haten hierquote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heeft Mevrouw Van Zetten uit Tiel toch niet door.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:28 schreef heywoodu het volgende:
"Zelfs op Marine One gephotoshopped." en dan laat ie een Chinook zien
Nou vreselijk zegquote:Op maandag 24 maart 2014 15:28 schreef Guanabana het volgende:
Blijkbaar spreken jullie op het niveau van Rutte of erger, erg voor jullie
Dat gehaat komt van mensen die nooit enige tijd in een Engels sprekend land hebben doorgebracht. Daar stoort niemand zich eraan.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gelukkig spreek jij schijnbaar echt geniaal Engels, wat ben jij fantastischquote:Op maandag 24 maart 2014 15:28 schreef Guanabana het volgende:
Dank je!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig spreek jij schijnbaar echt geniaal Engels, wat ben jij fantastisch
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat gehaat komt van mensen die nooit enige tijd in een Engels sprekend land hebben doorgebracht. Daar stoort niemand zich eraan.
Als je op het niveau van Rutte Engels spreekt, dan spreek je beter Engels dan 95% van de mensen die Engels niet als eerste taal spreken. Kan slechter. Maar goed, als jij in Engeland bent denken ze natuurlijk dat jij een native speaker bent, want je bent zó goed, blabla. Eng figuur.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:28 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je op het niveau van Rutte Engels spreekt, dan spreek je beter Engels dan 95% van de mensen die Engels niet als eerste taal spreken. Kan slechter. Maar goed, als jij in Engeland bent denken ze natuurlijk dat jij een native speaker bent, want je bent zó goed, blabla. Eng figuur.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja vrouwen.
Praten veel maar zeggen eigenlijk niks.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:31 schreef superniger het volgende:
Tsja vrouwen.
Praten veel maar zeggen eigenlijk niks.
Hier te volgen: http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.phpquote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef kree het volgende:
Gaat dit niet verder op tv?
Waar hebben we anders politiek en journaal 24 voor.
voor de politiek en het journaalquote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef kree het volgende:
Gaat dit niet verder op tv?
Waar hebben we anders politiek en journaal 24 voor.
Ah nou moet ik ff wachten. Windows is bezig met startup repairquote:Op maandag 24 maart 2014 15:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hier te volgen: http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.php
fok != doorsnee Nederlanderquote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
Tering wat schaam ik me bijna om Nederlander te zijn.
Niet om Rutte of om deze top maar omdat enorm zure volk wat we zijn geworden wat altijd alleen maar kan zeiken en zeuren op alles wat er gebeurt.
Die opening is gewoon aardig gedaan, even een kort beeld van Nederland geven.
En Rutte spreekt heel behoorlijk Engels. Niet helemaal accentloos maar hij is dan ook een Nederlander geen Engelsman. Bovendien deed hij dat verhaal gewoon goed rustig en duidelijk.
Mee eens hoor, al moet ik er wel om gniffelen. Niet alleen om Rutte hoor, ook andere mensen met hun uitspraken. Dit maak je ook niet elke dag mee, saaie politiek is nog best leuk zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
Niet om Rutte of om deze top maar omdat enorm zure volk wat we zijn geworden wat altijd alleen maar kan zeiken en zeuren op alles wat er gebeurt.
En Rutte spreekt heel behoorlijk Engels. Niet helemaal accentloos maar hij is dan ook een Nederlander geen Engelsman. Bovendien deed hij dat verhaal gewoon goed rustig en duidelijk.
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
De opening vond ik ook leuk hoor!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
Dat dit kan op de Foks!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef -0- het volgende:
De vergadering duurt 3 dagen, wellicht beetje voorbarig.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze hebben allemaal een betoog en niemand reageert op elkaar? Is dat de vergadering?
Dit is de opening slimmerik. Dit is voor het publiek. Hierna gaat de stream op zwart en wordt er gepraatquote:Op maandag 24 maart 2014 15:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze hebben allemaal een betoog en niemand reageert op elkaar? Is dat de vergadering?
Nou als minister president vermoed ik wel wekelijks.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:39 schreef Woods het volgende:
Al die mensen die klagen over de matige Engelse uitspraak van RutteKom op, het is niet onze eerste taal en hoevaak moet je je daadwerkelijk in het Engels uitdrukken
Ik denk niet dat hij dagelijks met buitenlanders praat.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou als minister president vermoed ik wel dagelijks.
Er staat nu wekelijksquote:Op maandag 24 maart 2014 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dagelijks met buitenlanders praat.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Als je je niet stoort aan die uitspraak (nog los van of het echt ERG is) dan lijdt je aan taalarmoe.
Als je je niet stoort aan die uitspraak (nog los van of het echt ERG is) dan lijdt je aan taalarmoe.
zeur niet zo mensquote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Guanabana het volgende:
ga anders even de keuken in ofzoquote:Op maandag 24 maart 2014 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Oja, en nog erger dan Ruttes Engelse uitspraak vind ik dat de meerderheid hier het niet erg vindt.
(Ik ga gewoon heel de middag door hoor jongens![]()
)
Volgens mij lijd jij aan te hoge pH waarden.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Oja, en nog erger dan Ruttes Engelse uitspraak vind ik dat de meerderheid hier het niet erg vindt.
(Ik ga gewoon heel de middag door hoor jongens![]()
)
uh, okequote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar die zijn dan ook geen minister-president van een land of voorzitter van een internationaal forum....quote:Op maandag 24 maart 2014 15:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
80% van de FOK!kers zou met hartslag 150 en ditto ademhaling een toespraak doen waar ze volledig afgaan.
Markie doet het gewoon prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |