Nu heb je Holleeder achter je aanquote:Op zondag 23 maart 2014 21:05 schreef Maegrim het volgende:
ik heb nee geschud naar een zwaaiende mp3 rijder, telt dat?
Er rijdt er hier in de stad zo'n MP3 rond met Akra uitlatenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:05 schreef Maegrim het volgende:
ik heb nee geschud naar een zwaaiende mp3 rijder, telt dat?
Verdomme, gemistquote:
Lijkt me een strak plan met duizenden extra agenten in de stadquote:Op zondag 23 maart 2014 19:18 schreef Yreal het volgende:
Maar goed, ik moet maandag en dinsdag in het world fashion center in Amsterdam zijn. Ik kan desnoods over fietspaden of busbanen op de snelweg komen, en dan moet het opzich loslopen...
Niet in de polder tussen Zoetermeer en Leiden...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Verdomme, gemist
[..]
Lijkt me een strak plan met duizenden extra agenten in de stad
Chopper-rijders doen dat niet, die zijn daar veel te bad-ass voor. En BMW rijders ook niet want die zijn de koning van de weg en je zwaait nou eenmaal niet naar mensen met een lagere rang.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat zwaaien naar elkaar hea, doet men dat standaard of niet?
Nou ja, mijn ervaring is dat toermotoren gewoon naar racers zwaaien en andersom hoorquote:Op zondag 23 maart 2014 22:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zwaai meestal wel. Maar bij een GSX-F zie je sommige racers twijfelen. Wel of niet zwaaien aangezien het met koffer weer meer op een tourer lijkt.
Tourmotoren zie je dan weer vaak twijfelen omdat een GSX-F weer op een racer lijkt.
stationair is toch hetzelfde als geen gas geven?quote:Op maandag 24 maart 2014 01:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een noob vraag.
Draaien jullie het gas volledig dicht bij het koppelen, of hou je die stationair terwijl je schakelt? (naar boven heb ik het hier dan over)
nss bedoel je? ik was nog wat vroeger vertrokken, maar relatief rustig op de weg, geen files gehad.quote:
Ja. U mad?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
Zwaaidiscussieshebben jullie ook allemaal een MF sticker of wat?
Proef ik hier enige jaloezie?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
Zwaaidiscussieshebben jullie ook allemaal een MF sticker of wat?
Ik heb tegenwoordig de neiging de koppelingshendel niet meer in te trekken bij het schakelenquote:Op maandag 24 maart 2014 01:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een noob vraag.
Draaien jullie het gas volledig dicht bij het koppelen, of hou je die stationair terwijl je schakelt? (naar boven heb ik het hier dan over)
Tourances zijn echt geen 'in betweens'. Eerder Michelin Sirac of Heidenau K60.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
In betweens eigenlijk dus... fair enough daar had ik niet bij stilgestaan dat die er ook zijn.
Prefect voor onder een GS dus.quote:
Hij heeft anderhalf jaar (bijna) niet gereden, ik vind het een prima idee om een paar lessen o.i.d. te nemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:14 schreef Tunafish het volgende:
Mwoah, denk dat je met een middagje opfrissen met een instructeur alles wel weer naar boven kunt halen en veilig die fiets kan ophalen en ermee beginnen rond te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |