Ik laat hem viral gaan omdat ik wil dat dat gastje geklapt wordt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Een pakkende topictitel doet wonderen voor je topic. Dit filmpje gaat al viral over het forum! Tot de VBL-slowchat aan toe!
VBL HOOLIGANS STEUNEN DRDENTZquote:Op maandag 24 maart 2014 00:35 schreef DrDentz het volgende:
Een pakkende topictitel doet wonderen voor je topic. Dit filmpje gaat al viral over het forum! Tot de VBL-slowchat aan toe!
Minder. Zie de eerdere poll in dat andere topique.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:37 schreef DrDentz het volgende:
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKANEN JONGENS? ZEG HET MAAR!
mminderquote:Op maandag 24 maart 2014 00:37 schreef DrDentz het volgende:
WILLEN WE MEER OF MINDER MAROKKANEN JONGENS? ZEG HET MAAR!
Hier mimangquote:Op maandag 24 maart 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn die KLB hooligans nou?
Hier mimangquote:Op maandag 24 maart 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Win je om de drie dagen in het dagelijkse ondertiteltopic, kan je er niet eens eentje voor jezelf regelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kreeg een postlimiet melding. Daarna nog een keer geklikt.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Bedtijd voor jou, je ziet dubbel van je slaaptekort.
Hm, een niet nader gespecificeerd familielid van je schreeuwde gisteren het tegenovergestelde.quote:
?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
KLB Hooligans zijn nog nooit op de uitnodiging van de VI / VBL Hooligans ingegaan. Beetje lafjes.
Hey die gaat hier een beetje z'n eigen topics lopen pluggen, ja mensen dit is een voorzichtig gesponsord topic.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef Nastico het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2088435
Een service naar jullie. x
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hm, een niet nader gespecificeerd familielid van je schreeuwde gisteren het tegenovergestelde.
oh ja, dat topic was wel geinig altijd, ik was het helemaal vergeten.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Win je om de drie dagen in het dagelijkse ondertiteltopic, kan je er niet eens eentje voor jezelf regelen.
Daar ga ik dus echt niet op klikken.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:43 schreef maxburger het volgende:
greet wilders zemmel bezem mp4
Deze is nog erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |