Het blijft toch een idiote "oplossing". Een eilandje opheffen door een eilandje te creëren...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:21 schreef b2py het volgende:
Aanbesteding voor 25kV vanaf Zevenaar tot Emmerich: https://www.tenderned.nl/(...)09996115f/cid/629208
klopt, maar ik snap het wel. Nu kunnen door de zeer handig geplaatste spanningssluis bij Zevenaar goederentreinen stilvallen in de tunnel. Dat kan straks niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:24 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het blijft toch een idiote "oplossing". Een eilandje opheffen door een eilandje te creëren...
Nope. Intentie is er ook niet, woon in Enschede waar ik dus alles voorhanden heb en de komende 3,5 jaar heb ik nog studenten OV dus ik heb hem nog niet echt nodig.quote:
ik voorzie wel een verschuiving naar Bentheim en Venloquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:36 schreef dennistd het volgende:
Daar heeft Locon niks aan met hun 1600-locs.
Er is een vervoerder die met Taurussen naar Rotterdam wil als ik Siemens moet geloven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:33 schreef b2py het volgende:
Hoor ik daar een Taurus roepen die voor 25kV, 1,5kV en 15kV geschikt is?
Leuk, mooie omschrijving van het werk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:21 schreef b2py het volgende:
Aanbesteding voor 25kV vanaf Zevenaar tot Emmerich: https://www.tenderned.nl/(...)09996115f/cid/629208
quote:
instant oogkanker.quote:De Betuweroute welke onderdeel is van
Misschien ligt het aan mij, maar dit betekent toch dat in de toekomst treinen nog steeds kunnen stranden in de tunnel bij Zevenaar, maar dan in een fasescheiding i.p.v. de sluis die er nu is?quote:• De huidige spanningsluis ter hoogte van km 103.825 (geocode 158) zal worden omgebouwd naar een fasescheiding. (Deze fasescheiding is niet overbrugbaar opdat OS ZvO nooit de Betuweroute kan voeden.)
De 1200 trekt alsnog harder dan de diesel want de koppeling staat strak.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ach dr is toch een andere oplossing
Dat zou dan in principe bij ieder onderstation met 25kV kunnen, want namelijk bij iedere overgang van onderstation naar onderstation zit een fasescheiding.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar dit betekent toch dat in de toekomst treinen nog steeds kunnen stranden in de tunnel bij Zevenaar, maar dan in een fasescheiding i.p.v. de sluis die er nu is?
Een fasescheiding is volgens mij korter dan een spanningssluis.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar dit betekent toch dat in de toekomst treinen nog steeds kunnen stranden in de tunnel bij Zevenaar, maar dan in een fasescheiding i.p.v. de sluis die er nu is?
Er stranden ook wel eens treinen op bruggen zonder bovenleidingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat zou dan in principe bij ieder onderstation met 25kV kunnen, want namelijk bij iedere overgang van onderstation naar onderstation zit een fasescheiding.
Dat eerste is niet helemaal waar volgens mij, dat tweede wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er stranden ook wel eens treinen op bruggen zonder bovenleiding
Mijn opmerking was bedoeld als "met die ombouw wordt het strandingsprobleem dus niet opgelost" en zolang het 1,5 kV-eiland genaamd Kijfhoek niet wordt aangepast kun je nog niet met AC-only-locomotieven naar Rotterdam toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |