Sinds wanneer? Heb je het topic gelezen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:47 schreef DriekOplopers het volgende:
En? Wat is er sindsdien gebeurd?
Sorry, ik keek fout. Ik zie nu de updates.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Heb je het topic gelezen?
Die brief die ze kwijt zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een servicemelding van een verloren brief? Wat een puinhoop. Kunnen ze die brief niet mailen?
Er is vast nog ergens een .doc of .pdf bestand van te vinden.quote:
Hoeveel geld ben je kwijt aan de telefoonkosten, en verzendkosten (en eigenlijk ook aan uurloon)? Al meer dan 40 euroquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Heb je het topic gelezen?
Uurloon zeker.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:17 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Hoeveel geld ben je kwijt aan de telefoonkosten, en verzendkosten (en eigenlijk ook aan uurloon)? Al meer dan 40 euro?
Nee, er hangt geen document aan ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er is vast nog ergens een .doc of .pdf bestand van te vinden.
Tenminste, bij een normaal bedrijf
Dit. Lekker voor laten komen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:22 schreef b4kl4p het volgende:
Jezus lees nu pas goed.
Dit is een gevalletje waarbij ik graag voor het gedaagde bankje zou komen hoor. Wat is het ook een ongelooflijke puinzooi bij dat klote bedrijf.
Je hebt zwart op wit van hen dat je betaald hebt, dat kun je ook tonen aan die incasso harry.
Je hebt zelfs moeite gedaan om te betalen maar dat mocht niet.
Die incasso gast mag toch niets, dus leg hem de situatie even uit en stuur ze die mail door. Daarna gaat het maar naar de rechtbank. (als je daar zin in hebt, en vooral: NS want het is 40 euro he. iemand een kwartiertje uurtje op jouw zaak zetten kost de NS al 40 euro aan personeelskosten)
Is het adres van je nog wel actueel in hun administratie? Aangezien ze zeggen dat ze vanalles sturen en jij niets krijgt...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:12 schreef Skv het volgende:
Update: nog steeds geen reactie gehad op mijn brief die ik heb gestuurd eind augustus.
Wel zien ze in het systeem staan dat hij is ontvangen en dat er een reactie is verzonden. Ik heb echter geen reactie ontvangen en in hun systeem is de reactie ook 'kwijt'
Fuuuucking hell.
Ja dat is het. Ik snap er sowieso geen reet van, ze zeggen dat 'in het systeem' staat dat ze de brieven hebben verstuurd. Het zal allemaal best wel, maar voor mij is dat geen bewijs. Zeker niet omdat ik niks ontvangen heb. Maargoed, dat is mijn schuld/probleem ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:03 schreef caspervc het volgende:
[..]
Is het adres van je nog wel actueel in hun administratie? Aangezien ze zeggen dat ze vanalles sturen en jij niets krijgt...
Goed en nu zodra je die ¤40 hebt, dit hele verhaal overizchtelijk met screenshots en foto's op de FP en Geenstijl ofzo. Krijg je misschien die 440 ook nog terugquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja dat is het. Ik snap er sowieso geen reet van, ze zeggen dat 'in het systeem' staat dat ze de brieven hebben verstuurd. Het zal allemaal best wel, maar voor mij is dat geen bewijs. Zeker niet omdat ik niks ontvangen heb. Maargoed, dat is mijn schuld/probleem ofzo.
Ja, alsof ik er nog niet genoeg tijd aan heb besteed. Conclusie is dat je gewoon direct moet gaan jengelen bij de SM-diensten van ze. Bellen, mailen en brieven sturen levert iig geen tastbaar resultaat op binnen 7 maanden. Hoewel ik nog steeds niks op de rekening heb staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:07 schreef caspervc het volgende:
[..]
Goed en nu zodra je die ¤40 hebt, dit hele verhaal overizchtelijk met screenshots en foto's op de FP en Geenstijl ofzo. Krijg je misschien die 440 ook nog terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |