Ik snap dat gehaat op een Nederlands accent nooit.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef Guanabana het volgende:
Beter besluiten om je eigen taal goed spreken, dan Engels tergend slecht
Stel je niet zo aan, verschrikkelijk pretentieus figuur dat je er bent. Bah. Om te kotsen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef Guanabana het volgende:
Ja waarom denk je dat ik het vraagquote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Ja is net weg sinds die spleetoog aan het woord is.
Beter vrij vloeiend Engels spreken (weliswaar met een flink accent), dan zo'n vergadering toespreken in je eigen taal die daar vrijwel niemand machtig isquote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het vandaag eerder gezegd: een Nederlands accent is tot daar aan toe, wat Rutte doet is Engels spreken alsof het Nederlands is. Een cursusje uitspraak zou hem als premier niet misstaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap dat gehaat op een Nederlands accent nooit.
Of misschien is haar Engels net zo goed als dat van Rutte en kent ze haar beperkingen gewoon beter...quote:Op maandag 24 maart 2014 15:25 schreef heywoodu het volgende:
President van Zuid-Korea en dan geen Engels spreken, dat is wel echt slecht.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, verschrikkelijk pretentieus figuur dat je er bent. Bah. Om te kotsen.
Inderdaad, prima verstaanbaar gewoon. Trieste fokkers, niks nieuws.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Guanadinges is er ook wel puur om te haten hierquote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |