Buiten het feit dat ik dit totaal niet erg vind, vraag ik me af in hoeverre zo'n mededeling juridisch bindend is. Met andere woorden: als de organisatie zich nog bedenkt, kunnen ze me dan alsnog factureren? In dat geval moet ik het geld namelijk op een spaarrekening zetten.quote:Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uit onze gegevens blijkt dat het abonnement dat u heeft besteld op 12 februari 2014 betaald is. Het bedrag van ¤ 440,00 is dus betaald. Als u een abonnement via onze Webshop besteld, dan doet u meteen de betaling via IDeal.
Wat moet ik doen dan? Ik heb te goeder trouw gehandeld en ontvang van hun onomstotelijk het bericht dat ik niet meer hoef te betalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:51 schreef Henno het volgende:
Tja, blijkt uit je vraag naar het bedrijf niet al dat je best weet dat je nog niet betaald hebt? Dan ben je eigenlijk al niet meer te goeder trouw mocht het tot een discussie/zaak komen
Heb ik telefonisch gedaan, die zeggen dat ze niks incasseren maar dat ik met iDeal heb betaald en dat ze het rekeningnummer niet terug kunnen zien. Daar moest ik maar een mail voor sturen. Dat heb ik dus gedaan en nu krijg ik dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vraag eens van welk rekeningnummer zij geïncasseerd hebben.
Ja hallo, ik heb al twee keer gebeld met een 0900-nummer en een mail gestuurd.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Je weet dat je het niet betaald hebt. Ik zou nog een keer mailen en dit aangeven.
Op een gegeven moment moet je er ook klaar mee zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb al twee keer gebeld met een 0900-nummer en een mail gestuurd.
Hallo.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja goed, mijn vraag is meer voor hoelang ik het dan moet laten staan. Moet ik nu jaren dit bedrag op een spaarrekening gaan zetten omdat zij de administratie niet op orde hebben?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je er ook klaar mee zijn.
Ik vind de eerdere aanbeveling van sumo wel een goede. Reserveer het geld (zet het op een spaarrekening). Mochten ze alsnog terugkomen om een betaling te eisen, het geld apart hebt staan.
2x bellen en mailcontact lijkt me afdoende inzet van jou kant, je kan niet blijven aangeven dat je nog moet betalen. Dat is toch echt de verantwoordelijkheid van de verkopende partij.
Geen idee hoelang zoiets terug zou kunnen komen. Daarnaast zou je het geld toch kwijt zijn, waarom dan niet een jaar of 5 wegzetten? Krijg je er nog (nauwelijksquote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja goed, mijn vraag is meer voor hoelang ik het dan moet laten staan. Moet ik nu jaren dit bedrag op een spaarrekening gaan zetten omdat zij de administratie niet op orde hebben?
Heb je daarbij ook gezegd dat je niet met iDeal betaald hebt?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, dat ding gaat pas begin april in. Het product staat wel op mijn OV-kaart.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:31 schreef Lienekien het volgende:
Werkt je jaarabonnement wel goed? Straks wordt je als zwartrijder de trein uitgezet.
Nou ja dan houden we er i.i.g. nog een leuk KLB topic aan overquote:Op maandag 24 maart 2014 11:31 schreef Lienekien het volgende:
Werkt je jaarabonnement wel goed? Straks word je als zwartrijder de trein uitgezet.
Prutsers.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik telefonisch gedaan, die zeggen dat ze niks incasseren maar dat ik met iDeal heb betaald en dat ze het rekeningnummer niet terug kunnen zien. Daar moest ik maar een mail voor sturen. Dat heb ik dus gedaan en nu krijg ik dit.
Ik flikker het wel bij op mijn reservesquote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geen idee hoelang zoiets terug zou kunnen komen. Daarnaast zou je het geld toch kwijt zijn, waarom dan niet een jaar of 5 wegzetten? Krijg je er nog (nauwelijks) rente over ook.
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Prutsers.
Oh, het gaan om een abonnement op de OV-chipkaart?
Via NS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |