Er zijn daar ook mensen die constant afgeven op de gesprekken van Oliver met Escha.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het niveau van de comments op SigaarSnor is inderdaad bijzonder laag.
Van gesprekken in de Ajax reeks weet ik niks.
Mensen moeten altijd wat te klagen hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn daar ook mensen die constant afgeven op de gesprekken van Oliver met Escha.
Reactie's na de uitzending van afgelopen vrijdag:quote:Op maandag 24 maart 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd wat te klagen hebben.
Hier hebben ze best een punt overigens. Het is dat Gijp kaal is anders zou je hem met een echt homokapsel zien lopen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reactie's na de uitzending van afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
http://www.johan-derksen.com/fan/index.php/gastenboekquote:Op maandag 24 maart 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd wat te klagen hebben.
Ik heb ook weleens gespeeld met het idee dat hij homo is maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier hebben ze best een punt overigens. Het is dat Gijp kaal is anders zou je hem met een echt homokapsel zien lopen.
J-Dquote:Op maandag 24 maart 2014 14:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.johan-derksen.com/fan/index.php/gastenboek
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://www.johan-derksen.com/fan/index.php/gastenboek
Hij is een soort Walter White van het forum.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
J-D![]()
Deze keurige wiskundeleraar won laatst nog duizenden euro's met betting
misschien is hij wel biseksueel?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reactie's na de uitzending van afgelopen vrijdag:
[ afbeelding ]
Ik kon mijn lach toch niet onderdrukkenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pieter, bedankt.
Ik zag eerst alleen Pieter en dacht heeeel even, zou het DE Pietertje zijn!quote:Op maandag 24 maart 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pieter, bedankt.
Beide Pieters hebben in elk geval een groot talent voor humor.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag eerst alleen Pieter en dacht heeeel even, zou het DE Pietertje zijn!
Vandaar dat ik heel even aan hem moest denken! Afgelopen vrijdag lag ik weer in een deuk hoor om Pietertje.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beide Pieters hebben in elk geval een groot talent voor humor.
Ik wacht nog steeds op de upload van Danosvanos90.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar dat ik heel even aan hem moest denken! Afgelopen vrijdag lag ik weer in een deuk hoor om Pietertje.
Ondertussen moet je gewoon wat afleveringen van Popoz kijken, ik moet daar altijd heel erg om lachen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de upload van Danosvanos90.
Mijn lachspieren worden dus wel aardig op de proef gesteld.
Zijn creativiteit ligt al maanden op een absoluut dieptepunt naar het schijnt. Treurig maar waar, sommige artiesten raken hun gevoel gewoon tijdelijk kwijt. Dit proces forceren zal enkel leed opleveren en teleurstellende filmpjes.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de upload van Danosvanos90.
Mijn lachspieren worden dus wel aardig op de proef gesteld.
En wat mag dat zijn en komt Pietertje er in voor?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ondertussen moet je gewoon wat afleveringen van Popoz kijken, ik moet daar altijd heel erg om lachen.
Nee Pietertje komt er helaas niet in voor. Serie bij CC, hele korte afleveringetjes. Echt grappig (vind ik dan).quote:Op maandag 24 maart 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat mag dat zijn en komt Pietertje er in voor?
Het komt waarschijnlijk omdat ik het hoge niveau van Pieter gewend ben, want ik vond het niet echt grappig.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Pietertje komt er helaas niet in voor. Serie bij CC, hele korte afleveringetjes. Echt grappig (vind ik dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |