erger nog: Amersfoort - Leeuwardenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
SLT als Oerol-Express Zwolle - Leeuwarden
Iets vergelijkbaars heb ik met organisaties die eisen en moord en brand schreeuwen dat ergens SLT moet rijden, zodat de mensen met een handicap in hun gebied geen last hebben van hoge instap en dus assistentie nodig hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:00 schreef Ajaxfan het volgende:
Soms begrijp ik die klachten over een inzet van Plan-v / ander materieel niet. Dat er te veel materieel niet beschikbaar is kan zo zijn maar ik wil die mensen wel horen als die trein überhaupt niet rijd. Ram je er een korte trein in is het weer niet goed.
De reizigers weer gesproken (het waren studenten die mij op Amsterdam-Amstel een interview wilden afnemen over reizigerswensen). Wegens een wisselstoring is hun trein vanaf Utrecht omgeleid via Hilversum, en zijn ze met de metro van Centraal naar Amstel gereisd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij een verstoring duurt het altijd een kwartiertje tot een half uur voor het op ns.nl of teletekst komt. Geen idee of dat hier ook het geval was.
Inderdaad, en met het wagenpark van NS kan er in de meeste gevallen dan een alternatief stel ergens vandaan worden gehaald. Is bij de regionale vervoerders wel eens anders volgens mij. Schaalvoordeel hèquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:00 schreef Ajaxfan het volgende:
Soms begrijp ik die klachten over een inzet van Plan-v / ander materieel niet. Dat er te veel materieel niet beschikbaar is kan zo zijn maar ik wil die mensen wel horen als die trein überhaupt niet rijd. Ram je er een korte trein in is het weer niet goed.
Zijn dat dezelfde organisaties als die die na het versletten van een treinserie gaan zeiken dat er niet meer gezeken kan worden in de SLT?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef boriq het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars heb ik met organisaties die eisen en moord en brand schreeuwen dat ergens SLT moet rijden, zodat de mensen met een handicap in hun gebied geen last hebben van hoge instap en dus assistentie nodig hebben.
Waarom zouden de mensen met een beperking in jullie schreeuwgebied wel SLT moeten krijgen, maar die anderen die in een ander gedeelte van het land wonen niet?
vast en zeker. We moeten hier toch altijd iets te neulen hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:22 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde organisaties als die die na het versletten van een treinserie gaan zeiken dat er niet meer gezeken kan worden in de SLT?
Oh dat lossen we eenvoudig op: Station Etten-Leur sluitenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:05 schreef Ireyon het volgende:
Deze trein heeft 5 minuten vertraging en zal wegens deze te hoge vertraging worden opgeheven. Ach, het is de trein van 07:50 van Roosendaal naar Breda maar, dat past er heus wel bij in de volgende 6 bakjes ICMm.
Nou niet dus. Dikke middelvinger naar de reizigers in Etten-Leur die dan maar nóg een half uurtje langer moeten wachten omdat er letterlijk nog geen dwerg meer bij past.
Deze, maar dan een Plan Vquote:
Ik heb weleens een VIRM gehad als stopper naar Maasluis West op 10 Januari 2000quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
SLT als Oerol-Express Zwolle - Leeuwarden
Toen was ik 11.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weleens een VIRM gehad als stopper naar Maasluis West op 10 Januari 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |