Dit is triester dan triest. Een zielige poging om de VI hooligans uit de weg te ruimen zonder je handen vuil te maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:43 schreef maxburger het volgende:
greet wilders zemmel bezem mp4
Deze is nog erger
Is wel leuk, maar diegenen die standaard bovenaan staan worden altijd een beetje 'gesponsord', om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
oh ja, dat topic was wel geinig altijd, ik was het helemaal vergeten.
mag ik mijn youtube nog even noemen in dit reltopic?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey die gaat hier een beetje z'n eigen topics lopen pluggen, ja mensen dit is een voorzichtig gesponsord topic.
Die eindigen op de bank of in de bak.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]![]()
Zijn dat nou later mijn werknemers...
Hoe weet jij nou weer wat mijn moeder allemaal heeft gezegd?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:42 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, het was je moeder. Maar dat had je al wel door.
competitievervalsing?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar diegenen die standaard bovenaan staan worden altijd een beetje 'gesponsord', om het zo maar te zeggen.
Nee je werkgeversquote:Op maandag 24 maart 2014 00:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]![]()
Zijn dat nou later mijn werknemers...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ik heb net je filmpje over Jennifer gezien. Ik moet zeggen, erg bijzonder. En beangstigend. Maar vooral bijzonder.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mag ik mijn youtube nog even noemen in dit reltopic?
youtube.com/sdvfan gaat dat zien!
Och, vervalsing is een groot woord.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
competitievervalsing?Daar zal ik tegen moeten ageren.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee je werkgeversDat lijkt me sterk. Ik ben financieel onafhankelijk, ben namelijk mijn portemonnee vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed en aantrekkelijk filmpje al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb net je filmpje over Jennifer gezien. Ik moet zeggen, erg bijzonder. En beangstigend. Maar vooral bijzonder.
Daarom.quote:
"Filmpje" is een beetje een bediscussieerd woord. 0.25 frames per seconde, is het dan een filmpje? Is elke aaneenschakeling van foto's een filmpje? Of is het een collage? En als ik snel door mijn foto's op mijn camera heenga, is het dan ook een filmpje?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel goed en aantrekkelijk filmpje al zeg ik het zelf.
het lijkt misschien een collage maar door de volgorde van de beelden en de muziek komt er toch ook zeer duidelijk een verhaal naar voren.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
"Filmpje" is een beetje een bediscussieerd woord. 0.25 frames per seconde, is het dan een filmpje? Is elke aaneenschakeling van foto's een filmpje? Of is het een collage? En als ik snel door mijn foto's op mijn camera heenga, is het dan ook een filmpje?
Als politiek cabaret word haak ik af.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
Zoals ik al zei in een ander topic is het volgens mij op een slechte manier hier van geript
Freskuquote:Op maandag 24 maart 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
Zoals ik al zei in een ander topic is het volgens mij op een slechte manier hier van geript
echt een baas, die gastquote:
Hoe overleef ik Nederland, met 99 ideeën voor Marokkaanse jongeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:58 schreef Zolder het volgende:
Benkaddour heeft een boek geschreven onder de titel Hoe overleef ik Nederland, met 99 ideeën voor Marokkaanse jongeren.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:58 schreef Zolder het volgende:
Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch (PvdA) en docente Fati Benkaddour roepen docenten op om in de klas gesprekken te voeren over het bestaansrecht van Marokkaans-Nederlandse kinderen in Nederland. Hieraan is grote behoefte, zo blijkt uit de verzoeken die zij krijgen van ouders na de uitingen van PVV-leider Geert Wilders.
Ook kinderen van autochtone ouders vragen waarom hun Marokkaanse vriendjes huilen en bang zijn. Alle ouders moeten bij scholen aandringen op lessen en schoolgesprekken, vinden Marcouch en Benkaddour.
De twee bieden aan om de lessen of schoolgesprekken te begeleiden en om Marokkaanse opinieleiders en kaderfunctionarissen te trainen. Marcouch heeft veel docenten geholpen na de aanslagen op 11 september 2001. Benkaddour heeft een boek geschreven onder de titel Hoe overleef ik Nederland, met 99 ideeën voor Marokkaanse jongeren.
Die over Zwarte Piet is ook cool.quote:
Dit kan ik lekker ontkrachten, nog nooit 1 in mijn leven gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Ieder Marokkaans gezin heeft een eigen gezinscoach, 1 op 1 begeleiding, dat zou toch vruchten moeten afwerpen!
Impliceer je nu dat TS een grote dikke generaliserende jankie is?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit kan ik lekker ontkrachten, nog nooit 1 in mijn leven gezien.
PVV'er gespotquote:Op maandag 24 maart 2014 01:19 schreef Stickertje het volgende:
Hij klinkt ook zo gewoon Nederlands ( als hij Nederlands praat ) voor iemand die hier geboren en opgegroeid is![]()
In dit geval zeg ik inderdaad Minder Minder Minder
Ik stem piratenpartijquote:
Dat zou ik dan ten stelligste ontkennen, ik ben een user die alleen goed onderbouwde uitspraken doet en kwalitatief bijdraagt aan maatschappelijke discussies.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat TS een grote dikke generaliserende jankie is?
Het is niet serieus.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik stem piratenpartij![]()
Ik kan er gewoon niet tegen als iemand zich gedraagt als een mongool..
Lage tolerantie voor stupiditeit
Dat weet ik toch.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ten stelligste ontkennen, ik ben een user die alleen goed onderbouwde uitspraken doet en kwalitatief bijdraagt aan maatschappelijke discussies.
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat TS een grote dikke generaliserende jankie is?
Tuurlijk knulquote:Op maandag 24 maart 2014 01:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ten stelligste ontkennen, ik ben een user die alleen goed onderbouwde uitspraken doet en kwalitatief bijdraagt aan maatschappelijke discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |