Datquote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Wat zijn we toch een treurig, kutvolkje geworden.
Dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Ditquote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
WEG MET ONSquote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Echt hequote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Al die regeringsleiders die zelfs Engels moeten laten vertalen![]()
![]()
Uiteindelijk volkomen logisch dus, die paar woorden, en daarna ook voor Park.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Zolder het volgende:
En waarom beginnen met weer Obama een veer in zn kont geven om te beginnen
True, echt wel knap.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Rutte. Hij regelt dit gewoon even, wat een baas.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Ik vind het mooi dat Nederland dit kan en mag organiseren![]()
Een deel van die leiders spreken niet eens Engels dus..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen lacht Mark nu uit met zijn lelijke steenkolenaccent.
Nee want de helft van die sjappies snapt geen Engelsquote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Merkie het volgende:
Zo slecht is het Engels van Rutte ook weer niet. Alleen die Nederlandse R is wel een beetje viesss.
Ik vind het prima, iedereen heeft wel een accentquote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Merkie het volgende:
Zo slecht is het Engels van Rutte ook weer niet. Alleen die Nederlandse R is wel een beetje viesss.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Het gaat godverdomme om de inhoud man.
We moeten altijd wat te zeiken hebben, als dit allemaal in België was dan zaten dezelfde mensen weer te zeiken over waarom Nederland nou niet zoiets kan organiseren en dat we als land niet serieus worden genomen. Nu zitten alle wereldleiders in Nederland en zijn er aan de lopende band ontmoetingen met premiers, presidenten en staatshoofden, en dan is het weer niet goedquote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
Dit. Natuurlijk, ergens doet 't wel pijn aan m'n oren, maar hij heeft nergens geclaimed volgens mij om op (near) native niveau Engels te spreken. Hij is te begrijpen, heel goed zelfs, in tegenstelling tot een hoop andere wereldleiders.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Zolder het volgende:
[..]
Een deel van die leiders spreken niet eens Engels dus..
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Nee. Taal is meer dan woorden eruit gooien. Dit is beschamend voor alle betrokkenen.
Wat zijn er tegenwoordig toch veel on-Nederlandse huilebalken die ons eigen land niet kunnen relativeren. Dergelijke zelfkritiek is gewoon zo Nederlands als wat.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Twiitch het volgende:
Nogmaals:
Wat een gezeur hier
Het is ook nooit goed.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Pistone het volgende:
Reactie van Poetin op de opening :
[ afbeelding ]
http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.phpquote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kunnen we de hele vergadering zien?
Wat beschamend is, is dat de meeste wereldleiders Engels moeten laten vertalen om te begrijpen wat Rutte zegt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Nee. Taal is meer dan woorden eruit gooien. Dit is beschamend voor alle betrokkenen.
Alleen openingquote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Infection het volgende:
Blijft deze stream alleen nu aan (bij de opening) of zometeen ook nog?
Want jouw Engels is dermate goed dat jij zonder problemen een publiek vol wereldleiders kan toesprekenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
ja daar zat ik op idd, alleen ik had gedacht dat we inhoudelijk niets te zien krijgen en dat de stream er af zou gaan?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.php
Poetin faalt zelfs met de Olympische ringenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef sneakydesert het volgende:
Poetin kijkt stiekem mee en lacht in zijn handje om die opening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |