abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143899233
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn jaarkaart ging niet in termijnen, maar het hele bedrag in 1 keer.... en gezien ze de eerste keer een behoorlijke tijd nodig hebben om de kaart te leveren (god weet waarom), zou het wel vaag zijn als je dat hele bedrag dan al gelijk moet ophoesten.

Hoeft dus ook niet:

Wat zijn de betalingsmogelijkheden voor het OV-Jaar-/Jaartrajectabonnement?

•Per jaar via een machtiging: als u in één keer voor 1 jaar betaalt, krijgt u 4% korting. U machtigt NS; het bedrag wordt vervolgens jaarlijks inclusief de korting van uw rekening afgeschreven. De eerste termijn wordt 3 weken vóór de ingangsdatum van uw jaarabonnement afgeschreven.
•Per jaar via acceptgiro: betaalt u liever met een acceptgiro, geef dit dan aan op het aanvraagformulier. Ook hier geldt: u krijgt 4% korting ten opzichte van betalen per maand.
•Per maand via een machtiging: u kunt uw abonnement in maandelijkse termijnen betalen via een machtiging voor maandelijkse incasso. De eerste termijn wordt 3 weken vóór de ingangsdatum van uw jaarabonnement afgeschreven. Daarna gebeurt dat telkens zo'n 5 werkdagen vóór de dag van de maand waarop uw jaarabonnement inging. Bij betaling per maand betaalt u de laatste 2 maanden niets.

Als de betaling voor de aangegeven datum niet is gelukt, is NS helaas genoodzaakt de ingangsdatum van het abonnement te verschuiven
Helemaal bijzonder dan. Ik heb vanaf april (toen ging mijn abo in) gewoon kunnen reizen. NS was er dus ergens van overtuigd dat ik betaald had.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:40:16 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143899240
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vermoed dat laatste, want het is niet actief gestorneerd.
Ah okay, bij de NS staat dat abonnement dus op automatische incasso, en daarom kennelijk min of meer op "betaald" of iig niet openstaand op een manier dat er vanuit de klant nog actie moet worden ondernomen om te betalen, maar kan het dus wel zo zijn dat er feitelijk nog niet betaald was omdat het saldo niet toereikend was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143899286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah okay, bij de NS staat dat abonnement dus op automatische incasso, en daarom kennelijk min of meer op "betaald" of iig niet openstaand op een manier dat er vanuit de klant nog actie moet worden ondernomen om te betalen, maar kan het dus wel zo zijn dat er feitelijk nog niet betaald was omdat het saldo niet toereikend was.
Lijkt mij dat bij een storno er automatisch een debiteur wordt aangemaakt met datzelfde bedrag aan debit op de account.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:41:20 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143899295
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Helemaal bijzonder dan. Ik heb vanaf april (toen ging mijn abo in) gewoon kunnen reizen. NS was er dus ergens van overtuigd dat ik betaald had.
Dat stukje gaat specifiek over de OV-jaarkaart en de OV-trajectkaart, jouw abonnement is een bij-abonnement, en valt wellicht niet onder dezelfde regels.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143899301
Het OV-jaarabonnement is inderdaad het enige "oude" abonnement dat nog door de NS wordt aangeboden en kent blijkbaar ook nog de oude wijze van aanvraag en betaling.
Ze kunnen een abonnement met een nieuwe kaart overigens ook gewoon in een paar dagen leveren, maar omdat dat eerst via TLS moet en die in theorie 2 weken daarvoor mogen uittrekken geven ze die garantie niet.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 22:41:55 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143899328
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Lijkt mij dat bij een storno er automatisch een debiteur wordt aangemaakt met datzelfde bedrag aan debit op de account.
Dat mag je hopen van wel....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143899403
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik krijg sterk de indruk dat NS een extreem log en bureaucratisch georganiseerd bedrijf is, waarbij de afdeling Reizen (die bepaalt of jouw abonnement geldig is) en de afdeling financiën (die controleert of jij betaald hebt) uitsluitend per postduif met elkaar communiceren.
pi_143899620
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik krijg sterk de indruk dat NS een extreem log en bureaucratisch georganiseerd bedrijf is, waarbij de afdeling Reizen (die bepaalt of jouw abonnement geldig is) en de afdeling financiën (die controleert of jij betaald hebt) uitsluitend per postduif met elkaar communiceren.
Postduif? Volgens mij doen ze alles gewoon puur op de gok. 4 maanden nodig hebben om een openstaand bedrag te controleren. :')

En als je ze opbelt dan mogen ze helemaal niks. 'Dat is voor de afdeling klantenservice'. 'Ja, dat begrijp ik, daar bel ik nu toch mee?' 'Nee, dit is voor een andere afdeling klantenservice, een schriftelijke' :') 'Wat is het mailadres?' 'Ze zijn alleen per post bereikbaar.' 'Kunt u mijn bericht niet doorgeven aan uw collega?' 'Nee, helaas niet'.

Ik ben benieuwd hoe dat bedrijf er fysiek uitziet.
pi_143899794
De enige manier om snel een antwoord van de NS te krijgen is via Twitter. Verwerking van brieven of e-mails (als je maar lang genoeg blijft doorzagen tegen die chatcomputer krijg je een mailformulier) kost minimaal een maand en de telefonische klantenservice weet niets, kan niets of mag niets (of een combinatie van deze zaken).
pi_143900115
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja hallo, ik heb al twee keer gebeld met een 0900-nummer en een mail gestuurd.
Je hebt genoeg gedaan dus ik zou het laten rusten. Maar ik denk wel dat ze alsnog mogen incasseren als ze achter hun fout komen...
pi_143900131
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:57 schreef diederikkie het volgende:

[..]

Je hebt genoeg gedaan dus ik zou het laten rusten. Maar ik denk wel dat ze alsnog mogen incasseren als ze achter hun fout komen...
Wat? :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Skv op 27-08-2014 23:19:59 ]
pi_143901038
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:57 schreef diederikkie het volgende:

[..]

Je mag ook eerst het hele topic lezen voordat je gaat reageren op posts die maanden oud zijn.
pi_144555272
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Kansenjongere het volgende:
De enige manier om snel een antwoord van de NS te krijgen is via Twitter. Verwerking van brieven of e-mails (als je maar lang genoeg blijft doorzagen tegen die chatcomputer krijg je een mailformulier) kost minimaal een maand en de telefonische klantenservice weet niets, kan niets of mag niets (of een combinatie van deze zaken).
Net even gebeld en inderdaad, helemaal niks. Ze kunnen zelfs niet vertellen of mijn brief is ontvangen die ik op 27 augustus heb verstuurd. Wat een achterlijke kutorganisatie :r Ze geven zichzelf 4-6 weken om te reageren. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Skv op 15-09-2014 17:26:43 ]
pi_144561596
Ik vind het wel mooi dat TS nou al 5 keer zijn verhaal heeft moeten typen omdat mensen scheel lezen :')

TS neemt een abbo en denkt na 5 weken, huh nog niet betaald.
TS belt om het te regelen maar de NS wilt zijn geld niet.
TS denkt chill, en zet het op een spaarrekening just in case.
TS krijgt een week later ineens een incassobedrijf aan zijn broek.
TS verteld aan incasso en NS dat hij nog niet betaald heeft maar dat de 40 euro bullshit is.
TS mag nog steeds niet betalen van NS want het is 'betaald'
TS voert een bezwaar in
TS mag 4 maanden wachten op ultra langzame mensen om te horen dat hij toch moet betalen
TS denkt wat de neuk, stuurt weer bezwaar/coulance en maakt het geld excl 40 direct over.
TS heeft ruzie met incassobedrijf en NS over die ¤40,-

Nou had TS dus gewoon dat geld moeten overmaken maar zoals ik het lees kon hij dit geloof ik uberhaupt niet doen :') Of had hij het rekeningnummer van de NS moeten opspeuren en bij opmerkingen moeten zetten 'Jullie kregen nog geld van me, Grt TS' En volgensmij zou de NS het dan doodleuk weer teruggestuurd hebben.

Dat TS daarna een incassobedrijf aan zijn broek had met ¤40,- admikosten is echt van de gekke, hij had eerst meerdere aanmaningen moeten krijgen met 'u heeft 14 dagen om te betalen'. Als je de tijd bij elkaar optelt (14 dagen in eerste instantie, eerste aanmaning+14 dagen, tweede aanmaning+14 dagen) dan kom je uit op 6 weken en de admi-kosten. Het zou alleen wel leuk geweest zijn als de NS daadwerkelijk die aanmaningen verstuurd had.

Dat TS 4 maanden heeft zitten wachten is meer dan logisch omdat er lopend onderzoek was en het allemaal dus op pauze was gezet. (Anders had hij nu wel meer dan ¤40,- moeten betalen nietwaar?)

Nu heeft hij het allemaal netjes betaald behalve de admi-kosten. En sorry maar dat vind ik ook wel logisch, hij heeft nooit een aanmaning gehad dus die kosten komen uit het niets en zijn in dit geval onredelijk.

Tuurlijk TS had direct moeten betalen. Maar als je meerdere keren belt en mailt en als het ware niet mag betalen van de NS dan denk je ook 'nah laat maar zitten'. Verder heeft hij altijd just in case het geld op zijn spaarrekening gehad dus er was ook geen probleem. Hij zat simpelweg te wachten tot de NS zei 'Sorry foutje, betaal toch maar'. En dat is gewoon nog steeds niet gebeurt :') (Er is immers gelijk een hijgend incassobureau naar hem gestuurd terwijl hij diezelfde dag nog nog steeds niet moest betalen van de NS)

Wat een verhaal _O-

Ik heb vast ook over tig dingen heen gelezen dus correct me if I'm wrong. ^O^
pi_144587006
Het enige wat ik nu mis is of jij nu ¤40 krijgt van het bureau of dat het bureau nog geld van jou krijgt?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:04:51 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144587387
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef JoelBaka het volgende:
Ik vind het wel mooi dat TS nou al 5 keer zijn verhaal heeft moeten typen omdat mensen scheel lezen :')

TS verteld aan incasso en NS dat hij nog niet betaald heeft maar dat de 40 euro bullshit is.
TS voert een bezwaar in
TS mag 4 maanden wachten op ultra langzame mensen om te horen dat hij toch moet betalen
TS denkt wat de neuk, stuurt weer bezwaar/coulance en maakt het geld excl 40 direct over.

Nou had TS dus gewoon dat geld moeten overmaken maar zoals ik het lees kon hij dit geloof ik uberhaupt niet doen :') Of had hij het rekeningnummer van de NS moeten opspeuren en bij opmerkingen moeten zetten 'Jullie kregen nog geld van me, Grt TS' En volgensmij zou de NS het dan doodleuk weer teruggestuurd hebben.

Dat TS daarna een incassobedrijf aan zijn broek had met ¤40,- admikosten is echt van de gekke, hij had eerst meerdere aanmaningen moeten krijgen met 'u heeft 14 dagen om te betalen'. Als je de tijd bij elkaar optelt (14 dagen in eerste instantie, eerste aanmaning+14 dagen, tweede aanmaning+14 dagen) dan kom je uit op 6 weken en de admi-kosten. Het zou alleen wel leuk geweest zijn als de NS daadwerkelijk die aanmaningen verstuurd had.

Dat TS 4 maanden heeft zitten wachten is meer dan logisch omdat er lopend onderzoek was en het allemaal dus op pauze was gezet. (Anders had hij nu wel meer dan ¤40,- moeten betalen nietwaar?)

Nu heeft hij het allemaal netjes betaald behalve de admi-kosten. En sorry maar dat vind ik ook wel logisch, hij heeft nooit een aanmaning gehad dus die kosten komen uit het niets en zijn in dit geval onredelijk.

Tuurlijk TS had direct moeten betalen. Maar als je meerdere keren belt en mailt en als het ware niet mag betalen van de NS dan denk je ook 'nah laat maar zitten'. Verder heeft hij altijd just in case het geld op zijn spaarrekening gehad dus er was ook geen probleem. Hij zat simpelweg te wachten tot de NS zei 'Sorry foutje, betaal toch maar'. En dat is gewoon nog steeds niet gebeurt :') (Er is immers gelijk een hijgend incassobureau naar hem gestuurd terwijl hij diezelfde dag nog nog steeds niet moest betalen van de NS)

Wat een verhaal _O-

Klinkt als Univé, daar is het ook zo'n puinhoop :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144588073
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Het enige wat ik nu mis is of jij nu ¤40 krijgt van het bureau of dat het bureau nog geld van jou krijgt?
Ik van dat bureau, maar dan weer via de NS Klantenservice, die zichzelf 6 weken geeft om een antwoord te produceren. Dus ik zit weer (nog steeds) te wachten.
pi_144588091
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef JoelBaka het volgende:

TS voert een bezwaar in

Wat een verhaal _O-

Dit wel ongeveer ja. :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:30:26 #119
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144588167
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:00 schreef BartNH het volgende:

[..]

Volgens mij komt dit volgend jaar met de accountcontrole naar boven. Dus heb je het geld minimaal een jaar.

En voor zover ik weet is een rekening ouder dan twee jaar vervallen, dus als je over twee jaar nog niet opnieuw bericht hebt gehad zit je pas goed.
Een bedrag van 440 euro bij de NS? :D Forget it.. grote kans dat de accountant dat niet ziet omdat het onder de materialiteit is.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144588412
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik van dat bureau, maar dan weer via de NS Klantenservice, die zichzelf 6 weken geeft om een antwoord te produceren. Dus ik zit weer (nog steeds) te wachten.
Dat kun je dus vergeten ben ik bang.
Daarentegen als het daar zo'n puinhoop is zou het mij niet verbazen dat wanneer je een factuur indient dat die blind uitbetaald wordt. :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_144588580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat kun je dus vergeten ben ik bang.
Daarentegen als het daar zo'n puinhoop is zou het mij niet verbazen dat wanneer je een factuur indient dat die blind uitbetaald wordt. :')
Dan stuur ik een betalingsherinnering en vervolgens een aanmaning etc naar het incassobureau. Ze kunnen de tyfus krijgen.
pi_144589049
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:45 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan stuur ik een betalingsherinnering en vervolgens een aanmaning etc naar het incassobureau. Ze kunnen de tyfus krijgen.
Gewoon een logo ontwerpen en factuur indienen van advieskosten.

Overigens een incass bureau wat een ander incassobureau lastig valt _O-
pi_144595551
Die mail bewaren en gewoon laten lopen, het moet niet veel gekker worden om ook nog eens achter je eigen te betalen facturen aan te gaan. Als ze dan ook nog melden dat het voldaan is, en je hebt het zwart op wit. (mail)

Plus aardbei gok ik ook nog eens dat het gewoon de NS is dus dat wordt gewoon gratis reizen. Het is me daar toch een partijtje ambtenarij (no offence) die gaan no way moeite doen in deze case.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_144595793
Jezus lees nu pas goed.

Dit is een gevalletje waarbij ik graag voor het gedaagde bankje zou komen hoor. Wat is het ook een ongelooflijke puinzooi bij dat klote bedrijf.

Je hebt zwart op wit van hen dat je betaald hebt, dat kun je ook tonen aan die incasso harry.

Je hebt zelfs moeite gedaan om te betalen maar dat mocht niet.

Die incasso gast mag toch niets, dus leg hem de situatie even uit en stuur ze die mail door. Daarna gaat het maar naar de rechtbank. (als je daar zin in hebt, en vooral: NS want het is 40 euro he. iemand een kwartiertje uurtje op jouw zaak zetten kost de NS al 40 euro aan personeelskosten)
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_145566518
Update: nog steeds geen reactie gehad op mijn brief die ik heb gestuurd eind augustus.
Wel zien ze in het systeem staan dat hij is ontvangen en dat er een reactie is verzonden. Ik heb echter geen reactie ontvangen en in hun systeem is de reactie ook 'kwijt' :')

Fuuuucking hell.
pi_145567054
Ze maken een servicemelding aan. Of ik nog 3 tot 4 weken wil wachten.

:').
pi_145568595
Wat een puinhoop |:(
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:47:46 #128
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_145576667
En? Wat is er sindsdien gebeurd?
pi_145577234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:47 schreef DriekOplopers het volgende:
En? Wat is er sindsdien gebeurd?
Sinds wanneer? Heb je het topic gelezen?
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:35:36 #130
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_145578754
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Sorry, ik keek fout. Ik zie nu de updates. :@
pi_145595275
Een servicemelding van een verloren brief? Wat een puinhoop. Kunnen ze die brief niet mailen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:50:14 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145595313
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een servicemelding van een verloren brief? Wat een puinhoop. Kunnen ze die brief niet mailen?
Die brief die ze kwijt zijn?
The love you take is equal to the love you make.
pi_145595362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die brief die ze kwijt zijn?
Er is vast nog ergens een .doc of .pdf bestand van te vinden.

Tenminste, bij een normaal bedrijf :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_145595880
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoeveel geld ben je kwijt aan de telefoonkosten, en verzendkosten (en eigenlijk ook aan uurloon)? Al meer dan 40 euro :')?
pi_145598377
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:17 schreef EJ403 het volgende:

[..]

Hoeveel geld ben je kwijt aan de telefoonkosten, en verzendkosten (en eigenlijk ook aan uurloon)? Al meer dan 40 euro :')?
Uurloon zeker.
pi_145599412
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Er is vast nog ergens een .doc of .pdf bestand van te vinden.

Tenminste, bij een normaal bedrijf :')
Nee, er hangt geen document aan ofzo.
pi_145600298
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:22 schreef b4kl4p het volgende:
Jezus lees nu pas goed.

Dit is een gevalletje waarbij ik graag voor het gedaagde bankje zou komen hoor. Wat is het ook een ongelooflijke puinzooi bij dat klote bedrijf.

Je hebt zwart op wit van hen dat je betaald hebt, dat kun je ook tonen aan die incasso harry.

Je hebt zelfs moeite gedaan om te betalen maar dat mocht niet.

Die incasso gast mag toch niets, dus leg hem de situatie even uit en stuur ze die mail door. Daarna gaat het maar naar de rechtbank. (als je daar zin in hebt, en vooral: NS want het is 40 euro he. iemand een kwartiertje uurtje op jouw zaak zetten kost de NS al 40 euro aan personeelskosten)
Dit. Lekker voor laten komen. :W
pi_145601547
Goed, bericht gestuurd aan NS via Social Media. Krijg ik na een dag een reactie dat ze het begrijpen en dat ik een verzoek in mag dienen per post. :')

Ergo: zelfs daar lezen ze niet eens wat ik schrijf. Die brief is verdomme 6 weken geleden al verzonden. :r
pi_145603936
Goed, dat werkt dus. Na volledig over de zeik te gaan op SM krijg ik een berichtje dat ze het geld binnen vier weken overmaken. :s)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 16:03:18 #140
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_145606561
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:12 schreef Skv het volgende:
Update: nog steeds geen reactie gehad op mijn brief die ik heb gestuurd eind augustus.
Wel zien ze in het systeem staan dat hij is ontvangen en dat er een reactie is verzonden. Ik heb echter geen reactie ontvangen en in hun systeem is de reactie ook 'kwijt' :')

Fuuuucking hell.
Is het adres van je nog wel actueel in hun administratie? Aangezien ze zeggen dat ze vanalles sturen en jij niets krijgt...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_145606632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:03 schreef caspervc het volgende:

[..]

Is het adres van je nog wel actueel in hun administratie? Aangezien ze zeggen dat ze vanalles sturen en jij niets krijgt...
Ja dat is het. Ik snap er sowieso geen reet van, ze zeggen dat 'in het systeem' staat dat ze de brieven hebben verstuurd. Het zal allemaal best wel, maar voor mij is dat geen bewijs. Zeker niet omdat ik niks ontvangen heb. Maargoed, dat is mijn schuld/probleem ofzo.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 16:07:44 #142
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_145606676
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja dat is het. Ik snap er sowieso geen reet van, ze zeggen dat 'in het systeem' staat dat ze de brieven hebben verstuurd. Het zal allemaal best wel, maar voor mij is dat geen bewijs. Zeker niet omdat ik niks ontvangen heb. Maargoed, dat is mijn schuld/probleem ofzo.
Goed en nu zodra je die ¤40 hebt, dit hele verhaal overizchtelijk met screenshots en foto's op de FP en Geenstijl ofzo. Krijg je misschien die 440 ook nog terug ;)
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_145607136
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:07 schreef caspervc het volgende:

[..]

Goed en nu zodra je die ¤40 hebt, dit hele verhaal overizchtelijk met screenshots en foto's op de FP en Geenstijl ofzo. Krijg je misschien die 440 ook nog terug ;)
Ja, alsof ik er nog niet genoeg tijd aan heb besteed. Conclusie is dat je gewoon direct moet gaan jengelen bij de SM-diensten van ze. Bellen, mailen en brieven sturen levert iig geen tastbaar resultaat op binnen 7 maanden. Hoewel ik nog steeds niks op de rekening heb staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')