Mooiquote:
Foeiquote:
Of een kwartier, dan met de IC Heerlen tot Sittard en vervolgens met de Sprinter naar Maastricht...quote:Op maandag 24 maart 2014 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou zonder twijfelen half uur extra wachten.. Plan V
Was een aanrijding met een dier, inmiddels wordt het treinverkeer hervat. 25 maart zal een typefout zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef DriekOplopers het volgende:
ns.nl:
"Deventer-Almelo
Maandag 24 Maart 21:46
Oorzaak
Tussen Wierden en Rijssen rijden geen treinen door een aanrijding.
Verwachting
De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting 25 maart rond 23:00 uur verholpen. "
Erg benieuwd wat er nu weer stuk is, dat het een dag moet duren...
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Was een aanrijding met een dier, inmiddels wordt het treinverkeer hervat. 25 maart zal een typefout zijn.
Een Tyrannosaurus of zo? andere dieren halen het nieuws niet natuurlijk. IJsbeertje Knut is ook al dood.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Was een aanrijding met een dier, inmiddels wordt het treinverkeer hervat. 25 maart zal een typefout zijn.
Typefouten zijn zo gemaakt.quote:
Als je als machinist een grote hond, een hert o.i.d. tegen je trein krijgt terwijl het pikkedonker is kan ik me voorstellen dat de schrik er flink in zit.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Tyrannosaurus of zo? andere dieren halen het nieuws niet natuurlijk. IJsbeertje Knut is ook al dood.
was een ree. Ze dachten eerst dat er een persoon was geraaktquote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Typefouten zijn zo gemaakt.
[..]
Als je als machinist een grote hond, een hert o.i.d. tegen je trein krijgt terwijl het pikkedonker is kan ik me voorstellen dat de schrik er flink in zit.
Zou ik waarschijnlijk ook denken als ik op de bok zou hebben gezeten.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:10 schreef Hoog_groen het volgende:
[..]
was een ree. Ze dachten eerst dat er een persoon was geraakt
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:08 schreef James1988 het volgende:
Als je als machinist een grote hond, een hert o.i.d. tegen je trein krijgt terwijl het pikkedonker is kan ik me voorstellen dat de schrik er flink in zit.
Zitten er geen lampen meer op zo'n ding danquote:Op maandag 24 maart 2014 22:10 schreef Hoog_groen het volgende:
was een ree. Ze dachten eerst dat er een persoon was geraakt
Zeker wel, maar daarmee zie je alsnog niet alles. Als je een schim ziet langs de baan en een paar tellen later hoor je een doffe klap en geratel lijkt mij dat je als eerste denkt 'kut, een springer' en niet 'hmmm vers vlees'.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zitten er geen lampen meer op zo'n ding dan
In dat geval heeft hij het filmpje zelf geMAAKTquote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
filmpje is compleet met ladders en dergelijke
Leuk om een keer te zien, vooral nu ik zelf ook richting goederenvervoer ga. Wel irritant dat ie zovaak op de tyfoon drukt. Nog illegaal ook trouwensquote:
nee, is vanuit de loc genomen, maar er waren iig twee spotters. Eentje met het geval dat geen auto te noemen valt en eentje op de fietsquote:Op maandag 24 maart 2014 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat geval heeft hij het filmpje zelf geMAAKT
quote:jeroen16 (ma 24 mrt 2014 20:44:13 http://somda.nl/forum/14728/p489655/):
sinds kort staan er in Nijmegen een aantal DM'90 stellen.
Ik heb zelf het vermoeden dat deze er staan omdat de NS misschien interesse heeft om de maaslijn concessie over te nemen.
Weet iemand of dit zo is?
ja, ik heb zelf het vermoeden dat die figuur 14 is.quote:
joh dat gastje kon nog niet eens poepen toen die lijn naar Veo ging, laat hem. Iedereen is jong geweestquote:
als ze nou in veendam gestaan hadden was het mischien nog om de "ooit" te herropenen spoorlijn van veendam naar emmen te kunnen voorzien van treinstellen.. maar tegen die tijd zijn die DM90s wel al weggeroestquote:Op maandag 24 maart 2014 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
joh dat gastje kon nog niet eens poepen toen die lijn naar Veo ging, laat hem. Iedereen is jong geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |